| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 okt 2012 - 18:12 | |
| Boek twee uit The New Prophecy Eng talig <3
Feathertail is so sweet <3 En ik begin Crowpaw toch wel te liken <3 |
|
| |
Miss Guidetti for you~ {But my friends call me Bo :')} 184
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 okt 2012 - 18:26 | |
| Lol gij is dus ook in Moonrise bezig? 8D IDD Feathertail is just a sweetttyy en Squirrelpaw een zeurkous xD |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 okt 2012 - 18:29 | |
| Guys, vergeet Tawnypelt niet ;.; But yeah Squirrel && Feather are awesome :3 |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 okt 2012 - 18:30 | |
| @BoIk hou van Squirrel <3 Ik ga wss een karakter hier aan maken die op haar lijkt <3 En Crowpaw, ik weet niet, hij heeft wel wat dat mijn hem laat lieften, en hij en Feathertail zijn zo sweet samen <3 Stormfur vind ik een beetje een Whitestorm figuur, maar dan uit RC En Brambleclaw is gewoon stoer! Tawnypelt, same story als Bramble
En Leafpaw is ook gewoon to cute <3
Op welke bladzijde ben jij?
@Cato, Ik vind Tawny wel leuk, alleen heb niet zo veel met d'r, maybe komt dat nog |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 26 okt 2012 - 18:42 | |
| - Brightpaw schreef:
- @BoIk hou van Squirrel <3
Ik ga wss een karakter hier aan maken die op haar lijkt <3 En Crowpaw, ik weet niet, hij heeft wel wat dat mijn hem laat lieften, en hij en Feathertail zijn zo sweet samen <3 Stormfur vind ik een beetje een Whitestorm figuur, maar dan uit RC En Brambleclaw is gewoon stoer! Tawnypelt, same story als Bramble
En Leafpaw is ook gewoon to cute <3
Op welke bladzijde ben jij?
@Cato, Ik vind Tawny wel leuk, alleen heb niet zo veel met d'r, maybe komt dat nog Yeah maybe. Idk, het blijft altijd wel een leuk karakter vind ik (: |
|
| |
Lilith. 179 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 okt 2012 - 14:48 | |
| voor mijn verjaardag krijg ik Maanlicht! XD |
|
| |
348 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 okt 2012 - 18:16 | |
| Ben in de zomervakantie begonnen met Warrior Cats en ben nu met de eerste 6 delen klaar, wil nu beginnen met het tweede deel, het klinkt heel spannend :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 okt 2012 - 18:31 | |
| Welke taal lees je, Engels of NL? |
|
| |
Capt'n Jack Sparrow 243 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 27 okt 2012 - 19:12 | |
| Ik lees Engels nu..
Nederland is niet zo leuk om te lezen :3
Maar ik zal o kijken in mijn boekenkast bij welke ik ook alweer was xD
|
|
| |
lili ✗ 13 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 12:42 | |
| Al mijn engels uit ^^
Nu bij 6 NL =), duur wat langer voor mij .. |
|
| |
Max 47
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 12:43 | |
| Ik lees nederlands. Eerst boek 6 gelezen, daarna 5 en nu 1 xD |
|
| |
Tineke(Tiny) 682
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 12:44 | |
| Moet nu firestars quest kopen, heb the new prophecy(ofzo) uit, effe kijken op bol.com^^ |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 12:44 | |
| Ik heb middernacht pas uit, ik heb moonrise in het Engels, maar ik ga die nooit uitkrijgen omdat Engles niet opschiet bij mij... |
|
| |
Annemeike 353
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 12:46 | |
| Ik heb Bluestars Prophecy besteld .-. |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 16:32 | |
| Nummer 1 van de tweede episode. |
|
| |
Q is fine for me ~ 520
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 16:38 | |
| Deel 6 van de tweede serie, still <3 |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 16:39 | |
| - .Silverpaw schreef:
- Deel 6 van de tweede serie, still <3
Ik ben ook in dat boek bezig |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 28 okt 2012 - 21:20 | |
| Ik ben terug gegaan naar Sunset ^.^ Heb power of three uit maar toch xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 2 nov 2012 - 9:04 | |
| Ik ben nu in middernacht bezig (: ! |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 2 nov 2012 - 9:54 | |
| None at the moment, maar ik plan om Yellowfang's Secret te gaan lezen en Crookedstar's Promise, en de nieuwe Warriors serie of course <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|