We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 29 mei 2013 - 17:00
Ik blijf niet iedereen afwijzen voor hém. Hij mag dan zijn tijd nemen, maar hij moet niet beginnen te roddelen en zulke dingen, dan gaat hij serieus afzien. Ik weet niet waarom, maar sinds dat ik hem begin te ontwijken haat ik hem, maar wanneer ik hem dan weer zie... tja, dan val ik gewoon weer op 'm.
Maar er is nog iemand anders die ik leuk begin te vinden, en ik ben gewoon bang dat hij [waarover ik het hierboven heb] me gewoon gebruikt, gezien hij weet dat ik op hem ben. En ik ben bang dat als ik blijf volhouden en die andere afwijs, hij me gewoon zal laten stikken.
Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 29 mei 2013 - 20:06
We moesten vandaag groepjes maken voor een of ander project en jawel, jawel, niemand wilde me. Je moest met z'n tweeën of drieën, twee groepjes van meisjes waren al met z'n drieën en de andere twee groepjes wilden liever met z'n tweeën.. Nouja, toen maar aan zijn crush vragen of ik bij hem in het groepje mocht. Dat wilde hij liever niet, maar.. Hij nam het wel helemaal voor me op en werd super boos op die andere meisjes (wat trouwens hielp want ik zit nu bij een van die groepjes ^^") Weet niet goed wat ik er van moet vinden..?
Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 29 mei 2013 - 20:11
Uhu, zoals nu. Dan zeg ik iets tegen 'm op facebook via chat, en dan stuurt hij niks terug terwijl er staat dat hij 't heeft gelezen. Maar dan soms begint hij zelf een gesprek.
Right... Ik ben dinsdag naar haar huis gegaan... Het ging niet zoals ik gehoopt had. Ik klopte aan, zij deed open, ik zei dat ik even wilde praten en kwam binnen. In m'n hoofd ging alles veel soepeler dan het daar in werkelijkheid ging, er waren veel meer stiltes dan ik verwacht had. Ik vroeg haar of ze nog kwaad was, ze zei van niet. Toen vroeg ik of we tenminste vrienden konden blijven. Ze antwoordde "Hangt er vanaf hoe jij je gedraagt"... En nu weet ik niet meer zeker of IK haar wel terug wil. Ik heb de hele tijd geprobeerd haar terug te krijgen. Ik zei sorry, ik gaf haar ruimte en nu probeerde ik het weer goed te maken, en dan dit... Alsof ik me niet gedragen heb... Klink ik geïrriteerd? Vast wel... Alleen... Ik ben dan wel kwaad als ze er niet is, maar zodra ik haar zie... M'n hart bonkt, ik moet weg kijken om niet te staren en... Je begrijpt me wel... Kan iemand me zeggen wat er gebeurt en/of wat ik nu zou kunnen doen? Ik ben hartstikke in de war...
Also: Chi, je moet niet (vind ik) wachten voor iemand als je iemand anders al leuk vindt. Maar, dat betekent niet dat je meteen weer terug kunt springen in een relatie... Maar goed, ik weet niet wat er allemaal gebeurd is... Misschien moet je juist wachten, maar als iemand over mij zou gaan roddelen, ben ik klaar met diegene...
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 28 jun 2013 - 15:05
Hem per ongeluk onbewust genegeerd en nu roddelen mijn busbegleidster & chauffeur over me dat ik een stom kind ben of zo, en nu lijkt het of 'ie kwaad is
Onderwerp: Re: Liefdes topic do 18 jul 2013 - 22:06
Wauw ik faal zo hard Ik vond zo een jonge leuk, maar ik vind mensen dan altijd weer over the top leuk en dan als ik 't aan mijn vriendinnen vertel dan gaan ze er helemaal over praten. Gwn dit: Ik ..... leuk. Oh my gosh zo schattig 2 minuten later I LOVE HIM AAAAAAH
en dan forceer ik mijn vriendinnen om van die berichtjes te sturen van ja mijn vriendin vind je leuk. En toen wou zon stomme fake bff cool zijn enzo en toen ging ze allemaal ''hints'' geven. Great hele klas wist wie die vriendin dus was en toen vertelde ik al mn vriendinnen dat ik hem niet meer leuk vind maar ik schaam me zo erg!!!!
