GZ || Family - Pagina 4



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 GZ || Family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 18:12

Ja maar weet zij tenminste waar ik het over heb wanneer ik zeg dat ik "er" alvast heenga.
Anders moet ik iemand van buiten de familie het vertellen en dat kan verwarrend worden.... Maar ik snap je punt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dovepaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”


CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 18:17

Ik zei dat ook met de bedoeling van het tegen iemand buiten de familie te zegge xp Maar kan het niet zo zijn dat je het gewoon aan een vriend/vriendin van Sky verteld? Ik bedoel, anders zou hij toch weten dat ze nog niet vertrokken waren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimewo 14 aug 2013 - 22:00

Dat snap ik niet helemaal, en doordat ik nieuw ben op het spel weet ik eigenlijk nog niet hoe je überhaupt vrienden maakt... Ik had al moeilijkheden met het familietopic vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hiddendance
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Lis
1148
Actief

CAT'S PROFILE
Age: .: 27 moons :.
Gender:
Rank:
Hiddendance
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 9:33

Okay, ik zal het even helemaal uitleggen zoals jij het zei:
Skypaw gaat al naar de reünie vertrekken, omdat hij denkt dat ze hem vergeten zijn mee te nemen. Daarom laat hij wel even aan Heathpaw (die ook meeging met degene die hem vergeten zouden zijn), dat hij al vertrokken is. Maar Sky zou toch moeten weten dat ze nog niet vertrokken zijn aangezien Heathpaw er dan ook nog is? Dat is dus het deel dat ik er niet bepaald logisch aan vind^^"
Hoe ik het zei:
Skypaw gaat al naar de reünie vertrekken, omdat hij denkt dat ze hem vergeten zijn mee te nemen. Daarom laat hij wel even aan een vriend/vriendin weten dat hij al vertrokken is, zodat die het uiteindelijk ook tegen z'n tantes en zussen kan zeggen. Snap je nu ongeveer wat ik bedoelde?
En als je nieuw bent is het echt wel even zoeken, dat weet ik, maar dat komt wel hoor c'; En zowat iedereen is hier heel vriendelijk hoor c: So don't worry, dat komt allemaal nog wel ;p
(voor de duidelijkheid, ik ben ook Twilight, Dove & Acorn ;'D)
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 13:01

Oh, Dan kan het ook anders zeg maar zo:
Skypaw vertrekt naar de reünie omdat hij vind dat de warriors (Wolftear en Plumefur) er te lang over doen om überhaupt te vertrekken. Hij verteld dit aan Heathpaw zodat zij later kan uitleggen dat Skypaw alvast vooruit is gegaan...
Skypaw is zeg maar bang dat ze te laat zouden komen en dus gaat hij alvast vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Acornpaw*
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
♥ L I S ♥
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender:
Rank:
Acornpaw*
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 13:51

Okay, ook goed c:

Zouden jullie wel willen reageren op de post? D':
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 14:24

Heeft cherry al gereageerd dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglewing
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
203
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender:
Rank:
Eaglewing
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 14:50

Ik ben er nu op dit moment mee bezig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Dinamo
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Acc Markt!
31
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 1 moon
Gender:
Rank:
Dinamo
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 15:56

Okay, bedankt c: En Sorry dat het zoveel is hé...x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 21:41

Gepost, sorry voor de grootte, ik liet me een beetje gaan en ik vond het eerlijk gezegd er wel indrukwekkend uitzien Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Camomilepelt
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
620

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Camomilepelt
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimedo 15 aug 2013 - 21:56

Acornpaw* schreef:
Okay, ook goed c:

Zouden jullie wel willen reageren op de post? D':
Ik had mijn post al af voor Cherryleaf maar door de stomme volgorde moest ik ook wachten dus je kan het me niet kwalijk nemen dat ik nog niet heb gepost Wink

En btw Plumefur is geen zus meer van Wolftail maar van Cherryleaf en ik neem haar ook niet meer op mijn rekening wat ik heb al zo veel accounts en als het aan Marijn ligt denk ik niet dat ze zal komen, maar dat wou Cherry vast want ze was toch nooit enthousiast geweest dat ze zus was >.< Niet slecht bedoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stonepaw**
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
marijn
924
Actief
''I can guarantee I will do evil things.''

CAT'S PROFILE
Age: 23 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank:
Stonepaw**
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 1:21

Dawnheart is een lieve ThunderClan poes, schildpadpoes, en heeft nog helemaal geen famillie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw
Member
GZ || Family  - Pagina 4 DPKsfdL
Amy But cal me AA
121
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skypaw
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitimewo 21 aug 2013 - 12:07

haha volgens mij ben ik echt een van de enigen die niet met vakantie is Razz 
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: GZ || Family    GZ || Family  - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
GZ || Family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: