|
|
11 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 5 apr 2013 - 0:27 | |
| Ik heb chocola verstopt voor me famillie :3
maar wie niet? XD |
|
| |
Her 395 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 5 apr 2013 - 11:58 | |
| Ik wil sorry zeggen tegen Linn, want ik heb ons project van Tinder x Dapple lam heb gelegd doordat ik plots inactief werd en daarvoor sorry. |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 5 apr 2013 - 22:10 | |
| Soms heb ik gewoon geen zin om dingen te doen, aye guys~
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 5 apr 2013 - 22:13 | |
| Het spijt me dat ik niet altijd reageer op erge dingen hier -want blijkbaar denken mensen dan dat ik hun haat etc, etc- maar ik denk bij mezelf wel van 'dat is heel erg' enzo, maar ik reageer daar niet altijd op. Mijn excuses, ik wou nooit ongeïnteresseerd overkomen. |
|
| |
620
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic ma 22 apr 2013 - 0:04 | |
| ...Ik moet mijn excuses aanbieden aan Max (Camomilekit)(hopelijk lees je dit want door mij lees je je pm niet meer sorry)... Het spijt me dat ik er zo een drama van maakte met die dezelfde naam, Ik voel me echt rot hierover en schaam me enorm hiervoor. Sorry ik had dat niet mogen doen, stomme ik! Ik kan er gewoon niet goed tegen en dat kan ik, hoe graag ik ook wil, niet beheersen. Ik wou dat ik de tijd kan terug draaien of gewoon mijn hele leven maar dat gaat jammer genoeg niet. Sorry...was niet mijn bedoeling sorry sorry ;(
Laatst aangepast door Camomilepelt op ma 22 apr 2013 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Bo ~ 116
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic ma 22 apr 2013 - 14:53 | |
| Ik ben iemand die hier allang is, maar dit account is voor mij een 'vlucht' account voor als ik me gewoon weer even rust wil. Ga dan dus niet vragen wie ik ben.. |
|
| |
Melissa 236 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic ma 22 apr 2013 - 22:18 | |
| Ik voel me echt schuldig aangezien ik beloofd heb om Wildfox actief te houden. Ik wil het echt maar ik heb het gewoon druk. In de mei vakantie zal ik echt mijn best doen en veel met hem posten. Maar nu lukt dat nog even niet. Ik hoop dat het niet erg is. Echt sorry dat ik nog niets met hem heb gedaan |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic di 23 apr 2013 - 21:22 | |
| Het spijt me serieus dat ik soms overkom als een bitch, maar ik denk dat ik uit de Rpg groei, en dat wil ik echt vermijden. Het voelt nu eerder aan als een verplichting, en uit ervaring weet ik dat dat geen goed voorteken is |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic di 23 apr 2013 - 21:26 | |
| - Graystripe schreef:
- Het spijt me serieus dat ik soms overkom als een bitch, maar ik denk dat ik uit de Rpg groei, en dat wil ik echt vermijden. Het voelt nu eerder aan als een verplichting, en uit ervaring weet ik dat dat geen goed voorteken is
Hier zeg ik "amen" op. |
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 26 apr 2013 - 19:19 | |
| sorry hoor maar nu vraag ik mij af waarom je werd opgepakt
|
|
| |
Hanna 100 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic za 27 apr 2013 - 14:10 | |
| ik heb mijn vriendin gezegd dat ik haar haat (wat ook zo was) en daar heb ik nu spijt van. ik ga mijn best doen om NOOIT meer iemand te haten, want iemand haten is als vergif drinken in de hoop dat iemand anders sterfd |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic za 27 apr 2013 - 14:30 | |
| Soms ben ik echt iedereen in deze hele wereld zat, ben door mensen te vak in mijn rug gestoken en toch bij vele mensen die dat hebben gedaan ben ik vriendelijk. Sommige mensen zullen niet weten dat ik ze eigenlijk veracht. |
|
| |
Ann, your grandma 208
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic za 27 apr 2013 - 17:16 | |
| - Snowcrystal schreef:
- Soms ben ik echt iedereen in deze hele wereld zat, ben door mensen te vak in mijn rug gestoken en toch bij vele mensen die dat hebben gedaan ben ik vriendelijk. Sommige mensen zullen niet weten dat ik ze eigenlijk veracht.
... Ik begrijp je heel erg want bij mij is het heel vaak gebeurt. Mijn BFF liet me vallen in groep 8 omdat ze meeliep met mijn pester, en nu hebben we voor Woensdag afgesproken... |
|
| |
Miss de V <3 5400 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic za 27 apr 2013 - 20:08 | |
| Het spijt me voor mijn gedrag, tegen de mensen waarmee ik ruzie heb//heb gehad. Maar ik ben gewoon zo. Ik probeer alles weer op te lossen, maar soms krijg ik het gevoel dat mensen mijn vriendschap dan gewoon niet meer willen.. |
|
| |
164 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 3 mei 2013 - 23:17 | |
| Ik wordt steeds inactiever in de rpg, ik zeik mensen af als ze vragen of ik wil reageren in hun topic. Ik had echt een mooie post tijd, maar nu is dat weer over. I'm sorry peoples, ik denk dat ik weer een tijdelijke break neem, zonder een grote aankondiging, anders spam ik alles onder, wat niet echt de bedoeling is van een rpg. Ik zal blijven proberen te posten, maar ik krijg er de laatste twee weken niet veel zinnigs uit. Ik probeer actief te blijven onder maximaal twee accounts, en ik heb al in mijn hoofd wie dat zijn, maar dat merken jullie zelf wel. Sorry mensen, het spijt me echt ;-; Hopelijk komt er sneller terug als de vorige keer, niet na vijf maanden weer een beetje posten D: |
|
| |
Dagmar 255 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic vr 10 mei 2013 - 14:57 | |
| het spijt me echt dat ik zo rot tegen mijn beste vriendin deed,hier doe ik gewoon vrolijk maar eigenlijk ben ik dat niet |
|
| |
Chi 298 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic za 11 mei 2013 - 20:55 | |
| Hoe kan ik in hemelsnaam mijn accounts actief houden als niemand reageert op de open topics die ik maak. |
|
| |
Daan 904 Actief "The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand?"
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic wo 29 mei 2013 - 21:14 | |
| Het spijt me echt dat ik net onze vriendschap van zowat 2/3 jaar heb opgeheven, maar ik heb gewoon het gevoel alsof je me hebt ingeruild voor een betere! |
|
| |
116 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic do 30 mei 2013 - 15:46 | |
| eigenlijk ben ik gewoon een irritant klein kutkind maar oke En dat meen ik serieus ben vandaag hard geweest tegen iemand en ze werd helemaal boos op me wat begrijpelijk is. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic do 30 mei 2013 - 16:52 | |
| Ik ben het gewoon zat, helemaal zat. Ik ben het zat dat Jay Jay overal op poept of plast. Laatst wou hij op mij gaan Poepen, serieus, hij snapt toch wel dat hij niet op mensen mag poepen?! Hij ging eergister op een stekker kastje plassen, waardoor internet en shit niet meer werkte. Hij heeft vanmiddag op mijn schooltas geplast, ik ben het echt HELEMAAL ZAT. Net wou hij op het raster van de Verwarming poepen, zet ik hem snel in de kattenbak, gaat hij eruit om vervolgens op een andere plek te gaan poepen {Buiten gelukkig.} Maar alsnog, het is gewoon niet meer leuk. écht niet. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het opbiecht topic | |
| |
|
| |
|