Maar er is ook beter nieuws op de wereld. Want ik ben dus echt het hele jaar door met mijn vriendinnen de nerds van de klas geweest en da was niet echt heel fantastisch, maar ja ik had mijn vriendinnen en we werden niet echt gepest. Maar nu is er zo een jongen die ik van school en nog van twee andere dingen ken en hij is ook een soort van Nerd (maar volgens mij werd hij wel gepest ) Maar volgens mij matchen we en ik vind hem wel aardig en mijn beste vriendin zei is een keer zo van: Hij kijkt altijd boos tenzij hij jou ziet, terwijl ik haar duidelijk had verteld dat ik hem niet leuk vind/vond. En al mijn vriendinnen zeggen dat hij altijd gemeen is maar ik vind hem niet gemeen. En mijn ouders kennen hem en die vinden hem een hele aardige jongen. Maar toen was ik dus echt heel blij toen ik te horen kreeg:
Dat ik volgens jaar bij hem in de klas kom!!!!! *doet een dansje*
Onderwerp: Re: Liefdes topic do 18 jul 2013 - 22:25
Begin van het schooljaar was ik verliefd op een jongen bij mij uit de klas. Was het eerste jaar op de middelbare, en ik kende hem dus nog niet enzo. Hoe dan ook, vriendin van mij was dat ook, al wilde ze dat niet toegeven, en zij kreeg uiteindelijk met hem. Hebben nu nog steeds, dus ik ben blij voor hen. Maar, elke keer als ik hem zie, en dat is dus best vaak, ben ik het liefst bij hem in de buurt. We zijn nu goede vrienden, maar ik weet gewoon niet precies wat ik voel voor hem. Kan iemand me hier misschien mee helpen?
Goed, ik zal dan ook maar meteen alles eruit gooien ;w;
Sinds April heb ik een vriendje aan de haak geslagen. Een schat van een joch, echt waar. Hij's dit jaar geslaagd voor zijn eindexamen HAVO en gaat nu studeren in Zeeland. Ik, daar in tegen, ben gezakt en moet dus nog een jaar doen, en blijf dus in Maastricht wonen. Hierdoor zal ik 'm door de weeks niet kunnen zien en moet ik tot het weekend moeten wachten ;w;
Maar, het grootste probleem moet nog komen. Want van iemand houden met gemengde gevoelens is nooit leuk. Al, well, niet zo zeer gemengde gevoelens :/ Ik zal 't proberen uit te leggen.
Ik heb een zekere vorm van faalangst, daar zijn we heel laat bij de eindexamens achter gekomen. Toen we de week daarna op vakantie gingen, waar Walter [mijn vriendje] ook bij was, heb ik een week lang weinig tot niets gegeten door de stress en het verwerkingsproces van de examens. Ik ben hierdoor nogal bang geworden dat ik alles voor Walter verpest heb. Met de uitslag van de examens werd het niet veel beter en atm leef ik nog steeds half in een stress wereld, terwijl ik mezelf er eigenlijk bij neer heb gelegd.
Maar mijn probleem nu is dus dat telkens als ik naar Walter toe ga, of als hij bij mij is, dat ik me ziek en misselijk begin te voelen. Ik ga me druk lopen maken [stressen], omdat ik bang ben dat ik niet goed genoeg ben voor 'm en dat ik alles voor 'm verpest. Ik slik af en toe valeriaan om rustig te blijven, maar zelfs dat helpt niet meer ;w;
Het ergste is nog wel dat het weer beter gaat op het moment dat 'ie weg is en daar voel ik me zo k*t over, ik wil gewoon bij 'm zijn zonder me druk te lopen maken. Gewoon weer kunnen eten en niet naar het toilet te hoeven rennen zodra ik ook maar iets van voedsel naar binnen heb gewerkt.
Onderwerp: Re: Liefdes topic za 3 aug 2013 - 21:21
Twilight schreef:
Heb je er al met hem over gepraat Q? Want ik denk dat dat heel erg kan opluchten.. Succes in elk geval! :c
Gister zijn we wat gaan drinken en toen heb ik 'm mn post laten lezen. Hij snapt 't gelukkig wel en vind het schattig dat ik me zo'n zorgen maak. Ik hoop alleen dat ik nu mezelf erover heen kan zetten :') Maar het gaat atm gelukkig wel wat beter.
Oakpaw
“Every oak tree started out as a couple of nuts who decided to stand their ground.”
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Iedereen zegt dat ik niet zoveel moeite voor 'm hoef te doen, maar ik kan toch niet alsof ik blind ben m'n gevoelens negeren? En daarbij hebben m'n vrienden hem al mega keren betrapt op het staren naar me, maar ik ben gwn nie zeker. Eergisteren liep 'ie vlak achter me, misschien dat 'ie geen gesprek durfde aan te gaan want toen ik 'm aankeek lachte hij wel. (Ik liep bij m'n ietwat hyperactive bff) Zoveel vragen, weinig antwoorden ;u;
We were together.... I forgot the rest
Graystripe
Member
ϾHł ღ 1403 Actief
CAT'S PROFILE Age: .: Died at the age of 130 moons Gender: Tomcat ♂ Rank:
Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 okt 2013 - 21:03
Net wanneer m'n crush waar ik dus al twee jaar op ben duidelijke tekens begint te vertonen dat 'ie me wel degelijk leuk vind begin ik gevoelens te krijgen voor iemand anders. They've got to be kidding me ><
Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 21 okt 2013 - 21:05
Graystripe schreef:
Net wanneer m'n crush waar ik dus al twee jaar op ben duidelijke tekens begint te vertonen dat 'ie me wel degelijk leuk vind begin ik gevoelens te krijgen voor iemand anders. They've got to be kidding me ><
Auch das kut voor je;c Anders kijk je of die ene waar je nu gevoelens voor hebt of die jou leuk vind ofzo? Of kijken bij welke je het meeste gevoelens hebt?