|
|
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:05 | |
| - James schreef:
- Weet iemand wat vrolijk in het Frans is?
volgens mij gai ofzo? xD zal nog we; even nazoekenx d |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:06 | |
| - Darkblood schreef:
- James schreef:
volgens mij gai ofzo? xD zal nog we; even nazoekenx d Kan zijn, ik heb onduidelijk geschreven en ik kan niet lezen wat er staat xD |
|
| |
Megurine Tanya 1093
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:07 | |
| - James schreef:
- Darkblood schreef:
- James schreef:
volgens mij gai ofzo? xD zal nog we; even nazoekenx d Kan zijn, ik heb onduidelijk geschreven en ik kan niet lezen wat er staat xD of joyeux xD |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:08 | |
| - Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Die Timberclaw heeft een leuk setje =3
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden Tuurlijk, al zul je moeten wachten tot 17 december, ik moet mijn proefwerkweek goed doen en een topic erbij gaat niet echt lukken denk ik. Al kun je er alvast eentje aanmaken als je wil, misschien dat ik dan vandaag nog kan posten wanneer ik tijd heb. Ik heb nog een topic openstaan, Snow Fight. Dan zal ik er even bij gaan zetten dat 't gereserveerd is, goed? Gemenerd. Ik was bezig met een post maken voor dat topic ._. |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:09 | |
| - Darkblood schreef:
- James schreef:
- Darkblood schreef:
- James schreef:
volgens mij gai ofzo? xD zal nog we; even nazoekenx d Kan zijn, ik heb onduidelijk geschreven en ik kan niet lezen wat er staat xD of joyeux xD Ja, ik denk dat het joyeux zal zijn want het woord lijkt langer dan gai xD |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:17 | |
| Katten met kerstmutsen everywhere~ |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:20 | |
| Klopt |
|
| |
21 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:21 | |
| - Brightpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Die Timberclaw heeft een leuk setje =3
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden Tuurlijk, al zul je moeten wachten tot 17 december, ik moet mijn proefwerkweek goed doen en een topic erbij gaat niet echt lukken denk ik. Al kun je er alvast eentje aanmaken als je wil, misschien dat ik dan vandaag nog kan posten wanneer ik tijd heb. Ik heb nog een topic openstaan, Snow Fight. Dan zal ik er even bij gaan zetten dat 't gereserveerd is, goed? Gemenerd. Ik was bezig met een post maken voor dat topic ._. Haha, met wie? c: Anders kan ik het reserveren voor twee katten ^^ |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:25 | |
| Ik vind het forum zo gezzelig ^^ kerst katjes overaall XD meine zijn ook in de maak, thank you Nath<3 |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:31 | |
| |
|
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:33 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|