GZ || Family - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 GZ || Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Lovelypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 9:26

@Liese we moeten nog ene topic doen van Heathpaw x Twilightmoon waar Twilight ziet hoe slecht Heath er aan toe is ^-^ (ik ga doen dat ze uiteindelijk op een dag bij de medicijn cat beland omdat ze te dus is ^-^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Roseheart
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Acc Markt.. </3
563
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: ◘•◘ Young! 15 moons ◘•◘
Gender:
Rank:
Roseheart
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 9:28

Alexx@ Natuurlijk! Maar wil jij dat dan wel even aanmaken? ;$
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 9:29

@Liese no problem ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedi 25 jun 2013 - 23:17

Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk. 
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 9:53

Skypaw schreef:
Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk. 
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich.

Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D
En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen!
Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovelypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
831
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moons
Gender:
Rank:
Lovelypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 12:39

Dovepaw schreef:
Skypaw schreef:
Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk. 
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich.

Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D
En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen!
Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds!

En dan gaat Heathpaw zo verlegen zijn dat ze niets zegt en ze zal bang zijn voor opmerkingen om haar magere figuur want zelfs nadat ze te weten komt dat Twilightmoon haar broer is blijft ze bijna niets eten ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nightpaw.
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
35
Actief

CAT'S PROFILE
Age: б мσσηѕ
Gender:
Rank:
Nightpaw.
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 12:48

Lovelypaw schreef:
Dovepaw schreef:
Skypaw schreef:
Klinkt goed Roseheart, dat van de familie meeting. Misschien kan het zijn dat Skypaw Riverheart en Nightpaw niet zo mag. Hij is loyaal naar zijn clan toe en hij denkt dat zij dat in gevaar brengen. Als Riverheart en Nightpaw dat goed vinden natuurlijk. 
Later kunnen we dan altijd nog doen dat hij doorheeft wat voor mouse-brain hij is en dan verontschuldigt hij zich.

Hoe bedoel; 'Riverheart'? Bedoel je niet Pantherfur, want er heeft zich niemand aangemeld met een kat genaamd 'Riverheart' x'D
En ik vind dat goed hoor c: Ik zal deze vakantie wel eens zo'n topic maken, en de link naar jullie allen doorsturen!
Nog iemand anders die wilt aanmelden? Kan nog steeds!

En dan gaat Heathpaw zo verlegen zijn dat ze niets zegt en ze zal bang zijn voor opmerkingen om haar magere figuur want zelfs nadat ze te weten komt dat Twilightmoon haar broer is blijft ze bijna niets eten ^-^

ik vind het goed hoor, Nightpaw hoeft niet door iedereen aardig worden gevonden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimewo 26 jun 2013 - 23:59

Sorry sorry sorry, ik was een beetje in de war Wink dankjulliewel voor het waarschuwen...
Ik zal al mijn broers en zussen onthouden vanaf nu Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 19:15

Roseheart schreef:
Ik zal anders om de zoveel tijd eens een familie topic maken, waar ze dan met de ganse familie afspreken om elkaar nog eens terug te zien, en gewoon in vrede en kalmte met elkaar te praten, als jullie dat goed vinden? Je mag onder elkaar ook afspreken als er katjes zijn die helemaal niet met elkaar om kunnen, of een broeder-zuster ruzie etc. c;

Is er al zo een topic want ik heb het gevoel dat ik niet helemaal mee ben, sorry ^^"
Ik heb even een stamboom gemaakt omdat ik toch niets beters te doen had:
http://www.familyecho.com/?p=LUDWH&c=92cm10382y&f=596443502903140427
De twee nichtjes kon ik er niet bijzetten omdat dat niet gaat met die site :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:42

Okay, ik zal het topic zo meteen aanmaken en hier de link posten. De pleegkittens mogen er trouwens ook reageren, voor het geval dat die hier zouden kijken c;
Ik heb trouwens een stamboom gemaakt: http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030
Is het goed dat Thornclaw en Pantherfur zussen zijn? Of moet ik dat veranderen? De grootouders zijn trouwens dood als dat oké is voor jullie c:
Is het ook goed als Heathpaw, Skypaw en Nightpaw van hetzelfde nest zijn? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathpaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Alexandra but call me Alexx
245
Actief

CAT'S PROFILE
Age: i am a 9 moons old apprentice
Gender:
Rank:
Heathpaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:47

Whitefang schreef:
Okay, ik zal het topic zo meteen aanmaken en hier de link posten. De pleegkittens mogen er trouwens ook reageren, voor het geval dat die hier zouden kijken c;
Ik heb trouwens een stamboom gemaakt: http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030
Is het goed dat Thornclaw en Pantherfur zussen zijn? Of moet ik dat veranderen? De grootouders zijn trouwens dood als dat oké is voor jullie c:
Is het ook goed als Heathpaw, Skypaw en Nightpaw van hetzelfde nest zijn? c:

ik vind het goed ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 20:57

naam:Wolftear
leeftijd: 13 moons
karakter: ze is een lieve, rustige poes die veel van gezelschap houd.
wil zijn:jongere zus
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:09

Hanna; Wolftear is even oud als Plumefur, dus misschien kunnen zij ook uit hetzelfde nestje komen? c:

De stamboom is trouwens weer geupdated, ik moet enkel de foto van Wolftear nog toevoegen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gleampool
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
699
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Gleampool
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:11

ik vind het goed, hier is een foto van Wolftear,
GZ || Family  - Pagina 2 3522-95
Terug naar boven Ga naar beneden
Plumefur
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
59
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 13 moons
Gender:
Rank:
Plumefur
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:12

Jeej x'D hier is stamboom al: http://www.familyecho.com/?p=J5MJ1&c=cbrxd1qnzl&f=596443502903140427 was lekker eerst C=
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitefang
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Lis
102
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Whitefang
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:23

De mijne is ook klaar; http://www.familyecho.com/?p=LQ4ZH&c=ksvd7b8epv&f=751040849580364030
De pleegkittens staan er nu ook op c; Laat het even weten als er iets niet meer aan klopt c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Runelight
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Horo, the wise wolf. C:
193

CAT'S PROFILE
Age: 2 years old
Gender:
Rank:
Runelight
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 21:42

Jullie weten dat TC niet zomaar een verdwaalde kit opneemt? Je moet Clanborn zijn. ^^' Just dayin'(A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Skull
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Berenbos
256
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▼ 52 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Skull
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimedo 11 jul 2013 - 22:13

Naam: Skullfur
Geslacht: 24 moons
Clan: WindClan
Karakter: Je wilt ze niet tegenkomen >D
Wat wil je zijn: Nicht
PS:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 3:39

Heel erg bedant voor de stambomen Whitefang en Plumefur, dat maakt alles iets overzichtelijker
Terug naar boven Ga naar beneden
,,Moonpaw
Member
GZ || Family  - Pagina 2 DPKsfdL
Amy
34
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons in this wonderfull world
Gender:
Rank:
,,Moonpaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitimevr 12 jul 2013 - 11:33

Juul (of was Waz er ook bij?? x'D), owh jha, niet bij nagedacht... Misschien dat Nightpaw dan best ook een nichtje is of zo? We zullen daar dan wel iets rond bedenken ;]
Duckface, Skullie is toegelaten tot de familie, maar ik denk wel dat ze dan andere ouders heeft dan Panther en zo, maar dat zal ik allemaal wel uitwerken in de stamboom.
Heel de familie, Als jullie iets niet oké vinden aan de stamboom, dan vind ik dat wel terug in m'n inbox verwacht ik? Pm dan maar gewoon naar Twilightmoon c;
Skypaw, Moonpaw en Whitefang en Twilightmoon zijn allemaal het zelfde persoontje, ghehe x'D En Nele (Plumefur) is wel een ander persoon c;
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GZ || Family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: