| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 23:31 | |
| Morgen wordt het nieuwe topic geopend :3 Dus ja, tot dan nog wel ;3 |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 9:47 | |
| Kan ik Swanpaw nog aanmelden voor Rushspirits clupje? :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 10:04 | |
| Jep, maar dan moet je wel reageren op het begin topic :3 !! Vanmiddag zal Lizle het tweede topic aanmaken, dan mogen er géén nieuwe aanmeldingen meer komen en degene die dan niet hebben gereageerd worden uit de verhaallijn gehaald. !!
|
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 16:30 | |
| Het tweede topic van Fever Pitch is hier te vinden. Eerst moet Stunspore reageren en daarna Shrewleap. Hierna is de rest van de ShadowClan toegestaan om te reageren !! |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 20:05 | |
| !! Er mag niet NIET meer gereageerd worden op het 1e topic, dus de mensen die niet gereageerd hebben kunnen geen rol meer spelen in de verhaallijn. Jullie hebben je tijd gehad.
Het tweede topic is niet verplicht, want het duurt nog wel even voordat er een ander cruciaal deel komt. Als er te weinig wordt gereageerd, zal deze wel verplicht worden.
|
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 20:12 | |
| Ik heb net mijn post bijna af daar was ik vijf voor acht mee begonnen ;-; Mag ik m nog verzenden of heb ik een post voor niks gemaakt ;-; |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 9 maa 2013 - 20:16 | |
| Ja, omdat je er wel op tijd mee was begonnen. |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 12 maa 2013 - 20:44 | |
| Het begin van de reis topic is er. Later wordt er een ander topic aangemaakt als ze eenmaal het camp uit zijn. Het topic is hier te vinden. Dit topic is niet openbaar alleen voor de twee meereisende katten!! |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 12 maa 2013 - 21:13 | |
| In deze post staat dat dat net aangemaakte topic níét open baar is, terwijl er wél in dat topic zelf staat: Eerst Stunspore en Shrewleap, en daarna de rest van de clan? Klopt dat nou wél of niet? |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 12 maa 2013 - 21:20 | |
| Het net aangemaakte topic is voor de katten die meereizen, dat Rush ze bij elkaar roepen zegmaar. In het 2e topic moesten eerst Stunspore en Shrewleap reageren en daarna mocht de rest van de clan reageren (; |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 12 maa 2013 - 21:27 | |
| Tip: Je hebt per ongeluk dit mee gekopieerd uit dat tweede topic; Belangrijk!!: Eerst mag Stunspore aka Chi reageren en daarna Shrewleap aka Soof. Daarna pas de rest van de Clan!! Daarom dat er verwarring is xD |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch di 12 maa 2013 - 21:30 | |
| Oh damn ik faal *shame* Sorry voor het misverstand s: |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 16 maa 2013 - 10:55 | |
| Ik begin het gevoel te krijgen dat de verhaallijn nogal dicht valt! Zouden Juniperberry en Frostypaw aub op het topic willen reageren, zodat het verhaallijn zich voort kan zetten? |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 18 maa 2013 - 17:39 | |
| Misschien een idee: Misschien kunnen we, aangezien Lizle even weg is en het reistopic stil is gevallen [meereizende katten moeten deze week wel reageren.] alvast Shrew een beetje de opstand laten beginnen? Dan is dat deel al klaar.
|
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 18 maa 2013 - 17:42 | |
| Dat is inderdaad wel handig, dan kan de verhaallijn wat door gaan gezien het best wel stil valt naar mijn smaak. |
|
| |
Annemeike 54 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 18 maa 2013 - 18:13 | |
| - Shrewleap schreef:
Misschien een idee: Misschien kunnen we, aangezien Lizle even weg is en het reistopic stil is gevallen [meereizende katten moeten deze week wel reageren.] alvast Shrew een beetje de opstand laten beginnen? Dan is dat deel al klaar.
Oh FUCK ik had m niet gezien, waar is de link? Dan kan Frosty reageren |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch ma 18 maa 2013 - 18:15 | |
| Het staat ergens in een post van Rushspirit in dit topic :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:31 | |
| http://warriorcats.bigforumpro.com/t10672-fp-this-can-t-go-on-like-this#263740Het topic voor de eerdere protestleden. Niet iedereen hoeft dus te reageren en doe dit dus alleen als je kat dit ook nu al zou doen. Want de Clan is nu nog in orde en niet iedereen heeft een reden om zomaar naar een andere kant over te stappen. Verwachte leden;;- Innerghost
- Foxstream
- Timesong
- Frostypaw
- x
- x
- x
Als je niet direct reageert, graag een PM sturen. [Max aantal katten: 5 [Innerghost niet meegeteld]] Als het lijstje dus gevuld is, kan je je even niet meer aanmelden, er zullen natuurlijk meer topics volgen. Het gaat dus nu wel om de snelste. [Graag maar één Apprentice, aangezien die niet zo snel overstappen naar de andere kant.]
Laatst aangepast door Shrewleap op wo 20 maa 2013 - 20:40; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:32 | |
| Kan ik met Fox reageren? *Verrader* c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch wo 20 maa 2013 - 20:34 | |
| Ow ja, die zal ik ook even een speciaal slot geven, aangezien die wel eigenlijk moet komen xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|