We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Nele, Ja, die bedoel ik -_- Hij zat altijd vragen aan me te stellen of ik al een lief had en hoe het met me was en zo, en hij heeft zo'n vreselijk enge lach! En eurch, ik moet bijna braken als ik eraan denk x3 Soof, POOR YOU!! D=
Liese, je bent niet de enige ._. Hij had het aangevraagd en ik had hem lekker afgewezen maar die heeft me nog een half jaar lastiggevallen --" Hij is gewoon een dikke zak en idd die lach is echt eng! Nu heeft hij het ook bij Lotte geprobeerd (een van de meisjes van mijn jaar) dikke sukkel echt >< En hij is jammer genoeg niet blijven zitten nee dus nu zit ik er nog een jaar mee, help meee!!!!! O.o
- Dingen voor Bruis bespreken met Walter. - Toestemming vragen om de 20e naar Eindhoven te gaan [that's gonna be hard D:] - Kaarten kopen voor Breakfest.
Soof, ik heb werkelijkwaar geen enkel idee meer wat je van me wilt met Smoke op dit moment. :') Had ik al nauwelijks, maar nu, nog minder.
Ze gaat al dood xD Hij kan d'r gewoon nog even het kamp in slepen en in de Med Den leggen ofzo. Want als ze wakker wordt is ze alsnog ontzettend zwak van alles d:
Soof, ik heb werkelijkwaar geen enkel idee meer wat je van me wilt met Smoke op dit moment. :') Had ik al nauwelijks, maar nu, nog minder.
Ze gaat al dood xD Hij kan d'r gewoon nog even het kamp in slepen en in de Med Den leggen ofzo. Want als ze wakker wordt is ze alsnog ontzettend zwak van alles d:
Oké, prima, dan zal ik na Firepaw weer posten.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3 5400 Actief
CAT'S PROFILE Age: No need to count anymore. Gender: Rank:
Oké, prima, dan zal ik na Firepaw weer posten.
Was Firepaw niet de Warrior aan het waarschuwen voor de vos dan? D: Of heb ik een hele post verkeerd begrepen x'D