Het opbiecht topic

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het opbiecht topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Strawberry
Member
Het opbiecht topic DPKsfdL
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:36

Heb je wel eens dingen op willen biechten wat je niet helemaal lekker zat? Dat kan hier. Heb je bijvoorbeeld eens iemand niet zo aardig behandeld en voel je je daar niet zo lekker over? Of heb je iets gedaan wat niet helemaal correct was? Dat kan allemaal hier.

Ik ga niet opbiechten in de eerste post, bekijk het xD Pas als iemand anders hier ook post~
Terug naar boven Ga naar beneden
Sassyrose
Member
Sharon
767
Actief

CAT'S PROFILE
Sassyrose
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:46

Ik was niet heel aardig tegen Sofie laatst, omdat ik ineens m'n hele karakter had veranderd aangezien ik dat toch leuker vond dan dat we hadden afgesproken. Toen hadden we ruzie maar we hebben alles al weer goed gemaakt gelukkig <3
Bravesoul
StarClan
Daan
1331
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Bravesoul
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:51

Ik ben toen ik weg ging bij dit spel niet echt vriendelijk geweest. Dit kwam omdat ik boos was, onder andere op Dogdance. Ik wil hiervoor mijn excuses nog aanbieden, zowel aan de gewone spelers, als aan Dogdance, en aan het team ;] Ik ben nogal bot geweest over de site. So, nogmaals, sowry!
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:51

Ik heb Inkmask afgeknald omdat ik mezelf niet goed genoeg achtte voor de rang.
Breakingdawn
StarClan
Yer worst nightmare
2417
Actief

CAT'S PROFILE
Breakingdawn
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:52

Ik heb dingen gezegd en gedaan die ik nooit zou moeten doen. Daarbij mensen pijn gedaan om wie ik veel geef. Ik heb een grote mond en ik probeer me te beheersen

het spijt me iedereen.
Covepaw
Member
Amy But cal me AA
73
Actief

CAT'S PROFILE
Covepaw
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 21:54

Ik had nog al heftig tegen mensen hier gereageerd toen mijn Granddad net kanker had, en toen was ik nog al uit mn slof geschoten tegen over Waz, Mimi, en andere mensen. Daar heb ik heel erg spijt van. Maar t is intussen allemaal wel weer goed.

Ook heb ik me zelf dingen aan gedaan waar ik altijd nog aan herinnerd zou worden in de zomer, ook daar heb ik spijt van.
Icy
Member
Het opbiecht topic Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 22:01

Ik heb gisteren nogal klote gedaan tegenover Babs, sorry babsieflapsie je verdiende het niet <3 xoxo

----

Ik ben nogal enorm gestresst en te kattig tegenover jullie allemaal omwille van Icy en mijn normale leven enzo, sorry omdat ik soms zo bot en alles over kom :v
Mistblow
Member
Do you wan't to know it?!
211

CAT'S PROFILE
Mistblow
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimedo 3 jan 2013 - 22:05

*Takes a deep breath while watching Twilight*:
*Gaat weer verder Twilight zien*
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 0:04

Sorry voor de mensen waarbij ik een topic met Mousefur na één post al heb laten verstoffen of niet eens heb gereageerd. Ik heb de laatste tijd totaal geen inspiratie meer met Mouseh..
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 12:20

Ik ben egt sorry dat ik niet meer zo vaak kom. Ik heb het gevoel dat ik verslaafd begin te raken aan minecraft ofzow. dus echt, jongens, het ligt niet aan jullie....

verder, ben ik super raar, en ja letterlijk. ik heb het gevoel dat ik naar London moet omdat daar iemand op mij wacht ofzow? En ik heb het gevoel dat mijn crush mijn Soulmate is... WTF IS MY MIND DOING?!?!

Ik weet niet meer wie ik ben... Niet alleen dit ^ maar ook andere dingen....
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 12:57

Ik denk dat iedereen nog wel weet toen de nieuwe layout er net was dat ik helemaal ging ragen om SkyClan..
Daar heb ik nog steeds spijt van. Sorry iedereen voor mijn gedrag toen D:
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:01

Ik wou even sorry zeggen aan alle mensen waar tegen ik gezeurd heb met het Gaylord-Fireheart gedoe. De meeste weten wel dat ik er nogal veel over aan het zagen was.

Sorry guys D:
Honeyspots
StarClan
Het opbiecht topic RMyJq5TR_o
Lianne
1597
Actief
Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Honeyspots
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:17

Ik wil sorry zeggen tegen Babs vanwege .. everything ;A;
Soms ben ik echt een ass en het ergste is dat ik dat op het moment ook vaak weet. Sorry als ik je ooit heb beledigt, af geschrokken .. you name it. Sowieso meen ik dat niet <3

en ik wil sorry tegen Laura zeggen omdat ik destijds dacht dat ik Ariana helemaal alleen had en geen rekening hielt met de familie van haar terwijl ik een nieuw baasje voor haar zocht (:

eeeend ik wil sorry tegen Quinty zeggen voor als ik haar weer eens lastig val voor een setje.
Mantiskit
Member
Fairy <3
101
Actief

CAT'S PROFILE
Mantiskit
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:52

ik heb vroeger een lolly gestolen.
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 13:53

Ik ben 2 keer opgepakt door de politie
jippie mij
Thrushdive
StarClan
Krisdive
1285

CAT'S PROFILE
Thrushdive
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 14:12

Toen met het kitten zoeken van Innerghost en Flamepath was ik een beetje de fout in gegaan. Ik heb daar door ruzie gekregen met Gaby en Tessa, waar ik spijt van heb, en ik het Chii een beetje afgesnauwd. Maar dat spijt me, en meer kan ik daar niet aan doen.

En dan nu grappige maar toch niet slimme dingen ._.

Ik heb een paar keren gestolen met een vriendin. We spaarden van die Sleich beestjes, maar die zijn een beetje duur. Door die vriendin om dat zij dus zo'n kleintje persé moest hebben zijn we begonnen me stelen. T ging heel makkelijk, dus we gingen door, en door, tot we werden gesnapt. Ik was toen tien en die vriendin ook >< Naja, eigen schuld ^^'
Heb mn lesje er zeker wel door geleerd xD
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 16:16

Yeah, ik heb met mensen gediscussieerd. Dat is niet altijd de slimste set, want je kan mensen er mee beledigen.

Dus voor de mensen die ik heb beledigd in een discussie. Sorry~<'3
Bluewisp
Founder
Het opbiecht topic LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimevr 4 jan 2013 - 20:02

Ik wil sorry zeggen tegenover de mensen van WC die ik heb laten zitten i.v.m privé leven. Ik heb veel belofte's gemaakt en heb die niet nagekomen, dus mijn excuses daarvoor.

Arcticlight
Member
Linn
588
Actief

CAT'S PROFILE
Arcticlight
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimema 7 jan 2013 - 19:45

Ik wil graag heel even sorry zeggen dat ik enkele dagen terug enorm lullig heb gedaan tegenover anderen en me nogal hem misdragen nu ik erover terug denk. Het spijt me zeer en ik had niemand van jullie hierin mee moeten slepen. Vooral de mensen niet die er niets mee te maken hadden, het spijt me <'3
Flamestripe
Member
Robin
1768
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flamestripe
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitimema 7 jan 2013 - 20:35

Ik ben zo'n klootzak. Ik heb Juul, zoveel pijn gedaan, door zo wreed tegen haar te zijn.
En ook al is het allemaal mijn schuld, ik hoop dat je het me ooit kan vergeven.

Sorry Juul,
xx Robin
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het opbiecht topic   Het opbiecht topic Icon_minitime

Het opbiecht topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: