|
|
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 12:01 | |
| |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 12:17 | |
| - Plumefur schreef:
- Whitefang schreef:
- De mijne is ook klaar; http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030
De pleegkittens staan er nu ook op c; Laat het even weten als er iets niet meer aan klopt c; Hihi nu lijken ze de kittens van Cherryleaf en Twilightmoon x'D Niet dat ik zelf weet hoe je pleegkinderen erbij zet hoor Jha, ik weet het... ;3 Ik heb het wel al zo ingesteld dat de kittens enkel bij Twilightmoon staan, zodat ze op een andere plaats komen te staan dan eventuele kittens voor Cherryleaf en Twilightmoon same ;'D Dit is trouwens de eerste keer dat ik een stamboom maak, so... Het topic komt zo dadelijk, eerst nog reageren op het topic met Cherryleaf c; |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 13:06 | |
| Sorry voor de dp Heel de familie krijgt zo meteen een PM ivm de familie reünie. Waar het doorgaat, in welke volgorde ze eventueel zouden reageren, etc. Ik heb trouwens ook gereageerd bij het topic met Cherryleaf c;
|
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 14:38 | |
| Finally xD (niet lullig bedoelt ;3) |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 14:54 | |
| @Liese (en natuurlijk ook de rest ^^); dankje dat Skullie erbij mocht komen. 1 probleem; ze is geen katje om zonder handen aan te pakken ^^ Maar dat merken jullie wel >D |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 15:15 | |
| Thessa, Jha, sorry! Ik was er even echt niet bij met Twilight... ;$ Anna, Ofc! En om de rest van de familie meteen ook even in te lichten: Vinden jullie het oké als er uiteindelijk een gevecht ontstaat, Skullfur Vs. De rest van de familie ?? c: |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 15:20 | |
| @Familie; ik weet het ze zal het nooit halen, maar stel je gerust ze zal ooit uiteindelijk uit de clan geschopt worden >D Wegens haar karakter yeah, ik hoop dat het mag van jullie xxx |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 15:21 | |
| Yeah, why not ;3 Ik denk wel dat Cherryleaf dan zich nog een beetje afzijdig houd met het vechten, daar is ze niet zo dol op x3 |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 15:37 | |
| er is wel 1 ding: Heathpaw weet niet dat ze familie heeft dus ik weet niet echt hoe dat dan gedaan moet worden met het familietopic |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 15:38 | |
| @Alexx; misschien dat ze eh... dat ze de katten plots tegenkomt en hun geur ergens herkend. Net zoals Fireheart met Prinsess |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 16:39 | |
| Alexx; Aangezien er toch een topic is met Twilightmoon, zal ik ervoor zorgen dat Twilight de hele familie zowat verteld aan haar, en dus ook zegt dat er een familie bijeenkomst is, een van de komende dagen c; |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 16:42 | |
| |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 13 jul 2013 - 13:27 | |
| Pantherfur gaat vechten xD |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 13 jul 2013 - 16:32 | |
| Skypaw is wel oke met vechten, hij zal er waarschijnlijk wel halverwege het gevecht achterkomen dat volledige warriors beter zijn in vechten dan hij |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family ma 12 aug 2013 - 12:01 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family ma 12 aug 2013 - 12:45 | |
| Is het goed als Skypaw besluit om alleen te gaan wanneer hij denkt dat de warriors te lang op zich laten wachten?(om hem mee te nemen naar de reünie) |
|
| |
Bunny 456 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family ma 12 aug 2013 - 19:43 | |
| Ik heb Dogfang als broer van een eerder nest. Dan zou ik kunnen doen dat hij uit de clan gestapt is toen hij warrior werd, tijdens zijn wake, omdat hij andere katten haat en veracht. Hij is wel 40 moons, ik weet niet hoe oud Twilightmoon is :3 edit: als je er nog zoekt xD |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 14 aug 2013 - 15:39 | |
| Ik vind dat prima. Maar zou Sky dan gewoon vertrekken voordat de rest vertrekt? Hij moet dan misschien wel tegen iemand anders zeggen dat 'ie dan al weg is, en dat die persoon dat dan zegt tegen een van de anderen c; jij mag dan wel zoeken wie die persoon gaat worden, maar hij/zij mag dan wel maar max. 4 keer posten in het topic! Sarah, voor mij prima, maar Dogfang zou zelfs al vader kunnen zijn,... Twilightmoon is 21moons en zo ongeveer de oudste van het gezin... x3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 14 aug 2013 - 16:49 | |
| Oke goed punt, ik zeal het vertellen aan Heathpaw als dat goed is... |
|
| |
♥ L I S ♥ 133 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 14 aug 2013 - 17:16 | |
| Maar die zit toch in de familie? Zij zou toch ook meegaan met die groep? |