|
|
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:02 | |
| - Swiftheart schreef:
- Dat mag je ook zijn Iro xD
Goed, waar is Chi? Ergens in België => Ergens in een Provincie => Ergens in een stad/dorp => Ergens in een straat => Ergens in een huis => Ergens in een kamer => Achter haar computer :3 |
|
| |
SF-A2 Miki, the insane one. 117
| |
| |
| |
Moonmoon 1105 Actief ''It's so common to become the hero of the story, so I became the villain''
| CAT'S PROFILEAge: 95 moons of my dark and cold life.Gender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:10 | |
| Goedemorgen iedereeen Wie wil er misschien een kerst setje maken voor, Darkfire, stormstar en Mistpaw???? de gene die alle drie wil krijgt later een tekening van mij terug als ruil 3 is veel werk dus word je er ook voor beloont ^^ Nath? |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:11 | |
| - Wolftail schreef:
- Swiftheart schreef:
- Dat mag je ook zijn Iro xD
Goed, waar is Chi? Ergens in België => Ergens in een Provincie => Ergens in een stad/dorp => Ergens in een straat => Ergens in een huis => Ergens in een kamer => Achter haar computer :3 Damn you xD Ik kom wel even op MSN. |
|
| |
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:17 | |
| - Darkfire schreef:
- Goedemorgen iedereeen
Wie wil er misschien een kerst setje maken voor, Darkfire, stormstar en Mistpaw???? de gene die alle drie wil krijgt later een tekening van mij terug als ruil 3 is veel werk dus word je er ook voor beloont ^^
Nath? STUUR MAAR PB'TJE! EDIT: Whoops, caps. Ik maak alle drie met plezier |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:20 | |
| @Juul okidoki stuur maar een picje c;
@Tanya ik wel c":
@Rhymekit stuur maar een plaatje zou ik zeggen ? x'3 |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:21 | |
| - Dhino schreef:
- Berrynose schreef:
- En toen vond je dit opeens tussen je bestanden x'D:
Whahaha, die is funny ;'] Thanks :3 was een keer verveeld wss xD |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:21 | |
| - Thistlepaw schreef:
- Voor Thistle geen kerst setje xd misschien wel voor .Silverpaw.
En voor Reinette <3 Stuur maar PB =3 Als je wilt dat ik ze maak |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:24 | |
| Weet iemand wat je moet doen, als je een ava in wilt voeren maar dat het niet lukt? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:26 | |
| Hoe doe jij dat, een ava in voeren? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:27 | |
| Bij bestand kiezen, dan is dat opgeslagen in mijn documenten en dan verzenden |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:28 | |
| Wat je moet doen is de url van je avatar kopiëren, en die plakken in het onderste text balkje, en dan verzenden ^^ |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:28 | |
| OMGGG IK MOESST GEWN EEN ELFENHOED DOEN XDD - Code:
-
<center><div style="background-image: url(http://i46.tinypic.com/357h995.png);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #a9482d; width: 500px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top:330px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[color=#e5e5e5][center][sub]TEKST[/sub][/color][/center]</font></div></div></center> IEDEREEN DIE BIJ MIJ EEN KERST AVA WOU STUUR PB NAAR BRIGHTPAW. IK DOE NU ALLEEN MAAR OSJES EN KADERS C: |
|
| |
29 Actief
| |
| |
| |
Esmee 565 Actief You were the shadow to my light, did you feel us?
Another start, you fade away.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:30 | |
| - Amore schreef:
- @Juul okidoki stuur maar een picje c;
@Tanya ik wel c":
@Rhymekit stuur maar een plaatje zou ik zeggen ? x'3 Ik was ff weg ea xD Mm, kun je niet het setje van nu gebruiken? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:30 | |
| - Brightpaw schreef:
- Wat je moet doen is de url van je avatar kopiëren, en die plakken in het onderste text balkje, en dan verzenden ^^
Dat gaat ook niet.... |
|
| |
Faye 215 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:31 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:32 | |
| - James schreef:
- Brightpaw schreef:
- Wat je moet doen is de url van je avatar kopiëren, en die plakken in het onderste text balkje, en dan verzenden ^^
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:33 | |
| - Amore schreef:
OMGGG IK MOESST GEWN EEN ELFENHOED DOEN XDD - Code:
-
<center><div style="background-image: url(http://i46.tinypic.com/357h995.png);background-repeat:no-repeat;background-position: top-center;background-color: #a9482d; width: 500px; border: 1px dotted #000000;"> <div align="justify" style="margin-top:330px; margin-left: 10px; margin-right:10px; margin-bottom: 5px;">[color=#e5e5e5][center][sub]TEKST[/sub][/color][/center]</font></div></div></center>
IEDEREEN DIE BIJ MIJ EEN KERST AVA WOU STUUR PB NAAR BRIGHTPAW. IK DOE NU ALLEEN MAAR OSJES EN KADERS C: Ik maak eventueel ook sigjes, maar voor de kaders moet je echt bij Iró zijn! |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:34 | |
| - Berrynose schreef:
- James schreef:
- Brightpaw schreef:
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 Via Imageschack heb ik geupload |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|