| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 13 apr 2013 - 12:26 | |
| Zouden Frostypaw & Rushspirit op het tweede reistopic willen reageren? Het loopt stil en ik wil een beetje vaart erin hebben.
Ook moeten Foxstream, Timesong & Innerghost op het verzameltopic reageren van de protestgroep.
Ik heb gemerkt dat de verhaallijn stil loopt, en dit is niet de bedoeling, kom op mensen, hier heeft niemand wat aan.
|
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 13 apr 2013 - 12:28 | |
| Ok, morgen overvloed aan tijd, dan komt ie, EREWOORD (hoop dat ouders meewerken) |
|
| |
Lizz 81 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 26 apr 2013 - 15:12 | |
| |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 16:03 | |
| Zouden de leden van de protestgroep een topic willen doen met de 'oprichters'? Voor de duidelijkheid heb ik even een indeling gemaakt. Shrewleap - Strugglepaw
Timesong
- Secretsong
Foxstream [zal toch wel even vertrouwen moeten winnen hierdoor]
- Saltpaw
Innerghost [Nath begint volgende maand]
- Frostlake
Het is een kleine groep, maar die van Rushspirit is ook niet groot en een gevecht moet ook niet uit honderd posts bestaan. Gelieve de topics snel te laten verlopen, aangezien het gevecht na de StarClan droom ook snel zal komen.
|
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 16:52 | |
| Kan Disturbingvoice er evt. nog bij? >< bij de protest groep |
|
| |
Cees C: 1120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 17:23 | |
| *Stares* Zou het misschien niet beter zijn om iemand anders voor Strugglepaw te nemen, omdat ik Fox en Struggle bespeel? :') Is misschien eerlijker als iemand anders ook de kans krijgt, niet waar? xD |
|
| |
DisturbingvoiceDark forest
Tha evil Mimstah~ 235
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 17:27 | |
| - Timefall schreef:
- *Stares*
Zou het misschien niet beter zijn om iemand anders voor Strugglepaw te nemen, omdat ik Fox en Struggle bespeel? :') Is misschien eerlijker als iemand anders ook de kans krijgt, niet waar? xD hihi dan Disturbing inplaats van Struggle x3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 17:35 | |
| Ok voor uit dan, maar Disturbing zit niet echt bij de grondleggers van de protestgroep. Misschien kan Shrew Disturbing dan overhalen, en is Struggle even weggeschrapt? |
|
| |
Cesanne 516 Actief Curious people are interesting people. I wonder why that is.
| CAT'S PROFILEAge: Ϟ Almost Enough Experience ϞGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 3 mei 2013 - 17:36 | |
| |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 4 mei 2013 - 19:56 | |
| ik zie rol drie wel zitten |
|
| |
.: Seven :. 362 Actief “Life is an echo, what you send out comes back”
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch za 4 mei 2013 - 20:01 | |
| - Nightspot schreef:
- ik zie rol drie wel zitten
Er is al Lang gekozen |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 23 mei 2013 - 21:30 | |
| De verhaallijn begint zijn einde te naderen. Rushspirit heeft zijn complot met Icy gesmeed [dat topic wordt z.s.m. afgerond] en IC zijn de 2 Moons allang voorbijgegaan. Dus, de aanval zal komen. Daarom zoek ik 2 a 3 BloodClan katten die met Icy mee willen gaan om haar te begeleiden in het gevecht. De katten die aan de kant van Rushspirit staan zullen ook meevechten aan zijn kant. Ik zal met Shrewleap het topic beginnen waarin een volgorde in het begin verplicht is. Daarom heb ik een BloodClanner nodig die als eerste het kamp binnenstormt en Shrew aanvalt. Rushspirit zal echter de kat van haar afsleuren en zeggen dat Shrew zijn dood moet zijn. De twee raken in een gevecht en de rest van de kant van Rush zal fel ten strijde trekken tegen de kant van Shrew. BloodClan Warriors;
|
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 7:51 | |
| Ookal denk ik dat cethin hier te jong voor is, meld ik me toch even savoor het geval dat jullie hem hier niet te jong voor vinden. Hij is al een redelijk gespierde young one en heeft eigenlijk al heel wat vechttrainingen vsn de stem in zijn hoofd gehad, bovendien word hij nogal begeleid door de stem, dus het zou eigenlijk wel kunnen.. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 14:01 | |
| Mja, als we te weinig aanmeldingen krijgen dan zou het wel handig zijn weet niet of Icy hem in de RPG vertrouwt, anders is dat wel logisch enzo ^^ |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 15:52 | |
| Hij is haar zoon hehe Maar oke, ik hoor het wel als hij mee kan doen ^^ |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 16:21 | |
| Mag Frostlake meevechten aan de kant van Shrew? Want hij heeft een bloedhekel aan Rushspirit |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 16:23 | |
| Nou, ik heb nu eigenlijk alleen de BC'ers nodig, maar als ik zie dat er een minderheid is, zal ik even kijken. |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 16:25 | |
| PS: Frostlake zit al in de protestgroep hé? Ik vroeg 't voor de zekerheid |
|
| |
So-of 777 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 16:28 | |
| Oh, dan zit Frostlake automatisch in het gevecht c; |
|
| |
D a a n 674 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 24 mei 2013 - 16:30 | |
| Ah, okii ;p
Haha, loop echt een beetje achter wat WarriorCats betreft |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|