|
|
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 7:43 | |
| Oh wow babs <'3 Thanks for Lionroar :'D Ze zijn echt heel erg mooi<'3 |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:27 | |
| - Ooit komt er een Kestrelkit <3:
Hey everyone! :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:31 | |
| Zo geen zin om over drie uur op school te zijn :/ En nu kan ik nog relaxen voordat ik rond 11 uur ga lopen stressen over wat ik mee moet nemen en wat niet x'D |
|
| |
Esmee 462 Actief Be a pineapple; Stand tall, wear a crown and be sweet on the inside.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:34 | |
| Ik moet morgen om 1 uur op school zijn tot 3 uur ofzo, dus ik kan sws nog wel relaxen. Tsja kan, als ik niet zo zenuwachtig was D; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:35 | |
| Ik moet morgen gewoon naar school als in lessen krijgen, maar volgens mij was het ook nog eens verkort rooster d:
Maar ik heb helemaal geen zin in de schoolfoto ;-; |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:41 | |
| Moet ook om 11 uur op school zijn. Rooster ophalen en kennismaken met nieuwe klas xD Morgen meteen al tot heel laat les, 8e uur. En woensdag 9e uur.. Zover ik op het magister kan zien o.O |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:43 | |
| - Pythonkit schreef:
- Moet ook om 11 uur op school zijn. Rooster ophalen en kennismaken met nieuwe klas xD Morgen meteen al tot heel laat les, 8e uur. En woensdag 9e uur.. Zover ik op het magister kan zien o.O
*brofist* Woensdag heb ik ook tot het 9e x'D Het is mentoruur, maar toch d: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:44 | |
| Bij mij was er altijd zo'n vage vervelende vent die een schoolfoto nam xD Hij schold sommige kinderen uit voor lelijk etc O.o |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:45 | |
| - Shrewstar schreef:
- Pythonkit schreef:
- Moet ook om 11 uur op school zijn. Rooster ophalen en kennismaken met nieuwe klas xD Morgen meteen al tot heel laat les, 8e uur. En woensdag 9e uur.. Zover ik op het magister kan zien o.O
*brofist* Woensdag heb ik ook tot het 9e x'D Het is mentoruur, maar toch d: Hehe x'D Als ik het goed heb, heb ik donderdag en vrijdag ook tot het 8e. Maandag word om 11 uur bekend x'D @Esmee, x'D |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:48 | |
| @Esmee;; Dafuq? D:
@Daan;; En jij zit in de 3e/2e met zo'n rooster? D: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:48 | |
| Naja, ik moet hem wel nageven dat hij in sommige gevallen ongetwijfeld gelijk had ;3 Btw Daan, wie maakt het nieuwe topic van Speckle, Cow en Winter? |
|
| |
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:50 | |
| Goedemorgen peepz x'D
Mijn maandag is echt zo nutteloos x'd Ik ga voor 1 uurtje Natuurkunde naar school toe >> |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:51 | |
| @Soof, ik zit in de 2e van havo :p Nu hopen dat ik maandag wat vroeger uit ben, had eig. gehoopt op vrijdag eerder uit maarja x[ @Esmee, die maak ik, ik zal vanmiddag eens kijken, goed? Had gisteren en verjaardag ;p @Q, lekker toch x'D Btw, is natuurkunde leuk? Krijg dat dit jaar voor het eerst. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:53 | |
| Haha oke is goed ^^ Ik heb nog nooit met een kat bij de Med. cat gelegen bedenk me ineens -- Ik ga dit jaar naar 1e VWO + |
|
| |
▼ 22 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:56 | |
| @Esmee, ik alleen een keer dat Frostlake na het gevecht van de verhaallijn naar Smokebreath ging voor wat wondjes.. |
|
| |
Stephano~ 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 8:58 | |
| Ik word vandaag brugbarrel xD
Yay, kan gelukkig wel altijd Pewdiepie op mobiel kijken ;D |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 9:00 | |
| |
|
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 9:02 | |
| - Spitfire schreef:
- Ik word vandaag brugbarrel xD
Yay, kan gelukkig wel altijd Pewdiepie op mobiel kijken ;D Ikke morgen D: @Daan, nee da's ook niet veel, al moet dat een hele ervaring zijn geweest met Smokebreath xD Wie is eigenlijk de Med. Cat van de TC? |
|
| |
» Quinty «3 « 71 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 9:13 | |
| @Daan; Mwha, ligt eraan. IK faal hard in Natuurkunde, maar dat kwam omdat ik een docent had die te hyper was en niet kan uitleggen x'd
@Esmee; Officieel Jayfeather, maar die is inactief :') |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 2 sep 2013 - 9:23 | |
| @Esmee, Smoke was in een slechte bui toen xp
@Q, ben benieuwt, want ik heb geen idee wie de docent is die op mijn magister staat, en zo zijn er wel meer x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|