Algemene Onzin Topic - Pagina 41

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende
Camomilepelt
Member
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 18:28

Owlkit schreef:
Camomilepelt schreef:
@Hanna, awh zo leuk gedaan xD Nu is mijn intresse in een tekentablet nog meer verhoogd c; Welke is het en vanwaar heb je hem? misschien neem ik ook wel een tekentablet maar nu school terug begint heb ik amper tijd ugh Sad
ik heb hem op bol.com gekocht, daar is alles veel goedkoper dan in andere winkels + gratis verzending^^
O zo x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 18:41

Ik ben afgelopen week veel te weinig online geweest.. ;-;
Komt gewoon omdat mijn nieuwe klas zo leuk is. Met z'n allen ijsje halen enzoo, en had nog barbecue van m'n vaders kantoor.
Aan de ene kant voel ik me echt schuldig, maar ik ben zo blij dat ik eindelijk een leuke klas heb <3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 18:45

https://www.youtube.com/watch?v=ZCHAGwk1HJ8
Ik beet bijna mijn oortje kapot x'D
Russetpaw.
Member
Hear me roar
11

CAT'S PROFILE
Russetpaw.
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 18:52

*Pakt fanfic* Tijd voor vieze fanfiction! B)
Heartdestroyer
Member
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 18:59

Hurr straks naar de film This is us Voor de 2e keer but who cares? xd
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:08

Aarrghh morgen eerste schooldag hellpppp mee D: We zaten vorig jaar met 2 meisjes in de klas ( ik en nog iemand) en de rest was jongens D=, laat het deze keer meer zijn! Urgh ik wil echt niet D= *stoot haar hoofd tegen de deur*
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:10

Ik kan Best Song Ever op de piano >:3
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:12

Ik kan het gewoon even niet meer mensen ;A; Ik bivakkeer op Appleblossom tot deze droogte aan schrijfwil over is. xD..
Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:42

Appleblossoms setje is mooi (simpel, maar mooi) <3
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:48

Whispersong schreef:
Appleblossoms setje is mooi (simpel, maar mooi) <3
+1
Spitfire
Member
Stephano~
118
Actief

CAT'S PROFILE
Spitfire
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 19:55

Whispersong
StarClan
Algemene Onzin Topic - Pagina 41 E6oZ4SmZrNiEKLBZEVmi
Marieke
2130
Actief
Locked inside reality's maze

CAT'S PROFILE
Rank:
Whispersong
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:21

@Stephanostalkertje: Algemene Onzin Topic - Pagina 41 23u7wc2

Dit goed genoeg?
D
Member
JoJo c:
36
Actief

CAT'S PROFILE
D
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:23

@Spitfire:
wacht... o.o
hoe heet dat persoontje?
IK DENK DAT IK HET ERGENS VAN KEN XD
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:29

Apple heeft een ouderwets, gewoon postsheetje<3...

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam fermentum vel ipsum sed auctor. Sed adipiscing ipsum quis ligula pretium congue. Sed quis condimentum lacus, ac egestas purus. Praesent ultrices diam quis placerat pretium. Nulla et turpis leo. Etiam bibendum adipiscing turpis, ac scelerisque dolor fringilla vitae. Etiam eu condimentum felis, non faucibus libero. Donec sagittis nisl in porttitor ornare. Nam vehicula adipiscing lacus, nec consequat ante malesuada et. Suspendisse lacinia massa velit, ut hendrerit urna luctus sit amet. Morbi lacinia tristique nunc, sit amet tempus augue. Nullam ut lectus non ligula rhoncus pretium et ac urna. Aenean auctor enim ac ligula volutpat placerat. Pellentesque semper ipsum a risus sollicitudin, sit amet aliquam elit fermentum. Nullam mattis mi non magna luctus, egestas euismod dolor ultricies.
Hiddendance
Member
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:36

Camomilepelt schreef:
Aarrghh morgen eerste schooldag hellpppp mee D: We zaten vorig jaar met 2 meisjes in de klas ( ik en nog iemand) en de rest was jongens D=, laat het deze keer meer zijn! Urgh ik wil echt niet D= *stoot haar hoofd tegen de deur*
Nick moet z'n jaar toch niet dubbelen hé?! D'= En als die een andere richting zou gaan doen zou 'k zeggen dat je de ergste al kwijt bent^^" Ik haat die gast echt! Hij stalkt mij gewoon! >.< (Niks persoonlijk Chi'tje <333) Als hij dubbelt, laat het mij weten! Want dan bereid ik me voor op het jaar daarop^^" ;'D
Ik hoop zo erg op een leuke klas! En op een meevaller als lessenrooster... x3 En m'n leerkrachten natuurlijk.. Die kunnen een schooljaar zo kut maken! D;
Ik moet nu weg, voorbereiden op morgen x'D Bye mensjes! Slaapwel!

Apple's 'ouderwets gewoon sheetje' is super awesome! Ik wil ook zo'n sheets kunnen maken, Babs! ;'D
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:38

Welterusten! En bedankt, het is een oud lettertype dat ik voor der apprentice sheetje gebruikt had.
Camomilepelt
Member
620

CAT'S PROFILE
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:51

Hiddendance schreef:
Camomilepelt schreef:
Nick moet z'n jaar toch niet dubbelen hé?! D'= En als die een andere richting zou gaan doen zou 'k zeggen dat je de ergste al kwijt bent^^" Ik haat die gast echt! Hij stalkt mij gewoon! >.< (Niks persoonlijk Chi'tje <333) Als hij dubbelt, laat het mij weten! Want dan bereid ik me voor op het jaar daarop^^" ;'D
Ik hoop zo erg op een leuke klas! En op een meevaller als lessenrooster... x3 En m'n leerkrachten natuurlijk.. Die kunnen een schooljaar zo kut maken! D;
Ik moet nu weg, voorbereiden op morgen x'D Bye mensjes! Slaapwel!

Apple's 'ouderwets gewoon sheetje' is super awesome! Ik wil ook zo'n sheets kunnen maken, Babs! ;'D
Nick van den berghe (of hoe je die k*t naam ook schrijft ><) ? Bedoel je die?
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:54

@Hierboven;;
Dat lijkt echt heel veel op mijn achternaam xD - de -he dan :'D
Blossom •
Member
Babs
991

CAT'S PROFILE
Rank:
Blossom •
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:55

Ik voel me eenzaam als RC kat.

Hmpf.
D
Member
JoJo c:
36
Actief

CAT'S PROFILE
D
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitimezo 1 sep 2013 - 20:55

@Camomilepelt;
Moest je eigenlijk een lijstje maken bij de aanmelding voor Mintpaw? ^^"
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic   Algemene Onzin Topic - Pagina 41 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 41 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 22 ... 40, 41, 42 ... 45 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: