Liefdes topic - Pagina 20

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Liefdes topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 33 ... 47  Volgende
Snowcrystal
Member
Liefdes topic - Pagina 20 DPKsfdL
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:28

Moonpaw schreef:
OMGOMGOMG!!
I never knew tha a hot body like that was hiding underneath his shirt 0.o

Tess I owe you one <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostclaw
Member
Mushroom C:
462

CAT'S PROFILE
Frostclaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 20 nov 2012 - 22:34

Jojo heeft een vriendin. En dat wist ik niet... Plus, dat ben ik niet ;---;
Snowcrystal
Member
Miss Pettyfer
4632
Actief

CAT'S PROFILE
Snowcrystal
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 12:58

Omg! <3
Hij mag me echt, He made my day again
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimewo 21 nov 2012 - 13:18

Fuuuu, zondag afspraak met mijn cursh....

But there's still another boy I like ._.
why does this has to happen to me...
I few days ago I said that I hate love, that it always hurts!
but know... Jeezz, I am weak...

I still like him, and I'll love to be with him... But I am also scared to get broken again...
That's why I don't want it...
I AM JUST FUCKING SCARED
Bigkit
Member
33

CAT'S PROFILE
Bigkit
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 22 nov 2012 - 21:49

Ik heb dus een Crush..

Ze zit in me klas.. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken, hoe ik moet laten blijken dat ik er leuk vind.. Ik wil natuurlijk niet dat heel de klas het gelijk weer weet.. Goddamm.. Als ik die girl zie, gaat me hart sneller kloppen..

Can somebody please help me...
Blossompaw
Member
Cato ^^
2662
Actief

CAT'S PROFILE
Blossompaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 20:46

Wiehie, gym vandaag, basketballen. We werden in groepjes verdeeld van mensen die ongeveer even groot waren, dus zat ik met 2 mensen die ik haat en me dik noemen, twee meisjes die ik mwah vind, twee jongens die ik mag en m'n crush <3 Moeten we er 2 groepjes van maken, en dan heb je zeg maar A-B-C-D aanvallen + E-F verdedigen, E-F-G-H aanvallen + A-B verdedigen, A-B-C-D aanvallen + G-H verdedigen, E-F-G-H aanvallen + C-D verdedigen als je het een beetje snapt. Dus ik moest met die jongens die ik aardig vind en m'n crush aanvallen, vervolgens met m'n crush verdedigen etc. Uiteindelijk zegt hij: "We zijn het onverslaanbare team met Cato." zegt een van die aardige jongens: "Dat is niet erg aardig, alsof Cato er niet bij hoort." zegt m'n crush: "Jawel, ik zeg met, niet en, dus zijn we onoverwinnelijk onder andere dankzij Cato." dus ik helemaal smilen en alles. Gaan we weer op de banken zitten, zeg ik "We zijn team Epic." en toen hebben we een gesprek gehad over manga =D
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimewo 28 nov 2012 - 21:23

@Cato; awesum <3

Vandaag moesten we een partijtje doen bij korfbal training <3 Guess what? ik mocht hem verdedigen >D En vorige week woensdag; DE HEELE FUCKIN TRAINING MET HEM SAMENGEWERKT <'3 Like a heaven to me <33 Hij complimenteerde me super vaak, dus had ik een big smile. En zaterdag <3 met de wedstrijd scoorde ik 2 x, hij complimenteerde me daar echt vaak over en gaf me een high five <33 I WAS IN HEAVEN <33 Maandag was ie niet op training, alleen mijn vriendin doet echt fuckin irri. Iedere keer op school; ''He Bo is dat niet Je crush? TON?'' en dan zegt ze Ton extra hard en dan staat hij er dichtbij... Maar verder, steeds AWESUM <33
Smokedust
StarClan
Bo ~
334
Afwezig
"J’ai cherché un sens à mon existence, J’y ai laissé mon innocence, J’ai fini le cœur sans défense."

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokedust
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedo 29 nov 2012 - 19:05

*srry DP*
fuck. Just fuck... Ik doe laat maar zeggen iets extra's op school, blijkt dat hij en mijn neef ook gaan ^^'' Dus ik kwam met mijn BFF binnen, ga zitten. En mijn neef kijkt naar me en zegt iets tegen hem, waarna hij omkijkt en hij snel weer wegdraait, dan kletsen ze nog even door, terwijl mijn neef even naar me blijft kijken en dan richting mijn crush. Ik; fuck. Ik had het gvd niet verwacht. Ik vind het gwn, fuck. Ik ben bang dat hij me een soort stalker ofzo vind o.o
Lionblaze
Member
Maria! (on Facebook: Mariatje Mod)
166

CAT'S PROFILE
Lionblaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 17:15

Ok nu is het eindelijk erover...
Het gaat echt raar lijken, maar:
Er vragen dus 2 mensen met mij aan en ik ben niet op hen. Maar ik heb het zelf beleefd en ik wil hen echt geen pijn aandoen... En ik wil ook niet liegen dat ik er wel op ben :S hoe moet ik dat zeggen dat dat niet zo erg overkomt? Help please :c
Smoketear
StarClan
Nath
1391
Actief

CAT'S PROFILE
Smoketear
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 30 nov 2012 - 22:24

I am soooo f***** verliefd <3
I mean, he's sooo sweet. Hij denkt gewoon écht om mij, I mean, er is nog een andere gozer, maar die vraagt niet naar mij mij, hij wel. Hij toont echt intresse, daarom ben ik zo verliefd op hém. Ik weet, ik wil niet verliefd zijn, ik wil geen relatie, maar toch, he has stolen my heart... But I am just so scared to get broken again!
I am just like; in love, and confused and... like... dunno what to feel!
Lotusblaze
Member
62
Actief

CAT'S PROFILE
Lotusblaze
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimewo 19 dec 2012 - 20:59

Jort...

Vorig schooljaar maakten we kennis doordat ik naar een andere klas moest. Het begon allemaal met toen jij me een van je tekeningen liet zien, ik weet nog dat het een grappig marsmannetje of zo iets was. Toen we wat later vrienden werden hadden we samen soms veel lol in de pauzes en op een dag vertelde je me dat je verliefd op me was en dat je al vermoedde dat ik ook op jou was. Ik herinner me dat moment nog goed, toen jij "Ik ook op jou..." in mijn oor fluisterde...

Ik weet dat je dit waarschijnlijk niet leest, maar ik hoop dat je weet dat ik nog steeds van je hou...
Shiverkill
Member
26
Actief

CAT'S PROFILE
Shiverkill
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimeza 22 dec 2012 - 22:17

Man, heb nu n ander op t oog o.o
Ik heb nu in m'n hoofd: Daaaaag Lucas! Als je niet vrijwillig naar feesten komt: geen interesse!
Badass (ja zo noemen we hem) jij bent tenminste grappig, en lief, en toen we dansten op het gala, lagen we helemaal in n deuk. I knew it that time... You are the one!
Roseblade
Member
180

CAT'S PROFILE
Roseblade
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimezo 23 dec 2012 - 15:41

Wel, zes maanden geleden ben ik dus verliefd geworden op de jongen op wie ik in mijn eerste jaar was - dat is nu ongeveer vier jaar geleden - en nu chat ik veel met hem, we hebben echt al veel vorderingen en hij maakt echt niet normaal veel complimentjes. Dus ik denk dat het wel goed zit tussen ons... :3
Bluewisp
Founder
Liefdes topic - Pagina 20 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 14:00

Heb m ontmoet op een feest en ging even met m praten via facebook, dacht dat er nooit wat van zou komen; vraagt ie of ik kan afspreken <33

Hij's knap, lief, verlegen, sportief, getint en alles wat ik zoek in een jongen! Ik hoop zo dat dit gaat werken.
Brindlepaw
Member
10
Actief

CAT'S PROFILE
Brindlepaw
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimedi 25 dec 2012 - 14:01

Succes Bluestar ! <3

Bij mij... Een leuke jongen en het is voorbij nu.. En nu haat ik hem echt super erg.. Ik erger me snel aan hem, echt raar
Dan denk je echt: Ben ik ooit met hém geweest? o.o
En nu: Forever alone haha xD
Ty
Member
Bo ~
860
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ty
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 21:07

YEEEEH <3 Mijn Crush en ik gaan steeds meet met elkaar om ^.^
Frostlake
StarClan
« Daan »
1370
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Frostlake
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimevr 1 feb 2013 - 21:12

Why?
Het is al een tijdje geleden uitgegaan, omdat we onder druk werden gezet door een hoop anderen.
Nu ga je waarschijnlijk van school af, je cijfers zijn te slecht.
Ik weet dat je op een ander bent, daar hebben we het over gehad.
Maar toch voel ik nog wat voor je, denk ik.
We hebben altijd zoveel lol en ik durf niks te zeggen, bang dat dat onze vriendschap veranderd.
Bang dat mensen je gaan pesten.
Maar ik hou van jou.
Saxon
Deceased
Liefdes topic - Pagina 20 TXwFxEo
Quinty
1529
Actief
"I'm not heartless. I just learned to use my heart less"

CAT'S PROFILE
Rank:
Saxon
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 16:35

»It's been a long time since I posted here .-.«

Nee, nee, nee, nee, nee, nee, nee. Niet hem, helemaal niet hem. Ik wil 't niet. Ik wil 't niet. Ik wil 't niet. ;-;

Cindersmoke
Member
Sharon >D
668
Actief

CAT'S PROFILE
Cindersmoke
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimeza 2 feb 2013 - 19:04

Mijn liefdesleven faalt best wel eigenlijk.. Net sinds ik m'n crush wel zo ongeveer ben vergeten (met nadruk op wel zo ongeveer) gaat hij me weer bellen en smsen en m'n gevoelens wakkeren weer aan. Like, it sucks. I miss the normal him
Ivyleaf
StarClan
Chiii~
364
Actief

CAT'S PROFILE
Ivyleaf
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitimezo 3 feb 2013 - 20:38

Hij heeft nee gezegd, maar nadat ik rustig op dat bericht had geantwoord, stuurde hij dit; Wat niet is kan nog komen maar nu nog niet
Hoor ik nu blij te zijn of niet? D:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Liefdes topic   Liefdes topic - Pagina 20 Icon_minitime

Liefdes topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 20 van 47Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 33 ... 47  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: