Het opbiecht topic - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het opbiecht topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Spottedkit
Member
Het opbiecht topic - Pagina 2 DPKsfdL
Lauren
182
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedkit
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:51

ik ben ook echt mega dom geweest, ik heb een tijdje geleden ruzie gemaakt met twee mensen van WC voor een echt heel domme reden, en dat gewoon omdat ik zo koppig ben... sorry jullie allebij! echt waar, ik was mezelf niet.

Sorry, echt sorry
groetjes Lauren xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 12:31

//gooit weer een beetje leven hier in..

Soms heb ik de neiging mensen precies te vertellen waar ik me aan erger, niet om ze pijn te doen, maar gewoon omdat ik anders de hele tijd met die dingen in m'n kop zit. Maar ja, niemand wil mijn dingen aanhoren, dus houd ik m'n bek maar ._.'
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:08

//Helpt mee met leven erin gooien

-Ik ben zo eenzaam, ik voel me zo eenzaam, maar tegelijkertijd druk ik mensen weg omdat ik me eenzaam voel uit zelfverdediging.

-Hoe kan ik actief zijn op een site waar ik me niet langer meer thuis voel...?
Russetfur
StarClan
Nath
311
Actief
Only the end matters

CAT'S PROFILE
Rank:
Russetfur
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:10

//Giet leven in 't topic

- Inspiratie en Motivatie is ver te zoeken, wat moet ik toch? Ik wil niet stoppen met RPG'n, maar kan ook geen pauze inlassen. Ik kan 't niet meer .3.

- Ik moet een poging gaan doen minder depressief te zijn, vrolijker in het leven te staan, niet aan de duistere dingetjes gaan denken. Should I tell him?
Honeyblossom
Member
Lis
453
Actief

CAT'S PROFILE
Honeyblossom
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:16

//Waarom...

Ik voel me hier niet geweldig, ik weet niet wat het is, het aot ect, ik voel me er niet fijn bij, maar ga toch geen pauze inlassen. Ik weet niet wat het is en het ligt niet aan jullie, maar gewoon aan mezelf.

'Silverwisp
Member
Megurine Juul. c:
201

CAT'S PROFILE
'Silverwisp
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:23

Ik vind dat ik iets te fel ben tegenover mensen .. I'm sorry bro's. Now gimme a brofist ~
Shrewstar
StarClan
Miss de V <3
5400
Actief

CAT'S PROFILE
Shrewstar
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 18:53

//nogmaals een post van mij ._.

Ik ben bang, dat als ik mensen een tweede kans geef, ze mijn vertrouwen gewoon weer kapot maken. Dus mensen die dit gevoel nu van mij hebben, je hebt me óf gewoon gekwetst óf je bent gewoon heel hostile tegen me geweest en ik weet gewoon niet of deze mensen een extra kans verdienen. Ik weet het gewoon niet ;-;
Katniss
Member
The girl on fire
497

CAT'S PROFILE
Katniss
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 19:14

wat ik denk is iedereen op rpg fora heeft problemen. Waarom zouden prefect blije mensen met een perfect leventje in het leven van een ander kruipen
Hawkfrost
Member
Annemeike
30

CAT'S PROFILE
Hawkfrost
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 19:21

Ik wil sorry zeggen tegen Gaby en Juul. Het is eigenlijk alweer een hele tijd geleden, maar we hebben eigenlijk toen beiden ruzie gehad. Het is alweer iets van een half jaar tot een kwartaal geleden dat dit is gebeurd, alleen ik heb er spijt van wat ik heb gezegd, en bij Gaby gedaan. Sorry meiden, ik voel me er echt nog steeds heel stom over. Hopelijk zien jullie dat ik echt m'n best doe het goed te maken.

X Annemeike
Ravenheart
StarClan
Het opbiecht topic - Pagina 2 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 20:55

Het spijt me dat ik gister toch weer teveel heb gedronken. Vooral voor mezelf en m'n vrienden met wie ik was.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 21:53

My turn...
Hmm tja wat op te biechten
Ik weet dat ik van tijd tot tijd echt het grootste kreng ter wereld kan zijn door de spanningen in mn real life. soms word het me teveel en kan ik nog wel eens ruzie gaan zoeken van anderen.

heel eerlijk:

En ja ik ben soms iets te licht op mn tegen getrapt en reageer van tijd tot tijd fel op sommige dingen.
Sorry als ik er mensen mee heb gekwetst maar ik doe dat soort dingen nooit echt express.

@Annemeike
ik zal eerlijk zeggen, ik heb al geen flauw idee meer waar het over ging
Hawkfrost
Member
Annemeike
30

CAT'S PROFILE
Hawkfrost
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimezo 31 maa 2013 - 22:42

@Gaby Ow.... Het ging over dat neerzetten in het onzin topic dat je het vervelend vond dat mensen met het verkeerde acc posten, en mij als voorbeeld gebruikte. Toen flipte ik :/
Ashdrizzle
Member
Het opbiecht topic - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:50

Ik vind mezelf heel erg arrogant om enkele dingen die ik doe en ik denk dat mensen me een vervelend mens gaan vinden als ze het weten. Maar ook wil ik het niet voor mezelf houden, maar anders sta ik hier straks helemaal alleen ;-;
Lionroar
Member
Het opbiecht topic - Pagina 2 V4tWg5l
Linn <3
2602
Actief
And in the middle of this chaos
there was you

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionroar
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:53

Ashpaw. schreef:
Ik vind mezelf heel erg arrogant om enkele dingen die ik doe en ik denk dat mensen me een vervelend mens gaan vinden als ze het weten. Maar ook wil ik het niet voor mezelf houden, maar anders sta ik hier straks helemaal alleen ;-;
Je bent niet de enige met dat gevoel, lieverd <'3
Ik heb soms ook het gevoel dat ik arrogant praat of zo, terwijl ik het niet zo bedoel. Meestal trek ik me een uurtje weg en doe ik iets anders. Maar soms blijf ik me gewoon rot voelen omdat ik zo denk over mezelf.
Nightspark
StarClan
»Quinty«
1016
Actief
I've never been good enough

CAT'S PROFILE
Rank:
Nightspark
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:58

Ik spreek dingen af en kom ze niet na omdat ik de druk niet aan kan.

Ik haat het en telkens doe ik 't weer. Ik wil mensen niet teleurstellen, maar aan de andere kant hou ik 't zelf ook niet meer vol ;3;
Ashdrizzle
Member
Het opbiecht topic - Pagina 2 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 18:59

Lionroar schreef:
Ashpaw. schreef:
Je bent niet de enige met dat gevoel, lieverd <'3
Ik heb soms ook het gevoel dat ik arrogant praat of zo, terwijl ik het niet zo bedoel. Meestal trek ik me een uurtje weg en doe ik iets anders. Maar soms blijf ik me gewoon rot voelen omdat ik zo denk over mezelf.
Maar soms heb ik zin om gewoon alles ijskoud aan die mensen te vertellen. Maar dan ook gewoon alles en zonder genade. Still got that?
Brindlepool
Member
Danii
314
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepool
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 19:03

Nightpaw* schreef:
Ik spreek dingen af en kom ze niet na omdat ik de druk niet aan kan.

Ik haat het en telkens doe ik 't weer. Ik wil mensen niet teleurstellen, maar aan de andere kant hou ik 't zelf ook niet meer vol ;3;
This is just ex-act-ly what I feel.
Je haalt me de woorden uit de mond, serieus.
Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 19:03

Dat iedereen het maar even weet:
Ik voel me er verschrikkelijk onder dat ik soms gewoon echt zo'n break heb dat ik een aantal dagen niet online ben. Ik kan het dan gewoon niet aan mezelf opbrengen. Ik kan de druk niet meer aan, en ben daarom alleen nog maar te vinden op Cindersmoke (en heel soms op Sassykit). Ik wil het verhaal met Honeyspots gewoon niet vast laten lopen, en m'n privé-leven helpt hier niet bepaald aan mee. Thuis problemen, op school worden m'n cijfers steeds gemiddelder en slechter en in de liefde gaat het nog 10 x zo slecht. Hierdoor verstop ik me graag in m'n karakters, dus stoppen is voor mij geen optie..
Sorry iedereen die ik nog wat heb beloofd, like serious ..
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimema 1 apr 2013 - 22:44

Hawkfrost schreef:
@Gaby Ow.... Het ging over dat neerzetten in het onzin topic dat je het vervelend vond dat mensen met het verkeerde acc posten, en mij als voorbeeld gebruikte. Toen flipte ik :/

Oww dat, ja dat was ik dus alweer vergeten, maar zo ben ik ook hoor
Ik maak veel ruzie maar ik ben al snel weer vergeten waar het over ging
Innerstar
StarClan
Het opbiecht topic - Pagina 2 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitimedi 2 apr 2013 - 13:51

Sorry voor de mensjes (niet hier, misschien enkelen) die ik vaak kwets met mijn best wel vaak negatieve-gedrag.
Ik weet dat ik t zo vaak zeg, ik ben aan me zelf aan het werken en doe echt mn best niet kwetsend over te komen... T spijt me daar voor.

Ik heb gewoon zo mn problemen, depressie gedoe, allemaal niet leuk, en dat maakt me vaak chagrijnig, onduidelijk, gestrest en snel geïrriteerd.
Dat jullie t even weten, en dus ook dat het niet mijn bedoeling is om soms bot of echt heel kwetsend over te komen.

Mocht ik t ook onbewust hier hebben gedaan? Sorry dan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic - Pagina 2 Icon_minitime

Het opbiecht topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: