|
|
Aurora Borealis 987 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 dec 2014 - 23:08 | |
| je sig maakt het erger xD be save mofo xD |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 dec 2014 - 23:17 | |
| - Northernlight schreef:
- je sig maakt het erger xD be save mofo xD
yeah... minatsuki (raza) is my horny psycho b*tch... doesn't really help now does it! |
|
| |
Babs 2730 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 dec 2014 - 23:25 | |
| -Facedesk-
I'm such a coward x'D |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 dec 2014 - 23:27 | |
| - Slatepaw schreef:
- -Facedesk-
I'm such a coward x'D +1 :') |
|
| |
As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 22 dec 2014 - 23:40 | |
| *Takes deep breath*
Okey in naam van Aimée en mij, willen we dus het nieuws brengen dat wij, sinds enige dagen, een koppel zijn.
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. |
|
| |
iro 833 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 0:29 | |
| - Silvergale schreef:
- *Takes deep breath*
Okey in naam van Aimée en mij, willen we dus het nieuws brengen dat wij, sinds enige dagen, een koppel zijn.
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. Omg omg gefeliciteerd!! I bet you're veeeery cute together! Wish u two the best <3 |
|
| |
Pete Goez 4113 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 0:33 | |
| - Silvergale schreef:
- *Takes deep breath*
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. Gefeliciteerd both! (: |
|
| |
Hanna (ZONDER 'H' OP HET EINDE!) 2917 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 0:35 | |
| - Silvergale schreef:
- *Takes deep breath*
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. Gefeliciteerd! I wish you both the best (: |
|
| |
Bo ~ 766 Actief And I don't want the world to see me, because I don't think they'll understand.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 0:43 | |
| Congratz both (:
------------------------- Welp laten we zeggen dat hij nu Negeerbeer heet xD hij negeerde me dus ik noemde hem een Negeerbeer en hij zei dat hij dat was dus nu heet ie Negeerbeer :'D |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 1:23 | |
| Gefeliciteerd Assie en Aimee! Ik hoop dat jullie heel gelukkig worden met elkaar ;')
Laatst aangepast door Tallshadow op di 23 dec 2014 - 12:13; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
1066 Actief
| |
| |
| |
Dieuw 1679 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 9:50 | |
| Gefeliciteerd Assie & Aimee! Echt heel lief <3 |
|
| |
177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 11:21 | |
| - Silvergale schreef:
- *Takes deep breath*
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. Dat is geweldig voor jullie! Ik ben zo blij voor jullie beide! <3 |
|
| |
Aiméeeeeeee 1371 Actief I was born to die
Like everyone on earth
But I want to be the reason
You fulfilled your purpose
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 23 dec 2014 - 12:18 | |
| |
|
| |
Marijn (kittypaw) 928 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 24 dec 2014 - 1:06 | |
| |
|
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 24 dec 2014 - 13:23 | |
| Super leuk, gefeliciteerd! (:
|
|
| |
Jamie 360 Actief Alone.
Yes, that's the key word,
the most awful world in the English tongue.
Murder doesn't hold a candle to it
and hell is only a poor synonym.
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 24 dec 2014 - 18:30 | |
| - Silvergale schreef:
- *Takes deep breath*
Sommigen van jullie wisten dit misschien al, en we zijn jullie dan ook hartelijk dankbaar voor de felicitatie's, en bovendien om niets hierover tegen iemand te zeggen. Het betekent heel veel voor ons dat er mensen zijn als jullie die dit accepteren, waarvoor alle dank. Owh, ik ben weer zo heerlijk laat :') Ontzettend gefeliciteerd beide, ik hoop dat jullie heel gelukkig met elkaar zijn <3 |
|
| |
142 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 24 dec 2014 - 19:17 | |
| Wel,het gaat nog even duren voordat we letterlijk bij elkaar zijn. Lange afstand relatie |
|
| |
Anni-Sensei 137 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 24 dec 2014 - 22:11 | |
| @Hierboven Ik ken je pijn maar al te goed, mijn ex woont in Amerika en we zijn uit elkaar gegaan omdat we het niet aankonden. Ik mis m echt heel erg :/ |
|
| |
marijn 924 Actief ''I can guarantee I will do evil things.''
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 26 dec 2014 - 2:00 | |
| - Serenemind schreef:
- @Hierboven Ik ken je pijn maar al te goed, mijn ex woont in Amerika en we zijn uit elkaar gegaan omdat we het niet aankonden. Ik mis m echt heel erg :/
Mijn oom heeft iets met iemand in italie. World Y u gotta be so big |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|