|
|
Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 25 apr 2014 - 22:28 | |
| Ik WOU het aanvragen, maar toen ging z'n beste vriend erbij staan. Ik was so done, het enige wat ik toen zei was "tot morgen" xD Ben gewoon bang dat zijn beste vriend me niet mag, aangezien hij altijd naar me staat te kijken, 'k heb m alleen nog niet aangesproken. Durf dat sws niet, en ik weet dat mn crush een beïnvloedbaar persoon is. Dus, als z'n beste vriend me niet mag zal hij sws geen ja zeggen of het durven aan te vragen. Of zit ik hier fout? :') |
|
| |
Meomi 41 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 26 apr 2014 - 10:32 | |
| - Littlestream schreef:
- Ik WOU het aanvragen, maar toen ging z'n beste vriend erbij staan.
Ik was so done, het enige wat ik toen zei was "tot morgen" xD Ben gewoon bang dat zijn beste vriend me niet mag, aangezien hij altijd naar me staat te kijken, 'k heb m alleen nog niet aangesproken. Durf dat sws niet, en ik weet dat mn crush een beïnvloedbaar persoon is. Dus, als z'n beste vriend me niet mag zal hij sws geen ja zeggen of het durven aan te vragen. Of zit ik hier fout? :') Ik denk dat als hij je écht leuk vind, hij niet naar zijn vriend kijkt. Het zou wel kunnen zijn dat hij zelf niet durft te vragen, zulke jongens ken ik ook. Misschien moet je kijken wanneer hij alleen is, of tenminste wanneer jij denkt dat je het durft. Ik zou zelf ook niet zomaar op iemand afstappen vooral niet als er vrienden bij zijn. |
|
| |
Marieke 390 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Its the person that matters, not the age.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 12 mei 2014 - 20:20 | |
| Mijn crush zegt vaker dat ik moet stoppen met een crush te hebben op hem en soms zou ik willen dat dat kon...
Maar hij heeft zo'n schattige leuke stem, hij is aardig, hij ziet er leuk uit, hij is een van de personen waardoor ik Doctor Who ben gaan kijken en Portal 2 ben gaan spelen en hij heeft Warrior Cats gelezen (en vond het leuk).
It's just.. I can't get him outta my mind... |
|
| |
Evelynn (maar je mag me ook Ev of Evy noemen hoor xD) 85 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 13 mei 2014 - 19:05 | |
| - Darkcloud schreef:
- Mijn crush zegt vaker dat ik moet stoppen met een crush te hebben op hem en soms zou ik willen dat dat kon...
Maar hij heeft zo'n schattige leuke stem, hij is aardig, hij ziet er leuk uit, hij is een van de personen waardoor ik Doctor Who ben gaan kijken en Portal 2 ben gaan spelen en hij heeft Warrior Cats gelezen (en vond het leuk).
It's just.. I can't get him outta my mind... Same here... It's impossible to forget his voice... ): |
|
| |
38 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 mei 2014 - 23:18 | |
| Liefde sucks, Ik had eindelijk een leuke, lieve en aardige jongen te pakken... Word hij ineens gemeen en echt héél saai. Hij heeft me uiteindelijk wel op Warrior Cats rpg gezet, dus ben hem wel dankbaar ^^ Maar hij is nog steeds gemeen, ik moest mezelf voor hem veranderen... :I Maar goed, ik hoop dat jullie allemaal een leuke vriend of vriendin krijgen want de meeste van jullie verdienen dat echt!! xx |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 14 jun 2014 - 1:18 | |
| Er is echt een best leuke jongen die ook de post loopt. Maar hij wisselt elke week van wijk dus ik zie 'm echt at random. Hij is met me mee gefietst naar mijn wijk de laatste keer omdat hij dezelfde kant op moest en studeert toegepaste psychologie en wil uiteindelijk ook naar universiteit Twente om daar psychologie te studeren. Ik weet nog niet echt of ik verliefd ben.. But he's pretty dang awesome...:'D (Al betwijfel ik of ik een kans maak maar dat terzijde, iets om lichtjes over te dromen is altijd leuk :'D) |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 14 jun 2014 - 1:26 | |
| Lijkt me erg leuk voor je Babs =w= Keep dreaming, gurl. They might turn into reality one day *wbw*
--
Things are going great between Walter and me <3 Iets meer dan 1 jaar en 2,5 maanden samen nu, still madly in love, hihi <3 Na die week vakantie wel tot de conclusie gekomen dat langer dan een week niet bij elkaar zijn een hel is (A) Maar samenwonen zit er voorlopig niet in. Hij moet wel 't huis uit van zn moeder, maar wordt pissig als ik aanbied om bij 'm te gaan wonen en de koste te delen *sigh* Stubborn little boy it is xd |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 14 jun 2014 - 11:14 | |
| Ach shush, probably not. ;p
Jij en Walter zijn adorable samen by the way. x'D |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 17 jun 2014 - 19:02 | |
| Here I am again with my spam about him ♥
Ik krijg 'm maar niet uit mijn hoofd, I love him <3 Maar het probleem is dat ik soortvan gefriendzoned ben en dat gevoel altijd moet hebben wanneer ik bij hem ben...
Gisteren was awesome, schoolreisje naar Movie Park Germany en dankzij hem ben ik een groot deel van mijn achtbanenangst kwijt geraakt c: We liepen een groot gedeelte van de tijd samen in een groepje van 5 mensen, mijn vier vrienden (inclusief mijn crush) en ik. Toen we met ons groepje in de Mystery River (vergelijkbaar met de Piraña in de Efteling) gingen, zat mijn crush naast me en deed een van onze vrienden alsof hij onze hoofden naar elkaar toe wilde drukken en zei hij "And now... Kiss.". Ik zat daar echt zo van "Ik wil het wel, maar ik doe het niet", dat zei ik later ook toen een andere vriend dat deed bij mij en mijn crush toen we op een bankje zaten (toen ging ook een andere vriend van mijn crush (die ik niet zo heel goed ken) "can you feel the love tonight" zingen xD). Maar mijn crush blijft zeggen dat we gewoon vrienden zijn en dat dat zo blijft D: |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 10 sep 2014 - 22:06 | |
| Weer begint het opnieuw :/ - Spoiler:
Elk jaar is het opnieuw dat ik denk dat ik verliefd ben op iemand, maar niet weet of het wel echt is, of gewoon omdat die mensen nou juist vriendelijk tegen me doen. Zo was het tenslotte gebeurt toen ik verliefd werd op me beste vriend, vanwege de gesprekken die we met elkaar hadden. En nou weet ik het niet meer zeker. Ben ik het wel of ben ik het niet? en waarom krijg ik steeds weer dat gevoel bij meisjes en nog maar zelden bij jongens? Op zich geen zo'n probleem, jongens kunnen ook hartstikke irritant zijn, vooral in mijn school Op zich ben ik er wel over uit wat voor geaardheid ik heb, maar dat betekent niet dat ik er daarom niet meer mee worstel. Ik haat die gevoelens gewoon, het voelt niet meer aan als echte liefde, als echte vlinders in de buik.
|
|
| |
Sylke 134 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 14 sep 2014 - 20:11 | |
| *Zucht* Nadat een vriendin van me het had aangeraden, aan de jongen op wie ik verliefd ben verteld wat ik voor hem voel. Hij wilt alleen vrienden blijven, waar ik natuurlijk niks aan zal kunnen veranderen. Maar toch, altijd als ik een jongen leuk vind, er is altijd wat, het kan nooit eens vlekkeloos gaan... En dat vind ik echt enorm moeilijk ): |
|
| |
(nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 sep 2014 - 20:56 | |
| I love him... But he can be such an ass. We hebben nog geen twee maanden,mof nu al barsten we van de ruzies! Ik voel me net een getrouwd stel met hem, terwijl hij wel super lief, begripvol is enzo. Maar ik kan me zo erg aan hem storen, en het ligt ook niet alleen aan hem... Maar het is gewoon zo vervelend. Vooral vandaag, hij heeft me echt gekwetst, en toch ben ik zo vergevingsgezind. Iemand anders zou in mijn voeten er zeker een punt er achter gezet hebben. Het lijkt wel alsof hij verlatingsangst heeft... Like, hij ziet me even niet, en meteen zien we elkaar nauwelijks. Ik voel me zo nogal geclaimd, en dat vind ik vervelend. Ik heb het met m'n moeder gedeeld, allemaal, ook wat er vandaag gebeurd is, hoe hij tegen me gedaan heeft. We gaan eerdaags een gesprekje hebben, en daarin ga ik alles vertellen, hoe ik me voel, etc. Ik vind het eng, ik ben bang dat het gaat eindigen zoals ik niet wil dat het eindigt. Het positieve kn hem is toch groter dan het negatieve, alleen het negatieve is meteen zo hard. Ik wil gewoon genieten van het hebben van een relatie, zoals ik behoor te doen. Ik ben nog niet oud genoeg voor relatie problemen. |
|
| |
dont matter t me 65 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 26 sep 2014 - 22:43 | |
| probleem DX ik zit nu in groep 8 en er is een jongen..Die ik al best een tijdje kent en ik vind hem leuk en ik denk dat hij mij ook wel leuk vind Maar! vanmorgen hoorde ik van zijn beste friend (Nou ja best friend...) Dat hij een ander meisje Celine (Zit ook in mijn klas) leuk vind :c Dus ik vroeg het aan hem of dat echt zo was hij zij: Nou hmm..Nee Hm..Nee nee Yoel(zijn best friendP hij...Zegt maar wat. En toen loopte hij snel weg. DX Ik voel me een beetje jaloers?? Dx ik vind het wel een beetje raar want ze parten bijna nooi met elkaar hebben bijna niks gemeen en ja ze lijken me nou net echt Perfect voor elkaat. #WhatToDo? |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 okt 2014 - 2:54 | |
| Ik hou heel veel van mijn kleine sukkel. Ik heb een hele lieve vriend (die helaas wel 145 kilometer van me af woont) en die wil ik ook voor geen goud kwijt! We hebben wel is van die kleine onenigheidjes, maar over het algemeen gaat alles prima samen! (Bonuspunten want hij is net zo'n luiaard in het weekend als ik en staat niet elke keer te springen om wat te gaan doen). Volgende week vrijdag hebben we alweer 9 maanden. Dat is mijn langste relatie sinds mijn enorme dieptepunt in 2013. En ik ben echt zo blij met hem, wow. Hij heeft dezelfde hobby's, kan mijn hersenloze humeur waarderen, heeft ook een liefde voor beestjes en cosplayt met me ( hier is een foto)! Dat is nog wel het allerleukste denk ik. Couple cosplays here we come. Meh, dat was mijn roze wolkjes gedoe wel weer. All is nice, all is good. |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 1 okt 2014 - 6:41 | |
| Ik kan mij echt geen leven meer voorstellen zonder mijn vriend en zijn familie en de boerderij natuurlijk. Het lijkt alsof het nooit anders geweest is. Ik heb inmiddels één jaar en 8 maanden met hem. Hij is heel belangrijk voor mij en heeft een deel bij mijn leven gevoegd die het compleet gemaakt heeft. Zijn vriendengroep, daar de meiden van zijn ook mijn vriendinnen geworden en met de jongens kan ik ook heel goed. Ik ben vaak op de boerderij te vinden als hij aan het werk is, aangezien hij vaak van 7:00 tot 22:00 uur werkt, behalve in de winter. Dus dan klim ik gewoon bij hem op de trekker, of ik mag zelf rijden, haha. Wij hebben nou samen een huisje, waar we over een half jaartje in kunnen, lekker dicht bij de boerderij. Daar zijn we nou heel erg druk mee. Ja, ik zou echt niet meer zonder hem kunnen. Ik hou van mijn schatje . |
|
| |
Quinty 1869 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 4 okt 2014 - 11:27 | |
| Vandaag anderhalf jaar met mijn lieverd<3 Nog steeds even gek op Walter<3 |
|
| |
Kiki 1621 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 4 okt 2014 - 15:37 | |
| - Icyrose schreef:
- Vandaag anderhalf jaar met mijn lieverd<3 Nog steeds even gek op Walter<3
Gefeliciteerd jij! Jullie zijn nog steeds een lief koppel samen c: |
|
| |
Bo ~ 902 Actief just being old and grumpy
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 4 okt 2014 - 21:02 | |
| Congratz Q <3
_______________________________ Nou ik kan weer normaal doen tegen Ton hoor haha. Na bijna 5 jaar ben ik toch een leukere jongen tegen gekomen <3 Ik ga niet teveel details vertellen, maar hij zit in mn klas. Blond haar, blauwe ogen, lief en leuk karakter, maar geen irritant kakker joch. Gosh, laten we hopen (A) Hij is op dit moment nog 14, is langer dan dat ik ben {ik ben ong. 1.83m} en heeft al de baard in zn keel {wow}. I fell for him when we talked for the first time (A) |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 4 okt 2014 - 21:09 | |
| Gefeliciteerd Quinty! Feliciteer Walter ook voor me, en sleep 'm mee naar Beekse bergen zodat ik hem ook nog eens kan ontmoeten ;D
Gewoon voor gaan Bo! Je bent echt awesome en dat zal hij ook zien ;D |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 4 okt 2014 - 21:35 | |
| I love my baby <3
Dat is alles wat ik erover te zeggen heb.. Voor iedereen: Succes in jullie liefdeslevens, en er komt iemand op jullie pad die je net zo gelukkig maakt, als mijn vriend voor mij doet! Jullie zijn stuk voor stuk geweldig |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|