|
|
Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 24 apr 2015 - 8:16 | |
| En dan hoor je opeens dat degene waar je stiekem al even op crushste de school gaat verlaten als vierdejaars.
Ik wist het wel, maar niet dat het zo vlug zal zijn |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 30 mei 2015 - 7:26 | |
| Ik heb sinds 2 maanden geleden geen vriendje meer, omdat we elkaar te weinig zagen en dat meende hij. Later had hij verkering met een meisje (Ze zat al maanden te flirten! ) maar zij vond hem weer niet perfect genoeg. Nu wil hij mij weer terug sinds een maand. Hij doet super lief enzo. Maar toch, hij zag me toch niet genoeg? Wat vinden jullie? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 30 mei 2015 - 7:54 | |
| Nah niet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan misschien. Ben je al over hem heen? Dan zeker niet doen. Wil je hem echt heeeeel graag terug dan zou ik het miss overwegen. Maar keep in mind wat hij je heeft geflikt bij je beslissing |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 30 mei 2015 - 20:06 | |
| Ik heb 0% ervaring met dingen als liefde...
Beter gezegd: Ik ben een enorme ramp als het op liefde aankomt ;-;
Ik kan niets goed doen in liefde, ik haat het echt om verliefd te zijn op een van m'n beste vrienden ;-; |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 30 mei 2015 - 20:14 | |
| Oh ik heb wel wat ervaring maar ik kan totaal niet goed romantisch zijn. Ik ben ook behoorlijk verbaasd dat ik verkering had. Maar maak je geen zorgen, ooit vind een jongen jou leuk en andersom en dan gaat alles vanzelf en weet je altijd wel iets te zeggen. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 7 jun 2015 - 21:44 | |
| Maybe I'm not meant to be loved... |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 8 jun 2015 - 22:32 | |
| Liefde is stom. Mannen zijn stom. Alles went, behalve een vent. Jezus mina man.. -.- |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 8 jun 2015 - 22:39 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 18:33 | |
| Ik zit nu een beetje met een liefdesprobleem :/ Ik ben dus verliefd op een jongen waar ik erg goed bevriend mee ben, maar ik weet dat het nooit wat anders zal worden tussen ons dan vriendschap.. Maar nu komt het probleem ding: Ik zit ook een beetje met liefdesgevoelens voor een andere vriend van me... Ik verwacht van geen van beiden dat ze me leuk vinden op dezelfde manier, dus ik denk dat het alweer niks gaat worden. |
|
| |
giro555 1285 Actief "Uncertainty is the most stressful thing."
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 20:35 | |
| GAWD i am so unbelievably in love with u |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 20:42 | |
| Wat bij bijna alle jongens geld: Niet overdreven flirten. Dat vinden ze raar. Als je ze nog niet zo goed kent eerst gewoon aardig doen en een kleine vriendschap opbouwen. Niet meteen van die heel goede vrienden, want dan blijft het vaak een gewone vriendschap. Dit zijn gewoon wat van mijn vage tips. Ik snap jongens nooit heel goed. En ik snap precies wat jullie bedoelen. Ik ben een beetje verliefd op een goede vriend en op een andere jongen. Argh. Ik snap mezelf ook al niet als het om jongens gaat... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 20:46 | |
| why are boys so cute and flirty for a couple of days and then they dissapear for weeks and act like they dont even know you????
and then repeat that |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 21:06 | |
| naww, Iro... Da's niet leuk :C |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 12 jun 2015 - 21:21 | |
| Because boys are the strangest creatures in the world & also good at being cute & that's annoying. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 13 jun 2015 - 14:29 | |
| - Roughpaw schreef:
- Because boys are the strangest creatures in the world & also good at being cute & that's annoying.
Probably it |
|
| |
Jeltjee 501 Actief If I told you that I loved you, tell me, what would you say? If I told you that I needed you, would you go away?
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 13 jun 2015 - 23:38 | |
| Dusss er is dus zo'n gozertje in Eindhoven en die mag ik wel heel erg, hij is de buurjongen van een vriendin van me die ons al echt heel lang shipt x'D Ik kwam toen logeren en hij ook, we hebben in hetzelfde bed geslapen ow yeah xD nee maar hij is echt heel aardig en stuff ik weet niet zo goed wat ik moet voelen, ik heb het nog nooit gehad... maar hij mist me heel erg, en ik kom volgend weekend weer naar ze toe en nu telt hij elke dag de dagen af tot dat ik weer kom >/////< het is zo cute allemaal
ik mis hem ook heel erg tbh ;w; |
|
| |
sjenna 13 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 14 jun 2015 - 20:16 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 15 jun 2015 - 12:59 | |
| Ik zit hier nu te twijfelen of ik nou echt verliefd ben op twee vrienden van me of niet :/
Voor dit zal ik ze even D en J noemen.. J is een van mijn beste vrienden, hij is super aardig en best adorable en heeft een leuke stem :3 D is een minder goede vriend van me dan J en ik ken hem eigenlijk niet supergoed... :/
Ik heb op beiden al eens een crush gehad en zit nu met het probleem dat ik waarschijnlijk een crush op zowel D als J heb op dit moment... Ik ken J beter dan D, maar J is Aro Ace en zal dus nooit op dezelfde manier over mij denken. D kan soms best gemeen zijn, maar ik ben er bijna zeker van dat hij een goed hart heeft...
Gisteren had ik ook ineens een random gedachte van "D is eigenlijk best sexy" en ik heb geen flauw idee waarom ik dat toen bedacht, terwijl ik hem al bijna twee jaar ken :\ En... Na dit schooljaar zal D van school gaan en zal ik hem waarschijnlijk niet veel meer zien ;-; (J is na vorig schooljaar van school gegaan, hij is ongeveer 1 jaar ouder dan D (D is nu 18, J wordt in Augustus 19)) |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 18 jun 2015 - 11:20 | |
| Ik weet niet of ik verliefd ben op hem. (Nu is ie eventjes S) S zit in het 2de jaar, en ik in het eerste jaar. Ik heb nog nooit met m gepraat, ik ken hem gewoon..van op school. Ik droom altijd dat ie mijn hand vastpakt, en met me begint te praten. Maar het enige dat ik weet over hem, is zijn naam, en daar ben ik niet zo zeker van zelfs. Ik durf er niet mee te praten, want zijn vrienden zijn lastposten, ze achtervolgen iedereen die verliefd is op een vriend van hen. Voor een weekje, maar ik kan er echt niet mee om. Dus, ik was van plan, om via een vriendin, op de laatste dag van het schooljaar, te zeggen dat ik verliefd ben op 'm. dan kunnen ze me toch voor 2 maand niet meer achter volgen. Is dat en goed plan? .. |
|
| |
E 635 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 18 jun 2015 - 11:26 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |