Liefdes topic - Pagina 23

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 35 ... 47  Volgende
Lays
Member
Liefdes topic - Pagina 23 DPKsfdL
Tessaaaa
44
Actief

CAT'S PROFILE
Lays
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 4 apr 2013 - 21:41

quick question hoe oud ben je. Nu word er gewoon tegen mij gezegt ik hou van je en vroeger deden we het met briefjes :3

Vraag gewoon een keer of ze meet gaat wat leuks doen ofzo bioscoop of iets in die richting

Liefdes topic - Pagina 23 2quk5tl
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunnykit
Member
Mariekseltjah
851
Actief

CAT'S PROFILE
Sunnykit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimevr 5 apr 2013 - 13:35

Volgensmij haat de liefde mij... Eerst word ik verliefd op een jongen, later blijkt dat hij ook op mij is en dan moet ik per se naar een andere school zonder dat ik zijn telefoonnummer/e-mailadres/achternaam/etc. weet. En als ik mijn beste vriendin vraag om mij te helpen weer contact met hem te krijgen zegt ze nee...

Liefdes topic - Pagina 23 1115t15
Liefdes topic - Pagina 23 Mambostuck_sollux_by_yukinotenshi23-d6480hqLiefdes topic - Pagina 23 Zodiac_stamp_by_paramourxlights-d52blryLiefdes topic - Pagina 23 Homestuck_stamp__smilies_by_kitsumon-d4cqrvhLiefdes topic - Pagina 23 Yet_another_homestuck_stamp_by_lavender_ink_e-d418c40Liefdes topic - Pagina 23 Mambostuck_terezi_by_yukinotenshi23-d64801h
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 3:03

ik heb iemand ontmoet via minecraft..

hij houd van dezelfde dingen als ik O_o
hij helpt me altijd en is een computer+minecraftexpert. (hij kan zelfs h*cken.. O_o)
hij heeft speciaal om met mij te kunnen smsen een simkaart gekocht hij helpt altijd bij de server hij zit in het 1ste boek van warrior cats, hij zei 1x tegen mij dat hij op me was..
(en we zijn getrouwt op minecraft LOL)
hij heeft teamvieuwer en via dat helpt hij me als mijn computer raar doet, of ik een mod voor minecraft wil installeren maar niet weet hoe.. ( hij en mijn broer zijn de enige die weten hoe je een minecraft mod installeert op windows 8, maar mijn broer wil me nooit helpen en hij wel yay hij is lief xdd)

i think its my soulmate xDD

maar echt 'verlieft' ben ik nog nooit geweest xdd
misschien omdat ik 11 jaar ben eh, dan ben je daar ook niet zo mee bezig :3

raar ik dacht dat ik hier de forever alone was :3

Liefdes topic - Pagina 23 W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Dawnheart
Member
Marijn
219

CAT'S PROFILE
Dawnheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 6 apr 2013 - 3:06

Sunnykit schreef:
Volgensmij haat de liefde mij... Eerst word ik verliefd op een jongen, later blijkt dat hij ook op mij is en dan moet ik per se naar een andere school zonder dat ik zijn telefoonnummer/e-mailadres/achternaam/etc. weet. En als ik mijn beste vriendin vraag om mij te helpen weer contact met hem te krijgen zegt ze nee...

Misschien omdat dat dan niet de ware is.. ofzo..
maar het spijt me voor je..

Liefdes topic - Pagina 23 W4s41
Kittypaw - Sparklez - Dawnheart - Forestkit - Musicheart - Phanter - Stonepaw** - Forestkit - Halfsight - Brightkit.
Nightwing
Member
Lianne
147
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimema 15 apr 2013 - 19:55

Ik ga binnenkort met hem en mijn jeugd vriendin lunchen. Na wat ik allemaal hoor, passen we wel goed bij elkaar qua interesses (:

Liefdes topic - Pagina 23 TKuWqs8A

Thanks Babs<3:
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 2:31

Ripple schreef:
Mijn crush is zó lief hé. <3 Ik mag elke pauze op zijn schoot zitten, ik mag overal naar toe op zijn rug en mag hem zelfs dinsdag opmaken als Andy van BVB. ;D Altijd als ik op z'n schoot zit zitten we helemaal lief enzo en komen vrienden van mij naar me toe: 'OMG HEB JIJ MET *Name*?!!???!' En ik zo. 'Nee..?' Laatst was hij ook heel lief. Ik zat op iemands Ipad te spelen in de pauze, dan komt hij helemaal naar me toe om te vragen of ik meega naar de snackbar en dat hij wel betaalt. Jammer genoeg voelde ik me niet zo lekker dus heb ik nee gezecht, maar daar heb ik nu best wel spijt van. :c

Omg, lief<3
maar als je je niet lekker voelde gewoon niet naar snackbar gaan, andere keer kan wel tja. Waarom is erniemand (behalve die minecraft jongen) op mij die wél in sneek woont en zoveel moeite voor me deed..

Liefdes topic - Pagina 23 2lniil3
Other:
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 20:00

Oh god damn, ik weet echt niet hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik op hem ben... Ik probeer nu tips te zoeken op het internet, maar het is allemaal van lach naar hem 3 tellen, kijk weg. speel met je haar etc, welnu, ik vind me niet echt... tja... sexy ervoor. Maar iedere keer met hem dat hij in mijn buurt is, ik aan hem denk, als hij me per ongeluk aanraakt krijg ik gewoon kippenvel en ben ik opeens verlegen en word ik fackin rood. Ik ben te verlegen om naar hem toe te stappen of een beetje met hem te flirten ofzo. Ik heb wel zijn telefoon nummer en Skype, maar mijn beltegoed is zo goed als op, hij wilt alleen Wapp gebruiken wat ik nii heb omdat ik nog met zo'n koelkast ding loop, en als ik met hem moet gaan skypen durf ik niet echt tegen hem te praten... Gawd what should I do?

Liefdes topic - Pagina 23 CFKdxRZ
Spottedleaf
StarClan
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedi 16 apr 2013 - 21:06

Hij heeft echt zo'n mooie stralende lichtblauwe ogen. <3 En de laatste tijd staren we in elkaars ogen, no idea of dat een goed teken is. Zolang hij maar weet dat ik al vijf jongens dit jaar heb afgewezen voor hem. Like, voor iedereen ben ik goed genoeg maar hij vond dat hij me nog niet goed genoeg kende. Ach ja de woorden 'Wat niet is kan nog komen' had hij nog gezegd, en omg... <3

Liefdes topic - Pagina 23 8drbHgc
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 13:06

Oke.. volgens mij komt de liefde mij nooit bezoeken

ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ
Liefdes topic - Pagina 23 E1lONzZ
Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY
Ravenheart
StarClan
Liefdes topic - Pagina 23 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 13:25

@Marijn: Niet om je roze bubbel kapot te prikken en zo, maar kijk wel uit wat je over teamvieuwer doet met hem he? Hij kan op die manier ook allemaal informatie van jouw pc halen die je liever niet aan anderen geeft. (:

Volgende week is het 26 April en dan ben in onderweg naar Den Haag om naar haar toe te gaan! <3 Ik heb er heel veel zin in!

I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Liefdes topic - Pagina 23 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimewo 17 apr 2013 - 20:26

Ty schreef:
Oh god damn, ik weet echt niet hoe ik hem duidelijk moet maken dat ik op hem ben... Ik probeer nu tips te zoeken op het internet, maar het is allemaal van lach naar hem 3 tellen, kijk weg. speel met je haar etc, welnu, ik vind me niet echt... tja... sexy ervoor. Maar iedere keer met hem dat hij in mijn buurt is, ik aan hem denk, als hij me per ongeluk aanraakt krijg ik gewoon kippenvel en ben ik opeens verlegen en word ik fackin rood. Ik ben te verlegen om naar hem toe te stappen of een beetje met hem te flirten ofzo. Ik heb wel zijn telefoon nummer en Skype, maar mijn beltegoed is zo goed als op, hij wilt alleen Wapp gebruiken wat ik nii heb omdat ik nog met zo'n koelkast ding loop, en als ik met hem moet gaan skypen durf ik niet echt tegen hem te praten... Gawd what should I do?

