Tijd met Goldtail - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Tijd met Goldtail

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Goldtail
Member
Tijd met Goldtail - Pagina 2 DPKsfdL
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 19:20

"Het maakt niet uit. Ik vond hem stiekem wel leuk eigenlijk. De mop is vooral dat jij je excuses aanbiedt om een eigen grapje." Grijnsde ze. " Ik ben blij dat je niet kwaad bent." Zei hij en zonder iets te zeggen sprong ze tegen hem aan. en samen rolde ze over de grond. Ze snorde wat en likte hem overal vol. "Ik heb je echt gemist! Deze tijden hadden we wel eerder mogen beleven" Grijnsde ze en hij likte haar ook vol. " Ik heb je ook zo hard gemist. Ik moest je vinden. Want eigelijk kan ik niet zonder je. Je bent mijn beste vriendin. Tegen jou kan ik alles zeggen. Jou kan ik vertrouwen." Spinde hij en gaf haar nog een heleboel likjes. Dit gevoel van vriendschap had hij gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icy
Member
Tijd met Goldtail - Pagina 2 Mini
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedo 21 okt 2010 - 21:42

Icy kreeg een boel likken en ze spinde. Niet zoals bij Lionheart, maar misschien zelfs een beetje harder, omdat het gemis ook zo groot was geweest. ''Ik heb je ook zo hard gemist. Ik moest je vinden. Want eigelijk kan ik niet zonder je. Je bent mijn beste vriendin. Tegen jou kan ik alles zeggen. Jou kan ik vertrouwen'', zei Goldtail en Icy voelde zich eigenlijk erg aangedaan door deze mooie woorden van Goldtail. 'Vanaf nu, omdat we ook sterker en wijzer zijn, vooral ik dan, zullen we beter opletten en samen vechten tegen alles wat we tegenkomen. Wij twee zijn een super goed team en kunnen waarschijnlijk alles aan. We laten ons door niemand observeren voor iets anders te geloven', zei Icy plechtig, terwijl haar oortjes heel erg grappig heen en weer bewogen en zijzelf serieus keek.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 12:20

"Vanaf nu, omdat we ook sterker en wijzer zijn, vooral ik dan, zullen we beter opletten en samen vechten tegen alles wat we tegenkomen. Wij twee zijn een super goed team en kunnen waarschijnlijk alles aan. We laten ons door niemand observeren voor iets anders te geloven" Zei ze en wandelde grappig heen en weer terwijl ze toch serieus keek. " Je hebt gelijk Icy" Antwoordde hij en gaf haar een lik. " Je bent inderdaad wijzer geworden." Zei hij blij. Hij was blij dat ze beide wat slimmer waren en deze keer samen gingen werken als er iets gebeurde. Dan konden ze alles aan. Hij spinde en gaf haar nog paar kopjes.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimeza 23 okt 2010 - 19:01

''Je hebt gelijk Icy", zei Goldtail en Icy kreeg een sarcastische opmerking in haar hoofd, wat ook gedeeltelijk grappig was. 'Ik heb altijd gelijk', zei ze met een tuttige stem, maar haar ogen blonken van de pret. Ze kreeg een lik en spinde even. ''Je bent inderdaad wijzer geworden'', zei Goldtail en Icy spinde luid. Het was leuk om een complimentje van een kater te krijgen, maakt niet uit wie. Als ze een compliment van Lionheart kreeg, viel ze bijna op haar rug, omdat ze het zo leuk vond. Maar van Goldtail was het ook wel grappig om te horen, aangezien Goldtail vaak stoer deed. Ze hoorde Goldtail spinnen en kreeg nog een paar kopjes. Icy duwde Goldtail omver, legde haar poten aan weerszijden van zijn nek en begon hem helemaal vol te likken. Ze voelde het gemiste nu pas echt.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimezo 24 okt 2010 - 20:23

Opeens duwde ze hem omver en zette haar poten aan weerszijde van zijn nek. Vervolgens begon ze hem volledig onder te likken waardoor hij niet anders kon doen dan te spinnen en te genieten. dit had hij niet echt verwacht van haar maar hij vond het wel leuk. Hij was blij weer bij haar te zijn. Hij likte zacht over haar nek, oren en wreef met zijn wang over de hare. Hij genoot zo hard van haar aanwezigheid dat hij zo luid spinde dat hij dacht dat zelfs de vogels er van weg vlogen. Dit had zo hard gemist. Hij bleef doorgaan met haar vol te likken en wreef met zijn kopje tegen de hare. hij bleef liggen waar hij lag en zwiepte genietend met zijn staart heen en weer.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 17:45

Icy hoorde dat Goldtail het leuk vond, waardoor zij ook begon te spinnen. Dit deed ze vroeger ook wel eens en bij Lionheart ook heel erg vaak. Nou ja, dit was eigenlijk haar gewoonte voor als ze erg blij was, dus echt speciaal voor Lionheart was het niet. Ze zou dit ook bij Angelos of Sandstorm hebben gedaan, als die een bijna dood ervaring hadden beleefd. Haar nek en oren werden gelikt en Icy spinde. Ze mauwde even kort en keek Goldtail vol gespin aan. Haar staart zwiepte rustig heen en weer. Goldtail's wang ging over de hare en Icy spon. Goldtail spon zo luid, dat Icy lachend enkele vogels zag wegvliegen. Goldtail had haar blijkbaar ook heel erg gemist. Icy had eigenlijk een vraag voor Goldtail, maar wist niet zeker of ze hem wel wou stellen aan hem. Vooral omdat Lionheart en zij kittens hadden. Goldtail's komst had Icy's gevoelens toch niet in de war geschopt? Ze vond Lionheart toch nog altijd leuk? Maar Goldtail was ook wel leuk. Als vriend. Ja, toch? Ondertussen likte Goldtail haar helemaal vol en Icy spinde luid. Goldtail's staart zwiepte heen en weer, want Icy voelde hem soms tegen haar buik aan. 'Goldtail, ik heb een vraag waar ik mee vastzit', begon Icy voorzichtig. 'Heb jij nog steeds gevoelens voor mij?'
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 19:36

"Goldtail, ik heb een vraag waar ik mee vastzit." Zei ze en hij keek haar rustig aan. " Vraag maar." Antwoordde hij waar ze het volgende op zei. "Heb jij nog steeds gevoelens voor mij?" Hij keek haar verbaasd aan. Daar had hij nog niet ij na gedacht. Hij vond haar nog steeds leuk als vriendin. " vroeger, nu dat je iemand gevonden hebt hou ik mij gedeisd dat het niet naar mijn hoofd vliegt. Je bent mooi alleen hou ik het toch bij iemand anders die ik nog zal tegen komen." Zei hij voorzichtig. Ze was mooi maar hij wou geen problemen met Lionheart. Hij hield haar als vriendin, niet als partner. Dat zou ook zijn bedoeling niet zijn. Hij keek haar onderzoekend aan en zei toen nog met een gemeende glimlach. " Je bent echt aantrekkelijk hoor."
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 19:45

Icy's staart zwiepte zenuwachtig heen en weer. Als Lionheart hier lucht van zou krijgen, zou hij zeker kwaad worden en gelijk had hij dan ook! ''Vroeger, nu dat je iemand gevonden hebt hou ik mij gedeisd dat het niet naar mijn hoofd vliegt. Je bent mooi alleen hou ik het toch bij iemand anders die ik nog zal tegen komen'', zei Goldtail en zijn stem klonk voorzichtig. Icy voelde zich gevleid door zijn compliment. Eigenlijk vond ze Goldtail ook wel stiekem leuk, maar ja, Lionheart zat ertussen. Niet slecht bedoeld hoor, want Icy was hartstikke blij met Lionheart. Maar voor Goldtail voelde ze ook wel iets, maar het was inderdaad beter als ze vrienden blijven. Anders zou het toch maar zo'n gedoe geven. Tenslotte, ze zou het haar kittens niet aan durven doen. En ze hield hartstikke veel van Lionheart. Maar met Goldtail erbij waren haar beslissingen soms nogal vermoeid. ''Je bent echt aantrekkelijk hoor'', zei Goldtail en Icy speurde een glimlach. Icy grinnikte even kort. 'Jij bent ook heel aantrekkelijk', zei ze lachend. 'Weet je, soms zit ik gewoon een beetje in de knoop. De ene keer sluit ik me met jou mening aan dat we vrienden blijven en de andere keer heb ik gewoon zin om je helemaal vol te likken. Maar ik wil Lionheart niet bedriegen en ik wil een goede moeder voor de kittens zijn', stortte Icy haar hart uit bij Goldtail. Goldtail zou het vast wel begrijpen.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 20:04

( Ik kan je geen antwoord op je PB geven want ik kan je ook geen PB sturen. Verander je dat even?)

"Jij bent ook heel aantrekkelijk" Lachte ze terug. "Weet je, soms zit ik gewoon een beetje in de knoop. De ene keer sluit ik me met jou mening aan dat we vrienden blijven en de andere keer heb ik gewoon zin om je helemaal vol te likken. Maar ik wil Lionheart niet bedriegen en ik wil een goede moeder voor de kittens zijn." Luchtte ze haal heel hard bij hem. Hij snapte haar probleem. " Je moet Lionheart niet verwaarlozen. Als je hem goed verzorgd dan ben je ook een goede moeder voor je kittens. Mij kun je beter als vriend houden." Zei hij geruststellend. Hij wou niet dat ze Lionheart liet vallen voor hem. Dat zou een ramp zijn! Wat ging er dan gebeuren met de kittens? Wat ging er dan gebeuren met Lioneart? Wat ging er dan gebeuren met hem? Hij wist het niet en hij wou het ook niet weten. Hopelijk maakte ze de juiste beslissing.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 21:23

Icy keek hem vragend aan en haar hoofd deed ongelooflijk pijn van al die gedachten. Waarom had zij dit weer? Waarom was zij zelfs bereid om erover na te denken? Zij, Icy, zou toch nooit iemand laten vallen voor iemand anders? Was ze zo'n stomme poes? Dan was ze pas echt erg! Hulpeloos keek ze naar Goldtail, omdat ze echt niet meer wist wat zij met zichzelf aan moest. ''Je moet Lionheart niet verwaarlozen. Als je hem goed verzorgd dan ben je ook een goede moeder voor je kittens. Mij kun je beter als vriend houden'', zei Goldtail toen en Icy dacht even na. Haar hart klopte bij beiden echt als een bezetene. Ze wou ook niet vreemdgaan. Trouwens, de kittens hadden een fatsoenlijke opvoeding nodig en dat ging niet als ze een moeder hadden die hun vader liet vallen voor vreemdgaan. Ze zou een keuze moeten maken. Goldtail had wel een punt. Maar ze wist zeker, dat als Goldtail en zij nog samen waren geweest en niet gescheiden waren door de das, zij nu kittens met Goldtail had en niet met Lionheart. Waarom moest het toch allemaal zo moeilijk zijn? Het enige wat ze nu moest doen was heel goed nadenken. En dat zou ze ook doen. Nou ja, met Lionheart had ze wel veel meer gedeeld. Goldtail was vroeger eigenlijk ook al haar gewone beste vriend. Icy keek even rustig naar de grond. 'Laten we verder lopen', beval ze toen met een sis.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 21:38

Ze bleef het steeds maar moeilijk hebben met keuze maken. Hij wou niet dat ze hem nam en als ze bleef moeilijk hebben en naar zijn kant toe krabbelde ging hij eens spreken met Lionheart. Hij moest haar naar Lionheart krijgen. "Laten we verder lopen." Beval ze met een sis. Hij legde even zijn plat en zei. " Ja commandant." Hij lachte even en legde toen zijn oren weer recht. Gehoorzamend volgde hij haar blindelings en zei verder niets. Hij wou haar verder laten na denken. O, wat hoopte hij dat ze de juiste keuze maakte. Anders had heel wat te doen. Maar ja, hij kon haar niet meer overtuigen. Het was nu aan haar.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimedi 26 okt 2010 - 21:51

Icy wist het eigenlijk al zeker, van toen ze Goldtail's tips had gehoord. Ze moest bij Lionheart blijven! Hij was de kater waarmee ze veel manen had gespendeerd en had beleefd. Zij hadden samen de leukste avonturen beleefd en de hardste vuren gedoofd. Ze waren samen een goed duo en niks zou dat kapot kunnen maken. ''Ja commandant'', zei Goldtail toen met platte oren en Icy schoot in de lach. Ze was ook wel erg streng en Goldtail's oren gingen direct weer recht en hij lachte. Gelukkig maar. Ze was ook wel erg stom bezig door het op hem af te reageren van haar keuze. Zo raakte ze nog eens belangrijke vrienden kwijt als zij zo verder ging. En dat moest ze natuurlijk vermijden. Icy keek lachend naar Goldtail. 'Je hebt natuurlijk weer is gelijk! Ik blijf lekker bij Lionheart en jij bent mijn innige maatje', plaagde ze hem en duwde hem om. Een pak last viel van haar schouders en Icy voelde zich weer als herboren. gelukkig. Nu wist ze ook zeker dat ze de goede keuze had gemaakt. Ze zou zeker geen spijt krijgen. Icy dacht aan Lionheart en een warm, fijn gevoel bekroop haar. Oh, zeker weten! Ze was zeker weten verliefd op deze kater en wou haar leven nog heel lang spenderen met hem. Maar ook samen met Goldtail. En samen met de kittens. Icy's leven was nu gewoon perfect, met Goldtail erbij.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:00

"Je hebt natuurlijk weer is gelijk! Ik blijf lekker bij Lionheart en jij bent mijn innige maatje." Plaagde ze hem een beetje. " Ik heb altijd gelijk." Kaatste hij de bal weer terug. Ze duwde hem om en hij stond snel weer terug op om die weer terug te geven. Hij sprong tegen haar aan en porde haar een paar keer in haar buik. Toen sprong hij weer van haar af en wandelde rustig verder alsof er niets gebeurd was. Toen stond hij even stil en keek achterom. " Is er iets?" Vroeg hij gemeen. Hij had het over de wraak maar dat zou ze ook wel door hebben. Hij draaide zijn kop gemeen lachend weer naar voor en wandelde door. Maar toch liet hij stiekem zijn vaart minder zodat Icy hem kon inhalen. Misschien had ze dat gezien.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:07

Icy keek Goldtail vol gesnor aan en lachte een beetje. Zo speelden ze vroeger ook met hun tweeën. Icy won meestal, maar Goldtail kon er ook wat van. Ze waren gewoon met elkaar opgegroeid. Soms leek Goldtail wel een broer van Icy. Maar soms begrepen ze elkaar ook al zonder woorden. Als die das er niet was tussen gekomen, had ze Lionheart nooit ontmoet. Nou ja, misschien ook wel. Nu zou Goldtail op zoek moeten gaan naar een vrouwtje. Icy zag het Goldtail zo doen. Even vragen of iemand zijn poes wou zijn. Icy schoot in de lach bij dat idee en grinnikte even kort toen ze Goldtail zag kijken. Al snel keerde ze terug vanuit haar gedachten naar de realiteit. ''Ik heb altijd gelijk'', zei Goldtail en Icy grinnikte even. 'Daar heb ik anders nog maar weinig van gemerkt', kaatste ze de bal weer terug. Zij en Goldtail plaagden elkaar ook erg vaak, maar dat was altijd erg leuk. Icy vond Goldtail's reactie dan gewoon zo lollig. Icy snorde even toen ze naar Goldtail keek. Goldtail sprong tegen haar aan en ze kreeg een paar porren in haar buik, waarvan Icy moest lachen. 'Ophouden!', riep ze lachend uit. Goldtail sprong van haar af en deed net alsof er daarnet niks gebeurd was en Icy grinnikte even. Hij stond stil en keek achterom en Icy stak haar tong uit. ''Is er iets?'', vroeg Goldtail en zijn stem klonk gemeen. Icy wist goed genoeg waar Goldtail op doelde. Vanaf waar ze nu was sprong ze met één grote sprong op Goldtail en samen rolden ze lachend over de grond. Icy snorde.
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:20

Hij hoorde opeens een grote sprong en hij voelde zich over de grond gesleurd worden. Lachend rolde ze over de stoffige grond en hij belande weer eens van onder. Hij hoorde haar snorren en hij vroeg. " Je hebt dit trucje al eerder toegepast. Niet?" Hij belande telkens onderaan. Hoe ze dat telkens deed wist hij totaal niet. Misschien trapte Lionheart daar ook altijd in. Dat hoopte hij ook dat hij niet de enige was die van dit trucje de pineut was. Hij bleef rustig liggen terwijl hij haar een beetje verslagen aan keek. Wat was ze nu van plan. Herhaalde hij steeds in zijn gedachten. Wat het ook was, hij ging haar gang laten gaan. En voor de zoveelste keer herhaalde hij weer. Wat was ze toch van plan.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 14:31

Icy keek naar Goldtail onder zich en grijnsde even. Net zoals vroeger liet Goldtail zich weer verslaan. Nou ja, eigenlijk had Goldtail geen andere keus. Telkens wist ze Goldtail weer onder zich te krijgen. Was dat haar kracht? Of was het gewoon iets anders? Icy wist dat ze weinig kracht hoefde te gebruiken. Goldtail liet zich in ieder geval niet zelf op de grond vallen, anders had Icy dat heus wel gemerkt. Maar wat zorgde er dan voor dat zij hem steeds onder zich wist te krijgen? Was ze gewoon slim bezig of zo? Zoveel kracht gebruikte Icy nou ook weer niet om Goldtail onder zich te krijgen. Icy was wel een sterke poes, maar Goldtail helemaal vanzelf onder zich krijgen, dat lukte haar toch nooit? Of wel soms? Of gebeurde het gewoon in een opwelling, omdat ze aan het spelen waren? Icy kon de vragen niet beantwoorden. Ze hield haar poten tegen de grond gedrukt, zodat Goldtail al zeker niet onder zich uit kon komen. Icy keek met een schuin kopje naar Goldtail. ''Je hebt dit trucje al eerder toegepast. Niet?", vroeg Goldtail en Icy wou wel antwoorden, maar Goldtail probeerde steeds onder haar door te komen. Icy drukte zich zo stevig mogelijk tegen de grond en haalde uit met haar staart. Haar staart hield evenwicht nu Icy Goldtail voor de zoveelste keer onder zich had. 'Ik weet ook niet hoe het kan. Ik ben blijkbaar toch een sterkere poes dan je verwacht had', grijnsde Icy even. Toen Icy er zeker van was dat Goldtail niet meer tegenstribbelde, gaf ze hem duizenden likjes over zijn mond en spinde. 'Ik heb je gemist, Goldie.'
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 15:09

"Ik weet ook niet hoe het kan. Ik ben blijkbaar toch een sterkere poes dan je verwacht had." Grijnsde ze even. " Juist ja sterk." Zei hij en probeerde zich in alle kanten uit te wringen. Toen lag hij weer stil en gaf toe. " Oke, ja sterk." na een tijdje likte ze wel duizend keer over zijn lippen en zei. "Ik heb je gemist, Goldie." Hij liet zich mee gaan en likte ook heel wat keren over haar lippen. " Ik heb je ook hard gemist Icy." Hij spinde en had zijn ogen tijdelijk gesloten. Nu dacht hij helemaal niet meer aan tegen stribbelen maar deed gewoon door. Hij kon ook niet veel doen. Zij had hem nu in haar macht.
Ik bedoel dat jij hem tegen de grond houd hè. Dat je je niet vergist Wink
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 17:48

Icy dacht rustig na over de tijden vroeger. Vroeger likte Icy Goldtail ook vaak over zijn lippen als ze blij was. Dat waren echt van die typische Icy-trekjes. Icy keek rustig naar Goldtail en voelde dat ze warm vanbinnen werd. Het was heerlijk om weer samen met Goldtail te zijn na zo'n lange tijd. Ze hadden flink wat in te halen met hun tweeën. Goldtail en Icy hadden vroeger ook wel eens ruzie, maar dat ging eigenlijk ook best wel snel weer over. Icy voelde zich bij Lionheart verliefd, bij Goldtail erg op haar gemak en veilig. Ze kon Goldtail gelukkig alles vertellen. Lionheart was eigenlijk een gevoelige kater, wat Icy flink had verbaasd. Nou ja, eigenlijk zag hij er ook wel zo uit, maar toch. Icy dacht, toen ze zijn eerste blik zag, dat hij wel gevaarlijk kon zijn. Nou ja, dat kon hij ook. Als hij kwaad was. En Lionheart en zij hadden wel is een meningsverschil gehad. En een keer dat Lionheart iets wegtrapte en dat Icy even later bijna doodging onder stenen. Of dat Icy koppig was, zij naar een plaats ging en bijna werd vermoord door een vos. Samen hadden ze veel meegemaakt en hadden ze ook veel nieuws geleerd. Nu zouden er ook avonturen samen met Goldtail zijn. Maar Icy wou die twee wel is samen zien spreken. Ze zou hun dan stiekem afluisteren. Nou ja, gewoon is om te zien wat die twee over haar zeiden. Ze wist dat het fout was, maar toch wou ze het. Goldtail likte ook een paar keer over Icy's lippen en Icy spinde. ''Ik heb je ook hard gemist Icy'', zei Goldtail en Icy piepte van opwinding. Goldtail spinde en hield zijn ogen even gesloten. Icy likte over zijn wang en wreef haar kopje vol gespin tegen hem aan. 'Ik wil nooit meer van je weg. Net zoals van Lionheart. Ik wil altijd bij jullie blijven. En bij de kittens. Oh ja, de kittens! Daar moet je echt is kennis mee maken! Ze zijn net zo ondeugend als ik.'
Goldtail
Member
Passievrucht x'3
229

CAT'S PROFILE
Goldtail
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 18:20

"Ik wil nooit meer van je weg. Net zoals van Lionheart. Ik wil altijd bij jullie blijven. En bij de kittens. Oh ja, de kittens! Daar moet je echt is kennis mee maken! Ze zijn net zo ondeugend als ik." Zei ze. Hij lachte en zei sarcastisch. " allee je meent het." Met een ondeugend lachtte gaf hij haar nog een paar likjes en kopjes. Dit was pas ware vriendschap. Hij spinde en genoot gewoon wat terwijl hij ontspannen bleef liggen. Dit was leven. Hij wou bijna spelen als kitten. Maar hield zich in. Hij wou nog wat genieten. En dat deed hij ook. Deze vriendschap zou nooit stoppen. Wat er ook gebeurde.
Icy
Member
LAU
4006
Afwezig
EX ELITE LEADER
i am an outcast

CAT'S PROFILE
Rank:
Icy
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitimewo 27 okt 2010 - 19:42

Icy keek hem lachend aan. De kittens waren inderdaad erg ondeugend. Ze hadden veel humor en waren ook erg nieuwsgierig naar de buitenwereld. Icy dacht glimlachend terug aan toen Braveheart opgewonden stond te springen toen Icy had waargemaakt dat ze die volgende dag mochten gaan jagen. Leaf had ook enthousiast gereageerd. Leaf's vachtpatroon was cypers, net als Lionheart. Braveheart had een beetje de vachtkleur van haar, onder al die vlekken dan, maar dan in een andere kleur. Hij dacht ook goed na. Leaf ook wel, maar Leaf was sneller van het 'doen' dingen dan van het denken. Alhoewel Icy wel moest toegeven dat Leaf goed had nagedacht over zomaar naar buiten rennen. Braveheart zocht ook altijd veel steun bij haar of bij Lionheart. Icy kon zich zijn kopje nog goed herinneren toen Braveheart de ruzie van Lionheart en haar had moeten aanzien. Braveheart was echt een kitten die graag bij zijn moeder en vader was. Bij Leaf ontdekte ze dat iets minder. Leaf was ook wel graag bij haar moeder en vader, maar tussen haar en Braveheart zat toch wel veel verschil. Ze hadden nu nog geen koppigheid maar dat kon altijd komen. ''Allee je meent het'', klonk het sarcastisch en Icy deed net alsof ze Goldtail wou slaan. 'Hé, pas op hè, Goldie!', plaagde ze hem lachend. Goldtail lachte ondeugend en Icy werd gelikt en er werden kopjes uitgedeeld aan haar. Icy spinde luid. Piepend als een kitten rolde ze opgewonden met Goldtail over de grond.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Tijd met Goldtail   Tijd met Goldtail - Pagina 2 Icon_minitime

Tijd met Goldtail
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: