|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 31 maa 2013 - 18:38 | |
| @Quinty, //hugg, gewoon rustig aan doen, en probeer er vertrouwen in te krijgen, je voelt van zelf wel aan of het goed is of niet <3 |
|
| |
Cato 324 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic zo 31 maa 2013 - 22:51 | |
| Waarom ben ik zo'n watje .w. |
|
| |
Juul 45 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic ma 1 apr 2013 - 10:28 | |
| Mijn crush is zó lief hé. <3 Ik mag elke pauze op zijn schoot zitten, ik mag overal naar toe op zijn rug en mag hem zelfs dinsdag opmaken als Andy van BVB. ;D Altijd als ik op z'n schoot zit zitten we helemaal lief enzo en komen vrienden van mij naar me toe: 'OMG HEB JIJ MET *Name*?!!???!' En ik zo. 'Nee..?' Laatst was hij ook heel lief. Ik zat op iemands Ipad te spelen in de pauze, dan komt hij helemaal naar me toe om te vragen of ik meega naar de snackbar en dat hij wel betaalt. Jammer genoeg voelde ik me niet zo lekker dus heb ik nee gezecht, maar daar heb ik nu best wel spijt van. :c |
|
| |
»Quinty« 1016 Actief I've never been good enough
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 2 apr 2013 - 22:14 | |
| Hehehe. I just had to :') Anywayz. Het was zo gezellig vandaag =w= Sowieso trek ik 'm al de hele dag mee, tot ergernis van Synkk atm x'D Vandaag bij Synkk thuis, voor eventjes voordat ik naar werk toe moest xD, deelde we één stoel en aangezien 'ie Plague Inc. aan het spelen was op mijn mobiel, had ik mn armen over 'm heen geslagen zodat ik mee kon kijken en ondertussen mee kon kijken bij Synkk, die Prototype 2 aan 't spelen was. Toen Synkk weg was zie 'ie dat 'ie het leuk vond als ik zo hugable was [wat vooral kwam omdat ik me kut voelde door mijn slechte punten .w. dan zoek ik aandacht] :') So, yeah. I'm pretty happy :') |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic wo 3 apr 2013 - 17:40 | |
| Pff. I don't know it anymore. De jongen die ik al sinds het begin van de middelbare leuk vind (T), is nog steeds superlief enal. Maar nu is er een nieuwe jongen in beeld (J).. T is en blijft een schatje, al doet ie alleen aardig tegen mij. Hij is 'de macho' van de klas zogenaamd. Nou dit speelt 'ie gewoon allemaal. Het ergste vind ik nog dat werkelijk elk (zogenaamd) populair meisje de hele dag om hem heen hangt. Ik erger me er gewoon dood aan. Twee van die vijf hebben zelf een vriendje, maar toch hangen ze zo om T heen. Net alsof hij de wereld is en zij helemaal niets. Nou, hij is zelf niet eens iets. Alleen maar omdat er een paar hondjes (ja, ik heb het over die meisjes) om hem heen hangen is hij dé man. Nou voor mij dus niet. Ik vind hem leuk om hele andere redenen en daarom werd ik vorig jaar enorm raar aangekeken, omdat hij niet cool was, hij hoorde bij de 'nerds'. Er zaten toen ook een paar knappere en populairdere jongens in onze klas, waar hen toen omheen hingen (Met de knapste was ik toen heel goed bevriend, en iedereen was daar jaloers op btw x'D). Sinds die jongens uit onze klas zijn gegaan is T de stoerste. Ik mag hem echt niet meer zo, hij doet gewoon niet aardig meer en ik val normaal niet bepaald op de macho's. Ze zijn altijd zo fake en denken dat ze alles zijn. Ik val veel meer op jongens met een beetje inhoud, ook al zijn ze dan niet zo heel erg knap. En nu is dus J in the picture verschenen. Hij is superlief en we hebben superleuke gesprekken, met vooral veel 'xx' haha. T is nooit zo geweest. Ik weet gewoon allemaal niet meer wat ik moet doen pffff. |
|
| |
»q.u.i.n.t.y« 788 Actief I'm a predator, but I don't have to be a killer
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 12:44 | |
