| {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
|
|
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 16:59 | |
| Ik heb een melding, er staat namelijk dat Graystripe gespeeld word door Firebone ^.^ |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 17:29 | |
| Sorry! My bad, ik zal het even fixen. Het bijhouden van lijsten is lastig :') |
|
| |
Melissa 285 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:02 | |
| Naam: Lynxkit Leeftijd: 4 maanden Geslacht: Poes Rang: (Geen hoge rang hier invullen!) Kit Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: klikMate/Crush: - Account(s) op het forum: Solarsoul, Icespirit, Badgerkit en Batkit*
Laatst aangepast door Icespirit op za 23 feb 2013 - 18:15; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:09 | |
| Geaccepteerd!
Mensen willen jullie alsjeblieft proberen toch een tekst in de vullen bij uiterlijk? Niet alleen een plaatje? Want oogkleuren zijn lastig te raden :')
En vergeet niet dat je je kat uitgebreid kan voorstellen bij het voorsteltopic!
Verder had ik nog een vraag, want zouden jullie het leuk vinden als ik er weer een nieuwsbrief in breng? |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:13 | |
| Ik heb me al voorgesteld in het voorsteltopic, daar kan je Rose's oogkleur vinden c: && Een nieuwsbrief lijkt me hartstikke leuk!<3 |
|
| |
Lyan Payne | 74
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:14 | |
| Bedankt nog, hè :3
En het zou wel prettig zijn, want dan is iedereen gewoon op de hoogte ;3
|
|
| |
Floriske 882
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:17 | |
| Ja, een nieuwsbrief is leuk En aangezien Hero's plaatje het niet deed: hij is rood cypers met bruine ogen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 18:19 | |
| Oké. Ik verwacht dan wel wat input van de leden, jullie mogen dan ook zelf stukjes, advertenties en wat dan ook insturen^-^ |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 23:32 | |
| Meer info over Rosepaw; ze heeft een zwart puntje aan het eind van haar staart en groengele ogen. |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} za 23 feb 2013 - 23:36 | |
| Ik zal kijken of ik het erbij in kan passen, het Miet namelijk 1 regel blijven;) Bedankt voor al het adverteren trouwens.^^ Ik heb verder zelf een algemene button gemaakt, als mensen die willen gebruiken, je mag hem gewoon overnemen! |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 0:38 | |
| Naam: Vinewhisper Leeftijd: 25 Moons Geslacht: She-cat Rang: Warrior Gewenste hoge rang: Liefst geen hoge rang. Uiterlijk: Een spierwitte poes met donkergrijze ogen. Korte vacht en groot gebouwd. Mate/Crush: Nog niemand. Account(s) op het forum: Graystripe, Spottedleaf...
Nieuwsbrief lijkt trouwens leuk. ^^
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 0:46 | |
| Accepted! Ik zet je er bij als ik op mijn laptop zit, maar je mag de RPG al in. ^^ |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 9:12 | |
|
Laatst aangepast door Bone op zo 24 feb 2013 - 10:27; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 9:50 | |
| Is het nu Ashpaw of Ashfang? XD ik gok Ashfang? |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 10:02 | |
| Nee, paw, maar hij wordt Ashfang als hij een Warrior is |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 10:07 | |
| Maar bij de rang staat Warrior en zijn leeftijd is 14 manen?^^" Sorry, misschien ben ik dom, maar ik ben een beetje in de war xD |
|
| |
180
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 10:14 | |
| Woops ik heb heb m in m'n aanmelding Warrior gemaakt O_O" Ik EDIT m even |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 10:15 | |
| Hahaha ^^ In ieder geval, accepted.
Voor mezelf: Naam: Lionpaw (Lionstep) Leeftijd: 6 Moons Geslacht: Mannelijk Rang: Apprentice Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: Een goudkleurige tabby met blauwgekleurde ogen Mate/Crush: Nog geen Account(s) op het forum: Strawberry en meer |
|
| |
174
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 12:42 | |
| Naam: Dawnkit - Dawnpaw - Dawnlight Leeftijd: 6 Moons Geslacht: Female Rang: Apprentice
Gewenste hoge rang: Uiterlijk: Een grijs/bruine tabby poes met turquoise ogen. Mate/Crush: None Account(s) op het forum: Stormfur, Splashwater, Dawnpaw, Acornpaw, enz.
-Rosepaw's zus ;3
|
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} zo 24 feb 2013 - 12:43 | |
| Naam: Raisingsun Leeftijd: 25 Moons Geslacht: Male Rang: Warrior Gewenste hoge rang: - Uiterlijk: een rode kater met wat wit en donker groene ogen. Mate/Crush: - Account(s) op het forum: Mijn bekenste; Jaypaw - Beautysoul - Ty
Eens zien of ik actief kan worden bij FC c:
En nieuwsbrief zou ik graag willen ontvangen op Jaypaw c: |
|
| |
| Onderwerp: Re: {Lakeclan 2 || Heeft op dit moment al 39 katten aangemeld!} | |
| |
|
| |
|