| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
Stijn 178
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 11:41 | |
| ik heb undertaker voor rol zes Rol 6 – Katten die meedoen aan de protestgroep
ik vind het wel wat voor hem om toch stoer maar ook denkend aan de clan te zijn. |
|
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 13:57 | |
| Pandastrike voor protestgroep.
---
Even vraagje, wordt het 2de nestje van Shrew x Wolf, voor of na de verhaallijn geboren ? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 14:19 | |
| Als ik en Lizle een beetje snel zijn, nog net ervoor. Anders tijdens de verhaallijn :3 |
|
| |
Linn 588 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 17:18 | |
| Ik trek me toch maar terug met Frigidscorn voor rol 2 ^^ Sorry, maar ik heb er niet zo heel veel inspiratie voor c: |
|
| |
Anne 14 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 19:08 | |
| Deathspirit: Ik heb hem liever niet dood, zwaar gewond zou wel kunnen (is ie al met zijn littekens enz..) |
|
| |
Pommeline 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 19:26 | |
| Ik heb even een vraagje? Badgerkit is nog maar een kitten, maar als ze beter is, kan ze toch meedoen ik de protest groep (rol 6)
|
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 22:29 | |
| Eigenlijk vraag ik me af hoe het zit met de deputy van de shadowclan als Raindrop dood is. Komt er dan een tijdelijke nieuwe of wordt de rang gwn vrijgelaten, want ik neem aan dat Inner dan nog geen deputy is (': Als het in de text staat, mijn excuses. Dan heb ik er wrs over heen gelezen s: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 22:33 | |
| Als de kater zich Leader noemt, wordt een van zijn vrienden de Deputy ;3 |
|
| |
Pommeline 57 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 17 feb 2013 - 23:00 | |
| - Badgerkit schreef:
- Ik heb even een vraagje? Badgerkit is nog maar een kitten, maar als ze beter is, kan ze toch meedoen ik de protest groep (rol 6)
Ik vraag me dit nog steeds af, ik kon het namelijk niet vinden? |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 22 feb 2013 - 17:45 | |
| Iedereen kan eigenlijk wel meedoen aan de protestgroep, al zullen kitten van Shrew niet mee mogen doen met vechten. !! Ik verplaats de deadline voor aanmelden voor de eerste paar rollen naar woensdag, aangezien ze nu stil liggen en we kunnen dan ook beter meteen beginnen. !! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 19:48 | |
| Dus dit zijn de aangemelde voor het eerste deel; Zieke katten; [Rol 1] - Thrushpaw -> ziek // Nath
- Flutterpaw -> dood // Bo
- Fawnpaw -> ziek // Daan
Dé kater; [Rol 2]
- Rushspirit // Lizle
- Earthquake // Gaby
- Chainsaw // Juul
Vriend van de kater // Deputy [Rol 3]
- Deathspirit // Anne
- Nightwing // ??
- Scarletwing // ??
En verder alvast de overige aanmeldingen;
Warriors die meegaan naar moedermuil; [Rol 4 & 5]
- Frostypaw // Annemeike
- Juniperberry // Dani
- [Smokebreath // Babs]
Protestgroep; [Rol 6]
- Freemind // Julia
- Frostlake // Daan
- Timesong // Quinty
- Cinderflame // Viktor
- Secretsong // Waz
- Saltpaw // Dani
- Strugglepaw // Cees
- Shypaw // ??
- Undertaker // ??
- Pandastrike // Robin
Katten aan de kant van de Leader; [Rol 7]
- [Juniperberry [?] // Dani]
- Stunspore // Chi
- Fairywren // Babs
- Ashpaw // Soof
- Cloudpaw
Verrader; [Rol 8]
- Flamepath // Jinte
- Foxstream // Cees
- Swanpaw // Herbert
Mensen, nu ik dit zie, ben ik niet echt tevreden over Rol 7. Je kat wordt NIET uit de Clan gegooid alleen tijdelijk gewoon wat vreemd aangekeken. Niet iedereen heeft hoop in Shrew, serieus. Ik snap dat jullie je katjes allemaal super goed willen houden, maar kijk even in hun poten. Als er opeens een super machtige gast in je Clan komt denk je niet zomaar even een opstandje te maken. Dus óf er worden rollen gewisseld óf deze verhaallijn wordt lang uitgesteld, want met misschien één kat wil ik niet verder. Sorry voor deze preek, maar nu lijkt het gewoon alsof jullie allemaal Shrew's kant op lijken te trekken..
Laatst aangepast door Shrewleap op zo 3 maa 2013 - 18:57; in totaal 5 keer bewerkt |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 19:51 | |
| Stun => Rol 7. Zeker weten, t past gewoon bij hem. :') |
|
| |
Viktor 194 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 19:57 | |
| Fairywren is een beetje te angstig voor eenprotestgroep, dus dan denk ik dat ze daarom wel aan de kant van de leader staat (In stilte) Rol 7 dus?C: |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 19:58 | |
| Hey Soof, is het erg als Frosty meegaat maar NIET aan de kant van de kater staat? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 19:59 | |
| Jep dat is goed, gaat ze dan gedwongen mee of zo? |
|
| |
Annemeike 107
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 1 maa 2013 - 20:03 | |
| Ja, dat klopt. Zoals ik al zei, Frostypaw geloofde er altijd al in dat Shrew een echte leider was. Misschien dat hij gaat kiezen tussen de Apprentice's, en dat hij Frosty sterk vindt en dat zij perse mee moet? Ik denk ook dat ze zeker aan Shrew's zijde zal vechten met het gevecht aan het eind |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 3 maa 2013 - 18:35 | |
| Badgerkit gaat toch maar niet ziek worden en komt ook niet in de protestgroep Wildfox (in weet niet of hij al gemeld was) gaat rol 6 doen |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 3 maa 2013 - 18:40 | |
| Sorry, maar momenteel accepteer ik even geen katten meer voor Rol 6, omdat die gewoon anders té groot wordt.
Ik zet Ashpaw even bij de Rol 7 groep, omdat hij altijd met de grotere kat meegaat xD |
|
| |
115
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 3 maa 2013 - 18:43 | |
| Doe Cloudpaw. ook maar bij rol 7, niet dat ze slecht is ofzo maar ze heeft gewoon geen zin in een hele opstand c': |
|
| |
Lianne 147 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch zo 3 maa 2013 - 18:48 | |
| Ik weet niet of er nog rollen zijn die vrij zijn /te lui om te kijken *kuch*/ maar ik zie voor Nightwing rol 4/5 wel zitten :3 en eventueel 3, vriendin van die kater~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|