Let's do SOMETHING! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Let's do SOMETHING!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ashdrizzle
Member
Let's do SOMETHING! - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 23:23

"Ja, laten we dat maar doen," Hij negeerde de lichte trilling in haar stem en schudde zijn pels even uit, zandkorrels vielen weer op de grond en nu zag zijn vacht er weer normaal, voor hem dan, uit. "Waar wilde je heen dan? Wat lijkt je het coolst om te doen 's nachts, stiekemheid, daar heb ik ook niets om op aan te merken!" Grinnikte hij en liet voorzichtig zijn blik afdwalen naar het kamp, nee, niemand was hun komen storen en wie was er nou zo gek om uit zijn warme nest te kruipen om twee Warriors te storen? Juist. Niemand. Hij keek Snowynight vervolgens weer aan, zijn blik stond weer vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowynight
StarClan
Let's do SOMETHING! - Pagina 2 DPKsfdL
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 23:40

Snowynight schudde haar pels nog iets uit en probeerde zichzelf te kalmeren. De schrik zat er goed in bij haar op dit moment, maar Ashdrizzle's stem wist haar weer te kalmeren. "Waar wilde je heen dan? Wat lijkt je het coolst om te doen 's nachts, stiekemheid, daar heb ik ook niets om op aan te merken!" Vroeg de kater aan haar. Eventjes bleef Snowynight bedenkelijk stil, een lichte frons op haar gezicht terwijl ze nadacht. "Euh..." Begon ze duidelijk nadenkend, "Ze zeggen dat met nieuwblad de vuurvliegjes buiten komen te vliegen, bij de stroom." Miauwde ze vervolgens met een brede glimlach op haar gezicht.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 23:44

"Euh..." Goed, zij dacht na, want hij had eigenlijk geen idee waar ze naartoe konden gaan waar het 's nachts mooier was dan gewoon overdag. Nieuwsgierig keek hij Snowynight aan. "Ze zeggen dat met nieuwblad de vuurvliegjes buiten komen te vliegen, bij de stroom." Zijn oortjes schoten overeind en hij keek energiek naar de poes. "Dat lijkt me leuk!" Glimlachte hij breed en zwiepte een keer enthousiast met zijn staart. "Klinkt leuker dan overdag naar water te zitten staren, kom laten we gaan, voordat het hier al ochtend wordt." De kater had geen idee van tijd, aangezien hij wel een paar keer in slaap was gesukkeld tijdens zijn 'dienst'. Maar ach, zolang hij de horizon niet zag verkleuren, zaten ze wel goed.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimezo 15 sep 2013 - 23:53

Snowynight schudde haar maanwitte pels nog een keer uit, die ietwat zilverig opgloeide in het maanlicht. Met een glimlach wachtte ze af op hoe Ashdrizzle zou reageren. Gelukkig was zijn reactie enthousiast. "Dat lijkt me leuk!" Glimlachte hij breed en zwiepte een keer enthousiast met zijn staart. "Klinkt leuker dan overdag naar water te zitten staren, kom laten we gaan, voordat het hier al ochtend wordt." Miauwde Ashdrizzle en Snowynight knikte vrolijk. "Laten we gaan dan!" Spoorde ze hem vrolijk lachend aan, waarna ze rustig in de richting van het stroompje begon te lopen. Een tevreden en vrolijke glimlach lag op haar gezicht terwijl ze eventjes omkeek naar Ashdrizzle.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 0:02

"Laten we gaan dan!" Ashdrizzle grinnikte even speels en deed toen al een paar passen in de richting van hun bestemming. Snowynight haalde hem al snel in, toch in een rustige pas. Het zachte geruis van stromend water bereikte zijn oren, maar om de rust van de plaats niet te verstoren bleef de kater in zijn rustige pas. "Ik moet eerlijk zijn," Grinnikte de kater en maakte een paar sprongen om dichterbij te komen. "Ik heb nog nooit vuurvliegjes gezien.." Het was niet echt iets om je voor te schamen, maar iedereen zei altijd hoe mooi het wel niet was om ze zo te zien rondvliegen, vooral bij water, waar hun licht zo werd gespiegeld. Ashdrizzle had er af en toe wel over na gedacht, maar nooit echt voorgesteld hoe het er precies zou uit zien.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 0:12

Snowynight had haar oren omhoog gezet in afwachting terwijl ze enthousiast naar voren stapte. Ze had de vuurvliegjes al wel eens gezien voor het donker, maar nooit 's nachts. Ze wist zeker dat hun twinkelende lichtjes dan ook veel mooier waren. "Ik moet eerlijk zijn," Grinnikte de Ashdrizzle. "Ik heb nog nooit vuurvliegjes gezien.." Met een glimlach keek Snowynight om terwijl ze zichzelf door de struiken wurmde. "Nou, aanschouw." Miauwde ze met een warme glimlach, waarna ze aan de kant ging zodat hij het ook kon zien. De fonkelende lichtjes van de vuurvliegjes zweefden door de lucht heen, gereflecteerd door het in het maanlicht sprankelende water. A sight to behold.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 17:48

Het laatste wat hij nog van haar zag voordat ze zich door het struikgewas wurmde was een glimlach. De kater stapte door de begroeiing met een nieuwsgierige blik en keek Snowynight toen wat afwachtend aan, alsof zij met een wenk van haar staart de vuurvliegjes aan zou zetten. "Nou, aanschouw." Ze ging opzij en de kater deed wat snelle pasjes naar voren, zijn blauwe ogen keken uit over het wateroppervlakte. Zijn mond viel wat verbaasd open toen hij vele lichtgevende lichtbundels zag over het wateroppervlak, de kleine vliegjes die zo'n prachtig licht konden afgeven. Het was.. prachtig.. De kater hief zijn poot op en probeerde een van de vliegjes aan te raken, maar deze ontweek hem met groot gemak. "Je had gelijk..." Mompelde hij lichtelijk sprakeloos en keek achterom naar Snowynight, met een grote glimlach op zijn gezicht. "Ze zijn echt mooi.."
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 18:18

Met een onschuldige glimlach keek Snowynight naar de kater naast haar, maar al vlug keek ze daarna met een grote, brede glimlach naar het tafereel. Ook zij had het 's nachts nog niet mogen aanschouwen en het liet ook haar sprakeloos. Ze keek met een brede glimlach op toen Ashdrizzle begon te spreken. "Je had gelijk..." Mompelde hij lichtelijk sprakeloos en keek achterom naar Snowynight, met een grote glimlach op zijn gezicht. "Ze zijn echt mooi.." Snowynight boog haar kop in erkenning van zijn woorden, een bevestiging. "Ik weet het, het is schitterend," Miauwde ze met een glimlach, "Ik ben blij dat we nog op tijd waren om het te zien," Gaf ze eerlijk toe met een grote, warme glimlach, waarna ze eventjes met haar poot uitreikte naar de vuurvliegjes. Ook voor haar weken de beestjes unaniem.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimema 16 sep 2013 - 18:36

"Ik weet het, het is schitterend," Was haar antwoord met een glimlach op haar gelaat. "Ik ben blij dat we nog op tijd waren om het te zien," En ook bij de witte poes weken de vliegjes van haar poot, Ashdrizzle grinnikte wat. "Dit is toch veel beter dan slapen? En als smoes kunnen we altijd zeggen dat we langs de grenzen zijn geweest, want ja, niemand vertrouwt de andere Clans en wie weet vonden ze het wel een goed idee van ons." Grijnsde hij vervolgens en richtte zich weer tot de vliegjes, die gewoon door bleven gaan met hun gangetje, twee toeschouwers kon hen niet veel schelen, het was gewoon waardering voor hun gave! Ashdrizzle liet zijn blik naar beneden gaan en vanuit de weerspiegeling keek hij Snowynight met een grote grijns aan.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 21:33

Als bijna in trans keek Snowynight naar de dansende vuurvliegjes. De poes had een zachte glimlach op haar gelaat en haar vacht gloeide licht onder het licht van de vuurvliegjes. Ze draaide haar oren en vervolgens haar kop toen Ashdrizzle weer begon te spreken, losgetrokken uit de trans. "Dit is toch veel beter dan slapen? En als smoes kunnen we altijd zeggen dat we langs de grenzen zijn geweest, want ja, niemand vertrouwt de andere Clans en wie weet vonden ze het wel een goed idee van ons." Miauwde de kater. Glimlachend schudde Snowynight haar kop en keek hem verwonderd aan. "Waarom zouden we ons moeten verantwoorden als ze 's nachts het kamp uit zouden gaan? Waarom smoesjes?" Vroeg ze zich hardop af, werkelijkwaar ietwat verwonderd.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 21:40

"Waarom zouden we ons moeten verantwoorden als ze 's nachts het kamp uit zouden gaan? Waarom smoesjes?" Ashdrizzle draaide zijn kopje weer wat meer naar het water toe en haalde zijn schouders wat op. "Geen idee, er zijn altijd wel katten die je dan zo aankijken van 'Oh die doet ook weer niets' en wie weet krijg ik er ooit wel de schuld van dat er iemand sterft in Leafbare omdat ik mijn taken niet doe." Mompelde hij wat en versmalde zijn blik wat terwijl hij sprak. Vervolgens keek hij Snowynight weer aan. "En ik zou graag ooit nog een keer een Apprentice willen hebben," Hij glimlachte wat dwaas, maar zijn stem was uitermate serieus. "Nu zeg ik niet dat ik dat liever heb dan met jou rondhangen, hoor!"
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 21:49

"Geen idee, er zijn altijd wel katten die je dan zo aankijken van 'Oh die doet ook weer niets' en wie weet krijg ik er ooit wel de schuld van dat er iemand sterft in Leafbare omdat ik mijn taken niet doe." Mompelde hij wat. Snowynight vond het maar duister klinken en legde haar oren wat bezorgd naar achter. Voorzichtig trippelde ze naar hem toe en boog ze haar kop naar beneden om te proberen zijn blik te vangen. "Gaat het..?" Mompelde ze wat voorzichtig, een bezorgde blik in haar ogen. Maar als nel kwam er weer een vrolijker noot in het gesprek. "En ik zou graag ooit nog een keer een Apprentice willen hebben," Hij glimlachte wat dwaas, maar zijn stem was uitermate serieus. "Nu zeg ik niet dat ik dat liever heb dan met jou rondhangen, hoor!" Snowynight schudde grinnikend haar kopje en keek hem rustig aan. "Geen probleem, ik snap het!" Miauwde ze lachend, "Ik hoop ook ooit een apprentice te mogen trainen," Miauwde ze eerlijk, "Misschien kunnen we ze wel samen trainen als we ooit mentor worden!" Miauwde ze vervolgens vrolijk.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 21:56

Snowy kwam op hem af, blijkbaar bezorgd om hem. "Gaat het..?" Vroeg ze nog, maar Ashdrizzle had zichzelf al weten te vermannen. Al snel werd de Warrior zelf ook weer wat vrolijker, gelukkig! Anders had hij een erg groot schuldgevoel door zichzelf gekregen. "Geen probleem, ik snap het!" De grijze kater grijnsde haar kant op. "Ik hoop ook ooit een apprentice te mogen trainen," Lichtelijk verbaasd spitste hij zijn oortjes, dat was nou eens toevallig! "Misschien kunnen we ze wel samen trainen als we ooit mentor worden!" Enthousiast zwiepte hij een keer met zijn staart. "Dat lijkt me echt geweldig!" Riep hij misschien wat te luid uit, maar ach, niemand zou hem kunnen horen helemaal in het kamp. De vuurvliegjes begonnen wat wilder heen en weer te vliegen, maar verdwenen niet. "En ook al zouden ze een hekel aan elkaar hebben, wij zijn gewoon de twee eigenwijze Mentors!" Grinnikte hij vervolgens.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 sep 2013 - 22:03

"Dat lijkt me echt geweldig!" Riep hij misschien wat te luid uit. Snowynight begon weer te grinniken. "Sshhh, niet zo hard," plaagde ze hem, "Je laat de Vuurvliegjes straks nog schrikken!" Miauwde ze vervolgens, nog steeds op plagerige toon. Maar Ashdrizzle begon al verder te fantaseren. "En ook al zouden ze een hekel aan elkaar hebben, wij zijn gewoon de twee eigenwijze Mentors!" Miauwde de kater. "Deal," Miauwde ze luchtig, waarna ze op haar buik neerplofte in het gras om verder te kijken naar de vuurvliegjes, een vrolijke glimlach op haar gelaat. "Het zou een grote eer zijn om een apprentice te mogen trainen," Bedacht ze zichzelf hardop.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimevr 20 sep 2013 - 21:51

"Sshhh, niet zo hard," Hij keek haar met zijn blauwe blik aan, een speelse glans speelde erin. "Je laat de Vuurvliegjes straks nog schrikken!" Hij fronste en zwaaide wat met zijn voorpoot om het een vuurvliegje extra moeilijk te maken. "Deal," Vervolgens ging Snowynight liggen en Ashdrizzle glimlachte nog wat terwijl zijn staartpunt geleidelijk de grond aantikte. "Het zou een grote eer zijn om een apprentice te mogen trainen," De Warrior draaide zijn kop om naar zijn vriend. "Inderdaad, ik snap ook niet waarom sommige Mentors zo'n privilege laten liggen en hun Apprentices achter laten zonder trainen." Hij schudde zijn kop even en volgde toen pas haar voorbeeld door te gaan liggen op het gras.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 13:41

Snowynight stak eventjes plagerig haar bleke, roze tong uit naar Ashdrizzle toen deze de Vuurvliegjes alleen nog maar meer liet schrikken. "Irritante haarbal," Lachte ze hem toe, waarna ze eventjes tegen een aantal vuurvliegjes aanblies. "Inderdaad, ik snap ook niet waarom sommige Mentors zo'n privilege laten liggen en hun Apprentices achter laten zonder trainen." Miauwde Ashdrizzle vervolgens en Snowynight schudde zuchtend haar kop. "Ikzelf ook niet, maar mijn mentor had eerst ook geen tijd voor me... Tot ik Frostlake kreeg," Bekende ze, ietsjes bedroefd door het feit.
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 17:16

Hij hoorde een zucht uit de mond van Snowynight komen en keek haar even met een geïnteresseerde blik toe. "Ikzelf ook niet, maar mijn mentor had eerst ook geen tijd voor me... Tot ik Frostlake kreeg," Hij legde zijn oortjes wat dichter tegen zijn nek aan en besloot voor even stil te zijn. Zelf had hij ook wel meerdere Mentors gehad die hem alleen hadden gelaten. Nightwing had hem meer van felheid geleerd, terwijl Ivyleaf hem behandeld had als een vervelend mormel dat geen trainingen verdiende. "Ik denk dat bijna iedere Apprentice wel zo'n tijd meemaakt, maar wij gaan daar verandering in brengen hoor! Wij zullen elke Apprentice die we krijgen een volledige training geven!" Grijnsde hij vervolgens weer.
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:18

Snowynight keek op toen Ashdrizzle weer begon te spelen en wist een glimlach tevoorschijn te toveren op haar bleke lippen. "Ik denk dat bijna iedere Apprentice wel zo'n tijd meemaakt, maar wij gaan daar verandering in brengen hoor! Wij zullen elke Apprentice die we krijgen een volledige training geven!" Miauwde Ashdrizzle haar optimistisch toe. Snowynight knikte met een brede glimlach op haar lippen. "Inderdaad! We gaan als we apprentices krijgen ze goed trainen." Snorde ze, "Ik hoop dat ik ooit een leuke apprentice krijg van Shrewstar, ik zou zo graag ze willen helpen met hun training."
Ashdrizzle
Member
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:26

Ze had weer een glimlach op haar lippen, mooi! "Inderdaad! We gaan als we apprentices krijgen ze goed trainen." Hoorde hij haar snorren en de kater sloeg een keer met zijn staart op de grond. "Ik hoop dat ik ooit een leuke apprentice krijg van Shrewstar, ik zou zo graag ze willen helpen met hun training." Hij knikte wat. "Ik heb geen idee of ze vertrouwen in me heeft, maar goed, nu zijn er niet zo veel Warriors die die taak op zich kunnen nemen, dus maken we wel een kans. Anders moeten we maar 'hard' gaan werken." Grinnikte hij half bij de gedachte dat hij zich niet ging uitsloven voor een Apprentice. Dat deden de anderen ook niet echt, dus waarom zou hij dat wel gaan doen?
Snowynight
StarClan
Babs
1620
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowynight
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 sep 2013 - 18:41

Snowynight staarde eventjes met een glimlach naar de vuurvliegjes en nieste eventjes wat geschrokken toen er eentje op haar neus landde. Het beestje vloog al snel een vossenlengte verder door de plotselinge luchtverplaatsing. Ze moest eventjes grinniken door de situatie, tot Ashdrizzle's stem haar weer bij de les bracht. "Ik heb geen idee of ze vertrouwen in me heeft, maar goed, nu zijn er niet zo veel Warriors die die taak op zich kunnen nemen, dus maken we wel een kans. Anders moeten we maar 'hard' gaan werken." Miauwde de kater. "Jij en je uitsloven?" Vroeg Snowynight op onschuldig toontje, eentje die ze altijd opzette voordat ze hem ging plagen, "Ik vind je eerder wel een beetje lui~" En met deze woorden porde ze hem plagerig in zijn ribben.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Let's do SOMETHING!   Let's do SOMETHING! - Pagina 2 Icon_minitime

Let's do SOMETHING!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: