{AG} We keep trying~



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 {AG} We keep trying~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Strawberry
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimezo 11 aug 2013 - 13:19

Een aantal stonden al op de accmarkt en komen enkel opnieuw voorbij. Een aantal zijn nieuw. Laten we het opnieuw proberen dan maar. Elke kat met vier sterretjes of meer heeft een voorbeeldpost nodig. Sommige katten staan (Moet ik eerlijk toegeven) alleen maar op de acc markt omdat ik nooit wat met ze te doen heb en omdat ik nooit topics met ze krijg xD...

Thunderclan
Ferretwhisker ~ Thunderclan ~ Poes - **
Deze weet ik niet zeker, omdat ik een verhaallijn heb afgesproken. Als Bo niet wil dat ze weggaat, zal ze dus ook niet weggaan. :)Ik vind het zelf ergens jammer dat ik haar erg veel op Dogdance heb laten lijken, waardoor ze me een beetje tegenstaat.
Meer informatie: https://www.warriorcatsnl.com/t12480-ferretwhisker

Shockwave ~ Thunderclan ~ Kater - **
Een charmante kater met een vriendelijk karakter. Ik heb nog niet heel erg veel met hem gedaan, maar ben wel aan hem gehecht. Hij is een vlamkleurige kater met wit en elektrisch blauwe ogen.


Riverclan
Timedance ~ Riverclan ~ Poes - *
Had eerst een verhaallijntje met haar afgesproken, maar dat is uiteindelijk niet doorgegaan. Je mag wat mij betreft alles aan haar veranderen behalve haar naam. Maar voor nu is ze een vriendelijke, erg sierlijke poes met bijna danseresachtige bewegingen

Windclan
Sparkshade ~ Windclan ~ Kater - ***
Agressieve Windclan kater, één van de katten die in de tijd van Melting Ice ontvoerd was door de Bloodclan en heeft hieraan een grondige angst voor de Bloodclan, die hij verbergd met agressiviteit. Hij is koppig, lui en loopt eigenlijk een dunne lijn tussen kwaad en goed, hij is namelijk niet evil! Maar echt goed is hij ook niet. Zoon van Emberstorm

Vanilladrop ~ Windclan ~ Female - **
Albino poes, heeft daardoor een erg slechte gezondheid. Ze kan niet goed tegen extreme warmte en kou. Verder mag alles aan haar veranderd worden.

Winterhare ~ Windclan ~ Female - ***
Een crèmekleurige poes met goudkleurige ogen. Ze is een heel erg stille poes die zichzelf bijna nooit uit en wie erg slecht van vertrouwen is door verraad van haar voormalige vrienden. Ik had haar aangemaakt omdat ik dol was op de naam.

Shadowclan
Foxglove ~ Shadowclan ~ Female - *
Niet veel mee gedaan, vond de naam vet. Je mag alles aan haar veranderen.


Skyclan
Burnedpaw ~ Skyclan ~ Poes - **** - Geïnteresseerd: Lis
Alle informatie die nodig is: https://www.warriorcatsnl.com/t12467-burnedsoul-paw
Verder gaat ze naar Thunderclan. Ze is één van mijn best uitgewerkte karakters, maar toch kan ik er niet zo goed mee over de vlakte. :'D


Alvast bedankt.


Laatst aangepast door Strawberry op zo 29 sep 2013 - 11:04; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimedi 13 aug 2013 - 19:14

Oh, Babs, je laat me zó hard twijfelen over Burnedpaw! D': Misschien dat ik haar wel wil als ik van wat andere accounts af raak... x3 Wil je haar even 'gereserveerd' zetten voor mij als je haar ook aan mij zou willen geven als ik dat zou willen? :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 1:09

Ik zet je bij geïnteresseerde xD Ik zoek sowieso de beste eigenaar, dus ik beslis niet alla minuut. Daarom zal ik geen gereserveerd nog neer zetten. Dat laat het lijken alsof niemand een kans heeft :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimeza 31 aug 2013 - 11:17

Kleine Bump, verder zijn er wat meer acc's toegevoegd, helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimezo 8 sep 2013 - 15:01

Wat mij betreft mag Lis Burnedpaw wel hebben^^ Wil je der nog steeds hebben Lis?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnstep
Member
{AG} We keep trying~ UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.


CAT'S PROFILE
Age: 54 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimema 9 sep 2013 - 7:01

Ik vind Foxglove echt zo awesome x] Dus doe een bod!
En ik houd me nog steeds aan die regel, 1 account er max bij per maand xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Miki Takamura
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Jojooh
178

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons ♧
Gender:
Rank:
Miki Takamura
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 9:33

Ik zou Shockwave wel willen overnemen... :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawberry
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Age: .: 50 Manen :.
Gender:
Rank:
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimezo 29 sep 2013 - 11:03

Wachtwoorden verstuurd Smile Veel plezier ermee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lonelydeath
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Justin
164
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender:
Rank:
Lonelydeath
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimema 17 maa 2014 - 18:42

Mag ik Sparkshade AUB alleen mag ik hem dan iets meer nar de kwade kant laten hangen
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotnose
Member
{AG} We keep trying~ DPKsfdL
Lore
137

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Spotnose
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitimema 17 maa 2014 - 19:40

Ik twijfel over Timedance....... Mag ik er even over nadenken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: {AG} We keep trying~   {AG} We keep trying~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
{AG} We keep trying~
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: