Let's do SOMETHING! - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Let's do SOMETHING!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ashdrizzle
Member
Let's do SOMETHING! - Pagina 3 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:49

"Jij en je uitsloven?" Hij draaide zijn kop weer naar haar om, een zogenaamde beledigde blik in zijn ogen. Hier kwam het hoor, dat kon hij wel horen aan haar toon van spreken. "Ik vind je eerder wel een beetje lui~" Gelijk daarna werd een onverwachte por op hem gericht. Zo onverwacht was het, dat hij een soort piep uitslaakte, als een soort kit. Beschaamd legde hij zijn oren wat in zijn nek en toverde een dwaze glimlach op zijn gelaat. "Zegt het poesje dat 's nachts een crush bij grenzen wilde gaan zoeken!" Beet hij ook op een plagerige toon terug. Als dit straks uitliep op een hele plaagpartij, zou zij begonnen zijn. Dat ze dat maar wist!
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Let's do SOMETHING! - Pagina 3 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:58

Ze begon te lachen toen hij piepte. "Je klonk net als een kit!" Hikte ze vrolijk. Maar dat liet Ashdrizzle natuurlijk niet op zich zitten. "Zegt het poesje dat 's nachts een crush bij grenzen wilde gaan zoeken!" Beet Ashdrizzle uiteindelijk terug. Snowynight's blauwe ogen twinkelden onschuldig terwijl ze haar bleke roze tong eventjes uitstak. "Tja, ik moet bij iemand toch wel stoere, mannelijke aandacht halen?" Plaagde ze, "Ik wil ook wel eens een hunk van een kater ontmoeten." Haar ogen keken hem plagerig aan, wachtende op wat hij ging zeggen. "Wat is er, jaloers?" Plaagde ze hem vervolgens.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:01

"Je klonk net als een kit!" Hij legde zijn oren wat in zijn nek en bromde wat in zichzelf. "Tja, ik moet bij iemand toch wel stoere, mannelijke aandacht halen?" Hij keek op alsof hij plots was gestoken door een bij, zijn blauwe ogen groot van verbazing. Hij had even geen idee meer of ze hem nu plaagde of zelfs deels serieus was. "Ik wil ook wel eens een hunk van een kater ontmoeten." Hij werd iets gekalmeerd door de blik in haar ogen, maar alsnog.. "Wat is er, jaloers?" Zijn oren gingen weer iets richting zijn nek en hij keek naar zijn pootjes. "Nee.." Mompelde hij wat afwezig en probeerde om een uitweg te verzinnen uit deze situatie maar woorden kwamen hem te kort.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:15

Haar oren gingen wat naar achter toen ze zich besefte dat haar geplaag niet helemaal in de goede aarde viel bij de kater. Ze hield dan ook meteen op en legde haar oren wat naar achter, wat triester van uitdrukking. "Hey nou.." Murmelde ze, terwijl ze haar neusje eventjes opbeurend tegen zijn wang drukte. "Ik plaagde je maar wat, je weet toch dat ik je beste vriend ben..?" Ze glimlachte wat onzeker, bang dat hij boos zou worden of iets dergelijks. Daarom trok ze haar kop ook maar wat nerveus weer terug.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:43

"Hey nou.." Hij schrok wat van haar plotselinge aanraking, maar trok zich niet terug. Ze was een vriend, niets om bang voor te zijn. Alleen waren haar plagerijtjes wat verkeerd gevallen, that's it. Gelukkig had Snowynight de hint begrepen. "Ik plaagde je maar wat, je weet toch dat ik je beste vriend ben..?" Zijn oortjes maakten niet langer contact met zijn nek, maar stonden ook weer niet volledig overeind. "Ja.." Mompelde hij nog wat onschuldig en hield zijn blik strak gericht op zijn voorpootjes. "Het is gewoon.." Hij viel even stil. "Je doet alsof ik geen knappe kater ben!" Zijn mondhoeken krulden zich meteen weer en hij keek Snowynight nu pas weer plagerig aan.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 19:56

Snowynight's blik bleef bezorgd. Ze wilde haar goede vriend niet kwijtraken!... Niet over zoiets pietluttigs als een grapje dan. "Ja.." Mompelde hij nog wat onschuldig en hield zijn blik strak gericht op zijn voorpootjes. Voorzichtig zette Snowynight weer een pasje dichter en probeerde ze zijn blik te vangen. "Het is gewoon.." Hij viel even stil. "Je doet alsof ik geen knappe kater ben!" De plotselinge woorden lieten haar even zo schrikken, dat ze moest lachen, hard. "Dat laat ik aan jou over om te bedenken," Plaagde ze terug. Nu kon hij het krijgen ook!
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 20:50

Snowynight trapte zo te zien helemaal in zijn val, goed zo! De poes kwam weer wat dichterbij, vast bezorgd over zijn gedrag. "Dat laat ik aan jou over om te bedenken," Gelukkig lachte ze, want alleen hij zou in zichzelf keren als er grapjes over hem werden gemaakt. Maar goed ook! "Ach, ik denk gewoon dat jij dat niet ziet, nog niet dan." Grinnikte hij vervolgens en gaf de Warrior een harde por terug. "zo, die moest je nog terugkrijgen!" Riep hij weer vrolijk uit en deed een pas naar achteren voor het geval dat Snowy hem een tegenaanval zou geven. Maar dat had hij nou net even verkeerd bedacht. Zijn poten gleden onder zijn lijf uit en hij viel in het, gelukkig, lage deel van het water. Verschillende vuurvliegjes vlogen geschrokken op en een paar begon plots om hem heen te vliegen, alsof hij deel was van het water.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 21:45

Snowynight grinnikte zachtjes toen Ashdrizzle weer begon te spreken"Ach, ik denk gewoon dat jij dat niet ziet, nog niet dan." Grinnikte hij vervolgens en gaf de Warrior een harde por terug. Een geschrokken piep ontsnapte uit haar mond toen ze de por in ontvangst nam. "Zo, die moest je nog terugkrijgen!" Grinnikte hij vervolgens, waarna hij in het water viel. Rustig ging Snowynight aan de rand liggen, proberende een beetje zwijmelend te kijken. "Ik zie het nu ja, je bent zo mannelijk en knap Ashdrizzle, zelfs de vuurvliegjes erkennen het," Ze probeerde een zwijmelende toon op te zetten, maar proestte het uiteindelijk uit van het lachen, waardoor ze ook zelf perongeluk het bijna water in viel.

Laatst aangepast door Snowynight op za 21 sep 2013 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 21:50

Ook bij haar kreeg hij een piep te horen, tevreden grijnsde de kater. Wie klonk er nu als een kit, hm? Maar toen hij gevallen was, zag hij haar gewoon aan de rand van het water zitten, naar hem kijkend. "Ik zie het nu ja, je bent zo mannelijk en knap Ashdrizzle, zelfs de vuurvliegjes erkennen het," Nogmaals gromde de kater wat in zichzelf en krabbelde overeind. Zijn buikvacht en delen van zijn zij waren doorweekt geworden. "Oh wat zijn we weer grappig!" Snoof hij 'beledigd' en deed een pas naar voren. "Nou, als je dit zo grappig vind, dan is dit nog leuker voor je!" Meteen sprong hij op en probeerde hij Snowy bij haar nekvel mee het water in te sleuren.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 22:05

Snowynight wist zichzelf nog net op de rand te balanceren. Hiermee voorkwam ze nog net dat ze in het water zou vallen. "Oh wat zijn we weer grappig!" Snoof hij 'beledigd' en deed een pas naar voren. Snowynight keek hem onschuldig aan. "Nou, als je dit zo grappig vind, dan is dit nog leuker voor je!" Plotseling probeerde hij haar het water in te trekken en Snowynight slaakte een gil. "Neeee! Genade, genaaadeee!" Smeekte ze, maar uiteindelijk lag ze met een plons in het water. Ze spuwde wat vocht uit en schudde haar pels uit.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 22:10

"Neeee! Genade, genaaadeee!" Gilde Snowy nog uit, maar Ash had zijn prooi al beet. Met een plons belandden beide katten in het water en de laatste plekjes op zijn vacht die nog droog waren, werden nu ondergedompeld. "Hahaha! Wat grappig zeg." Grijnsde Ashdrizzle flauwtjes en schudde zijn vacht uit, ervoor zorgend dat een deel van het water op de witte poes terecht kwam. Met een plagerige grijns keek hij haar weer aan. "En als we beide een koutje oplopen, kunnen we hele dagen in de Medicine cat's Den gaan plagen! Die Apprentices mogen dan wel wachten hoor!" Grinnikte hij en plonsde wat met zijn voorpootjes in het water.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 22:30

"Hahaha! Wat grappig zeg." Grijnsde Ashdrizzle flauwtjes en schudde zijn vacht uit. "Niks grappig," Mokte Snowynight, haar eigen pels op haar beurt ook uitschuddende. "Het is koud," Mompelde ze vervolgens wat verongelijkt, waarna ze zichzelf weer rillend op het droge hees. "Heb jij het niet koud?" Miauwde ze vervolgens, weer wat plageriger. "En als we beide een koutje oplopen, kunnen we hele dagen in de Medicine cat's Den gaan plagen! Die Apprentices mogen dan wel wachten hoor!" Miauwde Ashdrizzle. Snowynight's glimlach werd wat krampachtiger, voor een moment die nog korter duurde dan een hartslag. "Ja, dat zouden we kunnen doen ja," Miauwde ze uiteindelijk toch feilloos.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 23:44

"Niks grappig," Tja.. Ze had het er ook zelf naar gemaakt! "Het is koud," Met een wat rillend lichaam hees ze zichzelf op de oever e Ashdrizzle volgde haar voorbeeld. "Heb jij het niet koud?" Hij haalde zijn schouders wat op, hij had tenminste nog bewogen terwijl zijn vacht tegen zijn lijf aangedrukt zat. Maar nu begin de wind hem toch wel rillingen te bezorgen. "Ja, dat zouden we kunnen doen ja," Ashdrizzle fronste voor een moment even, het klonk niet echt zou enthousiast als ze eerder had gesproken. Maar goed.. "Heb jij een beter idee dan?" Bracht hij toch nog even met een glimlach uit.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 18:56

Ze wilde liever niet naar de Medicine Cat den... Littlepaw was altijd zo vinnig en Smokebreath was ook niet bepaald aardig naar haar toe. Nee, ze bleef er liever weg. Hoe ziek ze zich ook voelde. "Heb jij een beter idee dan?" Miauwde Ashdrizzle en Snowynight keek eventjes beschaamd weg. Nee, eigenlijk had ze geen beter idee. Maar alles was beter dan de medicine cat den. "Nee, eigenlijk niet..." Mompelde ze wat beschaamd, "Warm worden kan helpen?" Probeerde ze vervolgens maar wat weifelend. Ze was niet helemaal gerust met de situatie. Ze wilde niet ziek worden.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 20:23

"Nee, eigenlijk niet..." Mompelde ze en keek beschaamd weg. Ashdrizzle liet zijn kopje wat vreemd hangen en versmalde zijn blik. "I-is er iets..?" Zei hij wat schuldig. "Warm worden kan helpen?" Ashdrizzle knikte wat en begon zijn rug warm en droog te likken. Zijn vacht sprong meteen overeind toen hij een nieuwe strook begon met zijn tong. Na een tijdje voelde hij zijn vacht ook echt wat droger worden. De kater keek ondertussen even op nog een wat bezorgde glans in zijn ogen. "Als er iets is, weet je dat je me alles kunt vertellen, hè?" Grijnsde hij en poogde om een flinke por uit te delen tussen haar ribben. Dit keer begon hij.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 20:40

Snowynight negeerde zijn eerste vraag bewust met een licht schuldig gevoel. Ze wilde niet stoken, ze wilde absoluut niet stoken. Ze raspte dan ook in stilzwijgen haar ruwe, bleekroze tong over haar lange pels. Ze hoopte wat droger te worden, want de nachtkoele bries verkleumde haar op dit moment tot op het bot. Maar Ashdrizzle wilde het onderwerp duidelijk niet zo snel loslaten. "Als er iets is, weet je dat je me alles kunt vertellen, hè?" Vroeg Ashdrizzle door. "Ja, dat weet ik," suste Snowynight voorzichtig en ze forceerde een glimlach. "Ik zie ast spoken, geen zorgen."
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 20:50

"Ja, dat weet ik," Zei Snowy pas nadat Ash zijn tweede vraag had gesteld. Goed, ze sprak er net zoals bij de Gathering niet over, maar alles opkroppen was ook niet goed, toch? "Ik zie vast spoken, geen zorgen." Hij werd niet geheel gerustgesteld door de glimlach op haar gelaat, hij straalde niet het gewoonlijke uit. "Nou, ik heb wel zin in een goed spookverhaal, hoor." Grijnsde hij breed en maakte zijn voorpootjes even droog, zodat hij straks niet met bruine poten het kamp binnen zou komen. De vuurvliegjes cirkelden weer om het water en trokken zich niets aan van de katten.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 21:00

Ashdrizzle bleef zijn gebruikelijke zelf, grijnzend en redelijk vrolijk. Toch kon Snowynight niets anders dan zich afvragen hoe hij zich zou voelen als ze uitsprak wat ze dacht,. Daar kon niks goeds van komen toch? Maar als ze zou blijven zwijgen, dan zou hij daar ook niet blij van worden. Als een rat in de val, beide kanten leek wel een afgrond. Ze slikte even nerveus, maar begon uiteindelijk toch te spreken. "Nou ja, ik heb het me vast verbeeld dus je moet me maar niet serieus nemen, zeker niet zelfs. Ik heb immers een redelijk rijke fantasie en dat weet jij natuurlijk ook en daarom wilde ik het ook eerst niet zeggen..." ze viel even stil, ze ratelde weer... "Maar soms krijg ik echt het gevoel dat Littlepaw me haat..." Haar stem was niet harder dan een fluistering toen ze de woorden uitsprak. Meteen daarna opende ze haar mond om excuses te ratelen.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 21:05

Zijn grijns verminderde toch in grootte, toen Snowy er niet veel gelukkiger op werd. Wat had hij nou zojuist gezegd? "Nou ja, ik heb het me vast verbeeld dus je moet me maar niet serieus nemen, zeker niet zelfs. Ik heb immers een redelijk rijke fantasie en dat weet jij natuurlijk ook en daarom wilde ik het ook eerst niet zeggen..." Ashdrizzle fronste verward. Ze had dan wel hele rare spoken gezien als hij haar woorden moest geloven.. "Maar soms krijg ik echt het gevoel dat Littlepaw me haat..." Zijn eerste reactie was een diepere frons op zijn gelaat, maar toen herinnerde hij zich het gesprek dat hij met Little had gevoerd niet zo gek lang geleden. De kater slikte wat en keek even weg. Hoe moest hij dit gaan verwoorden? "Nou, uhm.." Sprak hij toch om Snowy niet in een stilte te laten vallen nadat ze dit had gezegd. "Ik zeg niet dat ze je haat, maar.." Hij zocht even naar de juiste woorden, maar die waren moeilijk om te vinden. "Ze.. is gewoon bang dat je me van haar af pakt.." Hij keek haar weer recht aan, hij wilde haar niet zomaar laten vallen.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitimezo 22 sep 2013 - 21:17

Ze haalde wat huiverig adem toen ze zag dat Ashdrizzle's glimlach langzaam wat verminderde. Wist ze het niet. Ja, ze wist het. Snowynight's oren gingen hangen toen Ashdrizzle begon met spreken. "I see.." Mompelde ze zachtjes terwijl haar oren nu plat in haar nek lagen. "Nou... Uh... Zeg haar dan maar at dat niet mijn bedoeling was..." Het stak, dat de medicine cat er zo over dacht. Het idee dat iemand zo over haar dacht stak. Ze moest hier weg, ze moest denken, even rust, even niks. "Ik.. Ik ga terug naar het kamp, het spijt me... Ik wilde je vriendschap met Littlepaw niet bezoedelen." En met die woorden verdween ze in de struiken.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 3 Icon_minitime

Let's do SOMETHING!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: