彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Shrewstar
StarClan
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 DPKsfdL
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 12:26

Zouden Frostypaw & Rushspirit op het tweede reistopic willen reageren? Het loopt stil en ik wil een beetje vaart erin hebben.

Ook moeten Foxstream, Timesong & Innerghost op het verzameltopic reageren van de protestgroep.

Ik heb gemerkt dat de verhaallijn stil loopt, en dit is niet de bedoeling, kom op mensen, hier heeft niemand wat aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wishkit
Member
Ann, your grandma
208

CAT'S PROFILE
Wishkit
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimeza 13 apr 2013 - 12:28

Ok, morgen overvloed aan tijd, dan komt ie, EREWOORD (hoop dat ouders meewerken)
Rushspirit
Dark forest
Lizz
81
Actief

CAT'S PROFILE
Rushspirit
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 26 apr 2013 - 15:12

http://warriorcats.bigforumpro.com/t11193-fp-a-moon-appears#276792
Hier is het topic waar Icy in voorkomt + de meereisende katten. De rest zijn niet toegestaan om te reageren.
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:03

Zouden de leden van de protestgroep een topic willen doen met de 'oprichters'? Voor de duidelijkheid heb ik even een indeling gemaakt.

Shrewleap
  • Strugglepaw

Timesong
  • Secretsong

Foxstream [zal toch wel even vertrouwen moeten winnen hierdoor]
  • Saltpaw

Innerghost [Nath begint volgende maand]
  • Frostlake

Het is een kleine groep, maar die van Rushspirit is ook niet groot en een gevecht moet ook niet uit honderd posts bestaan. Gelieve de topics snel te laten verlopen, aangezien het gevecht na de StarClan droom ook snel zal komen.
Disturbingvoice
Dark forest
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 16:52

Kan Disturbingvoice er evt. nog bij?
><
bij de protest groep
Timefall
StarClan
Cees C:
1120
Actief

CAT'S PROFILE
Timefall
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:23

*Stares*
Zou het misschien niet beter zijn om iemand anders voor Strugglepaw te nemen, omdat ik Fox en Struggle bespeel? :') Is misschien eerlijker als iemand anders ook de kans krijgt, niet waar? xD
Disturbingvoice
Dark forest
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:27

Timefall schreef:
*Stares*
Zou het misschien niet beter zijn om iemand anders voor Strugglepaw te nemen, omdat ik Fox en Struggle bespeel? :') Is misschien eerlijker als iemand anders ook de kans krijgt, niet waar? xD

hihi dan Disturbing inplaats van Struggle x3
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:35

Ok voor uit dan, maar Disturbing zit niet echt bij de grondleggers van de protestgroep. Misschien kan Shrew Disturbing dan overhalen, en is Struggle even weggeschrapt?
Squirreljuice
Member
Cesanne
516
Actief
Curious people are interesting people. I wonder why that is.

CAT'S PROFILE
Rank:
Squirreljuice
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 3 mei 2013 - 17:36

Is voor mij goed c:
Nightspot
Member
Hanna
100
Actief

CAT'S PROFILE
Nightspot
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 19:56

ik zie rol drie wel zitten
Brokenecho
Member
.: Seven :.
362
Actief
“Life is an echo, what you send out comes back”

CAT'S PROFILE
Rank:
Brokenecho
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimeza 4 mei 2013 - 20:01

Nightspot schreef:
ik zie rol drie wel zitten

Er is al Lang gekozen
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimedo 23 mei 2013 - 21:30

De verhaallijn begint zijn einde te naderen. Rushspirit heeft zijn complot met Icy gesmeed [dat topic wordt z.s.m. afgerond] en IC zijn de 2 Moons allang voorbijgegaan. Dus, de aanval zal komen.

Daarom zoek ik 2 a 3 BloodClan katten die met Icy mee willen gaan om haar te begeleiden in het gevecht. De katten die aan de kant van Rushspirit staan zullen ook meevechten aan zijn kant. Ik zal met Shrewleap het topic beginnen waarin een volgorde in het begin verplicht is. Daarom heb ik een BloodClanner nodig die als eerste het kamp binnenstormt en Shrew aanvalt. Rushspirit zal echter de kat van haar afsleuren en zeggen dat Shrew zijn dood moet zijn. De twee raken in een gevecht en de rest van de kant van Rush zal fel ten strijde trekken tegen de kant van Shrew.

BloodClan Warriors;
  • x
  • x
  • x
Lionroar
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 7:51

Ookal denk ik dat cethin hier te jong voor is, meld ik me toch even savoor het geval dat jullie hem hier niet te jong voor vinden. Hij is al een redelijk gespierde young one en heeft eigenlijk al heel wat vechttrainingen vsn de stem in zijn hoofd gehad, bovendien word hij nogal begeleid door de stem, dus het zou eigenlijk wel kunnen..
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 14:01

Mja, als we te weinig aanmeldingen krijgen dan zou het wel handig zijn weet niet of Icy hem in de RPG vertrouwt, anders is dat wel logisch enzo ^^
Lionroar
Member
彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 15:52

Hij is haar zoon hehe
Maar oke, ik hoor het wel als hij mee kan doen ^^
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:21

Mag Frostlake meevechten aan de kant van Shrew? Want hij heeft een bloedhekel aan Rushspirit
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:23

Nou, ik heb nu eigenlijk alleen de BC'ers nodig, maar als ik zie dat er een minderheid is, zal ik even kijken.
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:25

PS: Frostlake zit al in de protestgroep hé? Ik vroeg 't voor de zekerheid Laughing
Starlingdash
Member
So-of
777
Actief

CAT'S PROFILE
Starlingdash
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:28

Oh, dan zit Frostlake automatisch in het gevecht c;
Skippy
Member
D a a n
674
Actief

CAT'S PROFILE
Skippy
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitimevr 24 mei 2013 - 16:30

Ah, okii ;p

Haha, loop echt een beetje achter wat WarriorCats betreft
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch   彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch - Pagina 8 Icon_minitime

彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Prophecies-
Ga naar: