| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 26 mei 2013 - 15:46 | |
| Kom op mensen! Maar één BloodClan kat? Het is echt een karwei van niets, om even te zeggen dat je mee wilt doen..
Je kat gaat niet dood, tenzij je dat wilt. Gewond is een héél anders verhaal en anders dan is het gevecht zo onlogisch dat het beter helemaal niet kan plaatsvinden. Ik verwacht dat Laura elk moment kan posten en dan ben ik van plan het topic direct te openen. |
|
| |
Stijn 62
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 27 mei 2013 - 21:28 | |
| ik wil wel BC warrior zijn met Slender.. ..ben ik te laat? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 31 mei 2013 - 20:59 | |
| *thank you x'D* Nee helemaal niet, ik neem aan dat dit het dan zal zijn? Well, anders zou Shrew's groep wel erg in de minderheid zijn ^^"
Goed, als het topic bij de Moonstones is afgerond, kunnen we wel beginnen met het laatste topic, niet? |
|
| |
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 31 mei 2013 - 22:07 | |
| (ben ook Slender) Oké dankje ^^ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 1 jun 2013 - 12:08 | |
| Dus cethin doet ook gewoon mee in het gevecht? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 1 jun 2013 - 16:12 | |
| Uhu ^^ Wilt een van de twee de kat zijn die Shrew meteen al aanvalt? Want dan zijn we compleet c: |
|
| |
Annemeike 150 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 1 jun 2013 - 16:30 | |
| Kan Descent mee? Hij gaat dan een bepaalde poes vermoorden die hem e SC uit had ejaagd. Shrew zal hem herkennen als Shadowpaw, die eerder plots was verdwenen. De poes die hij vermoord is niet een acc |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 3 jun 2013 - 20:46 | |
| Is goed, al weet ik niet of Shrew zo snel iemand gaat herkennen.
Wie van jullie drie wilt de kat zijn die Shrew dus aanvalt? |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 3 jun 2013 - 21:43 | |
| Als niemand zich daarvoor aanmeld dan wil Cethin het wel doen, aangezien hij toch graag de show steelt hehe. Maar dat is een redelijk verloren wedstrijd tegen Rushspirit dan. -hij is trouwens nu 8 manen oud- |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 8 jun 2013 - 22:11 | |
| Is iedereen het ermee eens dat het laatste topic een SPT zou zijn? Dit topic mag zeker niet vastlopen en eerlijk gezegd wil ik ook niet steeds achter de mensen aangaan om te vragen of ze zouden willen posten. Dus als degene die moeten posten op het topic even zo vriendelijk zouden willen zijn om te zeggen of; - Er het SPT zou kunnen zijn
- Er een volgorde moet komen
Allemaal voor de duidelijkheid anders beslis ik wel eventjes. Alleen is er nog één ding; zou Stunspore me even willen melden wat er met hem gaat gebeuren? Ik heb deze al een tijd lang niet gezien en aangezien Innerghost ook iets met 'm zou doen heb ik deze informatie nodig.
|
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 8 jun 2013 - 22:16 | |
| |
|
| |
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 9:21 | |
| Ik stem ook voor SPT, niet voor een volgorde, aangezien ik daar niets aan vind want dan moet je de hele tijd wachten op een bepaald persoon. |
|
| |
Little Bad girl ~ 77
| CAT'S PROFILEAge: When I died i was 10 Moons, Now it's time to fly and never die Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 10:08 | |
| Ik doe niet mee aan het laatste topic, maar is het goed dat ik vandaag een topic aanmaak waarin Flutterpaw nog overlijd aan de ziekte? |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:05 | |
| Frostlake stemt in voor een SPT! |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:16 | |
| SPT en misschien in het begin alleen heel even een volgorde n.n Immers moet Foxstream eerst nog gaan doorvertellen en komt dan het gevecht en het lijkt me dan dat Shrewleap als eerste daar iets over zegt en het dus start, omdat zij wel een beetje de leider is van dat groepje ;3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:27 | |
| @Bo;; Dat is goed, moet daar nog iemand speciaal in voorkomen?
@Cees;; Dan mag je dat topic nu ook aanmaken, SPT of normaal jouw keuze, en hopelijk kunnen we dan morgen of vanavond nog het laatste topic beginnen. Maar hoe komt Shrew te weten dat Foxstream heeft gepraat? Dat Rush dat zegt wanneer hij haar aanvalt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:30 | |
| Ze zal het ook wel merken als Fox plots tegen haar vecht in plaats van aan haar zijde, niet? :'D Maar desnoods kan Rush dat ook wel zeggen x3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:34 | |
| We zullen wel zien en ja, Shrew zal wel even verbaasd opkijken x'D Maar oki, dan zie ik wel wanneer dat topic eindigt en dan open ik wel het gevecht c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 11:35 | |
| Is goed, ik zal het topic direct aanmaken :3 |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 9 jun 2013 - 13:21 | |
| @Soof; Eventueel Smokebreath, om haar zo goed als dood te verklaren. Verder misschien mensen die om haar gaan rouwen ofzo maar verder niks bijzonders, ik maak het dan ook een SPT maar ik dacht ik meld het ff ^^' |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|