|
|
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 18:28 | |
| - Owlkit schreef:
- Camomilepelt schreef:
- @Hanna, awh zo leuk gedaan xD Nu is mijn intresse in een tekentablet nog meer verhoogd c; Welke is het en vanwaar heb je hem? misschien neem ik ook wel een tekentablet maar nu school terug begint heb ik amper tijd ugh
ik heb hem op bol.com gekocht, daar is alles veel goedkoper dan in andere winkels + gratis verzending^^ O zo x'D |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 18:41 | |
| Ik ben afgelopen week veel te weinig online geweest.. ;-; Komt gewoon omdat mijn nieuwe klas zo leuk is. Met z'n allen ijsje halen enzoo, en had nog barbecue van m'n vaders kantoor. Aan de ene kant voel ik me echt schuldig, maar ik ben zo blij dat ik eindelijk een leuke klas heb <3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 18:45 | |
| |
|
| |
Hear me roar 11
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 18:52 | |
| *Pakt fanfic* Tijd voor vieze fanfiction! B) |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 18:59 | |
| Hurr straks naar de film This is us Voor de 2e keer but who cares? xd |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:08 | |
| Aarrghh morgen eerste schooldag hellpppp mee D: We zaten vorig jaar met 2 meisjes in de klas ( ik en nog iemand) en de rest was jongens D=, laat het deze keer meer zijn! Urgh ik wil echt niet D= *stoot haar hoofd tegen de deur* |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:10 | |
| Ik kan Best Song Ever op de piano >:3 |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:12 | |
| Ik kan het gewoon even niet meer mensen ;A; Ik bivakkeer op Appleblossom tot deze droogte aan schrijfwil over is. xD.. |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:42 | |
| Appleblossoms setje is mooi (simpel, maar mooi) <3 |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:48 | |
| - Whispersong schreef:
- Appleblossoms setje is mooi (simpel, maar mooi) <3
+1 |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 19:55 | |
| |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:21 | |
| @Stephanostalkertje: Dit goed genoeg? |
|
| |
JoJo c: 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:23 | |
| @Spitfire: wacht... o.o hoe heet dat persoontje?
IK DENK DAT IK HET ERGENS VAN KEN XD |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:29 | |
| Apple heeft een ouderwets, gewoon postsheetje<3...
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam fermentum vel ipsum sed auctor. Sed adipiscing ipsum quis ligula pretium congue. Sed quis condimentum lacus, ac egestas purus. Praesent ultrices diam quis placerat pretium. Nulla et turpis leo. Etiam bibendum adipiscing turpis, ac scelerisque dolor fringilla vitae. Etiam eu condimentum felis, non faucibus libero. Donec sagittis nisl in porttitor ornare. Nam vehicula adipiscing lacus, nec consequat ante malesuada et. Suspendisse lacinia massa velit, ut hendrerit urna luctus sit amet. Morbi lacinia tristique nunc, sit amet tempus augue. Nullam ut lectus non ligula rhoncus pretium et ac urna. Aenean auctor enim ac ligula volutpat placerat. Pellentesque semper ipsum a risus sollicitudin, sit amet aliquam elit fermentum. Nullam mattis mi non magna luctus, egestas euismod dolor ultricies. |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:36 | |
| - Camomilepelt schreef:
- Aarrghh morgen eerste schooldag hellpppp mee D: We zaten vorig jaar met 2 meisjes in de klas ( ik en nog iemand) en de rest was jongens D=, laat het deze keer meer zijn! Urgh ik wil echt niet D= *stoot haar hoofd tegen de deur*
Nick moet z'n jaar toch niet dubbelen hé?! D'= En als die een andere richting zou gaan doen zou 'k zeggen dat je de ergste al kwijt bent^^" Ik haat die gast echt! Hij stalkt mij gewoon! >.< (Niks persoonlijk Chi'tje <333) Als hij dubbelt, laat het mij weten! Want dan bereid ik me voor op het jaar daarop^^" ;'D Ik hoop zo erg op een leuke klas! En op een meevaller als lessenrooster... x3 En m'n leerkrachten natuurlijk.. Die kunnen een schooljaar zo kut maken! D; Ik moet nu weg, voorbereiden op morgen x'D Bye mensjes! Slaapwel! Apple's 'ouderwets gewoon sheetje' is super awesome! Ik wil ook zo'n sheets kunnen maken, Babs! ;'D |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:38 | |
| Welterusten! En bedankt, het is een oud lettertype dat ik voor der apprentice sheetje gebruikt had. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:51 | |
| - Hiddendance schreef:
- Camomilepelt schreef:
- Aarrghh morgen eerste schooldag hellpppp mee D: We zaten vorig jaar met 2 meisjes in de klas ( ik en nog iemand) en de rest was jongens D=, laat het deze keer meer zijn! Urgh ik wil echt niet D= *stoot haar hoofd tegen de deur*
Nick moet z'n jaar toch niet dubbelen hé?! D'= En als die een andere richting zou gaan doen zou 'k zeggen dat je de ergste al kwijt bent^^" Ik haat die gast echt! Hij stalkt mij gewoon! >.< (Niks persoonlijk Chi'tje <333) Als hij dubbelt, laat het mij weten! Want dan bereid ik me voor op het jaar daarop^^" ;'D Ik hoop zo erg op een leuke klas! En op een meevaller als lessenrooster... x3 En m'n leerkrachten natuurlijk.. Die kunnen een schooljaar zo kut maken! D; Ik moet nu weg, voorbereiden op morgen x'D Bye mensjes! Slaapwel!
Apple's 'ouderwets gewoon sheetje' is super awesome! Ik wil ook zo'n sheets kunnen maken, Babs! ;'D Nick van den berghe (of hoe je die k*t naam ook schrijft ><) ? Bedoel je die? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:54 | |
| @Hierboven;; Dat lijkt echt heel veel op mijn achternaam xD - de -he dan :'D |
|
| |
Babs 991
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:55 | |
| Ik voel me eenzaam als RC kat.
Hmpf. |
|
| |
JoJo c: 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 1 sep 2013 - 20:55 | |
| @Camomilepelt; Moest je eigenlijk een lijstje maken bij de aanmelding voor Mintpaw? ^^" |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|