|
|
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: GZ || Family di 25 jun 2013 - 9:26 | |
| @Liese we moeten nog ene topic doen van Heathpaw x Twilightmoon waar Twilight ziet hoe slecht Heath er aan toe is ^-^ (ik ga doen dat ze uiteindelijk op een dag bij de medicijn cat beland omdat ze te dus is ^-^) |
|
| |
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family di 25 jun 2013 - 9:28 | |
| Alexx@ Natuurlijk! Maar wil jij dat dan wel even aanmaken? ;$ |
|
| |
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: GZ || Family di 25 jun 2013 - 9:29 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family di 25 jun 2013 - 23:17 | |
| Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk. Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich. |
|
| |
Jamie 270 Actief “Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 26 jun 2013 - 9:53 | |
| - Skypaw schreef:
- Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk.
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich. Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen! Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds! |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 26 jun 2013 - 12:39 | |
| - Dovepaw schreef:
- Skypaw schreef:
- Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk.
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich. Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen! Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds! En dan gaat Heathpaw zo verlegen zijn dat ze niets zegt en ze zal bang zijn voor opmerkingen om haar magere figuur want zelfs nadat ze te weten komt dat Twilightmoon haar broer is blijft ze bijna niets eten ^-^ |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 26 jun 2013 - 12:48 | |
| - Lovelypaw schreef:
- Dovepaw schreef:
- Skypaw schreef:
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich. Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen! Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds! En dan gaat Heathpaw zo verlegen zijn dat ze niets zegt en ze zal bang zijn voor opmerkingen om haar magere figuur want zelfs nadat ze te weten komt dat Twilightmoon haar broer is blijft ze bijna niets eten ^-^ ik vind het goed hoor, Nightpaw hoeft niet door iedereen aardig worden gevonden ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family wo 26 jun 2013 - 23:59 | |
| Sorry sorry sorry, ik was een beetje in de war dankjulliewel voor het waarschuwen... Ik zal al mijn broers en zussen onthouden vanaf nu |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 19:15 | |
| - Roseheart schreef:
- Ik zal anders om de zoveel tijd eens een familie topic maken, waar ze dan met de ganse familie afspreken om elkaar nog eens terug te zien, en gewoon in vrede en kalmte met elkaar te praten, als jullie dat goed vinden? Je mag onder elkaar ook afspreken als er katjes zijn die helemaal niet met elkaar om kunnen, of een broeder-zuster ruzie etc. c;
Is er al zo een topic want ik heb het gevoel dat ik niet helemaal mee ben, sorry ^^" Ik heb even een stamboom gemaakt omdat ik toch niets beters te doen had: http://www.familyecho.com/?p=LUDWH&c=92cm10382y&f=596443502903140427De twee nichtjes kon ik er niet bijzetten omdat dat niet gaat met die site :S |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 20:42 | |
| Okay, ik zal het topic zo meteen aanmaken en hier de link posten. De pleegkittens mogen er trouwens ook reageren, voor het geval dat die hier zouden kijken c; Ik heb trouwens een stamboom gemaakt: http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030Is het goed dat Thornclaw en Pantherfur zussen zijn? Of moet ik dat veranderen? De grootouders zijn trouwens dood als dat oké is voor jullie c: Is het ook goed als Heathpaw, Skypaw en Nightpaw van hetzelfde nest zijn? c: |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 20:47 | |
| - Whitefang schreef:
- Okay, ik zal het topic zo meteen aanmaken en hier de link posten. De pleegkittens mogen er trouwens ook reageren, voor het geval dat die hier zouden kijken c;
Ik heb trouwens een stamboom gemaakt: http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030 Is het goed dat Thornclaw en Pantherfur zussen zijn? Of moet ik dat veranderen? De grootouders zijn trouwens dood als dat oké is voor jullie c: Is het ook goed als Heathpaw, Skypaw en Nightpaw van hetzelfde nest zijn? c: ik vind het goed ^-^ |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 20:57 | |
| naam:Wolftear leeftijd: 13 moons karakter: ze is een lieve, rustige poes die veel van gezelschap houd. wil zijn:jongere zus |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 21:09 | |
| Hanna; Wolftear is even oud als Plumefur, dus misschien kunnen zij ook uit hetzelfde nestje komen? c:
De stamboom is trouwens weer geupdated, ik moet enkel de foto van Wolftear nog toevoegen ;3 |
|
| |
699 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 21:11 | |
| ik vind het goed, hier is een foto van Wolftear, |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 21:12 | |
| |
|
| |
Lis 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 21:23 | |
| |
|
| |
Horo, the wise wolf. C: 193
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 21:42 | |
| Jullie weten dat TC niet zomaar een verdwaalde kit opneemt? Je moet Clanborn zijn. ^^' Just dayin'(A) |
|
| |
Berenbos 256 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 11 jul 2013 - 22:13 | |
| Naam: Skullfur Geslacht: 24 moons Clan: WindClan Karakter: Je wilt ze niet tegenkomen >D Wat wil je zijn: Nicht - PS:
Ik ken Oakclaw in het real, ze heeft gezegd dat ze ooit nog misschien actief word. Ik weet het alleen niet zeker :] (Voor als je het wilt weten) :]
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 3:39 | |
| Heel erg bedant voor de stambomen Whitefang en Plumefur, dat maakt alles iets overzichtelijker |
|
| |
Amy 34 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 12 jul 2013 - 11:33 | |
| Juul (of was Waz er ook bij?? x'D), owh jha, niet bij nagedacht... Misschien dat Nightpaw dan best ook een nichtje is of zo? We zullen daar dan wel iets rond bedenken ;] Duckface, Skullie is toegelaten tot de familie, maar ik denk wel dat ze dan andere ouders heeft dan Panther en zo, maar dat zal ik allemaal wel uitwerken in de stamboom. Heel de familie, Als jullie iets niet oké vinden aan de stamboom, dan vind ik dat wel terug in m'n inbox verwacht ik? Pm dan maar gewoon naar Twilightmoon c; Skypaw, Moonpaw en Whitefang en Twilightmoon zijn allemaal het zelfde persoontje, ghehe x'D En Nele (Plumefur) is wel een ander persoon c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family | |
| |
|
| |
|