| {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
|
|
Daan. 120 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 9 jan 2013 - 15:51 | |
| Naam: Fallrose Leeftijd: 12 moons Geslacht: She-cat Rang: Warrior Gewenste hoge rang: X Uiterlijk: Witte kat met diepgroen/blauwe ogen Mate/Crush: X Account(s) op het forum: Fallkit / Aurora / IJsel / Rhymekit en nog een hele hoop
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 9 jan 2013 - 17:01 | |
| Kittypaw@ Ik vind dit een beetje een ingewikkeld verhaal worden, aangezien ik niet een kat speciaal voor een rang van leeftijd ga laten verspringen...
Fallkit@ Geaccepteerd! |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 9 jan 2013 - 19:12 | |
| Naam: Graysmoke Leeftijd 20 Moons Geslacht: Tom Rang: Warrior Gewenste hoge rang: Deputy Uiterlijk: Grijze kater met een donkere streep van zijn kop tot 't puntje van z'n staart Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Saxon//Lostvoice//Silverfeather |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 9 jan 2013 - 20:51 | |
| Geaccepteerd! Ik zal nu eventjes alles erbij gaan zetten. |
|
| |
marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} wo 9 jan 2013 - 23:35 | |
| - Strawberry schreef:
- Kittypaw@ Ik vind dit een beetje een ingewikkeld verhaal worden, aangezien ik niet een kat speciaal voor een rang van leeftijd ga laten verspringen...
Fallkit@ Geaccepteerd! Nou kijk ik wou med cat apprentice zijn, maar als dat niet door ging warrior. Dus als je haar accepteert als warrior zal ze 12 manen zijn. Als je haar accepteert als med cat appremtice, zal ze 6 manen zijn en Colorpaw heten, snap je? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} do 10 jan 2013 - 9:08 | |
| Ja,maar ik beslis pas later over hoge rangen |
|
| |
Lilith. 25 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 16 feb 2013 - 15:23 | |
| Naam: Mushroomstorm Leeftijd: 15 moons Geslacht: Poes Rang: Warrior Gewenste hoge rang: Deputy ofzo hihi ^^ Uiterlijk: bruine tabby poes met blauwe ogen: MushroomstormMate/Crush: komt nog hoop ik, (dus) niet ^^ Account(s) op het forum: ze staan in men onderschrift XD te veel om op te noemen xx + Ashkit Naam: Olwpaw (~Olwghost) Leeftijd: 7 moons Geslacht: Kater Rang: apprentice Gewenste hoge rang: Warrior xD Uiterlijk: Lichtbruine tabby kater met lichtblauwe ogen: OlwpawMate/Crush: nope Account(s) op het forum: ze staan in men onderschrift XD te veel om op te noemen xx + Ashkit |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 12:05 | |
| ❀ Naam Rosekit, Rosepaw, Rosestream ❀ Leeftijd 6 Moons ❀ Geslacht ♀ ❀ Rang Apprentice ❀ Gewenste hoge rang Medicine Cat Apprentice ❀ Uiterlijk {click here <3} ❀ Mate/Crush None yet ❀ Accounts op het forum Summerkit, Ghostkit., Buzzingkit, Cloudwalker, Chasmkit & Zayn |
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 12:31 | |
| *stares* Leeft dit nog? Nou ja, accepted I guess xD |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 12:36 | |
| Wanneer ga je hoge rangen kiezen? |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 12:38 | |
| Ik wacht eerst even af om te zien of dit daadwerkelijk weer actief wordt xD Ben nog even ondersteboven van dat fenomeen (A) |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 12:58 | |
| |
|
| |
116
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 13:02 | |
| Naam: Graykit - Graypaw - Graystripe Leeftijd: 20 Moons young Geslacht: Male Rang: Warrior Gewenste hoge rang: Dat hangt van de leader af. Uiterlijk: Gray is een sterk gebouwde kater met een middel tot donkere tabby vacht. Hij heeft twee heldere ogen die een soort ambere kleur dragen. Mate/Crush: None Account(s) op het forum: Stormfur, Dawnpaw, Acornpaw & Splashwater (Bekendste)
| Picture not available! | Naam: Grapekit - Grapepaw - Grapefruit Leeftijd: 6 Moons young Geslacht: Male Rang: Apprentice Gewenste hoge rang: Dat hangt van de leader af! Uiterlijk: Grapepaw heeft een donkerbruine tabby vacht met amberkleurige ogen. Mate/Crush: None Account(s) op het forum: Stormfur, Dawnpaw, Acornpaw & Splashwater (Bekendste)
|
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 13:08 | |
| Maybe kan je Summerkit naar Ghostkit. veranderen, aangezien Ghostkit. nu mijn hoofdacc is c: |
|
| |
Your Nightmare 91 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 13:19 | |
| Naam: Moontear Leeftijd: 18 Moons Geslacht: She-cat Rang: Warrior Gewenste hoge rang: x Uiterlijk: Een heel lichte zilveren tabby met heel licht blauwe ogen. Mate/Crush: x Account(s) op het forum: Scarletwing |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 13:23 | |
| |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 13:32 | |
| Eeep, sorry dat ik zo zeur, maar zou je hier ook Ghostkit van kunnen maken?
- Strawberry schreef:
- x Rosestream (Gereserveerd door Summerkit) x
|
|
| |
Anke 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 14:05 | |
| Naam: Dragonmouth Leeftijd: 13 moons Geslacht: Poes Rang: Queen Gewenste hoge rang: Warrior xD Uiterlijk: Bruingestreepte poes met appelgroene ogen {click} Mate/Crush: Crush=Dead Account(s) op het forum: Firebone <3 Naam: Plushcloud Leeftijd: 23 moons Geslacht: Poes Rang: Queen Gewenste hoge rang: Warrior xD Uiterlijk: Zwart- witte kat met geel-blauwige ogen. {click}Mate/Crush: Crush is Dead Account(s) op het forum: Firebone <3
Laatst aangepast door Firebone op zo 24 feb 2013 - 18:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 16:08 | |
| |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 16:14 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
| |
|
| |
|