|
|
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:21 | |
| |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:23 | |
| Sht Lyra. Sorry als ik je beledigd heb ;o Ik snap dat het niet leuk is, maar ik leer me ook kapot voor die dingen. IK MOET EN ZAL OVERGAAN NAAR VWO >3 |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:25 | |
| Wajooo, waarom maken mensen zich druk als ze VWO misschien niet halen, c'mon, ik doe VMBO en dát is gewoon laag. En t zal voor mij jaren duren als ik ook maar iets hoog wil gaan halen ._. Dat ik wel wil, maar ik weet dat dat bijna onmogelijk is voor moi ._. |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:26 | |
| - Ghostkit. schreef:
- maar ik leer me ook kapot voor die dingen.
Sorry dat ik het zeg: maar als je echt zoveel moeite moet doen om over te gaan naar VWO zou ik eerder naar havo gaan als ik jou was. Het bouwt zich alleen maar op en als je er nu al abnormaal veel werk voor moet doen wil je niet weten wat voor hel je te wachten staat. Ja, ik noem het eventjes een hel omdat ik er geen andere benaming voor weet ;p
Ik wil niet ontmoedigen, maar ik ken zat mensen die het zich te moeilijk hebben gemaakt door dat soort dingen en ik vind het altijd zo zielig etc. I'm just warning you c: |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:28 | |
| @Featherkit; Das idd wel waar.. Nyaa, ik zie het wel, maar ik wil echt heel graag over naar vwo ;-; |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:29 | |
| Oh sh*t,
mijn ouders zijn zo boos op mij ik heb de wc verstopt kpl :'D |
|
| |
20 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:29 | |
| En toen had ik de knoop doorgehakt. |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:30 | |
| WC verstopt.. foei laura. Veel succes met je ouders ..;x |
|
| |
139 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:31 | |
| @ Ghostkit; Waarom wil je dan zo graag naar VWO? Wil je jezelf bewijzen, wil je graag een universitaire opleiding doen?
Want geloof me: niks is zo rot als erachter komen dat iets toch te hoog is gegrepen. Ja, ik doe zelf VWO; maar momenteel moet ik serieus bijna janken wat wiskunde B betreft. Kan ik wel lang over gaan zeuren en uitleggen, maar dat bespaar ik je ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:32 | |
| - Featherkit. schreef:
- @ Ghostkit; Waarom wil je dan zo graag naar VWO?
Wil je jezelf bewijzen, wil je graag een universitaire opleiding doen?
Want geloof me: niks is zo rot als erachter komen dat iets toch te hoog is gegrepen. Ja, ik doe zelf VWO; maar momenteel moet ik serieus bijna janken wat wiskunde B betreft. Kan ik wel lang over gaan zeuren en uitleggen, maar dat bespaar ik je ^^ En daarom heb ik geen wiskunde B gekozen xD |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:33 | |
| Ik zal al een gat in de lucht springen als ik VMBO kader mag gaan doen .-. |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:34 | |
| En toen zat ik op Berry :3
@Iedereen die over school praat xD ; Ik doe HAVO :3 Geloof me, ik zou best VWO kunnen halen, maar ik heb geen zin om jullie, Korfbal enz. ervoor optegeven :'D En ik wou sws Havo doen :3 Nou gelukt :3 mijn cijers gaan redelijk behalve EN maar dat haal ik wel weer op =D
@WAz; Auch... |
|
| |
Lyra Malik ♥♫ 387 Actief
| |
| @Featherkit; Omdat ik dan later een opleiding voor dierenarts kan doen, en als ik eerst havo dan vwo moet doen, duurt het heel lang voor je uiteindelijk afgestudeerd bent, want de opleving voor dierenarts duurt wel acht jaar ofss |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Hhahaaha thx xD Als die prop niet vanavond/vannacht vanzelf oplost een beetje en doorgespoeld kan geraken, dan moet er een technicus komen en dan moet die hangwc waarschijnlijk gedemonteerd worden x'D Oh nooooo
|
|
| |
сєєა ღ 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:36 | |
| - Ghostkit. schreef:
- @Featherkit; Omdat ik dan later een opleiding voor dierenarts kan doen, en als ik eerst havo dan vwo moet doen, duurt het heel lang voor je uiteindelijk afgestudeerd bent, want de opleving voor dierenarts duurt wel acht jaar ofss
Oeh, wil ook dierenarts worden :3 |
|
| |
Chi 1455 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:36 | |
| - Fireheart schreef:
- Jeez niet zo verwend met die cijfers >< Alsof ik het leuk vind om lage cijfers te halen.
Sorry :3 'T punt is gwn, die cijfers zullen altijd wel deel uitmaken van je leven. Al vind je dat leuk of niet =3 |
|
| |
Bo~ 326
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:37 | |
| - Ghostkit. schreef:
- @Featherkit; Omdat ik dan later een opleiding voor dierenarts kan doen, en als ik eerst havo dan vwo moet doen, duurt het heel lang voor je uiteindelijk afgestudeerd bent, want de opleving voor dierenarts duurt wel acht jaar ofss
LOL MEDE DIERENARTSER >D Je hoeft helemaal niet eerst VWO te doen om dierenarts te worden xD Je kan via de HBO de opleidig Dierenartsassistente worden en dan afwachten tot je geaccepteerd word op de Universieteit xD Tenminste, zo doe ik het :3 Maar je weet hoe moeilijk het is om geaccepteerd te worden? :3 EDIT;; CEES JIJ OOKAL? =D WE STARTEN SAMEN LATER EEN PRAKTIJK 8D
Laatst aangepast door Berrynose op vr 7 dec 2012 - 19:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
139 Afwezig
| |
| - Fireheart schreef:
- Featherkit. schreef:
- @ Ghostkit; Waarom wil je dan zo graag naar VWO?
Wil je jezelf bewijzen, wil je graag een universitaire opleiding doen?
Want geloof me: niks is zo rot als erachter komen dat iets toch te hoog is gegrepen. Ja, ik doe zelf VWO; maar momenteel moet ik serieus bijna janken wat wiskunde B betreft. Kan ik wel lang over gaan zeuren en uitleggen, maar dat bespaar ik je ^^ En daarom heb ik geen wiskunde B gekozen xD In de eerste ging het nog wel, maar nu gewoon... Ik weet het niet. Daarbij begint mijn faalangst ook weer op te treden, enkel bij dat vak, omdat de druk gewoon zo hoog ligt. Het ergste blijft nog dat ik mezelf kapot leer en oefen en er gewoon geen resultaat is. Mensen dan de conclusie trekken dat ik niks doe, terwijl ik een van de personen ben die het hardst werkt voor wiskunde.
Ook is het gat tussen A en B te groot voor mij. Bij A is én het tempo slomer en het is ook voor mij zoveel gemakkelijker. Ik wilde graag wiskunde B omdat ik verhaaltjes sommen haat en dat kan ergens met mijn Dyslexie te maken hebben. Mijn laatste punt was een 3,1. Dan zeg ik tegen mezelf: Kom op Noor, de volgende keer doen we nog meer onze best! Maar ik wéét diep van binnen dat het gewoon geen nut heeft en daar baal ik zo erg van.
@ Ghostkit; Maakt de weg ernaar toe echt zoveel uit? Zolang je er maar komt. Als je nu VWO gaat doen en je moet uiteindelijk toch afzakken naar havo omdat het gewoon teveel is heb je er alsnog niks aan. Ikzelf wil ook graag dierenarts worden, maar ik ben rationeel en als iets niet kan. Dan kan het niet. En stiekem ben ik ook al alternatieven aan het zoeken, want dat moet sowieso ook gewoon. |
|
| |
Nath 1391 Actief
| |
| @Laura Ik had zo'n hele dikke maandverband in de wc door gespoeld, en die bleef daar maar zitten ._. Toen heb ik m er zelf uit moeten halen met zo'n giga handschoen en me was like; ik kan we kotsen .-.
Ik spoel dus nooit meer maandverband door de wc ._.
*dat was zo'n hele dikke maand verband voor mensen die gigantisch erg bloeden etc, en er was even niks anders ._.*'
Dát was echt een trauma |
|
| |
сєєა ღ 31 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 7 dec 2012 - 19:39 | |
| - Wolftail schreef:
- Fireheart schreef:
- Jeez niet zo verwend met die cijfers >< Alsof ik het leuk vind om lage cijfers te halen.
Sorry :3 'T punt is gwn, die cijfers zullen altijd wel deel uitmaken van je leven. Al vind je dat leuk of niet =3 Really, ik maak me daar dus nu effe geen zorgen over x'D Dat is voor later *Kijkt naarde onvoldoendes die ze apart heeft gehaald* @ Bo, JAAAAA x'D |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|