Someone a Tip? :c

Liefdes topic - Pagina 23 CFKdxRZ
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 1:07

[quote="Ravenkit."]@Marijn: Niet om je roze bubbel kapot te prikken en zo, maar kijk wel uit wat je over teamvieuwer doet met hem he? Hij kan op die manier ook allemaal informatie van jouw pc halen die je liever niet aan anderen geeft. (:

Volgende week is het 26 April en dan ben in onderweg naar Den Haag om naar haar toe te gaan! <3 Ik heb er heel veel zin in![/quot]

I know, but relax I know what I do. (Maar mijn broer niet x.x)

& succes met naar Den haag te gaan xD euhh ik bedoel:'succes met de meeeting
(OMG kan niet typen op de iPad)

Other:
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimedo 18 apr 2013 - 1:11

Ty schreef:
Ty schreef:

Someone a Tip? :c

Euh, Ik wil je wel helpen maar ben er zelf ook niet expert in.ik durf niets XD.
Wat ik zou doen is vaker met hem praten, anders ziet hij je nooit staan :3
Sorry ik zou het zelf ook niet weten, succes.

Other:
Dovepaw
Member
Liefdes topic - Pagina 23 IWHPXI6
Jamie
270
Actief
“Life can get you down so I just numb the way it feels I drown it with a drink and out of date prescription pills”

CAT'S PROFILE
Rank:
Dovepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 9:27

Ik weet het niet zeker, maar hier is mijn verhaal:
(Hij weet dus al dat ik op hem ben~)
Maandag kwam de bus iets te laat (1 uur~schoolbus) en dus kwamen ze af met een belbus van de Lijn. Er was niet veel plaats, maar aangezien ik de eerste was die werd opgehaald had ik nog veel keuze waar ik wou zitten. Na mij stapte nog een jongen op, en daarna dé jongen. Hij ging nét voor mij zitten. Hij praat echt mega charmant. <3 En dus, toen we op school waren wachtte ik op hem en liepen we samen naar de speelplaats. Dinsdag ging het ook zo. Maar dan, ben ik plots bekender op school enzo en hangen er meer mensen rond me. Mijn vriendinnen weten dat ik op hem ben enzo, en zijn vrienden weten het denk ik ook. Telkens als we in elkaars buurt komen beginnen zij te lachen ofz. xD Maar toen, donderdag, liep hij voorbij, helemaal alleen. En voor de eerste keer keek hij in onze klas naar mij en wierp hij zo'n mega charmante lach op mij. <3 Die dag hebben we ook vaak gepraat enzo. Gisteren het zelfde verhaal. Hij keek naar binnen en lachte weer. Ook op de speelplaats keek hij me telkens aan. En toen we naar de bussen liepen wandelde hij extra snel om me in te halen zodat hij naast me kon lopen. En gisteren avond startte hij zelf een gesprek op facebook. <3 Ik denk dat alles toch nog goed komt.<3

F*ck me gently with a chainsaw
Hollowstreak
Member
Juultje
137
Actief

CAT'S PROFILE
Hollowstreak
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:08

*Le deep sigh* Ik was dus op jullie weten wel wie denk ik, de crush waar ik al vaak over vertelde. Well, laatst hoorde ik dus dat hij twee andere mensen leuk vind van mijn beste vriend, dus ik was helemaal sad enzo. Die dag heb ik zoveel gehuild en ben ik zelfs huilend de les uitgerend. Nja, hier komt 'ie dus: Ik rende zo naar de WC's, en een vriend van mij uit de tweede glipte z'n les uit en ging me achterna om me te troosten en me te huggen enzo. Ik wilde niet vertellen wat er was, en de volgende twee dagen bleef hij dat doorvragen omdat hij bezorgd was. Ik zat al ook wel eens op zijn schoot enzo (Ik zit altijd wel op iemand, dat is gewoon een gewoonte x'D) en toen hoorde ik van mijn beste vriend dat hij gezecht had dat hij mij leuk vind. Toen begon ik hem ook leuk te vinden, maar die dagen dat ik het hem wou zeggen was hij ziek. Nja, niet zo erg opzich, maar nu komt het tweede deel: Sinds dat ik tegen een paar mensen heb gezecht dat ik die ander leuk vind, doet mijn oude crush opeens uit het niets poeslief tegen me, roept door de kantine 'waar is mijn meid?' en trekt me dan mee naar het plekje waar meestal de stelletjes zitten en trekt me op zn schoot. Mijn vriendin en mijn beste vriend (zijn een stel) zaten naast ons en wij keken elkaar aan van: Wtf. En gisteren startte hij ook opeens een chat op FB, wou hij opeens skypen, reageerde hij op al mijn foto's en like'te ze allemaal. Nu ben ik zo in de war, omdat ik ze allebei eigenlijk leuk vind, en zij mij ook blijkbaar. Voor wie moet ik nu gaan?? Note: Mijn oude crush is 16, de ander 15.

theme Ω voice Liefdes topic - Pagina 23 4CBFt5z
Welcome to the bloodbath, we took it to the top!
Fierce fight! Death match; come and join the club!
Diamundo
Member
Kevin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Diamundo
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:22

Hey Juul,

Ik heb ergens een (gouden) regel gelezen:
Citaat :
If you fall in love with two people, pick the second. If you really loved the first person, you wouldn't have fallen for the other.
Verder kan ik wel allemaal advies geven, maar daar ben ik ook niet zo goed in... Ik zou zeggen, luister naar je hart, of vraag die beste vriendin om raad.

Good luck!

Ik weet alles!
K~

Liefdes topic - Pagina 23 2lkw6lx
Swiftkit

Laatst aangepast door Diamundo op za 20 apr 2013 - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Runeshade
Member
Liefdes topic - Pagina 23 5Celi7F
ワゾウラ
141
Actief
"I prefer to have my nightmares with open eyes."

CAT'S PROFILE
Rank:
Runeshade
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:30

Juul, ik zou even goed kijken hoe je, je voelt tegenover beide en vooral geen overhaaste beslissingen maken.
En over dat gezegde hierboven: het zit niet zo simpel in elkaar dat je dat echt kan zeggen. (K we et dat het niet jouw bedachte zin is, maar om even mijn mening te geven)
Hollowstreak
Member
Juultje
137
Actief

CAT'S PROFILE
Hollowstreak
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:44

@Diamundo: Dat gezegde ken ik, ja. Alleen is het een beetje moeilijk, aangezien ze bijde goede vrienden van me zijn.

@Waz: Idd, je hebt gelijk. Mijn vriendinnen/vrienden zeggen dat ik voor die tweede moet gaan, aangezien ze de ander eng vinden. Maar toch blijven ze zeggen dat ik wel beter bij die ander pas. Dus aan hun heb ik ook niet echt iets. :''D

theme Ω voice Liefdes topic - Pagina 23 4CBFt5z
Welcome to the bloodbath, we took it to the top!
Fierce fight! Death match; come and join the club!
Diamundo
Member
Kevin
26
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Diamundo
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 21:57

Tsja, dan is dit een gevalletje moeilijk...
Ik zou zeggen: stel jezelf vragen over beide personen, zoals:
  • Jouw vriend(inn)en vinden die eerste eng, maar de vraag is, vind jij dat ook?
  • Voel je je speciaal bij die tweede, of alleen getroost en meer niet?

Zoiets. Is dat een idee?

En tsja, verder moet je niet teveel naar mij luisteren, ik ben zo ongeveer het tegenovergestelde van Dr. Love
noem me maar Kevin, real name

Ik weet alles!
K~

Liefdes topic - Pagina 23 2lkw6lx
Swiftkit

Firedance
Warrior Goddess Lightning
Liefdes topic - Pagina 23 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitimeza 20 apr 2013 - 22:03

Haha ik ben er ook nie goed in hoor. Maar wat hierbiven gezegt wordt is wel zo. Kijk naar wat jij vind en voelt. Wat anderen vinden moet je hier gewoon helemaal buiten laten, want die laten jou niet verliefd zijn. Dat is een gevoel wat je zelf hebt en je zult er dus ook zelf achter moeten komen bij wie dat echt of het sterkst is.

Liefdes topic - Pagina 23 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 23 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 23 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 35 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: