| In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
|
|
jurre 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? zo 3 aug 2014 - 10:53 | |
| |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 4 aug 2014 - 19:56 | |
| Ik zit in dawn of the clans, suntrail. Boek een dus |
|
| |
Vos 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 4 aug 2014 - 20:36 | |
| Ik wacht op Schemring, d eboekwinkel heeftm nog niet... En mijn Engels is niet zo best... |
|
| |
Sylke 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 4 aug 2014 - 21:26 | |
| @Black Raven, ik weet niet waar je woont, maar heb je al eens op de site van Van der Meulen gekeken? Daar kun je de boeken bestellen, en ze in de boekhandel die voor jou het dichtst bij is ophalen. Ze hebben boekhandels door heel Nederland Echt superhandig |
|
| |
Lolo {Loïs} 69 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 6 aug 2014 - 17:53 | |
| De nieuwe profetie, boek 4 (sterrenlicht) c: |
|
| |
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 7 aug 2014 - 15:20 | |
| Ik heb besloten om de engelse boeken te lezen, omdat ik het beu ben om op de vertaling te wachten. The new profetie ga ik wel nog gewoon in het Nederlands doen, maar ik ben nu begonnen aan The power of Three in het Engels. daar zit ik dus aan boek 1 c: Ook heb ik de manga (in het engels) The rise of Scourge net gelezen, en nu heb ik medelijden met 'm :c |
|
| |
Jeltje 204 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 12 aug 2014 - 22:21 | |
| Ik ga beginnen in Sterrenlicht, deel vier van de nieuwe profetie. Maar ook ik ga ze in het engels lezen, ik maak serie 2 af en dan ga ik verder in het engels, anders duurt het te lang. |
|
| |
Nynke 359 Actief be a pineapple
stand tall
wear a crown
and be sweet on
the inside
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 25 aug 2014 - 13:35 | |
| Ik heb Schemering net uit, en ga met de volgende deel in het Engels proberen. Als dat me goed bevalt, lees ik verder in het Engels. Ik word het wachten namelijk ook erg beu..:c |
|
| |
Eeevvyyhhh 551 Actief
| CAT'S PROFILEAge: ♡ Not yet forgotten... My star still shines...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? ma 25 aug 2014 - 21:13 | |
| |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 26 aug 2014 - 14:56 | |
| Heb de series al uit maar lees nu Firestar's quest ^^ |
|
| |
Lis 453 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 26 aug 2014 - 15:06 | |
| Ik zit aan het derde boek 'Geheimen', en zit ongeveer in de helft (: [eens ik terug begin te lezen, kan ik echt niet meer stoppen! xD] |
|
| |
534 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 2 sep 2014 - 21:51 | |
| Deel 2! Eindelijk x'D Mijn stage is begonnen = treinreizen = lezen. En ik ben eigenlijk bezig in de Noorderlicht trilogie, maar die vond ik te dik om mee te nemen in de trein, dus besloot ik een e-book te gaan lezen en dat werd dus Ice and Fire (of was het Fire and Ice? Lol.). =D En ik moet zeggen, ik vind het boek nu al veel beter dan deel 3 van de Noorderlichttrilogie. xD |
|
| |
Miss Dreyar 577 Afwezig
| CAT'S PROFILEAge: Take a guess, I dare to bet you are wrong...Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? di 2 sep 2014 - 21:52 | |
| Omen of the Stars: The fourth apprentice ben ik de vakantie een beetje uitgeschoten met lezen al heb ik mezelf al gespoilerd xD |
|
| |
Nyn 861 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 23 okt 2014 - 22:25 | |
| En nu ben ik alweer in Dark River.[Boek 2 van Poer of three, deel 3]:3 |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 23 okt 2014 - 22:27 | |
| ik ben bij suntrail, van dawn of the clans, boek 1 serie 5 |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 5 nov 2014 - 22:53 | |
| Heb net middernacht uitgelezen, het midden van het verhaal was iets langdradig (de reis naar de zinkendezonplaats) maar het einde was het waard. Ga over een paar dagen met Maannacht beginnen. Maar ff serieus, hoe komen jullie aan die Engelse boeken? |
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 5 nov 2014 - 22:58 | |
| vaak 2e hands winkels of boeken winkels met een groot assortiment aan engelse boeken. of bv online: klik |
|
| |
42 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? wo 5 nov 2014 - 23:06 | |
| - Hayden. schreef:
- vaak 2e hands winkels of boeken winkels met een groot assortiment aan engelse boeken.
of bv online: klik Ah ja, thanks (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 nov 2014 - 14:21 | |
| |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? do 6 nov 2014 - 14:27 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: In welk Warrior Cats boek ben jij nu aan het lezen ? | |
| |
|
| |
|