|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:34 | |
| - James schreef:
- Berrynose schreef:
- James schreef:
- Brightpaw schreef:
- Wat je moet doen is de url van je avatar kopiëren, en die plakken in het onderste text balkje, en dan verzenden ^^
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 Via Imageschack heb ik geupload Is het de avatar die ik voor je had gemaakt? |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:35 | |
| Haha, jullie zijn toch echte schatten! :'D -- Ik ga maar eens naar Sims & Dragon City op Facebook :3 Daar is de sfeer ook gezellig |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:35 | |
| - James schreef:
- Berrynose schreef:
- James schreef:
- Brightpaw schreef:
- Wat je moet doen is de url van je avatar kopiëren, en die plakken in het onderste text balkje, en dan verzenden ^^
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 Via Imageschack heb ik geupload Heb je dan de Directe link gekopieerd en geplakt? |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:37 | |
| - Brightpaw schreef:
- James schreef:
- Berrynose schreef:
- James schreef:
- Brightpaw schreef:
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 Via Imageschack heb ik geupload Is het de avatar die ik voor je had gemaakt? Ja, ik heb het ook geprobeerd met de link in de pm maar die werkte ook niet, misschien ligt het aan mijn computer... |
|
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:37 | |
| - Wolftail schreef:
- Haha, jullie zijn toch echte schatten! :'D
-- Ik ga maar eens naar Sims & Dragon City op Facebook :3 Daar is de sfeer ook gezellig Maar hier is het gezelliger, so, stay here! En volgens mij kan je nog posten op verschillende topics xD |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:40 | |
| - Berrynose schreef:
- James schreef:
- Berrynose schreef:
- James schreef:
- Brightpaw schreef:
Dat gaat ook niet.... Heb je em eerst geupload via Tinypic, Imageschack ofzo? Dan kan je em in het onderste balkje in vullen :3 Via Imageschack heb ik geupload Heb je dan de Directe link gekopieerd en geplakt? Ja, normaal lukt het altijd, maar nu krijg ik een melding dat er iets mis is. Met alle ava's die ik al heb geupload is het wel gelukt maar met deze lukt het niet... |
|
| |
♡ [ D A N I I ] 1391
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:41 | |
| |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:42 | |
| Dudes ik ga ff Bio AK & Duits leren ;-; |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:44 | |
| - Brightpaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Haha, jullie zijn toch echte schatten! :'D
-- Ik ga maar eens naar Sims & Dragon City op Facebook :3 Daar is de sfeer ook gezellig Maar hier is het gezelliger, so, stay here!
En volgens mij kan je nog posten op verschillende topics xD Haha, nice try! @Danii, Nobody can beat me c: |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:49 | |
| *nog 1 ding zeggen, dan verder met leren* Hoe zouden jullie het vinden als ik Wedstrijden van het 1e van mijn korfbal club die 2e klasse spelen, de stand bijhoud en de opstelling en dat hier plaats? |
|
| |
| |
| |
| |
Floriske 882
| |
| |
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:54 | |
| Die Timberclaw heeft een leuk setje =3 |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:57 | |
| - Wolftail schreef:
- Die Timberclaw heeft een leuk setje =3
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:58 | |
| Woeshjj, weer een kerst-avatar gemaakt ... >> Next xD
Timber is epic >D En I love the warrior name <3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 11:58 | |
| - Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:00 | |
| - Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden Tuurlijk, al zul je moeten wachten tot 17 december, ik moet mijn proefwerkweek goed doen en een topic erbij gaat niet echt lukken denk ik. Al kun je er alvast eentje aanmaken als je wil, misschien dat ik dan vandaag nog kan posten wanneer ik tijd heb. |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:01 | |
| - Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden Tuurlijk, al zul je moeten wachten tot 17 december, ik moet mijn proefwerkweek goed doen en een topic erbij gaat niet echt lukken denk ik. Al kun je er alvast eentje aanmaken als je wil, misschien dat ik dan vandaag nog kan posten wanneer ik tijd heb. Ik heb nog een topic openstaan, Snow Fight. Dan zal ik er even bij gaan zetten dat 't gereserveerd is, goed? |
|
| |
Linn 141 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:01 | |
| - Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
- Timberclaw schreef:
- Wolftail schreef:
Lol ty ^^ Ik had gewoon zin in een Shadowclan kater .__. Why not? ;D Shadowclan is gaaf, daarom! x'D Maar goed, we moeten eens een topic. Ik heb zijn voorsteltopic doorgelezen en 't zou nog wel eens interessant kunnen worden Tuurlijk, al zul je moeten wachten tot 17 december, ik moet mijn proefwerkweek goed doen en een topic erbij gaat niet echt lukken denk ik. Al kun je er alvast eentje aanmaken als je wil, misschien dat ik dan vandaag nog kan posten wanneer ik tijd heb. Ik heb nog een topic openstaan, Snow Fight. Dan zal ik er even bij gaan zetten dat 't gereserveerd is, goed? Mij best, ik zal kijken of ik vanavond nog tijd heb om te posten. Nu even Duits en Natuurkunde leren voor morgen x3 |
|
| |
Viktor 1058 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 9 dec 2012 - 12:03 | |
| Weet iemand wat vrolijk in het Frans is? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |