|
|
J 162
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:05 | |
| - Jaypaw schreef:
- Shadowrose schreef:
- Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p
Bij mij is ie soms zo... Liefdevol <3 hij doet dan aardig enzo en dan zit ie naar me te staren (dromerig) en de andere keer praat ie niet met mij..... I DONT KNOW IT ANYMORE D: I know that 2. |
|
| |
Bo ~ 3158 Actief Just know that I'm fine. Even when I'm not fine, I'm really fine.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:07 | |
| - Ryuzaki schreef:
- Jaypaw schreef:
- Shadowrose schreef:
- Ik weet het ook nog steeds niet! Maar volgens een vriend van mij zocht hij met z'n ogen wel de klas af of mij te vinden (hij kwam langs) en bleef zelfs heel even met een verwarde, teleurgestelde uitdrukking staan toen 'm mij niet vond (ik was ergens anders) ;p
Bij mij is ie soms zo... Liefdevol <3 hij doet dan aardig enzo en dan zit ie naar me te staren (dromerig) en de andere keer praat ie niet met mij..... I DONT KNOW IT ANYMORE D: I know that 2. Ik ben tenminste blij dat ik bij hem op korfbal zit.. Zie hem namelijk niet veel op school. Hij heeft een heel ander rooster dan ik... |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:09 | |
| Mwergh.
Oke er is dus zo'n slimme jongen uit mijn klas die ik wel leuk vind enzo, en vorig jaar zaten we met een klas samen waar hij niemand van zijn vrienden had dus ja hij zat bij mij en mijn vrienden en vriendinnen zo (en onze klasgenoten), en ik zat bijna elke les voor of achter hem.
En dan dit jaar zitten we in een klas mét zijn vrienden samen, en boem. Als we alleen zijn met onze klas (die 9 van latijn dus) zit hij wél dicht bij mij, tenzij ik later dan hem een plaats kies. Maar het lijkt alsof hij altijd zo nonchalant de plaats bij mij kiest, alsof hij het niet echt bewust doet snaptje?
En nu met zijn vrienden zit hij plots met al die vrienden op banken enzo, en hij besteeds neit echt meer aandacht aan mij. Ik weet niet echt meer wat ik moet doen, vorig jaar praatten we super veel. Ik heb wel de afgelopen dagen zijn blik eens opgevangen, of eens bij hem gelopen maar niet echt dat iets echt opvalt qua doeningen.
Iemand tips of ik meer te weten kan komen als hij me leuk vind fzo? Morgen heb ik 2u'tjes godsdienst om te beginnen, dan zit ik niet met hem samen. dan een uurtje les waar we met die ene klas samen zitten, zijn vrienden dus, en dat ie wss daar dus bij zit. En dan 2uurtjes Latijn (eerste les dus er zullen plaatsen gekozen moeten worden).
Tips wat ik kan doen?
;3; |
|
| |
Freedje 838
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:13 | |
| #Laura: Ervoor gaan! Neem 'm desnoods eens apart als je vragen hebt. Als je 'm leuk vindt, zorg dan dat je naast 'm zit ofzo? ;D |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:49 | |
| @Laura, vraag of je miss een keertje iets samen kan doen ofzo, ijsje halen of iets ;p
Ik heb zo nog mijn twijfels, ookal vind ik hem echt leuk. Maar het is best raar een vriend die je al echt lang kent op die manier te zien. Hijs opeens vet geïnteresseerd, en we gaan weer afspreken. Hij noemt me veel vaker liefje of schatje enzo. Hij zegt in plaats van xlove, iloveyoubby of ik hou van je. Morgen les met hem, ben echt benieuwd. Ik wil hem echt graag weer knuffelen enzo<3 |
|
| |
Tazz 670
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:54 | |
| I want to see him again. Why does he think that I'm changed?
Ik heb dus zo'n crush op iemand van mijn oude klas. Hij was echt al mijn beste vriend sinds we in groep 1 zaten... alleen heb ik nu geen contact meer met hem omdat hij zei dat ik veranderd ben en met geesten praat enzo ;__; Ik lig meestal 's avonds in mijn bed te huilen omdat ik hem zo mis. Ik heb wel zijn telefoonnummer maar ik durf hem niet te bellen. Ik weet niet of hij boos wordt...
TIPS!!! *starts crying* WHY DOES IT HAS TO HAPPEN? I WANT TO BE WITH YOU... Every moment of my life...
|
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 4 sep 2012 - 21:57 | |
| Ik suck echt als de grootste in liefde. Enzo al ff niet meer gezien. En ook op facebook zijn er mega veel meisjes die altijd reageren op hem met hartjes enz.. Ik maak gewoon geen siekepiet kans bij hem. |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 5 sep 2012 - 15:22 | |
| ik wordt geskiptttttt!!!! |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 5 sep 2012 - 16:39 | |
| Well. I guess I'm in love.
How am I going to deal with this? |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 5 sep 2012 - 17:10 | |
| @soulheart, waarom geskipt?
@Cato; leeuk! Hoe goed ken je m? |
|
| |
Like a Freedje :3 156
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 5 sep 2012 - 20:17 | |
| I'm so in love, love, love <3 <3 <3 Hij ziet me wss zitten! Hij keek glimlachend naar me en volgens een vriendin ook glunderend, gisteren zocht-ie me in de klas en toen hij me niet kon vinden, keek hij verward, teleurgesteld en verliefd volgens een vriend <3 Maah ;D
(Hij zit in het zesde en ik in het vierde) |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 5 sep 2012 - 20:27 | |
| @Freedje: Awesome!!
@Sanne: Hij zit bij me in de klas (A) |
|
| |
Miss Esmee 163
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 7 sep 2012 - 14:55 | |
| Ow god, eergisteren gebeurde er echt iets, Er is zo'n leuke jongen bij mij op school, ben ik stiekem een beetje verliefd op XD Goed, ik had dus een feestje van school weet je wel, dus ik was behoorlijk zenuwachtig. Mjah, toen ging ik daar dus heen, en toen stond ik eerrst alleen met een vriendin, en toen ging die met iemand dansen dus toen was ik helemaal alleen. Maar na een tijdje kwam die ene jongen ineens naar me toe, en toen vroeg hij of ik wou dansen! ;D!!! Omg, ik heb toen echt zo'n leuke avond met m gehad O.o En de laatste dagen was hij echt heel aardig tegen me |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 7 sep 2012 - 16:50 | |
| omg he is so cute and this day we were standing with some others and he stood next to me and awhh C: <3 |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 7 sep 2012 - 17:18 | |
| T gevoel is niet terug ofzo. Weet nie of t miss nog zou komen, maar een hele opluchting op zich, omdat ik gewoon normaal naast m kan zitten etc. Maybe we can even become friends :3 |
|
| |
40
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 7 sep 2012 - 17:25 | |
| My love is een jaar ouder en 15 cm kleiner (zeg maar wat). Hij is wel cute <3. Gister op kamp bij de disco stond hij te staren.... Ik-> jeeeeeeeeeej! Hij-> O.O |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 8 sep 2012 - 23:27 | |
| |
|
| |
!!nana!! 575
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 9 sep 2012 - 16:59 | |
| "Everyday I mis you more and more... Oh, waarom moet het zo lang duren voor ik jouw armen weer om me heen kan voelen, voor wanneer ik mijn armen weer om jou heen kan slaan, voor ik jou weer tegen me aan kan drukken, voor ik jouw stem weer goed kan horen, voor ik jouw ogen eindelijk weer kan zien..."
Tja, mijn grote liefde woont aan de andere kant van NL. En ik wil zo graag naar hem toe, maar dat kan niet even 1 2 3. Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot na de herfst vakantie, gezien die voor ons niet gelijk loopt. Maar het weekend van zijn herfst vakantie kan ik naar hem toe, en hem zien, want dat weekend is hij ook jarig. Maar dat duurt nog zo lang...
Ik mis m zo erg, en ik hou zo veel van hem <3 |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 9 sep 2012 - 20:03 | |
| What to do, what to do, when I like somebody like you... |
|
| |
A Lunatic ... or just a Timetraveller? 296
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 13 sep 2012 - 16:47 | |
| *Dubbelpost mijn rug op*
I'm pretty sure that I can say that I have a crush on you. But it is just so difficult, for both of us ): |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|