|
|
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 23 nov 2014 - 20:51 | |
| Ik ken iemand via minecraft, had hem obtmoet op een server 1 jaar terug of zo xD Hij vond me toen leuk en we gingen skypen en zo, en we gingen zelfs trouwen op Minecraft xD Alleen toen had ik hem een paar maanden niet meer gesproken. Eergister wel weer en ton was het heel awesome om met hem te praten Hij houd ook van sci-fi en we hebben dezelfde mening in heel veel dingen ^^ maar k heb hem gister niet gesproken, vandaag ook niet en hij reageert niet op me berichjes terwijl hij wel online is. Maar ik wil ook niet zeuren van reageer nou ? ? ? ? xD en ik hoop steeds dat hij me het eerst stuurt is dit een crush of kan dat niet via het internet? xD - Other:
StampsKittypaw- Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Dice - Redkit, - Brightkit.
|
|
| |
163 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 23 nov 2014 - 20:58 | |
| - Whirlwind schreef:
- Wazz en Marijn;
Haha, thanks ;3 Ik negeer het meestal gewoon, omdat ik het ook veel te leuk heb met mn vrienden ^^ Laaste zei een van de jongens nog dat hij niet had gedacht dat hij zich ooit zo comfortabel bij meisjes zou voelen. Het is alsof de grens bijna verdwenen is ^^
Evelyn; Soms zijn jongens heel verlegen Ik weet nog dat ik een vriendin had, met hetzelfde probleem. Die jongen was dus heel verlegen en bang om afgewezen te worden. Maar mijn vriendin ging gewoon naast hem zitten in de pauze, leerde hem wat beter kennen, en uiteindelijk was het wat geworden^^ Misschien helpt dat ook bij jou? Tenzij je dat al doet, natuurlijk X) Meh, ik probeer wel contact te zoeken, maar dat is lastig. Hij zit altijd met zijn vrienden op 'de trap,' en ik zit altijd met de meeste van mijn vriendinnen bij 'de gang,'. En dan durf ik niet te zeggen: "Kom jongens, laten we daar gaan zitten!" maar ik wil ze ook niet skippen /: Toch bedankt, ik ga nog proberen (; - •:
|
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 dec 2014 - 23:07 | |
| O gawd, ik heb een crush op een guy van boogschieten xD hij zit steeds naar me te staren enzo maar ik kwam er vandaag achter dat ie dus 16 is :') 3 jaar ouder! Fml *cries in a corner* stop dan ook met staren, of doet ie dat gewoon omdat ik er strange uitzie? Maar hij lacht naar me, maar hij is 3 Jaar ouder, denkt hij dat ik ook veel ouder ben? Maar ik word door de meeste geschat als 10, en wat als hij me wel leuk vind, maar dat kan niet because he can't! *cries even harder* je lijkt meer 12 dan 16! *screams* oke ik moet echt ophouden :') just forget him... || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
De maker van dit iets té awesome osje is Tessa! <3
|
|
| |
190 Actief
| |
| |
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 dec 2014 - 23:23 | |
| Well, drie jaar is aardig veel xD als je gaar rekenen.. 15-18 en 18-21 :') tussen mijn ouders zit 13 jaar maar mijn vader is 66 xD Maar hij gaat me nooit leuk vinden, welke jongen valt er nou op een meisje van 3 jaar jonger!? || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
|
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 dec 2014 - 23:25 | |
| |
|
| |
190 Actief
| |
| |
| |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 dec 2014 - 21:46 | |
| - Sunset schreef:
- O gawd, ik heb een crush op een guy van boogschieten xD hij zit steeds naar me te staren enzo maar ik kwam er vandaag achter dat ie dus 16 is :') 3 jaar ouder! Fml *cries in a corner* stop dan ook met staren, of doet ie dat gewoon omdat ik er strange uitzie? Maar hij lacht naar me, maar hij is 3 Jaar ouder, denkt hij dat ik ook veel ouder ben? Maar ik word door de meeste geschat als 10, en wat als hij me wel leuk vind, maar dat kan niet because he can't! *cries even harder* je lijkt meer 12 dan 16! *screams* oke ik moet echt ophouden :') just forget him...
Hey, Angie, dit is goed man! Mijn advies is om hem eerst lekker te leren kennen :p Praat met hem, misschien hebben jullie wel dezelfde interesses! behalve boogschieten of course XD Uiteindelijk maakt 3 jaar niks uit. Nu lijkt het misschien groot, maar als jullie elkaar beide leuk vinden en elkaar mogen, maakt dat ook niets meer uit. Veel succes meid! What's more wrong - that I too wish to be greatOr my mother wished she'd had a son? |
|
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 dec 2014 - 21:59 | |
| It's so complicated but I think I love you ;^; - ∞:
--- --- - ∞ αrτ ∞:
--- --- --- --- Sleepy Ember, Thanks Jojo <3 :'D
|
|
| |
105 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 dec 2014 - 22:41 | |
| - Yinyang schreef:
- Sunset schreef:
- O gawd, ik heb een crush op een guy van boogschieten xD hij zit steeds naar me te staren enzo maar ik kwam er vandaag achter dat ie dus 16 is :') 3 jaar ouder! Fml *cries in a corner* stop dan ook met staren, of doet ie dat gewoon omdat ik er strange uitzie? Maar hij lacht naar me, maar hij is 3 Jaar ouder, denkt hij dat ik ook veel ouder ben? Maar ik word door de meeste geschat als 10, en wat als hij me wel leuk vind, maar dat kan niet because he can't! *cries even harder* je lijkt meer 12 dan 16! *screams* oke ik moet echt ophouden :') just forget him...
Hey, Angie, dit is goed man! Mijn advies is om hem eerst lekker te leren kennen :p Praat met hem, misschien hebben jullie wel dezelfde interesses! behalve boogschieten of course XD Uiteindelijk maakt 3 jaar niks uit. Nu lijkt het misschien groot, maar als jullie elkaar beide leuk vinden en elkaar mogen, maakt dat ook niets meer uit. Veel succes meid! Hahaha xD 'Hou jij ook van boogschieten?' 'Ja jij?' 'Ik ook!' 'Awesome ik zit zelfs op boogschieten!' 'Echt?! Ik ook!' 'Omg! En vind je het leuk?' 'Ja het is EPIC!' 'Ja we zijn net soulmates!!' 'Jaaa' |
|
| |
Babs 1109 Actief Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 dec 2014 - 23:07 | |
| Hahahaha, I'm so bad at this :'D
|
|
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:20 | |
| Ik kan niet wachten tot hij helemaal uit Engeland hier heen komt. Voor mij |
|
| |
Evelynnetje (: 1324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:23 | |
| Hashnamzaaa ;3 Ik was aan het tekenen en het meisje op de tekening leek opeens op mij en de jongen opeens op hem. Ik voel 't gewoon :'D |
|
| |
NIET emma lol 304 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:33 | |
| - Sunset schreef:
- Well, drie jaar is aardig veel xD als je gaar rekenen.. 15-18 en 18-21 :') tussen mijn ouders zit 13 jaar maar mijn vader is 66 xD
Maar hij gaat me nooit leuk vinden, welke jongen valt er nou op een meisje van 3 jaar jonger!? Ik heb ooit eens met een gast van 18 geweest :') Misschien een klein detail; Ik was toen 14 x3 Leeftijd speelt niet zo'n grote rol hoor, als het klikt dan klikt het gwn~ Die leeftijd moet niet datgene zijn wat je tegenhoud, ga er gwn voor ;3 --- Stiekem vind ik het leuk dat ik wat meer aandacht krijg van de jongens de laatste tijd xD |
|
| |
Angie 884 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:37 | |
| - Nightkit.. schreef:
- Yinyang schreef:
- Sunset schreef:
Hey, Angie, dit is goed man! Mijn advies is om hem eerst lekker te leren kennen :p Praat met hem, misschien hebben jullie wel dezelfde interesses! behalve boogschieten of course XD Uiteindelijk maakt 3 jaar niks uit. Nu lijkt het misschien groot, maar als jullie elkaar beide leuk vinden en elkaar mogen, maakt dat ook niets meer uit. Veel succes meid! Hahaha xD 'Hou jij ook van boogschieten?' 'Ja jij?' 'Ik ook!' 'Awesome ik zit zelfs op boogschieten!' 'Echt?! Ik ook!' 'Omg! En vind je het leuk?' 'Ja het is EPIC!' 'Ja we zijn net soulmates!!' 'Jaaa' @Lore 3 jaar, als je vooruit telt is hij achttien als ik vijftien ben xD Ik hoop dat hij mij ook leuk vind, maar denk t persoonlijk niet Hij vroeg dinsdag wel hoe t boogschieten ging, en dat hij het knap vond hoe ik schoot :3 Maar dan zegt 'ie weer eens iets tegen een ander meisje en wil ik een van mn pijlen door der kop schieten (agressiieeef en jaloers) God why moet hij zestien zijn ;-; Ik dacht al dat ie er wat ouder uitzag voor zn leeftijd, maar hij is gewoon net zo groot als de veertienjarigen uit de groep xD Maar ik blijf kleiner, hij zal vast iets van 1.70 zijn, nog 20 cm langer x3 @Marijn Wauw xD Dat zeggen met een boog in je hand of wanneer je de pijlen uit de muur probeert te trekken en als het dan niet lukt xd dan sta je daar als zo'n gek aan die pijl te trekken maar hij wilt niet uit de muur, en dan vraagt hij of hij kan helpen <3 gawd dan word ik nog zenuwachtiger xD Ugh, last week! Ik stond zo buiten de groep te staren naar iets, grijpt hij mijn arm en trekt me de groep in. "Kom bij de gang!" Dat was te veel voor me Cx || Sunset|| Demon|| Brokenwing|| Venice || - Stuff::
|
|
| |
Egen 555 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:41 | |
| If she only knew. • He walks • He thinks • "He talks" • |
|
| |
Marieke 276 Actief "Please, believe you'll be a dream catcher"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:41 | |
| *sigh*
I hate love... Vooral omdat ik maar een keer heb gehad dat de jongen op wie ik verliefd was ook op mij was, maar toen kwam die psychose en ben ik het contact met hem verloren...
Maar, anyway, ik heb een soort kleine crush op een van mijn vrienden alweer en hij weet daarvan en hij negeert me als ik iets tegen hem zeg of aan hem vraag, terwijl dat gewoon dezelfde normale dingen zijn als voordat hij het wist... :/
*sigh* But I kind of love him, even though he kind of hates me :c
Vandaag op school had ik in de pauzes een beetje een disappointed gevoel, want een van mijn vrienden heeft een vriendin en ik ben daar wel een beetje jaloers op, want volgens mij ben ik het enige meisje in de bovenbouw die nog nooit echt een vriendje heeft gehad (en ja, dat vind ik wel een beetje belangrijk). |
|
| |
Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 21:45 | |
| Hij is zo lief <3
Met gym, gingen we eerst basketballen en werden teams ingedeeld. Ik werd bij hem ingedeeld en het was super gezellig en door mij scoordie ie {Yes :'D} en toen gaf ie mij een highfive <3 Daarna Mattenvoetbal, mocht je zelf tweetallen maken. Ik was over omdat ik het enige meisje was {Rest ging uni-hockeyen, ik haat dat xD} en oneven aantal, zat ik dus in mn eentje aan de kant :') {Wel met een andere tweetal} En toen werd ie er dus uitgespeeld en toen moest er weer een tweetal in en toen zei ie zo tegen mij van; "Kom Bo dan gaan wij!" en ik was van; oke o.o En toen kwam na een tijdje zijn oude partner in het veld en toen vroeg ie dus of mijn crush dus weer met hem wou en toen zei ie zo van; "Nee ik ben met Bo" <3
En vorige week bij godsdienst {Ik zit naast m <3} zei ie; "Wat een leuk shirt heb je trouwens aan" I dieded. I dieded. I dieded.
En vandaag met godsdienst hebben we zoveel gelachen <3 I love those times.
Welp, update van Bo's crush (A) She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
564 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 dec 2014 - 22:08 | |
| Egen vertel ~ give us tips xD *melige bui*
omg ik ben such a pussy, Ik durf dus niet te zeggen wat ik voor hem voel ookal weet hij het wel en is het wederzijds. Ik durf het niet uit te spreken. |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|