| {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
|
|
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 2 maa 2013 - 16:00 | |
| |
|
| |
STIJN 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 17 maa 2013 - 16:27 | |
| XD ik ga forever alone een elder verzinnen. just to make sure ik heb dit accje overgenomen.
Naam: Ratfur Leeftijd: 9 years Geslacht: tom-cat Rang: Elder (Geen hoge rang hier invullen!) Gewenste hoge rang:- Uiterlijk: doffe grijze tabby kater met ijzig blauwe ogen en een roze neus. hij heeft een grote kromme kaak waar door hij soms moeilijk is te verstaan. verder heeft hij een heel lange dikke vacht. Mate/Crush: first you gotta catch my old little hart. Account(s) op het forum: undertaker, DJ, cookie, enz.
|
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 31 maa 2013 - 23:03 | |
| Sorry dat het zo lang duurde, de ceremonie is geplaatst!
Ratfur, geaccepteerd~! |
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} vr 5 apr 2013 - 12:56 | |
| ik trek Dragonmouth en Plushcloud terug uit deze clan (sorry) |
|
| |
Mooniewoenie 16
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 6 apr 2013 - 19:03 | |
| Naam: Pandabelly Leeftijd: 10 moons. Geslacht: Kater Rang: Warrior Gewenste hoge rang: / mayby Deputy Uiterlijk: Grote, massieve zwart-witte kater met donker gele ogen met groene tinten. {klik hiero}Mate/Crush: / Account(s) op het forum: Bramblestripe (sorry ik wou gewoon deze er nog bij) |
|
| |
Sara 131 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 6 apr 2013 - 19:21 | |
| Naam: Whitetail Leeftijd: 6 moons Geslacht: Poes Rang: Apprentice Gewenste hoge rang: Warrior/Queen Uiterlijk: klik hier! Grote gespierde poes met orange-rode ogen en een witte staart. Mate/Crush: / Account(s) op het forum: Dappledrop |
|
| |
Izzaaaah! 340 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 3 jul 2013 - 17:17 | |
| Naam:Dawnwhisker Leeftijd:24 moons Geslacht:kater Rang: (Geen hoge rang hier invullen!)Warrior Gewenste hoge rang:Deputy Uiterlijk:Een zwaargebouwde donkerbruine cyper. Mate/Crush:Nope. Account(s) op het forum:Kijk bij mijn OS!
|
|
| |
Sarah 296 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 3 jul 2013 - 17:49 | |
| Naam: SnowypeltLeeftijd: 25 moonsGeslacht: KaterRang: (Geen hoge rang hier invullen!) WarriorGewenste hoge rang: DeputyUiterlijk: KlikMate/Crush: (nog) geenAccount(s) op het forum: Leafheart, Goldenkit, Applenose, Melody |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
| |
|
| |
|