|
|
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 18 sep 2012 - 17:19 | |
| @Sanne; Tsk wat een eikel, hij verdiend jou ook helemaal niet. Jup, één van de jongens die voor mij zit was er vandaag niet dus ging de jongen die naast mijn crush zit naast die jongen voor me zitten. Naast mij is altijd een plek vrij, dus kon m'n crush gewoon naast mij zitten. Helaas niet gebeurd. |
|
| |
ϾHł ღ 1403 Actief
| CAT'S PROFILEAge: .: Died at the age of 130 moonsGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 18 sep 2012 - 18:43 | |
| Ik sms'te met een jongen waar ik half op verliefd ben. - Our confersation:
Hij; Op wie ben je? Ik; Op een jongen ;D Hij; Wie Ik; Why wanna know? (toen saaie dingen ff de andere) Ik: Ben je verlief op iemand Hij; Geen antwoord (antwoorde hij dus) Ik; Pfft xD Ben je op iemand Hij; Ja Ik; Wie? Hij; Zeg ik ni Ik; En als ik zeg op wie zeg je dan wel Hij; Miss Ik; Ik zal tegen niemand iets zeggen ;D Hij; Oké, jij zegt eerst (niks van gekomen) Hij; Ik zeg het als jij het nu zegt, beloofd Ik; Jij half en Mthias (ouder) Hij; ?? Ik; Half op u en op ene die gij ni kent ;D Hij; Kun jij zwijge? Ik; Ja ik kan dat Hij; Yoen ik Gitte (meiske van z'n klas) apart nam heb ik gitte gevraagd of ze met me wou. Ik; En zei ze ja? Hij; Ja
Ik voel me nu echt kut. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 18 sep 2012 - 19:25 | |
| - Graystripe schreef:
- Ik sms'te met een jongen waar ik half op verliefd ben.
- Our confersation:
Hij; Op wie ben je? Ik; Op een jongen ;D Hij; Wie Ik; Why wanna know? (toen saaie dingen ff de andere) Ik: Ben je verlief op iemand Hij; Geen antwoord (antwoorde hij dus) Ik; Pfft xD Ben je op iemand Hij; Ja Ik; Wie? Hij; Zeg ik ni Ik; En als ik zeg op wie zeg je dan wel Hij; Miss Ik; Ik zal tegen niemand iets zeggen ;D Hij; Oké, jij zegt eerst (niks van gekomen) Hij; Ik zeg het als jij het nu zegt, beloofd Ik; Jij half en Mthias (ouder) Hij; ?? Ik; Half op u en op ene die gij ni kent ;D Hij; Kun jij zwijge? Ik; Ja ik kan dat Hij; Yoen ik Gitte (meiske van z'n klas) apart nam heb ik gitte gevraagd of ze met me wou. Ik; En zei ze ja? Hij; Ja
Ik voel me nu echt kut. Das idd kut. Beterschap. |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 18 sep 2012 - 19:50 | |
| Like yeah, don't put the facts right in front of me ~ My bad English |
|
| |
Somebody that you used to know~ 117 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 18 sep 2012 - 21:36 | |
| And at last the cracks begin to show :']
Ya know, ik verwachtte het ergens wel. Het was, like, onmogelijk dat wij ooit bij elkaar zouden kunnen komen xD We passen goed, that's all. Maar hij zit er gewoon te veel mee dat ik langer dan hem ben, well. I don't blame him.
As long as we still can be friendsand he's happy, I'm happy (:
We zijn goede vrienden, misschien net íets meer, maar een relatie komt er toch nooit uit. |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 0:17 | |
| Vandaag tijdens tussenuur een geweldig gesprek gehad met Jorg <33 Hij is zo handsome als ie lacht... Alleen jammer dat zijn blokbeugel het verpest.... Maar goed. Ging dus zo vandaag expres langs hem staan :3 <33 He smells so good..... *zwijmel Zwijmel* Ik viel dus zo bijna flauw langs hem, omdat ik zo hmm o my god momentje had... *zwijmelt lekker verder met Taylor Swift dus ultieme zwijmelmuziek op de achtergrond* |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 15:24 | |
| Nee, Nee nee! D= Waarom ben ik gisteren niet naar training gegaagn D= Ik zie em hooguit 2 x in de week met korfbal... En meestal delen ze mij dan met hem in D= Mweeh volgende week is ie er nie D= Mweeeeh ben ook nog is zijn Mobiele nummer kwijt dus kan em ook nie Whatsappen DDDDDDDD=== *disaster* En G*dverdomme dit kan je niet menen D= I think i am half in love with another boy D: Mweeh ik..ik stop er gewoon mee D= Geen jongens meer voor een tijdje. Het gekste is, dat ik de hele tijd verlang naar NASK D= Wat ik echt übersaai zit maar waar wss mijn Half crush(?) voor me zit D= |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 17:06 | |
| Vandaag samengewerkt met m'n crush <3
Voor levo moesten we samenwerken met de gene naast je, ik zit naast niemand //forever alone lolol. Er is een jongen in m'n klas die ook naast niemand zit, dus waarschijnlijk zou ik met hem moeten. Maar. Er waren twee anderen mensen ziek; eentje was degene die naast mijn crush zit. Dus toen zei die Levo docent: A ga jij maar met I en Crush ga jij maar met Cato. En ik dacht YAAAAAAAAAAAAAY.
Dus nu heb ik binnenkort een presentatie over het hindoeïsme met m'n crush =D |
|
| |
Mirror on the Wall ~ 62
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 17:10 | |
| @Cato; jij hebt nog geluk dat je op school met hem mag en kan werken... Ik zit niet bij hem in de klas -.- Hij zit bij mijn neef in de klas en het stomme is dat hij WEET dat ik op T ben >.< |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 17:21 | |
| - Doublelife schreef:
- @Cato; jij hebt nog geluk dat je op school met hem mag en kan werken... Ik zit niet bij hem in de klas -.- Hij zit bij mijn neef in de klas en het stomme is dat hij WEET dat ik op T ben >.<
D'aww :c //megahugzel |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 20 sep 2012 - 17:26 | |
| |
|
| |
Gothams Reckoning 103
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 26 sep 2012 - 20:15 | |
| S-shit .. I.. I think I am in love ... ): |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 26 sep 2012 - 21:44 | |
| - Chalice schreef:
- S-shit .. I.. I think I am in love ... ):
Ieieieieieie~ Ik ga je onder spammen met smsjes x'D Nee, leuk voor je <3 -- Ik mag me geen zorgen om hem maken, vind 'ie o.0 Nee, goh, als je het over zelfmoord hebt en de dag daarna niet op school komt opdagen, dan ga ik me echt geen zorgen maken >> Wat denkt 'ie wel niet ... |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 sep 2012 - 10:19 | |
| - Sam schreef:
- Chalice schreef:
- S-shit .. I.. I think I am in love ... ):
Ieieieieieie~ Ik ga je onder spammen met smsjes x'D Nee, leuk voor je <3
--
Ik mag me geen zorgen om hem maken, vind 'ie o.0 Nee, goh, als je het over zelfmoord hebt en de dag daarna niet op school komt opdagen, dan ga ik me echt geen zorgen maken >> Wat denkt 'ie wel niet ...
O god no .. ;A; well, vandaag zie ik hem weer op school .. daar blijft het ook bij XD |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 sep 2012 - 21:34 | |
| Ik probeer uit te zoeken of mijn crush me ook leuk vind, tips? - Zonder dat ik op hem af moet stappen en het hem vragen, dat liever niet x'D - |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 27 sep 2012 - 23:20 | |
| I wish my love was here to kiss my tears away.... |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 sep 2012 - 16:33 | |
| ... NOPE NOPE NOPE NOPE NOPE Just .. nope .. :c |
|
| |
Stijn. 378
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 sep 2012 - 16:37 | |
| ik heb nooit een vriendje gehad toen ik verliefd was was hij niet op mij eerst wel daarna niet, en hadden we nooit meer contakt :'[ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 sep 2012 - 16:42 | |
| God. Ik zie op tegen de herfstvakantie >>
Ik heb geen zin om je een week te moeten missen. Het is zo vertrouwd geworden dat we gewoon op random momenten konden afspreken, al zijn mijn ouders meestal trolls die het niet toelaten >>. But still. Als je naar Oekraïne gaat, dan zal dat al helemaal niet gaan. Juist in de periode dat ik wél meer kan afspreken.
Damn >< |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 30 sep 2012 - 20:24 | |
| - Sam schreef:
- God. Ik zie op tegen de herfstvakantie >>
Ik heb geen zin om je een week te moeten missen. Het is zo vertrouwd geworden dat we gewoon op random momenten konden afspreken, al zijn mijn ouders meestal trolls die het niet toelaten >>. But still. Als je naar Oekraïne gaat, dan zal dat al helemaal niet gaan. Juist in de periode dat ik wél meer kan afspreken.
Damn >< D'awww <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|