Het opbiecht topic - Pagina 5

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het opbiecht topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Wonderland
Member
Het opbiecht topic - Pagina 5 DPKsfdL
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimevr 11 apr 2014 - 22:01

Stiekem vind ik het zo leuk om mensen totaal te shocken in een topic, terwijl ik nog wel binnen de realistische lijnen van mijn char blijf. x'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Miracledust
Member
That one Homestuck person (Marieke)
88

CAT'S PROFILE
Miracledust
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimeza 12 apr 2014 - 8:06

Ik ben jaloers op dit forum...  (Niet negatief bedoeld, want het is echt een geweldig forum)

De reden waarom ik jaloers ben? Ik weet van mezelf dat ik nooit zo'n groot, mooi en actief forum kan maken, terwijl ik dat wel graag wil... Maar dan komt alweer die stomme eigenschap van mij voorbij en dan verwijder ik het form omdat het "niet goed (genoeg)" is.
Wonderland
Member
Babs
313
Actief

CAT'S PROFILE
Wonderland
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 22 apr 2014 - 22:52

Sweet Smoke was zo leuk om te spelen. Echt veel leuker dan ik zelf verwacht had. Als ie ooit een partner heeft, gaat hij die sowieso in liefde bedelven. xD Damn, ik vind dit veel leuker dan dat ik zou moeten vinden. :'D
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het opbiecht topic - Pagina 5 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimezo 1 jun 2014 - 23:16

Ik heb de hele vervelende gewoonte om heel snel het gevoel te hebben alsof ik compleet buiten WC sta. Natuurlijk komt dat ook doordat ik admin ben hier en daarom toch een andere behandeling krijg die toch niet te voorkomen is. Gepaard met mijn eigen onzekerheid leidt dat tot het gevoel dat ik en mijn characters niks voorstellen en alleen leuk gevonden worden om mijn rang. Je kan Waz en haar characters alleen maar leuk vinden, want anders vind je de admin niet leuk en dan werk je jezelf in de problemen. Echt waarderen is dat ook niet, want het is enkel om die rang en niet om de persoon of haar characters. Ja oke, misschien kan ze dan ook nog een beetje tekenen, maar als je dan lief bent tegen haar krijg je misschien ook nog een tekening, of een hoge rang.
Honestly mensen, ik weet dat het niet zo is, niet bij iedereen in ieder geval, maar het spookt best vaak door mijn hoofd. Ik wil mensen ook niet beledigen en het is ook niet zo dat ik dit de hele tijd denk bij alle lieve dingetjes die ik te horen krijg, maar ik heb zo mijn momenten. Het is gewoon soms heel lastig als mensen altijd zo enthousiast zijn over dingen die ik open of characters die ik heb, terwijl een deel ervan misschien alleen gaat om de rang die ik hier heb. Alsof ik een soort god ben die overal boven hangt en daardoor ga ik me ook echt zo voelen (in de zin van dat er een muur staat tussen mij en de rest). Dat is echt het moeilijkste van admin zijn, die muur. Dan zie je andere mensen die voor hun plekje gevochten hebben en je weet dat die persoon en zijn chars al die complimenten en aandacht hebben verdiend om wat ze hebben gedaan, terwijl je jezelf altijd afvraagt of dat nu ook zo bedoeld is bij dingen die naar jou gericht zijn. Constant afvragen of je het allemaal wel verdient. En waarschijnlijk zijn er ook mensen die zich daar weer rot aan irriteren, omdat ik aandacht krijg en zij minder, terwijl ik ook maar een mens ben. Het is niet makkelijker in deze positie, enkel anders, maar het brengt zijn eigen onzekerheden met zich mee. Zo zal ik nooit genegeerd worden (misschien soms per ongeluk), maar tegelijk vraag ik me dan af of dat is om mij, of om het woordje Admin onder mn naam.
Ik hou r maar mee op anders wordt het veel te lang, maar k dacht dat ik het maar eens zo zou delen. Paar mensen hebben het al wel eens zo direct van me gehoord, maar heb het eigenlijk nooit zo direct uitgesproken op WC zelf.
Toby
Member
All I want for Christmas is you ~
61
Actief

CAT'S PROFILE
Toby
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimema 2 jun 2014 - 23:29

Ik haat mezelf.
Niet mijn persoonlijkheid maar om echte dingen waar ik hard zou voor moeten werken.
Ik wil super graag naar havo 4, en op dit moment met mijn cijfers zal dat niet lukken. Starclanverdomme. Ik kan gewoon die motivatie niet pakken en mijn concentratie erbij houden. Starclanverdomme 5e 4 op rij voor scheikunde.
Ik zit hier nou serieus te janken, omdat ik zelf wel weet dat ik zo niet over kan gaan, maar ik toch Mousedung niks doe aan toetsen. Ja 1 dag van tevoren 10 min leren gvd.
Ik haat mezelf hier echt veel om, maar niemand die het ziet. Geen vriendin die aan me ziet dat ik het moeilijk heb. 'Het is die vrolijke Bo.' DATBEN IK NIET. Ik voel me helemaal niet fijn op school. Ze voelen daar niet echt als vriendinnen. Jullie zijn mijn vriendinnen. Het is niet 'warrior cats' zoals iedereen zegt. Waarom begrijpt niemand me qua familie of vrienden? Niemand begrijpt dat ik bij jullie alleen echt terecht kan. Maar dat houd
me meestal van het leren en huiswerk af. Ik ben aan een lange vakantie toe, alle frustratie kwijt. Morgen word een Foxdung dag. Ik voel het gewoon. Foxdung revius
Foxdung school

-dit moest ik kwijt, trek je er maar even niks van aan, dit was niet de beste dag en morgen, 3 juni, is de overlijdings datum van Jay Jay...-
BluePoint
Member
101
Actief

CAT'S PROFILE
BluePoint
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitimedi 3 jun 2014 - 14:46

Firestar schreef:
Ik heb de hele vervelende gewoonte om heel snel het gevoel te hebben alsof ik compleet buiten WC sta. Natuurlijk komt dat ook doordat ik admin ben hier en daarom toch een andere behandeling krijg die toch niet te voorkomen is. Gepaard met mijn eigen onzekerheid leidt dat tot het gevoel dat ik en mijn characters niks voorstellen en alleen leuk gevonden worden om mijn rang. Je kan Waz en haar characters alleen maar leuk vinden, want anders vind je de admin niet leuk en dan werk je jezelf in de problemen. Echt waarderen is dat ook niet, want het is enkel om die rang en niet om de persoon of haar characters. Ja oke, misschien kan ze dan ook nog een beetje tekenen, maar als je dan lief bent tegen haar krijg je misschien ook nog een tekening, of een hoge rang.
Honestly mensen, ik weet dat het niet zo is, niet bij iedereen in ieder geval, maar het spookt best vaak door mijn hoofd. Ik wil mensen ook niet beledigen en het is ook niet zo dat ik dit de hele tijd denk bij alle lieve dingetjes die ik te horen krijg, maar ik heb zo mijn momenten. Het is gewoon soms heel lastig als mensen altijd zo enthousiast zijn over dingen die ik open of characters die ik heb, terwijl een deel ervan misschien alleen gaat om de rang die ik hier heb. Alsof ik een soort god ben die overal boven hangt en daardoor ga ik me ook echt zo voelen (in de zin van dat er een muur staat tussen mij en de rest). Dat is echt het moeilijkste van admin zijn, die muur. Dan zie je andere mensen die voor hun plekje gevochten hebben en je weet dat die persoon en zijn chars al die complimenten en aandacht hebben verdiend om wat ze hebben gedaan, terwijl je jezelf altijd afvraagt of dat nu ook zo bedoeld is bij dingen die naar jou gericht zijn. Constant afvragen of je het allemaal wel verdient. En waarschijnlijk zijn er ook mensen die zich daar weer rot aan irriteren, omdat ik aandacht krijg en zij minder, terwijl ik ook maar een mens ben. Het is niet makkelijker in deze positie, enkel anders, maar het brengt zijn eigen onzekerheden met zich mee. Zo zal ik nooit genegeerd worden (misschien soms per ongeluk), maar tegelijk vraag ik me dan af of dat is om mij, of om het woordje Admin onder mn naam.
Ik hou r maar mee op anders wordt het veel te lang, maar k dacht dat ik het maar eens zo zou delen. Paar mensen hebben het al wel eens zo direct van me gehoord, maar heb het eigenlijk nooit zo direct uitgesproken op WC zelf.

Ik snap je gevoel, maar ergens ook weer niet. Toen ik toendertijd admin van van Dream Horses had ik totaal niet dat gevoel. Mensen mochten mij (alhoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet!) om wie ik was. En ook omdat ik DH voor hun mogelijk had gemaakt. Dat gaf mij juist een goed gevoel. Tuurlijk waren er ook mensen die het vaak niet met mij, en de besluiten eens waren. Maar dat heb je altijd: je kan niet iedereen tevreden houden. Ik denk dat omdat je admin bent, ze misschien in discussies tegen je op kijken. Misschien herinner je dat wel van WS, als je een post zag van Blue. Hoe voelde je je toen? Jij bent daar geloof ik ook mod geweest. Dan zal je ook wel wat met Sharon gesproken hebben? Maar dat deed je omdat je haar aardig vond, niet omdat je tegen haar opkeek. Ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat iedereen hier het beste met je voor heeft, en dat de meeste mensen je gewoon aardig vinden om wie je bent. Wel zal je meer/vaker reacties krijgen omdat je admin bent, en dat is ook niet meer dan normaal! No worries (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 5 Icon_minitime

Het opbiecht topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: