|
|
Acc Markt.. </3 563 Afwezig
| |
| Onderwerp: GZ || Family za 15 jun 2013 - 17:09 | |
| Heey!
Ik zoek nog wat familie voor Twilightmoon. Hij mag ook familie hebben in andere Clans, dat maakt alles wat spannender! Hij heeft 4 pleegkittens, namelijk Cornkit(paw) - Duskpaw - Wishpaw - Camomilepelt Hij hàd een zus, Oakclaw, maar die is gestopt met warrior cats... Dus hieronder kan je zien welke familieleden ik allemaal zoek: - Broers en zussen (mogen van alle leeftijden en alle clans zijn) - Moeder en vader (natuurlijk ouder dan hij en liefst een aangrenzende clan van de WindClan) - Nichten en neven (alle leeftijden, alle clans) - Tantes en nonkels (ouder dan hij, alle clans) - Andere (alle leeftijden, alle clans) Je moet geen lijstje maken, maar ik wil wel de leeftijd, clan, geslacht en een kort karakter van je kat weten. Vergeet ook niet te vermelden voor wat je je kat wilt aanmelden!
Hopelijk zijn er wat reacties!
Groetjes! Liese x |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 15 jun 2013 - 17:27 | |
| Ik heb Heathpaw wel als zus (zonder dat ze het weet dan wel wand ze denkt dat ze een loner is ^-^) korte beschrijving:
Naam: Heatpaw-wind age: 6 Moons Color: een lichte orange tabby kat met witte snorharen en een roos-rode neus en roze voetkussentjes gender: Poes Karakter: ze is een verlegen, kleine poes die zichzelf niets waard vind en zichzelf veel terugtrekt. Ze is een sociaal wrak en verbied zichzelf vrienden te hebben omdat ze denk dat ze dat niet waard is. Ze vind zichzelf veel te dik ,ook al is ze van nature al mager, en eet daarom niet. Ook hoort ze een soort stem in haar hoofd die haar uitscheld voor varken en zo en haar wijs maakt dat ze te dik is en niets waard is. Ze lijkt op een kat die niets kan maar eigenlijk is ze heel erg behendig en best snel en dan heeft ze haar geheime wapen nog, erg scherpe klauwen. En met geheim bedoel ik ook geheim wand niemand heeft ze nog gezien. Ze is ze nu heel snel moe en veel trager omdat ze bijna niets tot niets eet (J kunt haar ribben zien als ze zit of nat is. Andere keren verbergt haar vacht haar ribben.) Clan: Windclan
Als je nog iets wilt weten zeg het maar ^-^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family zo 16 jun 2013 - 8:39 | |
| Oh, ik vind het goed! Maar euh, misschien weet Twilightmoon dat dan wel en als hij dan ziet dat zijn zusje zichzelf zo slecht behandeld, kan hij misschien met haar gaan praten, hij helpt graag andere c; Moet jij maar weten, maar je bent dus geaccepteerd! |
|
| |
Alexandra but call me Alexx 831 Actief
| CAT'S PROFILEAge: i am 8 moons and i am as big as a apprentice of 6.5 moonsGender: Rank: |
| Onderwerp: Re: GZ || Family zo 16 jun 2013 - 9:34 | |
| |
|
| |
Amy But cal me AA 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 20 jun 2013 - 4:13 | |
| Skypaw kan wel als broer, hij is ook in windclan Naam: Skypaw Age: 6 moons Colour: Zwart-wit (zoals op de foto), met een lichtroze neus en mooie diepgroene ogen Gender: Kater Karakter: Skypaw is een sociale en gezellige kat die soms wat moeite heeft met jagen omdat hij snel afgeleid is. Hij is heel loyaal naar zijn vrienden en familie toe maar kan soms heel koppig en stoer doen, dit zorgt soms voor problemen. (Bijvoorbeeld als ze in een gevecht moeten terugtrekken maar hij wilt niet) Vechten kan hij wel, maar hij is het besten in rennen, klimmen en springen. Clan: Windclan Als je nog iets wilt weten zeg je het maar |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 20 jun 2013 - 14:42 | |
| Als dat oké is voor Alex, ben je geaccepteerd, we wachten wel even op haar mening c; |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 20 jun 2013 - 14:46 | |
| Naam: Cherryleaf Rang: Warrior Age: 13 manen Gender: Poes Pelt: Ze is een zwart/witte (Of bruin/wit ben er nog niet helemaal uit ^^') poes, ze is vrij klein gebouwd en tenger. Haar ogen zijn fel groen. Karakter: Ze is zorgzaam en lief tegen haar mede clangenoten. Bij katten buiten de clan kan ze fel reageren, maar als er geen kwaad in hun bedoelingen is er niks aan de hand. Buiten de clan is ze alert en een beetje wantrouwend. Ze geeft veel om de katten die dichtbij haar staan, en is dan ook soms bang om ze te verliezen om wat voor reden dan ook. Ze is rustig en kalm en wilt later ook graag kittens. Clan: Windclan Als wat?: Zus :3 |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family do 20 jun 2013 - 18:55 | |
| Naam: Nightpaw Wat: een jonger zusje Rang: apprentice Uiterlijk: Een grijze tabby met een witte borst. Ze heeft helder blauwe ogen. Leeftijd: 6 manen dacht ik? Clan: Thunderclan |
|
| |
Liese 480
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 21 jun 2013 - 16:24 | |
| - Nightpaw. schreef:
- Naam: Nightpaw
Wat: een jonger zusje Rang: apprentice Uiterlijk: Een grijze tabby met een witte borst. Ze heeft helder blauwe ogen. Leeftijd: 6 manen dacht ik? Clan: Thunderclan Okay, dan moeten we wel nog verzinnen hoe ze in de TC terecht is gekomen aangezien de rest van z'n familie tot nu toe in de WC zit... |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 21 jun 2013 - 16:40 | |
| Misschien kan ze toen ze een er jonge kit was verdwaald geraakt zijn en zo bij de TC uitgekomen zijn? -random idea- |
|
| |
~.~ Chrissy & Lis 185
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 21 jun 2013 - 16:44 | |
| Naam: Pantherfur age: 17 moons gender: Poes Wat; Nicht Clan: RiverClan Motivatie: Dan zit ze toch een beetje bij je (: |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 21 jun 2013 - 20:31 | |
| Nightpaw.: Ja, is goed. c: Chriss: Graag! Jeej, hij heeft al best veel familie c: |
|
| |
59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family vr 21 jun 2013 - 23:34 | |
| Is Plumefur Twilightmoons kleinere zus of gaat dat niet meer door? |
|
| |
Lis 1148 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 22 jun 2013 - 9:34 | |
| Ja, is goed! Hij heeft nu wel al 3 zussen en 1 broer, dus misschien kunnen er een paar van jullie afspreken voor een bepaalde leeftijd en dan doen dat ze van het zelfde nestje komen? En voor jullie jezelf vragen beginnen stellen, ik heb al wat geregeld met Cherryleaf c; |
|
| |
Isabelle Schniermanni 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 22 jun 2013 - 10:53 | |
| Nichtje Thornclaw!Ze zit in WindClan en is 20 manen oud. |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 22 jun 2013 - 20:25 | |
| Je hebt nog niet gereageerd op het topic ;3 sorry als ik zeur |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 22 jun 2013 - 20:31 | |
| - Cherryleaf schreef:
- Je hebt nog niet gereageerd op het topic ;3
sorry als ik zeur Ja, sawry, ik ben momenteel druk bezig met mijn aanmelding voor de Med. Cat App. voor de ShadowClan... Als die af is zal ik meteen reageren maar dit vind ik wel wat belangrijk... Ik hoop dat je dat wel snapt ;'s Ik reageer zo snel mogelijk! Edit; En Thornclaw als nichtje is goed hoor! |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family za 22 jun 2013 - 20:36 | |
| - Roseheart schreef:
- Cherryleaf schreef:
- Je hebt nog niet gereageerd op het topic ;3
sorry als ik zeur Ja, sawry, ik ben momenteel druk bezig met mijn aanmelding voor de Med. Cat App. voor de ShadowClan... Als die af is zal ik meteen reageren maar dit vind ik wel wat belangrijk... Ik hoop dat je dat wel snapt ;'s Ik reageer zo snel mogelijk!
Edit; En Thornclaw als nichtje is goed hoor! Oke :3, dan begrijp ik het xD |
|
| |
35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family ma 24 jun 2013 - 16:40 | |
| Zou iemand misschien een topic met Nightpaw willen? Ziet ze haar familie weer eens terug... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family di 25 jun 2013 - 9:24 | |
| Ik zal anders om de zoveel tijd eens een familie topic maken, waar ze dan met de ganse familie afspreken om elkaar nog eens terug te zien, en gewoon in vrede en kalmte met elkaar te praten, als jullie dat goed vinden? Je mag onder elkaar ook afspreken als er katjes zijn die helemaal niet met elkaar om kunnen, of een broeder-zuster ruzie etc. c; |
|
| |
| Onderwerp: Re: GZ || Family | |
| |
|
| |
|