| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
Yer worst nightmare 2417 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 nov 2014 - 14:28 | |
| Ben bij Dawn moet echt weer verder lezen xd |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 18 maa 2015 - 16:26 | |
| Heb net de derde serie uit. c: Krijg wss de vierde serie voor m'n verjaardag :3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 20 maa 2015 - 22:16 | |
| Waar koop je ze in het engels? Gewoon een vraagje want ik kan ze nergens in het engels vinden om te kopen |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 22 maa 2015 - 9:23 | |
| Je kan ze online bestellen, of bij een kinderboekenwinkel bestellen die ook Engels boeken verkoopt ^^ |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 22 maa 2015 - 11:56 | |
| |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 22 maa 2015 - 20:58 | |
| ik heb 2 maanden de laatste van de 2de serie (in het Nederlands) uitgelezen, alweer wat maanden wachten... |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 25 jun 2015 - 10:24 | |
| Ben bij Omen of the Stars; The fourth Apprentice :3 |
|
| |
678 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 jun 2015 - 0:00 | |
| Ik lees Bluestars prophecy weer opnieuw, of nou ja, ik heb 'm weer bijna uit. |
|
| |
2815 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 15 jul 2015 - 20:45 | |
| Ik heb juist het eerste boek van de derde serie uit c: |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 26 jul 2015 - 21:56 | |
| En nu heb ik het tweede gezicht, van de 3de serie. nog rond de 7 hoofdstukken en dan is ie uit c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 1 aug 2015 - 10:33 | |
| *Stares at her books* Vierde serie uit.. Noooo ;-; Wel heb ik onderweg Warrior Cats deel 2 van serie 1 in het Frans gekocht. x3 Eens kijken hoe ver ik kom. *kuch* |
|
| |
why do you want to know that? (say Marlie) 479 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 1 aug 2015 - 16:45 | |
| deze week krijg ik Het Tweede Gezicht ^^ kan niet wachten! |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 18 aug 2015 - 17:04 | |
| Ik krijg volgende week Firestar's quest en Bluestar's prophesy ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 2 sep 2015 - 19:02 | |
| Sorry voor de dp.
Ben nu bij Firestar's quest hoofdstuk 4 :3 |
|
| |
Esh 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 22 maa 2016 - 13:25 | |
| ik heb alle boeken van warrior cats die nieuwe profetie , warriors ,en de macht van drie uit . maar waarom vertalen ze niet de andere series er zijn er nog 3 of 4 kom op fantoom uitgevers! |
|
| |
Esh 4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 22 maa 2016 - 14:11 | |
| mijn engels is ook pittig slecht maar ik ga toch maar de macht van drie lezen deel 1 en 2 |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 22 maa 2016 - 14:13 | |
| Rozepaw het is niet de bedoeling om dubbel te posten. Wil je iets aan je bericht toevoegen kan je hier de Editknop voor gebruiken. Vragen of opmerkingen hierover pm Sinclaw. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 22 maa 2016 - 21:49 | |
| Het duurt wel even voor een boek vertaald is, dus het is logisch dat die er nog niet zijn, aangezien het laatste boek van de 2e reeks volgens mij nog geen jaar oud is in het Nederlands.
En ik ben weer bezig in into the wild in het Engels ofc. |
|
| |
Zoé c: 220 Actief Remember me ♡
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 23 maa 2016 - 12:28 | |
| Ik heb net het eerste boek van de macht van 3 uit in het Nederlands en ik ben nu begonnen aan 'duistere rivier' het tweede boek dus cx |
|
| |
Kiki 1666 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 23 maa 2016 - 12:30 | |
| Ik ga binnenkort beginnen in A Vision of Shadows! Hopen dat ik hem snel ergens op de kop kan tikken c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|