| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:08 | |
| Ik heb net alle boeken uit die in Nederland uit zijn.(ik weet niet of er nog meer zijn) |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:13 | |
| Springleaf tot welke heb jij dan? Ik heb sterrenlicht bijna uit. Ik wil zoo graag bluestars propfhety (hoe je het ook schrijft) lezen! maar die is nog lang niet uit in nl . |
|
| |
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:18 | |
| |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:20 | |
| Ik lees ze gewoon in het origineel, het engels dus, alleen staat sunrise daar niet bij |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:21 | |
| Sterrenlicht is in nederland deze maand ook uitgekomen . Dat is het vervolg op dageraad. Over het nieuwe terratorium enzo. Ik wil zoo graag iets verklappen maar wil het niet voor iedereen verpesten dus zet ik het maar in een spoiler . - Hier:
De maansteen word een maanpoel. Langster gaat dood en eensnor word leider. Braamklauw word vrienden met Havikwind en er zijn 3 nieuwe rogues.
|
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:50 | |
| Me already knows that
Maar ik moet wachten op het zesde boek serie tdrie vertaling want dat is sunrise en ik kan hem nergens in epub vinden
Laatst aangepast door Lola op wo 12 maa 2014 - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 14:53 | |
| Ik wil naar een boekenwinkel voor sterrenlicht >D Maar die zijn zondag gesloten ;( *op naar bol.com!* |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 15:11 | |
| ik heb hem gewoon besteld op de site van de standaard boekhandel^^ (boekenwinkel in Belgie) |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 15:43 | |
| - Owlpaw, schreef:
- ik heb hem gewoon besteld op de site van de standaard boekhandel^^
(boekenwinkel in Belgie) zou ik ook kunnen doen natuurlijk Xd |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 27 feb 2014 - 17:27 | |
| ik ben met geheimen bezig nog maar 9 bladzijden |
|
| |
1 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 3 maa 2014 - 16:22 | |
| Ik lees nu Sterrenlicht van De Nieuwe Profetie. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 3 maa 2014 - 22:28 | |
| yeah, ik heb The power of three Sunrise gevonden!!!!!!!!!!!! |
|
| |
53 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 8 maa 2014 - 22:57 | |
| sterrenlicht uit!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 12 maa 2014 - 20:36 | |
| ik heb gevaar! net uit en ga vanavond beginnen in de vuurproef.
EDIT Ik heb misschien een maand geleden geheimen gekocht.Die boeken zijn zooo spannend dat ik al meteen in sterrenlicht wil zitten! |
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 21 maa 2014 - 20:56 | |
| ik zit nu bij vuurproef ( echt zo spannend) nog maar 78 blz kan niet wachten om te lezen |
|
| |
Esmée 167 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 27 maa 2014 - 13:09 | |
| Momenteel zit ik Serie 2 boek 4 Sterrenlicht te lezen. Eigenlijk had ik hem al uit moeten hebben, maar examens plus veels te veel te doen ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 27 maa 2014 - 16:27 | |
| |
|
| |
<Zoé,met een streepje op de e> 344 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 6 apr 2014 - 20:11 | |
| Ik heb middernacht uit... We hebben maannacht besteld in de standaard boekhandel |
|
| |
Tmera 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 14 apr 2014 - 6:51 | |
| ik heb gister The Last Hope uitgelezen c:
Ik ga waarschijnlijk verder met Bluestar's boek |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 15 apr 2014 - 1:11 | |
| Sterrenlicht van de nieuwe profetie. Ik wil ze ook best wel in het engels gaan lezen (aangezien ik ook engelse warrior fanfictions lees) maar ben bang dat ik in de war raak met de namen van de katten omdat ik de nederlandse ben gewend ;x en als ik sommige woorden niet weet kan het ook lastiger zijn en ik wil geen geld kwijt ;') |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|