|
|
Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 19:35 | |
| Mijn BF vroeg me of ik vorige zaterdag een film mee ging kijken, maar het was een horror film. Ik zei dus nee, dat deed me niet echt goed omdat we, nou, allang niks meer samen gedaan hebben. Ik had het te druk, maar horror films kan ik echt niet kijken... |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 19:56 | |
| Fuck x'D
Telkens als ik die lieve topics zie tussen katten, wolven, whatever in een RPG zit ik hier echt van; Damn, ik mis je x'D
Niet normaal meer, jonge x'D The feelings are killing me >> |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 20:10 | |
| OMG I AM SOOOO HAPPPEEEEEEEEEEEH <3 IK GA 30 UUR SAMEN MET HEM ONZE MAATSCHAPPELIJKE STAGE DOEN :DDDDDD OMGGGGG I CAN'T WAIT <3333
@Q; Aaawh dat lijkt me erg K*T D= @Maartje; I think that you get another time a chance C= Good luck with you're relations ;D |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 20:10 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Mijn BF vroeg me of ik vorige zaterdag een film mee ging kijken, maar het was een horror film. Ik zei dus nee, dat deed me niet echt goed omdat we, nou, allang niks meer samen gedaan hebben. Ik had het te druk, maar horror films kan ik echt niet kijken...
Waarom zeg je dan niet tegen hem dat je niet tegen horror films kan *huggels* Wij kunnen allebei daar niet tegen , dus ik snap hoe je je voelt <33 Echt rot.... But now ontopic 3 hele DAGEN bij hem <33 met de rest van de klas, maar nog steeds, 3 DAGEN <33 |
|
| |
Maartje 111
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 20:13 | |
| - Destinyscar schreef:
- Frostpaw. schreef:
- Mijn BF vroeg me of ik vorige zaterdag een film mee ging kijken, maar het was een horror film. Ik zei dus nee, dat deed me niet echt goed omdat we, nou, allang niks meer samen gedaan hebben. Ik had het te druk, maar horror films kan ik echt niet kijken...
Waarom zeg je dan niet tegen hem dat je niet tegen horror films kan *huggels* Wij kunnen allebei daar niet tegen , dus ik snap hoe je je voelt <33 Echt rot....
But now ontopic
3 hele DAGEN bij hem <33 met de rest van de klas, maar nog steeds, 3 DAGEN <33 Hij weet het wel en hij wilde mijn hand vasthouden wanneer ik bang werd, maar ik wil dus echt niet weer drie weken bang zijn voor bijvoorbeeld, spiegels... |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 20:18 | |
| Ik vind het echt zo raar, ik loop al bijna een jaar achter een jongen aan, waar het nooit iets mee is geworden maar waarvan iedereen zegt van; ja die vind je wel leuk ens. Nou daar merk ik weinig van maar ik kan hem gewoon niet vergeten en durf hem ook niet te vragen. :C |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 okt 2012 - 22:45 | |
| - Frostpaw. schreef:
- Destinyscar schreef:
- Frostpaw. schreef:
Waarom zeg je dan niet tegen hem dat je niet tegen horror films kan *huggels* Wij kunnen allebei daar niet tegen , dus ik snap hoe je je voelt <33 Echt rot....
But now ontopic
3 hele DAGEN bij hem <33 met de rest van de klas, maar nog steeds, 3 DAGEN <33
Hij weet het wel en hij wilde mijn hand vasthouden wanneer ik bang werd, maar ik wil dus echt niet weer drie weken bang zijn voor bijvoorbeeld, spiegels... Dat is echt.. eng... spiegels na een horrorfilm... Stel een andere film voor? |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 3 okt 2012 - 14:06 | |
| Noo, Why do I always have to have that one guy in my class that attracts me... And he only has to look at me with his killer eyes...
|
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 5 okt 2012 - 20:36 | |
| Vandaag ging ik even ten onder, dan weer niet ;__; Well, ik en een vriendin we badmintonnen altijd voor een competitie dier voor de boeg ligt. Ik kijk altijd zijn richting op, en vaak kijkt hij ook terug met zijn prachtige ogen en en D: Vandaag kwam hij zo vlak naast me staan, en toen sloeg mijn hart gewoon tekeer. Later kwamen zijn vrienden er ook staan, maar toen ._. Degene waar ik mee badmintonde sloeg en dat pluimpje vloog net voor zijn voeten (voeten van de crush), ik ga die dus pakken, en probeer die met mijn raket zo mee te smokkelen, hij deed net z'n schoen naar voor waardoor ik dus regelrecht op zijn voet tik met dat raket ;____; Maar later keek hij vaak en toen we toen stopte met badmintonnen, wandelde hij weg van z'n groepje en kwam mega dicht bij mij (Ook de rest van de eerstejaars x'D) staan. En 'ie keek vaak<33 __; Later kwamen die vrienden weer But, serious, I just want to hug him, I.. Mheeh ;__; |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 7 okt 2012 - 10:21 | |
| Oké. It's over. My heart brok for the second time in two years. *Sigh* I'm gonna carry on with my life and die with 14 cats. - Forever Alone:
|
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 7 okt 2012 - 23:08 | |
| En toen wist hij het Ok, op een lullige manier via mijn vriendin, maar hij kijkt mij nu de hele tijd aan, diep. In. Mijn ogen waardoor ik bijna flauwval *_* |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 8 okt 2012 - 22:24 | |
| DP D;
IK HAD VANNACHT ECHT DE AWESOMESTE DROOM EVERRRRRR <33 JoJo en ik hadden verkering en we gingen super romantische picknick houden bij maanlicht alleen toen kwam er een kettingzaagvent en Jorg had hem in elkaar geslagen en toen was ik blij en hij beschermde me enzow en toen ging ik zo tegen zijn borst aan liggen en weer AAAAAH IF THIS WAS REALITY...
EN DAN WORD IK WAKKER DOOD DA KUT LIEDJE VAN:
Begin de dag met een dansje, Begin de dag met een lach
Dan denk ik echt. PELLLEEEAAASEEE SHUT UP, IK WIL TERUGG IN DIE DROOM....
|
|
| |
Marieke 273 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 12:06 | |
| Ik mis mijn crush...
En als ik hem zie kan ik gewoon niks anders zeggen dan "Hoi"... Waarom ben ik zo verlegen D:
Ik heb hem (zonder die ene introductiedag van school meegeteld) dit schooljaar niet eens gezien... Omdat ik zonodig naar een andere school moest... |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 14:37 | |
| Vanwege privacy redenen STOND HIER NIKS!!!!
Laatst aangepast door Nightsky op za 10 nov 2012 - 9:00; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 19:02 | |
| Hahaha das wel echt een afknapper zeg. My feelings are totally gone :') |
|
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 19:03 | |
| His smile, makes me stand upside down <3 |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 20:40 | |
| IK ZIE JE MORGEN WEER EN IK KAN NIET WACHTEN <3 Ik zag je vandaag op school en je glimlachte naar me <3 Ik voelde me geweldig en ik kon er weer helemaal tegen aan. Ik was nog steeds blij, ookal kreeg ik een 1,7 voor Nederlands, ik bleef toen happeh en dat heb ik aan jou te danken <3 Morgen samen trainen. Het voelt gewoon magisch als je me aanrakkt als je bijvoorbeeld de bal uit mijn handen tikt. JE BENT GEWELDIG <3 |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 9 okt 2012 - 21:47 | |
| Ik was te dom om jou te geloven, en jij bent de grootste player waar ik ooit mee te maken heb gehad. |
|
| |
Daan. 138
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 10 okt 2012 - 7:40 | |
| My feelings will never be gone, but I'll be patient and show you that I can be the best for you (:
Yes, we are still friends and yes it hurts when you say that a friend of mine is "cute", but I shall support you, because no-one has to see the jealousy beneath my mask. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 10 okt 2012 - 17:52 | |
| hij kijkt fucking de hele tijd naar mij in de klass..... <33 Zou hij ook op mij zijn? moet ik JoJo vragen? |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|