Tijd met Goldtail - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Tijd met Goldtail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Goldtail
Member
Tijd met Goldtail - Pagina 4 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimema 22 nov 2010 - 20:42

"Verliezen? Ik zou maar niet te hard van stapel zijn. Tenslotte ben jij diegene die hier gaat verliezen." Zei ze en dook in een vijandige positie naar achteren. Hij liet zijn tanden zien en dook ook in een vijandige Positie. Hij liet een strijdkreet horen en keek in haar ogen. "En niet zwakker gaan vechten omdat ik een poes ben, anders ga je maar weg." Zei ze nog uitdagend. " Dat ga ik ook niet doen als je er echt zo om vraagt om een mep te krijgen." Antwoordde hij. Het leek alsof ze aanviel maar ze sprong in een boom en klom naar boven. Toen sprong ze in een andere boom en verdween uit het zicht in een derde boom. Hij keek de bomen door tot hij wat schors achter hem hoorde kraken. Hij gebruikte de tactiek van de natuur en dacht heel logisch na. Hij hoorde haar niet maar wel wat rondom haar was. Hij hoorde een muis die wat rond scharrelde tot die zijn hartslag verhoogde en weg spurtte. Ze was dus achter hem. Ze sprong uit de struiken en drukte hem tegen de grond. Toen hij de grond raakte gag hij haar nog een stamp dat ze over hem verder rolde en viel toen haar aan. Dat trucje ging hij vaker gebruiken. Maar dat ging niet altijd lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Tijd met Goldtail - Pagina 4 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedo 25 nov 2010 - 20:12

Icy verwonderde zich om Goldtail, die zijn trucje gebruikte, alhoewel Icy, wat zij erg vervelend vond, er nog niet precies uitwas wat voor een trucje het was. Misschien had hij heel goed geluisterd naar alle dingen rondom haar. Dat was in ieder geval een zeer mooi trucje. Die zou Icy mooi kunnen aanpassen voor enkele jachten of gevechten die ze deed. Tenslotte had zij nu ook wel wat trucjes in haar mars waarvan Goldtail zeker kon zijn dat zij die ging gebruiken. Ze werd aangevallen en Icy verweerde zich door af en toe weg te rollen. Een soort ontwijkingspoging, zeg maar. Toen ze haar kans schoon zag, trapte ze Goldtail met volle kracht in zijn buik van haar af. Ze krabbelde onmiddellijk overeind en als een snelle slang schoot ze richting haar prooi. Goldtail, in dit geval. Ze drukte hem tegen de grond en hield hem daar vast, terwijl energie door haar toch al energievolle aderen schoot. Icy keek grijnzend richting Goldtail. Haar poten hielden hem stevig tegen de grond. Het volgende moment sprong ze van zijn buik af. Ze zette haar tanden in zijn nek, maar in plaats van door te drukken, verdween ze het volgende moment weer tussen de struiken door. Daarna sprong ze vanuit een andere struik, dichtbij gelegen, tegen Goldtail aan en hield hem nu weer tegen de grond.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimezo 28 nov 2010 - 22:01

Ze rolde heen en weer tot hij een fout maakte en ze de kans zag. Ze trapte hem de lucht en en schoot supersnel naar hem.Ze drukte hem tegen de grond en beet hem zacht in zijn nek. Ze verdween snel weer in de struiken en toen zag hij zijn kans. Hij sprong recht en probeerde haar te lokaliseren. Ze sprong weer uit de struiken en drukte hem tegen de grond. Maar hij raakte nog maar heel even of hij rolde schijn op zijn zij en stapte haar in haar buik waardoor ze net een boom miste en tegen de grond smakte. Hij rende naar haar en drukte haar tegen de grond. Daarna beet hij zachtjes in haar nek en sprong weer van haar af.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 18:08

Icy voelde zich meegetrokken worden door een sterke kracht toen Goldtail haar wegstampte. Ze keek gauw om en kon nog net een boom van zich af zien schieten. De schrik stond in haar ogen en Icy keek geschokt. Icy voelde toen Goldtail's gewicht en ook zijn kracht in zijn poten. Ongelooflijk was dat soms hoeveel kracht Goldtail kon bevatten. Een tijdje later voelde ze een zachte beet in haar nek en daarna sprong hij van haar af. Icy keek met grote ogen richting Goldtail, maar snorde toen een beetje. Ze ging naast hem liggen en begon haar vacht te wassen. Icy keek hem aan en snorde luider. 'Je bent een goede vechter, Goldtail!' sprak ze en ze keek daarbij met fonkelende ogen richting hem. 'Je voert je bewegingen prima uit en je bent tenslotte ook nog is een krachtig jager. Mooi zo,' zei ze. 'Ook houd ik ongelooflijk veel van die trucjes die jij gebruikt. Ik kan ze aanpassen aan mijn eigen trucjes. Die kan ik dan weer aan de kittens leren. We moeten vaker vechten tegen elkaar. De laatste tijd is toch flink lang geleden,' vertelde Icy vol gesnor.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimema 29 nov 2010 - 21:40

Ze ging zitten en begon haar te wassen. "e bent een goede vechter, Goldtail!" Zei ze en keek toen met fonkelende ogen naar hem." Dank je." Antwoordde hij haar terug. "e voert je bewegingen prima uit en je bent tenslotte ook nog is een krachtig jager. Mooi zo,Ook houd ik ongelooflijk veel van die trucjes die jij gebruikt. Ik kan ze aanpassen aan mijn eigen trucjes. Die kan ik dan weer aan de kittens leren. We moeten vaker vechten tegen elkaar. De laatste tijd is toch flink lang geleden" Vertelde ze met vol gesnor. " Jij bent ook goed hoor. Je hebt ook heel wat trucjes." Zei hij terug. Ze had hem bijna gehad als hij niet zo snel wel geweest. Ze was even snel als de wind! Of zo leek het toch.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 18:13

Icy snorde en begon toen Goldtail's vacht zorgvuldig te wassen. Sterke klitten die op moeilijk bereikbare plaatsen waren, waste zij eruit. Ze keek Goldtail diep in zijn ogen aan en waste het stukje tussen zijn ogen in ook. Ook zijn neusje en zijn mond waste zij. Ze snorde en drukte haar kopje vol gesnor tegen hem aan. Ze likte over zijn staart en toen over zijn buik. Haar staart sloeg in sierlijke bewegingen heen en weer. Klitten haalde ze er voorzichtig uit door de spieren in haar tong te spannen en dan rustig te trekken. Gelukkig lieten zijn klitten sneller los dan verwacht. Icy keek naar de vacht van Goldtail. 'Mooi. Je wast je vacht dus goed. Dat doe ik ook. Ik krijg dan vaak last van klitten als ik het een dag vergeet,' spon Icy en ze lachte. Ze ging verder met haar tong over zijn rug en keek hem toen aan. Daarna stopte zij. Ze vond het wel welletjes. De vacht van Goldtail zag er weer prachtig uit. Icy keek richting Goldtail.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedi 30 nov 2010 - 21:39

Icy kwam op hem af en ze waste zijn vacht grondig. Hij waste toen haar vacht. Hij had niet veel werk. Haar vacht was prima! Door het gevecht waren er wat klitten in en wat stof maar dat was er zo uit. Toen hij klaar was ging hij rechtop zitten en wachtte tot zij klaar was. "Mooi. Je wast je vacht dus goed. Dat doe ik ook. Ik krijg dan vaak last van klitten als ik het een dag vergeet." Spon ze. " Jou vacht is ook prima in topvorm." Antwoordde hij terug. " Dat zal Lionheart wel goed vinden." zei hij en gaf haar een Knipoog . Elke kater had wel graag een goedverzorgde poes. En Icy was er zo een. Ze was de beste vriendin die hij had. En nog een knappe ook.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 7:25

Icy grinnikte even. 'Hij zit bijna nooit aan mijn vacht, behalve als hij me wil laten genieten. Ik ben daar juist het tegenovergestelde soort van. Ik zit altijd in zijn vacht. Soms om hem te laten genieten en soms omdat ik zijn vacht nogal een warboeltje vind,' lachte Icy. Ze keek naar Goldtail. 'Eigenlijk moeten wij ook is met ons tweeën op vakantie gaan. Dat zou wel lachen worden. Alleen ben ik bang dat dat in het verkeerde keelgat van Lionheart zou schieten,' zei Icy. Ze dacht er echt fel over na. Zou hij het erg vinden? Icy dacht rustig verder na en keek ondertussen naar Goldtail. Ze spon toen zij die zijn blik ontmoette. 'Maar daar heb ik het wel voor over. Trouwens, we doen toch niks verkeerds?' vroeg Icy vol gesnor. Toen keek ze hem ondeugend aan, stond ze op en zette haar voorpoten tegen zijn buik aan. 'Trouwens... Weet jij wel zeker dat je toch niet toevallig verliefd bent op iemand, Goldtail?' vroeg ze. (Ik spoel even door nadat moment van Xana, goed?) 'Je ruikt de laatste tijd... naar iets anders, alhoewel ik geen idee heb wat het is.'
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 13:36

"Hij zit bijna nooit aan mijn vacht, behalve als hij me wil laten genieten. Ik ben daar juist het tegenovergestelde soort van. Ik zit altijd in zijn vacht. Soms om hem te laten genieten en soms omdat ik zijn vacht nogal een warboeltje vind." ei ze terwijl ze hem aankeek. "Eigenlijk moeten wij ook is met ons tweeën op vakantie gaan. Dat zou wel lachen worden. Alleen ben ik bang dat dat in het verkeerde keelgat van Lionheart zou schieten." Zei ze en spon toen ze in zijn ogen keek. "Maar daar heb ik het wel voor over. Trouwens, we doen toch niks verkeerds?" Vroeg ze toen. " Ik dacht van niet. Tenzij je iets in je hoofd krijg dat ik er niet uitgepraat krijg." Lachte hij. "Trouwens... Weet jij wel zeker dat je toch niet toevallig verliefd bent op iemand, Goldtail?"Vroeg ze toen. Ze rook het dus. "Je ruikt de laatste tijd... naar iets anders, alhoewel ik geen idee heb wat het is." Hij grinnikte geheimzinnig." Wie weet." Zei hij met een ondeugende blik en een geheimzinnig ondertoontje.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:12

Icy werd steeds nieuwsgieriger en ze keek daarom ook richting Goldtail, een wenkbrauw optrekkend en een gespin achterlatend. Wat was er toch met hem? Hij deed zo... Ondeugend en geheimzinnig. Icy keek hem diep in zijn ogen aan, alsof ze daar een antwoord kon vinden, maar dat kon ze echter niet, dus keek ze voor zich uit. 'Als er een poes in het spel zit die je leuk vindt en als het iets wordt, moet je haar onmiddellijk aan mij voorstellen. Niet dat ik haar wil keuren of zo, maar omdat ik wil weten dat mijn maatje echt gelukkig met haar is,' zei Icy en ze keek hem aan, terwijl ze naar hem knipoogde en grijnsde. Icy was wel benieuwd naar wie het was, of het iemand was en zo ja, hoe ze er dan uitzag. Naar Goldtail's smaak zou dat best een slanke poes met vlekken kunnen zijn, maar zo'n witte poes kon natuurlijk ook. In ieder geval niet zo'n heel dikke, want daar hield Goldtail niet van, dat wist Icy ondertussen wel. Icy keek steeds nieuwsgieriger richting Goldtail, hopend dat hij het toch niet ging verzwijgen. Ze ging liggen en keek hem geconcentreerd aan. Leek zijn blik nu zachter dan de vorige keer of leek het nu maar zo omdat ze het over dat onderwerp hadden? Of had Icy iets aan haar ogen?
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:24

Hij zag dat het werkte. Ze werd wat nieuwsgieriger. "Als er een poes in het spel zit die je leuk vindt en als het iets wordt, moet je haar onmiddellijk aan mij voorstellen. Niet dat ik haar wil keuren of zo, maar omdat ik wil weten dat mijn maatje echt gelukkig met haar is." Zei ze. " Oke, er inderdaad iemand." Gaf hij toe. " Ze heet Xana, ooit van haar gehoord." Vroeg hij. "je zal haar ooit wel eens leren kennen." Verzekerde hij haar. Langer wou hij haar niet laten wachten. Hij wou al een tijdje het haar zeggen dus langer wachten kon hij echt niet. Hij vroeg zich af waar ze was. Nu dat Icy bij hem was hij hij nog niet stilgestaan dat hij al een tijdje van haar weg was. Hij ging haar nog eens opzoeken. Maar niet vandaag. Nu was hij bij Icy.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:33

Icy keek Goldtail aan. Xana dus. Leuke naam. Alleen... Ja, ze wist niet, maar Xana klonk niet echt... Het klonk meer voor een huiskat. Of niet? Nee, toch niet echt. Icy leek ook voor een huiskat. Maar Xana voor allebei een beetje. 'Is ze misschien als is huiskat geweest? Ik vind Xana's naam mogelijk voor een Rogue, maar ook voor een huiskat, net zoals bij mij,' zei Icy en ze keek Goldtail aan. Er was dus inderdaad een poes in het spel. Maar Icy hoopte dat ze die vandaag nog niet te zien zou krijgen. Vandaag was het alleen Goldtail en haar en niemand anders. Icy keek Goldtail vragend aan en waste zich ondertussen verder. 'Als je haar echt leuk vindt en zij jou ook, kun je misschien wat vaker bij elkaar op bezoek gaan. Of je vraagt haar om bij je te wonen. Zo hebben Lionheart en ik het denk ik ook ongeveer gedaan,' zei Icy, terwijl ze nadacht en een gezicht trok. Dat deed ze wel vaker als ze diep nadacht. 'In ieder geval gun ik het je hartelijk,' spon Icy.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 1 dec 2010 - 14:42

"Is ze misschien als is huiskat geweest? Ik vind Xana's naam mogelijk voor een Rogue, maar ook voor een huiskat, net zoals bij mij." Zei ze. " Goed opgemerkt." Antwoordde hij kort terug. "Als je haar echt leuk vindt en zij jou ook, kun je misschien wat vaker bij elkaar op bezoek gaan. Of je vraagt haar om bij je te wonen. Zo hebben Lionheart en ik het denk ik ook ongeveer gedaan." Zei ze. Haar advies kwam al een beetje laat. "In ieder geval gun ik het je hartelijk." Spon ze. Hij spon ook wat en antwoordde. " Dank je maar je advies komt wel een beetje laat. Ik het haar al gevraagd of ze bij mij intrekt." Zei hij. Hij was blij dat ze hem advies wou geven maar het ging sneller dan hij verwacht had. Erg vond hij het niet. Totaal niet.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 16:31

Icy hoorde met grote ogen Goldtail's antwoord aan. Ze had overduidelijk niet verwacht dat Goldtail en Xana nu al samenwoonden. Als Xana 'ja' had gezegd natuurlijk, maar met zo'n geweldige kater als Goldtail aan je zijde, moest dat wel lukken normaal. Xana was dus de ware voor Goldtail en Lionheart de ware voor haar. Dan hoefden ze toch niet bij elkaar te zijn. Zij waren gewoon gemaakt om goede vrienden te zijn. Ze waren hele close vrienden. En dat zouden Lionheart en Xana maar moeten accepteren. Icy keek Goldtail aan en snorde. 'Ik vind het ongelooflijk leuk voor je dat Xana bij je is ingetrokken, want je blijkt het echt niet vervelend te vinden,' snorde Icy, terwijl ze Goldtail aankeek en hem een kopje gaf. 'Ik wil in ieder geval tante zijn als de kleintjes komen,' lachte ze, terwijl ze hem ondeugend aankeek en grinnikte. Goldtail en kits... Dat zou er waarschijnlijk wel leuk uitzien. 'Ik denk dat ze een leuke vader zouden hebben en ik denk dat Xana een geweldige moeder zou zijn, aan je ogen te zien. Je ogen blinken en dat wilt zeggen dat je haar echt leuk vindt,' zei Icy, terwijl ze Goldtail in zijn ogen aankeek.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimewo 8 dec 2010 - 17:48

"Ik vind het ongelooflijk leuk voor je dat Xana bij je is ingetrokken, want je blijkt het echt niet vervelend te vinden." Snorde ze. Hij spinde even. " Waarom zou ik het vervelend vinden?" Vroeg hij ook al was het niet echt een vraag. Hij dacht aan haar sinds dat Icy over haar begonnen was. "Ik wil in ieder geval tante zijn als de kleintjes komen" Onderbrak Icy zijn gedachten. " Dat zal je zeker worden." Snorde hij. "Ik denk dat ze een leuke vader zouden hebben en ik denk dat Xana een geweldige moeder zou zijn, aan je ogen te zien. Je ogen blinken en dat wilt zeggen dat je haar echt leuk vindt." Zei ze. Hij Bloosde wat. " Jij bent wel een pienter poesje." Zei hij. Hij stond er niet van verstond dat zijn ogen glinsterden. Hij dacht continu aan haar. Hij wou zelfs dat ze nu bij hem was. Hij kon maar niet van haar weg zijn.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:25

Icy grinnikte om Goldtail's woorden. Zij dacht ook vaak aan Lionheart. Ze wou hem wel grag bij zich. Nu dacht ze daar even aan. Het volgende moment was ze blij dat ze een van deze weinige momenten met Goldtail kon spenderen. Ze keek rustig in Goldtail's ogen. Haar staart sloeg sierlijk heen en weer. Die Xana leek wel goed voor hem te zorgen. Dat had Goldtail trouwens ook nodig. Goldtail moest een lieve, zorgzame poes in zijn buurt hebben. Icy keek Goldtail aan en snorde lichtjes om zijn reacties die hij had op Xana. 'Ik ben gewoon blij voor mijn vriend dat hij eindelijk is geluk in de liefde heeft. Het heeft al zo lang geduurt,' lachte ze en ze stak haar tong uit.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimevr 10 dec 2010 - 22:53

"Ik ben gewoon blij voor mijn vriend dat hij eindelijk is geluk in de liefde heeft. Het heeft al zo lang geduurd."Zei ze en stak haar tong uit. Hij even na en vond een goeie. " Ja dat is waar want ik zag te laat dat jij niet goed genoeg voor me was." Nu stak hij zijn tong uit. Hij liet de strijd al snel liggen en droomde wat verder. " Je moet haar echt eens tegen komen." Zei hij. Zonder dat hij het door had. " Ze is zo mooi." Vertelde hij verder. Voor hij nog iets uitkraamde schudde hij zichzelf weer helder. " Sorry ik droomde even weg." Hij zei daarna even weer niets meer. Voor ze dat er in ging wrijven. Maar wat maakte dat nou uit. Hij keek in haar ogen. " Ik ben blij dat mijn best vriendin iemand heeft gevonden. Lionheart zal wel goed voor je zorgen. En zal mijn plicht vervullen door haar te beschermen." Zei hij plechtig. EEn ding wist hij al heel zeker. Xana loslaten, kon hij al niet meer.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 9:49

Icy keek hem even ongelovig aan. Die zat! Ze verzon snel iets terug. 'Dat kwam vooral omdat je toen nog geen hersens had, niet dat je die nu wel hebt,' zei ze, terwijl ze hem fel terug aanstaarde. Nou, als die Xana bij hun kwam, moest ze wel oppassen met welke opmerkingen ze maakte richting Goldtail. Xana zou het zeker niet zo grappig vinden als Goldtail en Icy. Lionheart zou er aan gewend zijn. Die zou gelachen hebben, maar Xana misschien niet. Logisch. Als Icy iemand nog maar pas kende en ze zou de twee vrienden zo tegen elkaar zou horen praten, zou ze ook even raar hebben gekeken. Ze keek naar Goldtail die wegdroomde. Hier kon ze hem ongelooflijk goed mee plagen. 'Oh, wat is hij toch verliefd,' zei ze plagend, maar keek weer serieus toen Goldtail zijn woorden vervolgde. 'Daar zijn we allemaal zeer blij mee,' lachte ze.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 13:44

"Daar zijn we allemaal zeer blij mee." Lachte ze. Hij Glimlachte even mee. " Lionheart Is wel erg geduldig als die de hele dag zich kan bezig houden terwijl jij met mij hier wat zit rond te ravotten. " Zei hij. Hij keek naar de lucht. Die was nog even mooi als in het begin. Regen zou het dus niet gaan doen. " Hoe is het met de kittens trouwens?" Vroeg hij. Die had hij al een tijdje niet meer gezien. Hij wou nog at meer te wetten komen. Waarschijnlijk warren ze alweer gegroeid ik. " Ik hoop dat ze niet al te energiek worden als ze wat groter worden. Dan zal je je poten wel vol hebben met ze." Zei Goldtail. Hij keek nog wat rond en zag even een muis om aandacht vragen. Die ging die ook krijgen. Waarschijnlijk was dat niet de aandacht die de muis wou. Hij sloop naar vooren en ritste de muis op. Daarna dode hij de muis met een snelle beet. Hij legde de muis voor hem neer terwijl zijn aandacht weer naar Icy ging.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitimedo 16 dec 2010 - 13:55

Icy keek Goldtail aan en snorde. Ze knikte bij zijn woorden en haar staart sloeg heen en weer, maar wel op een rustiger tempo dan een hond zou doen. 'Volgens mij heeft Lionheart er juist begrip voor dat jij en ik hier wat aan het rondlopen zijn. Tenslotte is ons enige excuus dat we aan het jagen waren,' lachte Icy, alhoewel ze weinig had gevangen. Lionheart zou het nooit geloven. Tenslotte kwam Icy altijd met veel in haar poten thuis, ook omdat ze gewoon zo ongeduldig was dat ze al snel een andere prooi ging zoeken als de ene prooi haar ontsnapte of niet lukte. Dan jaagde ze er een stuk of vijf op en aan het eidn van de middag nog eentje. Nee, ze hadden thuis niks te klagen. Als Lionheart niet kon jagen ging Icy met volle plezier jagen en ze kwam nooit met lege handen thuis. Toen Goldtail over de kittens iets vroeg, snorde ze. Ze vond het fijn dat Goldtail eraan dacht. 'Met de kittens gaat het prima. Ze groeien en luisteren goed. Ze moeten niet vaak streng besproken worden omdat ze iets hebben uitgevreten, want meestal zijn ze braaf. Alhoewel het me niks verbaasd als dat niet lang meer gaat duren,' lachte Icy vrolijk. 'Oh, dat zijn ze nu ook al. Laatst kondigde ik een vakantie aan en toen gingen ze helemaal door het lint van enthousiasme. Ik hoop dat jij en Xana ook nog leuke kittens krijgen, want het is echt een geweldige ervaring,' snorde Icy.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 4 Icon_minitime

Tijd met Goldtail
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: