Liefdes topic - Pagina 32

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 39 ... 47  Volgende
Mistgaze
Elder
Liefdes topic - Pagina 32 0N3zaJp
Kiki
1666
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mistgaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 24 okt 2014 - 22:39

Wintersong schreef:
Ik zit een soort van met een dilemma. Ik denk namelijk dat ik iemand leuk vind, maar hij is een goede vriend van me. Elke keer als ik hem zie of tegen hem praat wordt ik op de een of andere manier heel blij en verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Vandaag kwam ik hem weer tegen in trein nadat ik hem twee weken niet had gezien en begon bijna meteen weer te glimlachen. Ik heb geen idee of je dit echt liefde zou kunnen noemen, maar hij maakt me gewoon blij en ik voel me bij hem echt op mijn gemak. Het enige probleem is dus wel dat we vrienden zijn en ik wil dat niet verpesten door hem te vragen, want dat is al een keer eerder misgelopen, dus daar ben ik echt bang voor. Aan de ene kant wil ik hem best vragen, maar aan de andere kant wil ik hem niet kwijt als hij me afwijst.

Ik zeg, gewoon vragen. Ik had een beste vriendin die ik ook heel leuk vond en waarmee ik niet de vriendschap wou slopen. Maar ik heb haar toch gevraagd en we hebben zo'n 5 maanden een relatie gehad. Het ging uit omdat het voor mij niet helemaal goed voelde, maar ze is nog steeds mijn beste vriendin. Je kunt een vriendschap niet slopen als hij echt zo goed is als jij denkt dat hij is.
Als je het vraagt en hij wijst je af hoeft dat alleen maar awkward te worden als jij (of hij!) het zo maakt!

@Chi: Zelfde als wat ik hierboven zeg, ga ervoor! Het leven is te kort om te gaan zitten wachten tot mensen naar je toe komen. Stevig in je schoenen staan en gewoon zeggen wat je op je hart hebt c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heathercloud
Member
Liefdes topic - Pagina 32 OWCmOfd
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 19:47

Well.. Ik snap jongens niet meer :')
Gister had ik echt een super leuk gesprek met m over van alles en nog wat op whatsapp
en dan vandaag op whatsapp vraag ik alleen of ie een chil setweek-rooster heeft en dan negeert ie me vollop.
like
what.

Ik snap ze niet meer, echt niet =w=

Although, dat gesprek van gister was wel epic <3
In screenshots zou het een gesprek van 18 screenshots zijn 8)

EDIT;;

Dit vind ik eng, precies nadat ik dit heb gepost reageert ie plots wat. xD
Brightpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 32 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 20:34

Heatherpaw schreef:
Well.. Ik snap jongens niet meer :')
Gister had ik echt een super leuk gesprek met m over van alles en nog wat op whatsapp
en dan vandaag op whatsapp vraag ik alleen of ie een chil setweek-rooster heeft en dan negeert ie me vollop.
like
what.

Ik snap ze niet meer, echt niet =w=

Although, dat gesprek van gister was wel epic <3
In screenshots zou het een gesprek van 18 screenshots zijn 8)

EDIT;;

Dit vind ik eng, precies nadat ik dit heb gepost reageert ie plots wat. xD

xD
Give people some time to respond ~
Sleepingcurse
Member
ϟ ˁᴸᴱᴱᴾᴵᴺᴳ ϟ
518
Actief

CAT'S PROFILE
Sleepingcurse
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 20:36

no. b*tches need to react imidiatly
Spacecore
Member
Liefdes topic - Pagina 32 PgRRc9a
Marieke
199
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Spacecore
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 20:37

De jongen op wie ik verliefd ben/was (I'm not sure if it's over) heeft (al een hele tijd terug) gezegd dat hij me niet leuk vindt op de manier hoe ik hem leuk vind(/vond) en dat hij liever gewoon vrienden wil blijven...
Dat zou waarschijnlijk geen enorm groot probleem geweest zijn als hij niet van school af gegaan zou zijn na afgelopen zomervakantie, want nu mis ik hem best wel en heb ik niet heel veel contact met hem :/ Ik spreek hem soms via skype, maar afspreken durf ik niet omdat ik denk dat hij dat niet wil en omdat het nogal awkward zou kunnen zijn vanwege het feit dat ik verliefd op hem ben (geweest)...

*Sigh* Liefde zit me niet echt mee :c

En ik ben nogal te verlegen om te vragen of hij wil afspreken :/
Heathercloud
Member
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 21:08

Sleepingpaw schreef:

^^^^^^^ x'D

@Marijn; het was meer dat ie wel iedere keer online kwam maar na een tijdje weer offline ging, dat noem ik na een uur wel negeren :')
En daarbij, hij reageert bijna altijd meteen dus als ie dat niet doet na een uur noem ik het voor hem ook negeren als ie wel online komt xD
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedi 28 okt 2014 - 21:09

Heatherpaw schreef:
Sleepingpaw schreef:

^^^^^^^ x'D

@Marijn; het was meer dat ie wel iedere keer online kwam maar na een tijdje weer offline ging, dat noem ik na een uur wel negeren :')
En daarbij, hij reageert bijna altijd meteen dus als ie dat niet doet na een uur noem ik het voor hem ook negeren als ie wel online komt xD

Ah yes, okii.
Heathercloud
Member
Bo~
530
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Heathercloud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimezo 2 nov 2014 - 23:01

Well gesprekken met mn crush gaan goed. Ik ben bij zn wedstrijd wezen kijken en hij vond t super leuk dat ik er was. Ik heb m net trusten gewenst en een 'x' erbij gezet, nu word t reactie afwachten al verwacht ik er niet veel van :')
Slate
Member
Liefdes topic - Pagina 32 23245374_84ILqMzcRRzNP9X
Mari
5162
Afwezig
Finally Home.

CAT'S PROFILE
Rank:
Slate
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimewo 19 nov 2014 - 18:56

I always get crushes on boys that don't like me the same way xD +Het zijn bijna altijd jongens waar ik (een beetje) bevriend mee ben...

Ik ben er niet helemaal zeker van, maar ik heb het idee dat ik een lichte crush aan het krijgen ben op een van mijn vrienden... ALWEER
Snowdrop
StarClan
Liefdes topic - Pagina 32 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 18:25

Dat moment waarop hij dichter komt en hij zachtjes lacht, wanneer je wil wegkijken, maar toch blijft zijn blauwe blik in mijn ogen gebrand~
Ik weet niet meer wat ik voor hem moet voelen...
Whirlwind
Member
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:48

xd

Dus, ik dacht een crush te hebben op een jongen, een tijdje geleden. Maar later kom ik er dan achter dat ik die jongen wel heel aardig vind, ook leuk, maar als een vriend. Ik wil dan graag tijd met zo door brengen, maar ik heb nog nooit het typische verliefde gevoel gevoeld. Bij niemand. Natuurlijk, ik ben maar 13, en heb helemaal geen liefde nodig. Ik ben ook gelukkig, maar soms vraag ik me wel es af hoe het voelt. Aka, de knikkende knieën, zweten, zenuwachtig zijn, etc, etc. Ik weet ook niet wat ik leuk vindt. Maar erover nadenken doet pijn aan m'n hoofd :')

Over het algemeen ben ik blij, dus ik zeik voor niks XD

Maar het helpt ook niet als je de hele tijd geshipt wordt... Ik heb een vrienden groepje, in totaal 2 jongens, 1 meisje, en ik. Sommige klasgenoten schijnen niet te begrijpen dat je gewoon vrienden kan zijn zonder iets te hebben. "He, jij had toch met ____?" En flauwe grapjes, ja, die natuurlijk ook. Gelukkig zijn we gewoon vrienden, want ik kan goed met hem opschieten, maar af en toe kan ik ook z'n nek wel eens omdraaien XD
Jaytail
Member
Liefdes topic - Pagina 32 29212360f5d5cb9449f5c5e71917c53f
Bo ~
3158
Actief
Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.

CAT'S PROFILE
Rank:
Jaytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 21:54

huuuuuuuuuuuuuuge update :3
{No, hij heeft me niet gevraagd x'D}

Maar, ik heb echt het gevoel dat mn crush en ik dichter bij elkaar groeien. Hij begint steeds meer gesprekken met me en doet nu ook echt moeite om het gesprek op gang te houden. En... Ik heb vandaag mijn moed bij elkaar gebracht en gevraagd of we naast elkaar gaan zitten met godsdienst. Hij vond het prima, zolang hij een redelijk chil plekje heeft :'D
Dus dat moet ik dan ff fixen maar verder yk yes.

En hij komt binnenkort ook bij een korfbal wedstrijd van me kijken, dus dubbel yay C: /dies
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 32 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimedo 20 nov 2014 - 22:25

Whirlwind schreef:
xd

Dus, ik dacht een crush te hebben op een jongen, een tijdje geleden. Maar later kom ik er dan achter dat ik die jongen wel heel aardig vind, ook leuk, maar als een vriend. Ik wil dan graag tijd met zo door brengen, maar ik heb nog nooit het typische verliefde gevoel gevoeld. Bij niemand. Natuurlijk, ik ben maar 13, en heb helemaal geen liefde nodig. Ik ben ook gelukkig, maar soms vraag ik me wel es af hoe het voelt. Aka, de knikkende knieën, zweten, zenuwachtig zijn, etc, etc. Ik weet ook niet wat ik leuk vindt. Maar erover nadenken doet pijn aan m'n hoofd :')

Maar het helpt ook niet als je de hele tijd geshipt wordt... Ik heb een vrienden groepje, in totaal 2 jongens, 1 meisje, en ik. Sommige klasgenoten schijnen niet te begrijpen dat je gewoon vrienden kan zijn zonder iets te hebben. "He, jij had toch met ____?" En flauwe grapjes, ja, die natuurlijk ook. Gelukkig zijn we gewoon vrienden, want ik kan goed met hem opschieten, maar af en toe kan ik ook z'n nek wel eens omdraaien XD

'ship' gedoe gewoon negeren. Ik ga al mn hele leven met jongens om en heb dus genoeg van dat soort opmerkingen naar mn hoofd geslingerd gekregen. Dat houdt op een gegeven moment vanzelf op. Zolang jij maar lekker vrienden kan blijven met de boyz moet je je niks aantrekken van mensen die jaloers zijn of dat simpelweg niet begrijpen.
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 0:06

Firekit schreef:
Whirlwind schreef:
xd

'ship' gedoe gewoon negeren. Ik ga al mn hele leven met jongens om en heb dus genoeg van dat soort opmerkingen naar mn hoofd geslingerd gekregen. Dat houdt op een gegeven moment vanzelf op. Zolang jij maar lekker vrienden kan blijven met de boyz moet je je niks aantrekken van mensen die jaloers zijn of dat simpelweg niet begrijpen.
Inderdaad. Wj hebben zo'n vriendengroepje van 2 meiden en 2 jongens, 1 van die jongens is mijn broer, dus ik word constant geshipt met die andere jongen -.-'
Ik ben ook 13, ook nog nooit love gevoeld.. Maar iemand, leg me is uit hoe het voelt? En hoe je weet dat het een crush is?
Firedance
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 0:15

@Marijn: Das niet echt iets dat je kan uitleggen. Niet iedereen voelt perse t zelfde en neem maar van mij aan dat als je echt een keer iemand leuk vind, je dat ook echt weet. Ik heb toen ik jong was wel mensen 'leuk' gevonden, maar toen ik in de vierde zat en een crush kreeg op een van mn klasgenoten, was het heel duidelijk dat dat heel wat anders was dan alles waarvan ik daarvoor dacht dat het bij 'leuk vinden' hoorde.
Zelf kan ik er gewoon echt misselijk van worden bijvoorbeeld, van zenuwen en alles xD
Brightpaw
Member
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 0:37

@Waz hmm..okay. I hope I fall in love once though xD
Firedance
WazBeer
12040
Actief

CAT'S PROFILE
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 10:26

Ik was 15 werd 16. Ik zou dr niet op wachten ofzo, t komt vanzelf wel xD
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 15:41

Why doesn't he love me D:
Hij lijkt af en toe wel naar me te kijken en hij vraagt wel dingetjes enzo, maar is dat toeval of begin ik er nu echt pas op te letten? Ik weet het niet, echt stom D:
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimevr 21 nov 2014 - 18:26

je moet niet opzoek naar liefde, het vind jou wanneer de tijd rijp is. Enige wat ik wil vertellen is dat als iemand ooit een keer tegen je verteld dat ie persoon je leuk vind en als het niet wederzijds is zeg het gewoon en ga niet hysterisch lopen doen of mensen uitdagen

@ liefde voor mij is gewoon constant een gelukkig gevoel ne een glimlach op mn gezicht en constant aan het dagdromen niet persé over hem maar k word heel dromerig. en ben nu al zenuwachtig voor mei want dan komt ie vanuit Engeland waarschijnlijk hier Mad *rent weg*
Whirlwind
Member
Zoe
139
Actief

CAT'S PROFILE
Whirlwind
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitimeza 22 nov 2014 - 17:19

Wazz en Marijn;

Haha, thanks ;3
Ik negeer het meestal gewoon, omdat ik het ook veel te leuk heb met mn vrienden ^^ Laaste zei een van de jongens nog dat hij niet had gedacht dat hij zich ooit zo comfortabel bij meisjes zou voelen. Het is alsof de grens bijna verdwenen is ^^

Evelyn; Soms zijn jongens heel verlegen Smile
Ik weet nog dat ik een vriendin had, met hetzelfde probleem. Die jongen was dus heel verlegen en bang om afgewezen te worden. Maar mijn vriendin ging gewoon naast hem zitten in de pauze, leerde hem wat beter kennen, en uiteindelijk was het wat geworden^^
Misschien helpt dat ook bij jou? Tenzij je dat al doet, natuurlijk X)
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 32 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 32 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 39 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: