| 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
|
|
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 17:55 | |
| !!Je hebt tot vanavond 20.00 uur om je post en shizzle in te leveren in de inbox van Shrewleap. Gelieve dit echt te doen en niet daarna te gaan zeuren, je hebt de kans gehad. !!
Wildfox is geaccepteerd als zieke kat en mag nu dus de symptomen vertonen. De andere rollen worden later gekozen, wees gerust :3
!! Ik verplaats de deadline naar morgenavond 20:00, dus donderdag, gelieve de posts en aanmeldingen dan af te hebben en verzonden te hebben naar Shrewleap. !!
!! Ik heb gereageerd op het eerste topic, gelieve dat ALLE deelnemers ook posten, anders word je uit de lijst geschrapt, dit is namelijk erg belangrijk. Zieke katten moet dus ook de tekst van Smokebreath aanhoren.
|
|
| |
Herbert c: 63 Actief
| CAT'S PROFILEAge: { 121 } Moons old; that's a long time, kittie!Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 18:08 | |
| Bedoel je alle zieken of gewoon iedereen? Ik ben nogal traag van begrip. xD |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 18:47 | |
| - Shrewleap schreef:
Dus dit zijn de aangemelde voor het eerste deel; Zieke katten; [Rol 1] - Thrushpaw -> ziek // Nath
- Flutterpaw -> dood // Bo
- Fawnpaw -> ziek // Daan
Dé kater; [Rol 2]
- Rushspirit // Lizle
- Earthquake // Gaby
- Chainsaw // Juul
- Stormgaze // Linn
Vriend van de kater // Deputy [Rol 3]
- Deathspirit // Anne
- Nightwing // ??
- Scarletwing // ??
- Stunspore // Chi
En verder alvast de overige aanmeldingen;
Warriors die meegaan naar moedermuil; [Rol 4 & 5]
- Frostypaw // Annemeike
- Juniperberry // Dani
- [Smokebreath // Babs]
Protestgroep; [Rol 6]
- Freemind // Julia
- Frostlake // Daan
- Timesong // Quinty
- Cinderflame // Viktor
- Secretsong // Waz
- Saltpaw // Dani
- Strugglepaw // Cees
- Shypaw // ??
- Undertaker // ??
- Pandastrike // Robin
Katten aan de kant van de Leader; [Rol 7]
- [Juniperberry [?] // Dani]
- Fairywren // Babs
- Ashpaw // Soof
- Cloudpaw
- Pandapaw
- Ivyleaf // Chi
Verrader; [Rol 8]
- Flamepath // Jinte
- Foxstream // Cees
- Swanpaw // Herbert
De katten die NIET zijn doorgestreept moeten reageren op het eerste topic, anders worden ze de verhaallijn uitgegooid.
Laatst aangepast door Shrewleap op vr 8 maa 2013 - 15:49; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 19:01 | |
| Ik was vergeten te zeggen dat ik me met Stunspore aanmeld als vriend van de kater, omdat ik de voorbeeld post al had doorgestuurd. |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 19:06 | |
| De lijst wordt even niet meer geüpdatet, maar dat is genoteerd. Nath en ik kiezen om 20:00, als ze online is, anders zal ik de keuzes maken. Hopelijk kunnen we dit weekend de kater inleiden als de tiran.
|
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 19:50 | |
| Kan Pandapaw nog bij rol 7? c: |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 19:54 | |
| Tuurlijk, moet je wel reageren op het topic :3 |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:20 | |
| Goed, ik heb de Leader, Deputy, meereizende katten en de verrader gekozen. DE KANDIDATEN;Dé kater; [Rol 2]
- Rushspirit // Lizle
- Earthquake // Gaby
- Chainsaw // Juul
Vriend van de kater // Deputy [Rol 3]
- Deathspirit // Anne
- Nightwing // ??
- Scarletwing // ??
- Stunspore // Chi
Warriors die meegaan naar moedermuil; [Rol 4 & 5]
- Frostypaw // Annemeike
- Juniperberry // Dani
- [Smokebreath // Babs]
Verrader; [Rol 8]
- Flamepath // Jinte
- Foxstream // Cees
- Swanpaw // Herbert
Goed, eerst wil ik zeggen dat ik NIET op basis van lengte heb gekozen, de post, maar op basis van activiteit in de RPG en gewoon op de site. Ook heb ik goed gekeken naar hoe je de rol hebt gespeeld, of je bedoeling begrijpt etc. Dus, without further ado; - x:
LEADER; Rushspirit aka Lisanne! DEPUTY; Stunspore aka Chi! MEEREIZENDE KATTEN; Frostypaw aka Annemeike & Juniperberry aka Dani! VERRADER; Foxstream aka Cees
Gefeliciteerd gekozen mensen en voor degene die het niet gehaald hebben, jullie aanmeldingen waren ook goed en misschien dat jullie bij de volgende verhaallijn een rol kunnen scoren. Willen de mensen met Rol van de Leader en Deputy reageren op het eerste topic, voor de reactie?
|
|
| |
Maaike 284 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:24 | |
| Jammer dat ik niet gekozen ben, maar toch veel plezier mensen die wel gekozen zijn <'3 Ik hoop dat jullie veel plezier erin hebben! |
|
| |
Cesanne 675
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:27 | |
| Thanks voor de rol ^w^ Ben er echt blij mee : D |
|
| |
✗ The Lion King 18 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:33 | |
| Oeps.. ik heb deze niet gezien... Ik ga het de volgende keer beter in de gaten houden
Ik wilden graag dat Nightpaw, een van de zieken werd..
|
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:36 | |
| Thanks! Frosty gaat hier niet blij mee zijn, ik wel xD |
|
| |
Chi 94 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 21:37 | |
| Bedankt voor de rol. <'3 Ik was eerlijk gezegd verbaasd toen ik las dat Stunspore gekozen was, dus écht bedankt! (: |
|
| |
Liz 668 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch do 7 maa 2013 - 22:05 | |
| Bedankt voor de rol, had het igg niet verwacht dus ben extra verrast. Morgen kan je ene post van mij verachten op het eerste topic (': |
|
| |
ϾHŁ ღ 486 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 1:33 | |
| Ik wil ook even zeggen dat Ivyleaf aan de kant van de kater staat. Uit angst en bewondering. //En omdat er daar zon weinig van zijn. :') |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 16:23 | |
| Ik dump Berrypaw wel bij de groep van Rushspirit, puur omdat Berrypaw te angstig is om te protesteren tegen zo'n massieve warrior x3 |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 16:51 | |
| Misschien is het ook wel goed om Wildfox bij de groep van Rushspirit te zetten. Gewoon uit pure angst, verdriet en ook verwarring. Dat past wel goed nij hem Ik hoop dat dat nog kan |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 18:05 | |
| Het tweede topic zal rond dit weekend komen, dus alle mensen die nog moeten reageren, die dit even. het hoeft geen lange post te zijn, gewoon dat je kat betrokken is bij de situatie.
|
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 20:57 | |
| Ik ga zo dadelijk met Timey posten (: |
|
| |
Cato 21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch vr 8 maa 2013 - 22:14 | |
| Is morgen nog op tijd? Ik had het afgelopen week een beetje druk dus had het topic niet gezien, maar morgen heb ik alle tijd om met Cloud te posten c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡[Verhaallijn ShadowClan] Fever Pitch | |
| |
|
| |
|