Liefdes topic - Pagina 33

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 47  Volgende
Brightpaw
Member
Liefdes topic - Pagina 33 DPKsfdL
Marijn (kittypaw)
928
Actief

CAT'S PROFILE
Brightpaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 20:51

Ik ken iemand via minecraft, had hem obtmoet op een server 1 jaar terug of zo xD
Hij vond me toen leuk en we gingen skypen en zo, en we gingen zelfs trouwen op Minecraft xD
Alleen toen had ik hem een paar maanden niet meer gesproken. Eergister wel weer en ton
was het heel awesome om met hem te praten Very Happy Hij houd ook van sci-fi en we hebben dezelfde mening in heel veel dingen ^^
maar k heb hem gister niet gesproken, vandaag ook niet en hij reageert niet op me berichjes
terwijl hij wel online is. Maar ik wil ook niet zeuren van reageer nou ? ? ? ? xD
en ik hoop steeds dat hij me het eerst stuurt

is dit een crush of kan dat niet via het internet? xD

Liefdes topic - Pagina 33 S147li
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lucentstray
Member
163
Actief
Lucentstray
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimezo 23 nov 2014 - 20:58

Whirlwind schreef:
Wazz en Marijn;

Haha, thanks ;3
Ik negeer het meestal gewoon, omdat ik het ook veel te leuk heb met mn vrienden ^^ Laaste zei een van de jongens nog dat hij niet had gedacht dat hij zich ooit zo comfortabel bij meisjes zou voelen. Het is alsof de grens bijna verdwenen is ^^

Evelyn; Soms zijn jongens heel verlegen Smile
Ik weet nog dat ik een vriendin had, met hetzelfde probleem. Die jongen was dus heel verlegen en bang om afgewezen te worden. Maar mijn vriendin ging gewoon naast hem zitten in de pauze, leerde hem wat beter kennen, en uiteindelijk was het wat geworden^^
Misschien helpt dat ook bij jou? Tenzij je dat al doet, natuurlijk X)
Meh, ik probeer wel contact te zoeken, maar dat is lastig. Hij zit altijd met zijn vrienden op 'de trap,' en ik zit altijd met de meeste van mijn vriendinnen bij 'de gang,'. En dan durf ik niet te zeggen: "Kom jongens, laten we daar gaan zitten!" maar ik wil ze ook niet skippen /:
Toch bedankt, ik ga nog proberen (;
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:07

O gawd, ik heb een crush op een guy van boogschieten xD hij zit steeds naar me te staren enzo maar ik kwam er vandaag achter dat ie dus 16 is :') 3 jaar ouder! Fml *cries in a corner* stop dan ook met staren, of doet ie dat gewoon omdat ik er strange uitzie? Maar hij lacht naar me, maar hij is 3 Jaar ouder, denkt hij dat ik ook veel ouder ben? Maar ik word door de meeste geschat als 10, en wat als hij me wel leuk vind, maar dat kan niet because he can't! *cries even harder* je lijkt meer 12 dan 16! *screams* oke ik moet echt ophouden :') just forget him...

Liefdes topic - Pagina 33 KpgR8vz
||Sunset||Demon||Brokenwing|| Venice ||
Stuff::
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:11

3 jaar ouder is hélémaal niet veel! Ik ken zelfs twee mensen die getrouwd zijn, de ene kwam net van school, de ander was gescheiden en had al twee kinderen xD

Liefdes topic - Pagina 33 S6ua9v
Other:
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:23

Well, drie jaar is aardig veel xD als je gaar rekenen.. 15-18 en 18-21 :') tussen mijn ouders zit 13 jaar maar mijn vader is 66 xD
Maar hij gaat me nooit leuk vinden, welke jongen valt er nou op een meisje van 3 jaar jonger!?

Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:25

@Angie; Drie jaar is echt niet zo veel hoor x'D Tussen Walter en mij zit al anderhalf jaar en mijn ouders schelen 4 jaar van elkaar.
Vele zeggen dat liefde geen leeftijd heeft, maar ik denk dat de grens getrokken kan worden bij 4/5 jaar als beide personen onder de 18 zijn x'D

Liefdes topic - Pagina 33 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Liefdes topic - Pagina 33 LcrIgCQ Liefdes topic - Pagina 33 M9EKCDX Liefdes topic - Pagina 33 EjrsROF
Liefdes topic - Pagina 33 RUq8TRk Liefdes topic - Pagina 33 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Marijn
Member
190
Actief
Marijn
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedi 2 dec 2014 - 23:27

Love has no age, remember that c:

Ga gewoon een keer met hem praten of zo. Ik denk dat hij jou ook wel leuk vind als ie naar je staart en lacht >:3

Liefdes topic - Pagina 33 S6ua9v
Other:
Yu
Member
Liefdes topic - Pagina 33 Icon-10

Lore
973
Actief
All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself

CAT'S PROFILE
Rank:
Yu
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:46

Sunset schreef:
O gawd, ik heb een crush op een guy van boogschieten xD hij zit steeds naar me te staren enzo maar ik kwam er vandaag achter dat ie dus 16 is :') 3 jaar ouder! Fml *cries in a corner* stop dan ook met staren, of doet ie dat gewoon omdat ik er strange uitzie? Maar hij lacht naar me, maar hij is 3 Jaar ouder, denkt hij dat ik ook veel ouder ben? Maar ik word door de meeste geschat als 10, en wat als hij me wel leuk vind, maar dat kan niet because he can't! *cries even harder* je lijkt meer 12 dan 16! *screams* oke ik moet echt ophouden :') just forget him...

Hey, Angie, dit is goed man!
Mijn advies is om hem eerst lekker te leren kennen :p
Praat met hem, misschien hebben jullie wel dezelfde interesses! behalve boogschieten of course XD
Uiteindelijk maakt 3 jaar niks uit. Nu lijkt het misschien groot, maar als jullie elkaar beide leuk vinden en elkaar mogen, maakt dat ook niets meer uit.
Veel succes meid!

What's more wrong - that I too wish to be great
Liefdes topic - Pagina 33 Hfhffh11
Or my mother wished she'd had a son?

Emberspark
Member
Liefdes topic - Pagina 33 Jts5sh
Dieuw
1679
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Emberspark
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 21:59

It's so complicated but I think I love you ;^;

Liefdes topic - Pagina 33 1z73cdd
∞:
Nightkit..
Member
105
Actief
Nightkit..
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 22:41

Yinyang schreef:
Sunset schreef:

Praat met hem, misschien hebben jullie wel dezelfde interesses! behalve boogschieten of course XD
Uiteindelijk maakt 3 jaar niks uit. Nu lijkt het misschien groot, maar als jullie elkaar beide leuk vinden en elkaar mogen, maakt dat ook niets meer uit.
Veel succes meid!

Hahaha xD
'Hou jij ook van boogschieten?'
'Ja jij?'
'Ik ook!'
'Awesome ik zit zelfs op boogschieten!'
'Echt?! Ik ook!'
'Omg! En vind je het leuk?'
'Ja het is EPIC!'
'Ja we zijn net soulmates!!'
'Jaaa'

Liefdes topic - Pagina 33 2ccurkj
Stamps
Liefdes topic - Pagina 33 9Q4zHFxLiefdes topic - Pagina 33 NuOj7t7Liefdes topic - Pagina 33 MgLOJiU
Other:
Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimedo 4 dec 2014 - 23:07

Hahahaha, I'm so bad at this :'D

Liefdes topic - Pagina 33 JtCOU2C
Fun stuff:

Liefdes topic - Pagina 33 J9XRHNfo_o
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:20

Ik kan niet wachten tot hij helemaal uit Engeland hier heen komt. Voor mij

Liefdes topic - Pagina 33 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Forestrain
Member
Evelynnetje (:
1324
Actief

CAT'S PROFILE
Forestrain
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:23

Hashnamzaaa ;3
Ik was aan het tekenen en het meisje op de tekening leek opeens op mij en de jongen opeens op hem. Ik voel 't gewoon :'D

Forestrain | Lycheepaw | Echopaw
Liefdes topic - Pagina 33 2pr8j0x
v o i c e
Stuff:
Flashback
Member
Liefdes topic - Pagina 33 Tenor
NIET emma lol
304
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Flashback
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:33

Sunset schreef:
Well, drie jaar is aardig veel xD als je gaar rekenen.. 15-18 en 18-21 :') tussen mijn ouders zit 13 jaar maar mijn vader is 66 xD
Maar hij gaat me nooit leuk vinden, welke jongen valt er nou op een meisje van 3 jaar jonger!?

Ik heb ooit eens met een gast van 18 geweest :') Misschien een klein detail; Ik was toen 14 x3 Leeftijd speelt niet zo'n grote rol hoor, als het klikt dan klikt het gwn~ Die leeftijd moet niet datgene zijn wat je tegenhoud, ga er gwn voor ;3

---

Stiekem vind ik het leuk dat ik wat meer aandacht krijg van de jongens de laatste tijd xD

Liefdes topic - Pagina 33 8iTcPRcf_o
Sunset
Member
Angie
884
Actief

CAT'S PROFILE
Sunset
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:37

Nightkit.. schreef:
Yinyang schreef:
Sunset schreef:

Veel succes meid!

Hahaha xD
'Hou jij ook van boogschieten?'
'Ja jij?'
'Ik ook!'
'Awesome ik zit zelfs op boogschieten!'
'Echt?! Ik ook!'
'Omg! En vind je het leuk?'
'Ja het is EPIC!'
'Ja we zijn net soulmates!!'
'Jaaa'

@Lore
3 jaar, als je vooruit telt is hij achttien als ik vijftien ben xD
Ik hoop dat hij mij ook leuk vind, maar denk t persoonlijk niet
Hij vroeg dinsdag wel hoe t boogschieten ging, en dat hij het knap vond hoe ik schoot :3 Maar dan zegt 'ie weer eens iets tegen een ander meisje en wil ik een van mn pijlen door der kop schieten (agressiieeef en jaloers) God why moet hij zestien zijn ;-;
Ik dacht al dat ie er wat ouder uitzag voor zn leeftijd, maar hij is gewoon net zo groot als de veertienjarigen uit de groep xD
Maar ik blijf kleiner, hij zal vast iets van 1.70 zijn, nog 20 cm langer x3

@Marijn
Wauw xD Dat zeggen met een boog in je hand of wanneer je de pijlen uit de muur probeert te trekken en als het dan niet lukt xd dan sta je daar als zo'n gek aan die pijl te trekken maar hij wilt niet uit de muur, en dan vraagt hij of hij kan helpen <3 gawd dan word ik nog zenuwachtiger xD

Ugh, last week! Ik stond zo buiten de groep te staren naar iets, grijpt hij mijn arm en trekt me de groep in. "Kom bij de gang!" Dat was te veel voor me Cx

Quantas
Member
Egen
555
Actief

CAT'S PROFILE
Quantas
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:41

If she only knew.

Liefdes topic - Pagina 33 Oie_d_HITJ3e_KK3_Ju
• He walks • He thinks"He talks"
Dreamer
Member
Marieke
276
Actief
"Please, believe you'll be a dream catcher"

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamer
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:41

*sigh*

I hate love... Vooral omdat ik maar een keer heb gehad dat de jongen op wie ik verliefd was ook op mij was, maar toen kwam die psychose en ben ik het contact met hem verloren...

Maar, anyway, ik heb een soort kleine crush op een van mijn vrienden alweer en hij weet daarvan en hij negeert me als ik iets tegen hem zeg of aan hem vraag, terwijl dat gewoon dezelfde normale dingen zijn als voordat hij het wist... :/

*sigh* But I kind of love him, even though he kind of hates me :c

Vandaag op school had ik in de pauzes een beetje een disappointed gevoel, want een van mijn vrienden heeft een vriendin en ik ben daar wel een beetje jaloers op, want volgens mij ben ik het enige meisje in de bovenbouw die nog nooit echt een vriendje heeft gehad  (en ja, dat vind ik wel een beetje belangrijk).

Liefdes topic - Pagina 33 VEqDzG
Chillybreath
Member
Liefdes topic - Pagina 33 Tumblr_o6vun6dNKP1vn0ci8o4_400
Bo~
928
Actief
She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was

CAT'S PROFILE
Rank:
Chillybreath
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:45

Hij is zo lief <3

Met gym, gingen we eerst basketballen en werden teams ingedeeld. Ik werd bij hem ingedeeld en het was super gezellig en door mij scoordie ie {Yes :'D} en toen gaf ie mij een highfive <3
Daarna Mattenvoetbal, mocht je zelf tweetallen maken. Ik was over omdat ik het enige meisje was {Rest ging uni-hockeyen, ik haat dat xD} en oneven aantal, zat ik dus in mn eentje aan de kant :') {Wel met een andere tweetal} En toen werd ie er dus uitgespeeld en toen moest er weer een tweetal in en toen zei ie zo tegen mij van; "Kom Bo dan gaan wij!" en ik was van; oke o.o
En toen kwam na een tijdje zijn oude partner in het veld en toen vroeg ie dus of mijn crush dus weer met hem wou en toen zei ie zo van; "Nee ik ben met Bo" <3

En vorige week bij godsdienst {Ik zit naast m <3} zei ie; "Wat een leuk shirt heb je trouwens aan" I dieded. I dieded. I dieded.

En vandaag met godsdienst hebben we zoveel gelachen <3 I love those times.

Welp, update van Bo's crush (A)

She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
She's seen nothing but the concrete
Yeah the world has left her cold
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 33 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 21:56

Ik heb mn friendzone weer mogen uitbreiden. Gelukkig was t awkward level niet zo heel erg deze keer, maar toch. Wrm zijn t altijd mn buddy's die ik gwn als vrienden wil houden D:

Ondertussen zit k nog steeds met mn onmogelijke crush xD

Liefdes topic - Pagina 33 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Hayden
Member
564
Actief
Hayden
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitimevr 5 dec 2014 - 22:08

Egen vertel ~ give us tips xD *melige bui*

omg ik ben such a pussy, Ik durf dus niet te zeggen wat ik voor hem voel ookal weet hij het wel en is het wederzijds. Ik durf het niet uit te spreken.

Liefdes topic - Pagina 33 33l2n3c
::
Gifts:
Hayden stuffie:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 33 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 33 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 40 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: