| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
Anni-Chan :3 34 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:35 | |
| Mag Frosty ook komen, ze staat aan de kant van Shrew en heeft een vreselijk geheim ^^ |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:36 | |
| Ik wil met Timey wel reageren daar, als't kan (: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:39 | |
| |
|
| |
Hannanas! (aka "Hanna zonder 'h' op het einde) 181 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:48 | |
| @ Soof, oki xD
Gereageerd ~ |
|
| |
508
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 22 maa 2013 - 19:51 | |
| Kan Flamepath nog iets betekenen? |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 15:29 | |
| Ik heb besloten om Thrushpaw naar de kant van Rushspirit/star te doen, 'cause sws is hij angry op zijn moeder, dus gaat i echt niet aan haar kant staan, + zo naïef is hij ook weer wel x3
@Jinte, Als je wilt kan je Flame bij de kant van de protest groep doen? |
|
| |
331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 18:59 | |
| - Shrewleap schreef:
http://warriorcats.bigforumpro.com/t10672-fp-this-can-t-go-on-like-this#263740Het topic voor de eerdere protestleden. Niet iedereen hoeft dus te reageren en doe dit dus alleen als je kat dit ook nu al zou doen. Want de Clan is nu nog in orde en niet iedereen heeft een reden om zomaar naar een andere kant over te stappen. Verwachte leden;;- Innerghost
- Foxstream
- Timesong
- Frostypaw
- x
- x
- x
Als je niet direct reageert, graag een PM sturen. [Max aantal katten: 5 [Innerghost niet meegeteld]] Als het lijstje dus gevuld is, kan je je even niet meer aanmelden, er zullen natuurlijk meer topics volgen. Het gaat dus nu wel om de snelste. [Graag maar één Apprentice, aangezien die niet zo snel overstappen naar de andere kant.]
Je kan je nog tot dinsdag aanmelden voor een slot, anders zal het topic gesloten worden voor nieuwkomers. [Dinsdag post ik dus weer met Shrewleap en volgen we deze volgorde op] |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 19:15 | |
| Dan wil ik Flame graag aanmelden voor de protestgroep. |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 20:18 | |
| - Shrewleap schreef:
!! Vanmiddag zal Lizle het tweede topic aanmaken, dan mogen er géén nieuwe aanmeldingen meer komen en degene die dan niet hebben gereageerd worden uit de verhaallijn gehaald. !!
Dit was wel van een week geleden, en ik heb duidelijk gezegd dat er geen nieuwe aanmeldingen meer konden komen. Sorry Jinte, maar je bent helaas te laat. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 20:19 | |
| |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 20:21 | |
| Flamepath kan natuurlijk wel zijn mening hebben, maar in de protestgroep kan hij niet komen. Dus je kan gewoon posten met de leden enzo, maar dan is hij meer iemand die zijn mening voor zich houdt? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 20:34 | |
| Is goed. Kan hij wel overlopen of niet? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 24 maa 2013 - 20:41 | |
| Hij mag wel van kant wisselen, ja, als het de algemene verhaallijn maar niet te erg beïnvloedt. |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 8 apr 2013 - 21:34 | |
| Klik! Hier is het 2e topic voor de meereizende katten. Dit is het midden van de reis, ik zal hierna nog een topic aanmaken waarin Icy ka nreageren (: __ Sorry voor de laatheid, had het nogal druk met school |
|
| |
Annemeike 142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 9 apr 2013 - 8:24 | |
| Sorry ik ben een beetje inactief met Frosty, maar toen ik wou posten had ik niet veel inspi voor dat topic, haar was het zwijgen wel opgelegd |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 10 apr 2013 - 20:50 | |
| Mag ik nog mee doen met Boneface?
Heb eindelik haar WW terug... |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 10 apr 2013 - 20:54 | |
| kan Darkfire jullie nog van dienst zijn? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 10 apr 2013 - 20:58 | |
| Sorry, maar ik heb echt een paar pagina's terug gezegd dat de mensen die mee doen, ook allemaal gepost hebben in het eerste topic dat nu gewoon gesloten is voor de rest. Niet gemeen bedoeld, maar anders zou het echt maanden duren voordat dat ene topic klaar was.
Jullie katten kunnen wel een kant kiezen, maar geen rol verrichten in de algemene verhaallijn. |
|
| |
Aimée 312 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 10 apr 2013 - 21:00 | |
| Ik kan niet het hele verhaal lezen om dat de pc stom doet. Welke kanten kun je kiezen... |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 11 apr 2013 - 1:57 | |
| De kant die grenst aan de kant van de protest groep, dus katten die tégen Rushstar/spirit zijn en Stunspore. Niet dat ze dan mee doen met de protest groep, voornamelijk doordat ze daar geen lef voor hebben. Ook kan je neutraal staan, dat het je kat niet echt boeit wat er gebeurd. En natuurlijk kan je kat aan de kant van Rushstar staan.
Om het zo maar te zeggen.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|