| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 2 sep 2013 - 8:06 | |
| Ik heb ze allemaal gelezen van 1 tot 2.1 ik begin nu opnieuw |
|
| |
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 2 sep 2013 - 8:07 | |
| Ik heb ze allemaal gelezen van 1 tot 2.1 ik begin nu opnieuw |
|
| |
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 2 sep 2013 - 8:08 | |
| Oeps 2 keer verzonden ik hoop dat dit geen spam is sorry |
|
| |
Marieke 2130 Actief Locked inside reality's maze
| CAT'S PROFILEAge: 3 years and 6 moons, forever nowGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 2 sep 2013 - 9:03 | |
| - Dreamchaser schreef:
- The Sun Trail, alleen ik heb de laatste tijd niet zo veel tijd om te lezen D=
Ben na een tijdje opnieuw begonnen in The Sun Trail, maar heb nog steeds niet zo heel veel tijd om te lezen |
|
| |
Sarah 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? vr 6 sep 2013 - 17:08 | |
| Heb Dageraad laatst gelezen in Nederlands. Ben nu bezig met Yellowfangs Secret |
|
| |
Kiana 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 7 sep 2013 - 10:49 | |
| ik zit in het derde boek van serie twee ^^ |
|
| |
Aline 6 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 11 sep 2013 - 20:23 | |
| Ik heb jammer genoeg het laatste boek Omen of The Stars: The Last Hope uitgelezen :/ maar ik heb wel Power of Three: Sunrise niet gevonden :/ Ik vind het wel jammer, maar Hollyleaf's Story legt het wel goed uit |
|
| |
Bo ~ 818 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 22 okt 2013 - 12:21 | |
| Ik ben op dit moment bezig met het 4e boek van The New Prophecy (: - SPOILER FIRESTAR TOT LAATSTE BOEK OFZOIETS:
Ik heb opgezocht hoe oud hij was toen Firestar stierf, hij is 98 Moons geworden aka ongeveer 8 Jaar. Ik vind dat persoonlijk te oud x'D Maar ja, :3 Vond dat jullie dat moesten weten xD
|
|
| |
Rebecca 20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 28 nov 2013 - 20:31 | |
| Ik heb net het boek Dageraad uit. Wat een tof boek zeg :3 |
|
| |
Bregje 670 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 30 nov 2013 - 16:40 | |
| Ik ben nu bezig in Dageraad van de nieuwe profetie. |
|
| |
Yaella 10 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 19 dec 2013 - 19:26 | |
| Voor mensen, de boeken kun je allemaal wel vinden via Bol.com daar heb ik ze gekocht ^^ ~ Vorig jaar echt heel veel tegelijk ! x33 maar ik moet ze eerst uitlezen voordat ik er meerdere koop, ik wil wel dat grote nieuwe boek van secrits of the clans nog, die krijg ik nog van mijn vader (: ik lees nu The new propechy Het zesde boek. ( engels )
|
|
| |
Lindsay 370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 28 jan 2014 - 16:20 | |
| ik ben water en vuur aan het lezen |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 17 feb 2014 - 16:32 | |
| ik ben bezig in Bluestars Prophecy, daar kom je achter waarom ze zo Close is met Whitestorm |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 22 feb 2014 - 12:05 | |
| Lola waarom dan? Ik ben in boek 4 serie 2 sterrenlicht. Die is net 2/3 dagen uit! (in nederland). Ben gisteren begonnen en ben nu in bladzijde 163 :3. Ik ga zo weer verder lezen. Ik heb 3 maanden op dat boek gewacht man... |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? za 22 feb 2014 - 23:42 | |
| - spoiler:
omdat het de kitten van haar zus was die dood ging toen hij. nog whitekit was
|
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 7:57 | |
| meh, ik heb juist Sterrenlicht besteld, die is sinds 19/2 verkrijgbaar in Belgie^^ ik zat er al meer een heel semester op te wachten... |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 8:54 | |
| Lola dat is cute En Shadekit. Ik ben nu ook in België bij me opa en hun boekenwinkel had hem donderdag . Ik ben nu ik bladzijde 252 en ben er eergisteren in begonnen . |
|
| |
HANANAAAAASS!!! (Also known as 'Hanna ZONDER 'H' OP HET EINDE!') 443 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 8:58 | |
| ik lees een warrior cats boek in een dag uit, gemiddeld :'3 |
|
| |
44 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 9:01 | |
| Ik niet . Ik lees s'ochtends,s'avonds en heel soms s'middags . |
|
| |
Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 23 feb 2014 - 9:13 | |
| Darrg, die poep bieb heeft Sterrenlicht nog niet |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|