| Na een awkward gesprek samen vandaag in t tussenuur, zijn we nu officieel een stel <3 |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 12:48 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Na een awkward gesprek samen vandaag in t tussenuur, zijn we nu officieel een stel <3
A'Wwwww feli meis! *hugg* |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 15:02 | |
| Omgomgomg! Gefeliciteerd Quinty <3 Me's so happy for you <3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 15:42 | |
| - Innerghost schreef:
- Omgomgomg! Gefeliciteerd Quinty <3 Me's so happy for you <3
+1 Congratz Q <'3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 15:44 | |
| Thanks people, het is allemaal nogal snel gegaan en hij moest na school direct naar huis toe, maar we maken t als ik thuis ben van werk het pas bekend ;D |
|
| |
55 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 16:04 | |
| |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 16:05 | |
| |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 16:06 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 20:58 | |
| Merci mensjes <'3
Het staat nu ook op Facebook, hell just broke lose xD |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:10 | |
| nu komt Stijn even bekennen... nou ik val dus behoorlijk voor een meisje bij mij in de klas. ze is knap grappig en hartstikke aardig. ik vind haar echt leuk. elke keer als ik met haar praat moet ik blozen. ik probeer duidelijk te maken dat ik haar leuk vind maar ik weet niet precies wat ik moet zeggen hebben jullie wat tips voor mij? |
|
| |
Bo ~ 860 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:13 | |
| - Thistleclaw schreef:
- Merci mensjes <'3
Het staat nu ook op Facebook, hell just broke lose xD OMMGGG Q Congratz <'3 |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:33 | |
| - Aquila schreef:
- nu komt Stijn even bekennen...
nou ik val dus behoorlijk voor een meisje bij mij in de klas. ze is knap grappig en hartstikke aardig. ik vind haar echt leuk. elke keer als ik met haar praat moet ik blozen. ik probeer duidelijk te maken dat ik haar leuk vind maar ik weet niet precies wat ik moet zeggen hebben jullie wat tips voor mij? AWW cute ;D Wat is haar karakter? |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:36 | |
| - Frostypaw schreef:
- Aquila schreef:
nou ik val dus behoorlijk voor een meisje bij mij in de klas. ze is knap grappig en hartstikke aardig. ik vind haar echt leuk. elke keer als ik met haar praat moet ik blozen. ik probeer duidelijk te maken dat ik haar leuk vind maar ik weet niet precies wat ik moet zeggen hebben jullie wat tips voor mij? AWW cute ;D Wat is haar karakter? ze is vriendelijk grappig en houd van lachen. als je iemand anders beledigd word ze boos en als je haar beledigd lacht ze je simpel weg uit. verder is ze altijd vrolijk. |
|
| |
Ann -3- 288
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:37 | |
| - Aquila schreef:
- Frostypaw schreef:
- Aquila schreef:
nou ik val dus behoorlijk voor een meisje bij mij in de klas. ze is knap grappig en hartstikke aardig. ik vind haar echt leuk. elke keer als ik met haar praat moet ik blozen. ik probeer duidelijk te maken dat ik haar leuk vind maar ik weet niet precies wat ik moet zeggen hebben jullie wat tips voor mij? AWW cute ;D Wat is haar karakter? ze is vriendelijk grappig en houd van lachen. als je iemand anders beledigd word ze boos en als je haar beledigd lacht ze je simpel weg uit. verder is ze altijd vrolijk. Ik ga wat proberen, maar meisjes vinden het leuk als jongens dingen uit zichzelf doen wat schattig is. Ik zet hier morgen wat neer ;3 |
|
| |
Stijn. 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 4 apr 2013 - 21:39 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |