Let's do SOMETHING!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Let's do SOMETHING!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
Ashdrizzle
Member
Let's do SOMETHING! 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:31

Verveeld keek de kater voor zich uit, de taak die hem was opgelegd was helemaal niets voor hem. Waarom? Waarom moest hij nou weer de 'wacht' houden? Ashdrizzle liet zijn ogen opzij, maar net zoals vorige keer was er helemaal niets. Met een zucht ging de kater anders zitten en keek nogmaals strak naar voren. Dit was echt helemaal niets voor hem, hij was moe en hij moest hier nog een hele nacht zitten. Er kwam ook helemaal niemand! En het was zeker niet hij die daar voor zorgde. Geen kittens die wilden ontsnappen, want die sliepen allang, geen vijandige Clankatten, want niemand had oorlog verklaard aan de ShadowClan. Nogmaals zuchtte de kater, maar toen hij iets hoorde van uit het kamp keek hij op. "Ja. Stop maar!" Mompelde de kater nog wat slaperig en stak zijn staart uit tegen de ingang, degene die het kamp uit wilde kon hij niet zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Let's do SOMETHING! DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:39

Ze had nog tijden langer in haar nest kunnen liggen, maar ze kon de slaap niet vatten. Hoe vaak ze ook woelde en omdraaide, het duistere deken der nachtrust wilde niet tot haar komen. Uiteindelijk hief ze zichzelf maar overeind. Ze hield haar dengenootjes op dit moment ook wakker met haar constante gewoel. Ietwat slaperig veegde ze met haar poot langs haar heldere blauwe ogen. Zelfs al had ze ietwat slaap, nog steeds kon ze niet slapen. Waar was de logica? Ze trippelde zo zacht mogelijk, om niemand te wekken, de den uit en richting de kamp ingang. Misschien zou wat gaan doen haar goed doen. Een plotselinge stem deed haar echter opschrikken en niet zo'n beetje ook. Haar staart plofte op tot hij twee maal zo dik was en ze maakte zelfs een klein piep geluidje. Met haar heldere blauwe ogen zo rond als de volle maan van schrik. Ze had niet verwacht dat er nog iemand wakker was. Ze bleef als verstard staan. "J-Ja?" Stamelde ze, de stem kwam haar bekend voor, maar in haar slaperigheid kon ze hem niet goed plaatsen.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:43

"J-Ja?" Klonk een bekende stem, een zeer bekende stem. Ashdrizzle glimlachte toen hij de geschrokken toon hoorde en besloot nog even mee te spelen met het spelletje. "Waar denk je naartoe te gaan, midden in de nacht? Overleggen met de vijand?" Hij hield zijn stem zo diep mogelijk, maar grijnsde terwijl hij sprak. Even Snowy de schrik van haar leven aanjagen en dan als een vervelende haarbal ten tonele komen. Perfect! "Wacht eens.." De kater stond op en zwiepte speels met zijn staart, snel kwam hij in een poel van maanlicht te staan en keek Snowynight speels aan, misschien wat plagerig. "Als deze kater je vergezelt, dan mag je gaan en staan waar je wilt!" Met een grote grijns keek hij haar in haar ogen aan, klaar om te porren zodra ze een stap zou verzetten.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 22:59

Haar poten voelden alsof ze aan de grond genageld waren door doorns. Het leek niet zo'n slecht idee geweest te zijn om het kamp uit te glippen in het eerste opzicht. Maar nu had ze er spijt van als haren in haar vacht. "Waar denk je naartoe te gaan, midden in de nacht? Overleggen met de vijand?" Klonk nu een wat diepere stem. Snowynight's oren gingen plat in haar nek en ze zette een pasje naar achter, paniekerig zoekende met haar ogen naar waar de stem vandaan kwam. "N-nee, nee, natuurlijk n-niet," Stamelde ze. Maar ze viel weer stil toen de stem weer begon te spreken. "Wacht eens.." Als bevroren bleef Snowynight staan. Ja, wacht eens, van wie was die sten nu eigenlijk? Nee... Het kon toch niet..? Op het moment dat ze het besefte, stapte de kat naar voren. Langzaam ontdooide Snowynight uit haar geschrokken houding en nam ze een licht verontwaardigde blik aan vol ongeloof. "Als deze kater je vergezelt, dan mag je gaan en staan waar je wilt!" Miauwde de kater. "Jij!" Bracht Snowynight ademloos uit, terwijl ze dreigend een stap naar voren zette. "Ik zal je," Siste ze, toch wel speels, maar ze wilde niet het hele kamp wekken. "Jij zult spijt krijgen als haren op je hoofd dat je me zo hebt laten schrikken!.."
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimewo 11 sep 2013 - 23:09

De kater moest op zijn lip bijten om niet het hele kamp wakker te maken met zijn gelach, zo ontzettend grappig zag de reactie van Snowy eruit. "Jij!" Klonk haar stem toen ze hem had herkend, een onschuldige glans verscheen in zijn ogen. "Ik zal je," Werd naar hem gesist, maar omhelsd door een speelse toon. "Jij zult spijt krijgen als haren op je hoofd dat je me zo hebt laten schrikken!.." Ashdrizzle grinnikte wat, nog steeds niet bijgekomen van het beeld. "Dat zie ik graag." Grijnsde hij half grinnikend en zwiepte nogmaals een keer met zijn staart. "Je had je eigen gezicht eens moeten zien!" Grijnsde hij vervolgens en deed een pas achteruit om de vorige afstand weer te herstellen. "Maar hé, als je vannacht iets engs tegen komt, dan ben ik er toch?" Plagerig en uitdagend keek hij haar aan en zakte wat door zijn voorpoten.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 11:50

Snowynight moest nog steeds ietwat bijkomen van de schrik, nog steeds haar ogen iets opengesperd en haar vacht iets overeind. Maar die verschijnselen probeerde ze zo snel mogelijk onder de duim te krijgen, niet van plan om Ashdrizzle nog langer het genot te bieden van het aangezicht van haar schrik. "Dat zie ik graag." Grijnsde hij half grinnikend en zwiepte nogmaals een keer met zijn staart. "Je had je eigen gezicht eens moeten zien!" Grijnsde hij vervolgens en deed een pas achteruit om de vorige afstand weer te herstellen. "Maar hé, als je vannacht iets engs tegen komt, dan ben ik er toch?" Miauwde Ashdrizzle. Oh nu ging hij te ver. "Oh, held op sokken zeker?" Siste Snowynight speels terug, "Kom nou maar mee als je mee wilt, voordat we het hele kamp wakker maken," Plaagde ze hem vervolgens. "Wat een nachtwacht ben jij zeg, een beetje je clangenoten laten schrikken." Miauwde ze vervolgens met een knipoog.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 17:34

"Oh, held op sokken zeker?" De kater was even verrast door het feit dat Snowynight zich weer vermand had. Dus de Warrior had haar moed weer gevonden? "Kom nou maar mee als je mee wilt, voordat we het hele kamp wakker maken," De kater hief zijn wenkbrauwen wat 'beledigd' op. "Wat een nachtwacht ben jij zeg, een beetje je clangenoten laten schrikken." Ashdrizzle draaide zich met een zwiep van zijn staart om en probeerde Snowynight daarmee aan te raken. "Ik zou anders nooit zo reageren," Grinnikte hij nog terug en keek haar met plezierige ogen aan. "Nou, laten we we dan gaan! De vraag is alleen.." Hij draaide zich weer geheel om en kon zijn vriend weer geheel aankijken. "waarheen? Oh, alsof jij geen lolletje zou maken als je je hier zo stierlijk zou vervelen!"
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 18:50

Snowynight gaf een aantal vlugge likken over haar schouder om de door de schrik opstandige haren weer plat te likken. Ondertussen hield ze Ashdrizzle nauwlettend in de gaten. "Ik zou anders nooit zo reageren," Grinnikte hij nog terug en keek haar met plezierige ogen aan. "Nou, laten we we dan gaan! De vraag is alleen.." Hij draaide zich weer geheel om en kon zijn vriend weer geheel aankijken. "waarheen? Oh, alsof jij geen lolletje zou maken als je je hier zo stierlijk zou vervelen!" Miauwde Ashdrizzle. "Wie zegt dat ik me niet vermaak zonder jou? Ik ken toevallig een heleboel aardige katten," Plaagde ze terug, niet dat ze veel katten kende, maar hey, het zij zo. "Wie weet ga ik wel mijn geheime aanbidder bij de grens ontmoeten..." Miauwde ze op mysterieuze toon.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:33

"Wie zegt dat ik me niet vermaak zonder jou? Ik ken toevallig een heleboel aardige katten," De kater hief zijn kopje wat beledigd op. "Oh, als het zo zit.." Mompelde hij op dezelfde toon, maar kon zijn slechte acteerkunsten niet onderdrukken. "Wie weet ga ik wel mijn geheime aanbidder bij de grens ontmoeten..." Nu begon de kater wat te fronzen, ja? Zou ze dat echt doen? Met een wat scherpere, deels nog vriendelijke blik keek hij haar aan. "Ook al ben je mijn vriend, ik zou het alsnog niet zo laten hoor!" Mompelde hij nog wat verbaasd en wendde zijn blik even wat af. Hij zou Snowy nooit de Clan uit willen werken, maar straks.. Straks zou het serieus worden en niet alleen maar een grapje, straks kreeg ze nog kittens en dan zou Shrewstar haar misschien wel een hele erge straf geven..
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:50

"Oh, als het zo zit.." Mompelde hij op dezelfde toon. Snowynight kon het niet laten om te grijnzen. Ze wist exact welke mentale knopjes je moest indrukken om Ashdrizzle. Maar misschien ging ze nu toch wat te ver. "Ook al ben je mijn vriend, ik zou het alsnog niet zo laten hoor!" Miauwde Ashdrizzle, hij werd feller. Snowynight kon het toch niet laten om nog wat schepjes erbovenop te doen. Ze zette dan ook een fellere blik op. "Verrader!" Siste ze, zogenaamd boos. "Wat ben jij een verrader van een vriend dat..." Ze haalde eventjes iets adem alsof ze een enorm relaas wilde gaan geven, maar porde hem toen ineens plagerig grinnikend. "...Dat je niet door hebt dat ik een grapje maakt" Hierna begon ze zachtjes te schateren van het lachen.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:54

"Verrader!" De sissende toon deed zijn oortjes naar achteren vouwen en zijn nekharen sprongen overeind. Dus ze was het wel van plan?! Nou, dan zou hij niet eens meegaan! De kater zette een wat bozere blik in zijn blauwe ogen. "Wat ben jij een verrader van een vriend dat..." De boze toon werd gevolgd door een diepe ademhaling, Ashdrizzle zette zich schrap, zijn nekharen geheel overeind gesprongen, Maar wat hij had verwacht, kwam niet. Hij werd plagerig gepord. "...Dat je niet door hebt dat ik een grapje maakt." De kater versmalde zijn blik terwijl de poes begon te lachen. Oh, dus ze vond dat zo leuk? Beledigd draaide hij zich om en deed een paar passen van haar vandaan en ging daar sacherijnig zitten. Zijn nog wat volle start om zijn poten draperend.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 20:58

Snowynight's gelach hield op en bleef hangen in een ietwat scheve glimlach toen de kater zich beledigd omdraaide en weg van haar ging zitten. Koppig volgde ze hem en ging ze naast hem zitten. "Nu staan we quite," Miauwde ze enkel rustig, op een onschuldige toon, "Jij geschrokken, ik geschrokken." Ze grijnsde nog steeds lichtjes, waarna ze probeerde de blik te vangen van Ashdrizzle, "Wil je nou nog wat gaan uitspoken of niet? Want anders ga ik toch alleen," Miauwde ze onschuldig, "En wie weet wat voor een enge dingen een eenzame, weerloze poes zoals ik kan overkomen..." Ze keek eventjes bedenkelijk naar de lucht. "Vossen... Dassen... Enemy warriors... Charmeurs.." Ze kon het niet laten.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 21:02

"Nu staan we quite," Hij hoorde haar pootstappen dichterbij komen, maar keek niet op. Quitte? Nog lang niet! "Jij geschrokken, ik geschrokken." Ook al probeerde ze zijn blik te vangen, de kater keerde haar zijn rug toe. "Wil je nou nog wat gaan uitspoken of niet? Want anders ga ik toch alleen," Hij versmalde slechts zijn blik, maar keek nog niet om. "En wie weet wat voor een enge dingen een eenzame, weerloze poes zoals ik kan overkomen..." Een zachte grom ontsnapte uit zijn keel. "Vossen... Dassen... Enemy warriors... Charmeurs.." De grom werd nog harder en in een splitseconde draaide hij zich om en lanceerde hij zichzelf op Snowynight. "Als je dat maar laat!" Riep hij uit en begon haar meerdere keren te porren.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 21:10

Snowynight was zo gefixeerd op haar verhaal dat ze het gegrom van Ashdrizzle negeerde. Sterker nog, ze had het ook het veel te laat door dat hij zich op haar stortte. Ze hapte even geschrokken naar adem toen ze achteruit de kampuitgang door tuimelde en kon nog net een gil binnen houden. "Sshhh, malloot," Miauwde ze, hikkend van het lachen door het kietelende gepor. "Straks wek je het hele kamp nog met je geschreeuw." Ze kronkelde zichzelf in bochtjes in de hoop zich los te wurmen. "En houd op met porren!.. Ik smeek je!"
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 21:37

Met een grote grijns voelde hij dat hij Snowynight door de kampingang had geduwd, gelukkig bleef ze nog stil. Maar alsnog, zijn aanval was gelukt! "Sshhh, malloot," De kater zette zijn achterpoten op plekken zodat Snowy niet zomaar kon ontsnappen en begon met porren, vandaar haar gelach. "Straks wek je het hele kamp nog met je geschreeuw." Nu begon het tegenstribbelen, maar Ash deed zijn best haar vast te pinnen op de grond. "En houd op met porren!.. Ik smeek je!" Met een grijns gaf hij haar nog een paar porren na en stapte toen van haar af, niet zeker wetend of ze hem weer zou terugpakken, trok hij zich toch nog terug door de kampuitgang en stopte pas in zijn passen toen hij zeker buiten het gehoor van de Clankatten was. "Ik zei helemaal niets, jij zou hen dan gewekt moeten hebben met je gelach!" Grinnikte hij.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 21:42

Hoe erg ze ook smeekte, hoe hard ze ook kronkelde. Het lukte haar niet om zich los te wurmen uit zijn greep. Maar plots liet Ashdrizzle haar los en begon hij weg te lopen. Verontwaardigd hief Snowynight haar hoofd. "Waar ga je heen? Ik ben nog niet klaar met jou!" Miauwde ze verontwaardigd maar speels, op een zachte toon. Meteen zette ze de achtervolging in. "Ik zei helemaal niets, jij zou hen dan gewekt moeten hebben met je gelach!" Miauwde Ashdrizzle lachend. "Oh! Niet waar!" Reageerde de poes.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 21:57

"Waar ga je heen? Ik ben nog niet klaar met jou!" Klonk haar stem nog, maar de kater bevond zich al ver buiten het kamp. Ha! Als hem heb willen pakken, had ze iets sneller moeten handelen! "Oh! Niet waar!" Hij grijnsde hij haar antwoord en zwiepte een keer speels met zijn staart. "Ik heb officieel helemaal niets gezegd in het kamp, jij was degene die daar liep te schreeuwen." Grijnsde hij nu plagerig en hief zijn kopje zogenaamd trots op. "Maar goed, gaan we hier staan kibbelen of gaan we nog ergens heen? Of ben je nu toch bang geworden van het donker?" Misschien dat hij te ver ging en misschien ook niet, hij had Snowynight ook eigenlijk nog nooit echt boos op hem zien worden. Op bijna niemand eigenlijk.. Tja, Thrushpaw was geen iemand, die telde dus ook niet mee.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 22:10

Snowynight keek de kater wat verontwaardigd aan. "Ik heb officieel helemaal niets gezegd in het kamp, jij was degene die daar liep te schreeuwen." Grijnsde hij nu plagerig en hief zijn kopje zogenaamd trots op. "Maar goed, gaan we hier staan kibbelen of gaan we nog ergens heen? Of ben je nu toch bang geworden van het donker?" Snowynight vernauwde haar ogen. "Absoluut niet, ik ben nergens bang vo-" Begon ze, maar plots scheerde er een uil vlak over hen langs. Ze slaakte een geschrokken gilletje en sprong weg achter Ashdrizzle, waarna ze zich pas besefte dat het gevaar al geweken was.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 22:15

De Warrior voor hem versmalde haar blik, maar Ashdrizzle trok zich daar niets van aan."Absoluut niet, ik ben nergens bang vo-" Plots zag de Warrior een donkere schim over hun koppen heen vliegen en met een kleine gil verdween de witte kat achter hem. Ashdrizzle keek met grote ogen naar de uil die zich al snel nestelde in een of andere boom en richtte zich toen weer tot Snowy. Zijn grijns niets zo groot als voorheen, omdat katten wel degelijk rede hadden om bang te zijn voor een uil. "Hij is al weg," Mompelde hij toch nog wel op een wat zachte toon, het laatste wat hij wilde was een uil op hun dak. "Misschien is dit wel een teken om op pad te gaan, of heb je zin in een uilenjacht? En dan bedoel ik de uil die op onze nek zit." Grijnsde hij nog eventjes na.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 22:27

Snowynight kon het niet helpen. Ze wilde wel vaak erg stoer doen, maar ze was dat stiekem helemaal niet. Dat bleek wel uit hoe erg ze zat te beven achter Ashdrizzle op dit moment, haar ogen wijd opengesperd. "Hij is al weg," Mompelde Ashdrizzle op zachte toon, "Misschien is dit wel een teken om op pad te gaan, of heb je zin in een uilenjacht? En dan bedoel ik de uil die op onze nek zit." Miauwde de kater vervolgens. Snowynight schudde haar kop resoluut, proberende haar eer toch iets... te redden. "Ja, laten we dat maar doen," Miauwde ze, proberende een vaste toon te krijgen in haar stem. Toch trilde haar stem iets...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! Icon_minitime

Let's do SOMETHING!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: