| {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
|
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 13:10 | |
| Beiden geaccepteerd, zet jullie erbij als ik thuis ben, maar jullie mogen al beginnen |
|
| |
51 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 13:38 | |
| Naam: Sunpaw [Sunchaser] Leeftijd: 6 moons Geslacht: Kater Rang: Apprentice Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: Rode halflange vacht en ambere ogen. Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Mara, Pandapaw enz.
Naam: Raindrop Leeftijd: 15 moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: Grijze korte vacht en groene ogen. Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Mara, Pandapaw enz.
|
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 13:38 | |
| Naam: Lynxgrowl Leeftijd: 16 moons Geslacht: male Rang: warrior Gewenste hoge rang: Deputy als dat nog als dat nog kan, anders medicine cat Uiterlijk: bruin met witte plekken en donkere kleine vlekjes, de zelfde kleur als een lynx Mate/Crush: × Account(s) op het forum: Icespirit en al die andere
Kan je lynxkit even veranderen in Firekit en de naam Firefly reserveren? Ik vond dit beter passen, sorry voor al dat gedoe xD
Laatst aangepast door Icespirit op zo 24 feb 2013 - 15:48; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 14:06 | |
| Je mag alvast beginnen, ik pas het aan als ik thuis ben. ^^ Allebei accepted! |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 15:47 | |
| Oke, sorry dat ik nu weer een naam wil veranderen maar kanb Lynxstep veranderen in Lynxgrowl en ik wil hem als het mogelijk is toch maar voor Deputy aanmelden, maar ik wist niet of dat mocht?
(het is echt moeilijk namen kiezen als je zo'n namen site bekijkt -_-) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 15:51 | |
| Alles weer aangepast. Je kunt je voor elke hoge rang aanmelden, ik kan alleen niet garanderen dat je hem krijgt :') |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 15:53 | |
| Ik wil Ashpaw aanmelden voor Leaders Apprentice |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 15:55 | |
| Dat is geen hoge rang...? |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 15:56 | |
| Alsnog xD Btw, Ash praatte tegen Lion in de RPG :3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 16:01 | |
| Ik weet, maar ik ben net terug van een druk familiedagje en nogal moe in mijn hoofd |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 16:05 | |
| - Strawberry schreef:
- Ik weet, maar ik ben net terug van een druk familiedagje en nogal moe in mijn hoofd
Beterschap (?) |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 17:36 | |
| Niet nodig, gewoon moe.
Vinden jullie het trouwens ook een idee als ik in de rpg post zo nu en dan en dan een gebeurtenis plaats? Bv. een optrekkende storm of een omvallende boom? Iets in die trant? |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 18:02 | |
| Dat vind ik leuk :3 Dan heb je wat spanning in de RPG wat het leuk maakt, iets zoals random event |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 18:18 | |
| - Icespirit schreef:
- Naam: Lynxkit
Leeftijd: 4 maanden Geslacht: Poes Rang: (Geen hoge rang hier invullen!) Kit Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: klik Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Solarsoul, Icespirit, Badgerkit en Batkit* zou je misschien de kit kunnen zijn van Plushcloud kunnen zijn? het hoeft niet hoor + Uiterlijk van Plushcloud is veranderd. |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 19:31 | |
| - Firebone schreef:
- Icespirit schreef:
- Naam: Lynxkit
Leeftijd: 4 maanden Geslacht: Poes Rang: (Geen hoge rang hier invullen!) Kit Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: klik Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Solarsoul, Icespirit, Badgerkit en Batkit* zou je misschien de kit kunnen zijn van Plushcloud kunnen zijn? het hoeft niet hoor + Uiterlijk van Plushcloud is veranderd. Ik denk nog even na waneer wordt ze (als ik het goed vind) dan eigenlijk geboren? |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 19:37 | |
| hmm... moeilijk wanneer jij wilt (ze krijgt maar 1 kitten) het kan vandaag al
|
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 20:28 | |
| Ik zal er nog even over na denken, oké? |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} ma 25 feb 2013 - 8:56 | |
| Naam: Magpiefeather Leeftijd: 38 moons Geslacht: ♂ Rang: warrior Gewenste hoge rang: Med. cat Uiterlijk: langharige zwart wit gevlekte kater met groene ogen Mate/Crush: Hij heeft een crush op Maplefur (yeah, randomness >3) Account(s) op het forum: Suntail, Whispersong en de rest van de zooi Ik wil trouwens aangemeld worden voor de nieuwsbrief |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} ma 25 feb 2013 - 11:10 | |
| Prima! Geaccepteerd! Tevens staat de nieuwsbrief open voor artikelen (: Dus als je een artikel wilt schrijven, graag~! |
|
| |
122 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} ma 25 feb 2013 - 11:51 | |
| Naam: Cinderstripe Leeftijd: 24 moons Geslacht: Kater Rang: Warrior Gewenste hoge rang: Deputy Uiterlijk: Grijze tabby met felle, ambergekleurde ogen. (klik) Mate/Crush: Love? It's just a waste of time. Account(s) op het forum: Blossompaw, Cinnamonpaw, Sunpaw*, etc |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
| |
|
| |
|