Algemene Onzin Topic - Pagina 46

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:39

waarom zit er een irritante vlieg bij mijn oor te zoemen :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovewhiffle
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 DPKsfdL
Esmee
9
Actief

CAT'S PROFILE
Dovewhiffle
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:41

Dinamo schreef:
Nee, niet een andere Dove! >.< Zolang je Dovecall maar niet inpikt!
Babs, Die bewegende gif hoofdjes zijn echt geweldig! Alleen, die zwarte -ik weet niet goed meer welke kat- beweegt niet^^" ;p
Eerste dagje viel goed mee c: We hebben een super sexy vervangerrrr! <'33333 Spijtig genoeg voor maar 2 maanden en 2x 50min per week... ;'c Ik ga de pc even opstarten en posten denk ik, of zou ik op de WII gaan? xD
Ehh dafuq, je ziet toch dat z Dovewhiffle heet
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:41

Daan en Liese;
Ik heb twee mistypaws x'D Met die heb ik denk ik wel wat inspi, maar van mijn RiverClan misty is mijn ww weg x'D
Bulletpaw is 0,00 inspi
Leopard en Gecko zijn veel mar unborn xD
Verder heb ik alleen weggeven x'D https://www.warriorcatsnl.com/t13001-droptopic
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:44

Wiebe schreef:
Babs, Welk concert van Miley? Van op yt of wat? Kan ik van iemand een linkje krijgen? c: M'n vriendin is super grote van van d'r en ik wil dat dan eens laten zien >D
Daan, Met Cowmilk? Dan eentje met Cow x Roseheart? c: SPT wel natuurlijk^^" Kies jij maar wie maakt c;
Chrissy, In vergelijking met mij heb je nog niet zo veel acc's denk ik.. Zeker niet in vergelijking met Linn! ;D Welke heb je dan allemaal?
Nele, YES!! Sverre zei het trouwens al c; Valt de klas wat mee? c':  

Waarschijnlijk de laatste keer dat ik op Wiebe online kan zijn... Ik ga hier zo'n spijt van krijgen! D'; Dawh... 3'x
Nee er zijn geen meisjes bijgekomen >.< Enkel nog 3 jongens en één daarvan is blijven zitten. echt geen leuk groepje die blijvenzitters D: En jij? C:
Wiebe
Member
94
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:49

Esmee, dat was maar om te lachen hé joh ;'D Keep calm xp
Chrissy, Dat is toch niet zó veel?
Nele, Awh.. Bij mij zijn er 3 van een andere klas bijgekomen en dan nog iemand die volgens mij is blijven zitten (volgens mij^^"). Er was nog iemand anders die voor de eerste 2 lesuren in onze klas zat met de tranen in haar ogen dus die is van klas geswitcht^^"
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:50

En nog een paar maar ik vergeet ze vaak >.<
Ieman topic met Misty?
Cranepaw
Member
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:52

Wiebe schreef:
Babs, Welk concert van Miley? Van op yt of wat? Kan ik van iemand een linkje krijgen? c: M'n vriendin is super grote van van d'r en ik wil dat dan eens laten zien >D
Daan, Met Cowmilk? Dan eentje met Cow x Roseheart? c: SPT wel natuurlijk^^" Kies jij maar wie maakt c;
Chrissy, In vergelijking met mij heb je nog niet zo veel acc's denk ik.. Zeker niet in vergelijking met Linn! ;D Welke heb je dan allemaal?
Nele, YES!! Sverre zei het trouwens al c; Valt de klas wat mee? c':  

Waarschijnlijk de laatste keer dat ik op Wiebe online kan zijn... Ik ga hier zo'n spijt van krijgen! D'; Dawh... 3'x
De vma performance 2013, maar het is nogal... naja, het is nogal expliciet, vooral de jongere mensen op dit forum, wees voorzichtig als je het gaat kijken. :')
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:57

Wiebe schreef:
Esmee, dat was maar om te lachen hé joh ;'D Keep calm xp
Chrissy, Dat is toch niet zó veel?
Nele, Awh.. Bij mij zijn er 3 van een andere klas bijgekomen en dan nog iemand die volgens mij is blijven zitten (volgens mij^^"). Er was nog iemand anders die voor de eerste 2 lesuren in onze klas zat met de tranen in haar ogen dus die is van klas geswitcht^^"
Zielig O.o school is echt een hel D=ik heb mega hard zitten te vloeken toen ik deze morgen zo vroeg moest opstaan en dan moet je je zo voorstellen aan je klas, ik haat dat echt ><
Sardinepaw
Member
33
Actief

CAT'S PROFILE
Sardinepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:58

Hopen dat de naam snel veranderd word, ze word geaccepteerd en het setje klaar is Very Happy Kan niet wachten om met Sardinepaw te posten x]
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 13:59

@hierboven, duss...mijn setje was voor niks :c
Cranepaw
Member
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:08

Tijd om een sheetje te maken voor Crane.

Wat vonden jullie van Appleblossom's sheetje?

Zhis One~
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:09

BABS; TO awesome c:
Cowmilk
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Tumblr_ns0przlZHj1ubrtmxo1_400
120

CAT'S PROFILE
Rank:
Cowmilk
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:10

@Nele. Zie het niet zo D: Btw, wil er nog een WindClan Warrior posten in Leafstorms topic [Open] Again Pregnant?

@Babs, echt freaking awesome o.o
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:10

Mistypaw' schreef:
BABS; TO awesome c:
+1
Wiebe
Member
94
Actief

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:15

Zo.. Wiebe is helemaal opgekuist, en klaar om weg te gaan... x'c *Snif snif*
Nu Firework nog even in orde brengen :'] En dan de ww's doorsturen...
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:20

ik wil Mint ook niet weg geven maar het moet :'c
Cranepaw
Member
Babs~
48
Actief

CAT'S PROFILE
Cranepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:25

And Cranepaw's~
Owlflight
Member
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!)
2917
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Owlflight
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:26

BLUBBLOBBLIBBLAB
Mistylake
Member
Chrissy
164
Actief

CAT'S PROFILE
Mistylake
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:27

Babs, o god awesome 0_o
Whistlepaw
Member
Denise
105
Actief

CAT'S PROFILE
Whistlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitimema 2 sep 2013 - 14:28

Whistle <33
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 46 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 46 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 24 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: