|
|
Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 19:19 | |
| |
|
| |
158
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 19:38 | |
| Nath D: Dat is echt gemeen van hem, really... *Is searching for words* |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:08 | |
| Ik geef het op, ik ben een keer te veel gekwetst op een hele nare manier die ik niet hier ga neerzetten omdat dat niet goed is voor kinderogen. En they use me time after time |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:10 | |
| Ow man... Iedereen hier maakt erge dingen mee D: Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... |
|
| |
LAU 4006 Afwezig EX ELITE LEADER
i am an outcast
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:11 | |
| - Nightsky schreef:
- Ow man... Iedereen hier maakt erge dingen mee D:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... Ik wens je heel veel succes met die brief ^^ <3 |
|
| |
Annemeike 519
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:12 | |
| - Icy schreef:
- Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... Ik wens je heel veel succes met die brief ^^ <3 Awwww thanks Lau!!! *hugz* Ik ga er "X A" onder zetten ^^ dus niet hélemaal anoniem xD |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:15 | |
| - Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... leukste is op mn stage denkt iedereen nu dat ik lesbisch ben en ze behandelen me ook anders |
|
| |
Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:17 | |
| - Foxface schreef:
- Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... leukste is op mn stage denkt iedereen nu dat ik lesbisch ben en ze behandelen me ook anders Das gwn een naaistreek I know what ya talk about, maar zelfs al was je wel lesbisch(ik weet dat je het nie bent) maar dan hebben ze geen recht om je anders te behandelen. |
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:18 | |
| - Robinkit schreef:
- Foxface schreef:
- Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... leukste is op mn stage denkt iedereen nu dat ik lesbisch ben en ze behandelen me ook anders Das gwn een naaistreek I know what ya talk about, maar zelfs al was je wel lesbisch(ik weet dat je het nie bent) maar dan hebben ze geen recht om je anders te behandelen. Ik heb het tegen 2 mensen van mn stage verteld dat zij mij zoende en ik beetje heel dronken was. Maar ze hebben dat dus gezien |
|
| |
Just me talking to a fcking wall 97
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:21 | |
| - Foxface schreef:
- Robinkit schreef:
- Foxface schreef:
- Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... leukste is op mn stage denkt iedereen nu dat ik lesbisch ben en ze behandelen me ook anders Das gwn een naaistreek I know what ya talk about, maar zelfs al was je wel lesbisch(ik weet dat je het nie bent) maar dan hebben ze geen recht om je anders te behandelen. Ik heb het tegen 2 mensen van mn stage verteld dat zij mij zoende en ik beetje heel dronken was. Maar ze hebben dat dus gezien still i understand it sucks Damn ik hoop eigenlijk dat die ene cutie van vorige week morgen weer komt opdagen |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:24 | |
| haha, everyone time in public: damn i'll never see that attractive boy again
Maar ik en m'n crush/beste vriend spreken niet zoveel meer, en we zitten ook niet in dezelfde klas enzo, maar hij zegt wel altijd hallo, dus we zitten op een stille pauze ofzow? (:
|
|
| |
Berry-chan 589 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic do 15 nov 2012 - 20:39 | |
| - Robinkit schreef:
- Foxface schreef:
- Robinkit schreef:
- Foxface schreef:
- Nightsky schreef:
Terwijl ik m'n crush morgen anoniem ga schrijven... leukste is op mn stage denkt iedereen nu dat ik lesbisch ben en ze behandelen me ook anders Das gwn een naaistreek I know what ya talk about, maar zelfs al was je wel lesbisch(ik weet dat je het nie bent) maar dan hebben ze geen recht om je anders te behandelen. Ik heb het tegen 2 mensen van mn stage verteld dat zij mij zoende en ik beetje heel dronken was. Maar ze hebben dat dus gezien still i understand it sucks
Damn ik hoop eigenlijk dat die ene cutie van vorige week morgen weer komt opdagen n echt duidelijk gemaakt dat ik op JONGENS val. iig ik weet het nu zeker, ik heb nu zo een zin om te gaan zuipen in een kroep en een jongen gewoon random op zn bek te pakken |
|
| |
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| |
| |
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 16 nov 2012 - 20:15 | |
| Jup. Had een gesprek met m'n crush. Ging ongeveer zo:
Cato: Haai Jij weet toch wat manga is? =D
Crush: Jup. Hoezo?
Cato: Yay awesome =D Manga is cool :3
Crush: Yay
Daar stuurt hij een printscreen van naar de f*cking groepschat van de klas, maar dan in het vakje waar je wat kan typen (wat dus nog niet verzonden is) dit:
-.- <--------
THANK YA. REALLY APPRECIATE IT.
Dus nu haat ik hem soort van maar toch ook weer niet. |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic vr 16 nov 2012 - 22:19 | |
| Oké... Ik ben echt FUCKING zenuwachtig, heb je brief gestuurd en ja hoor, voor het eerst ben ik gedoemd weekend te hebben.... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic za 17 nov 2012 - 2:23 | |
| |
|
| |
Gabs 351
| |
| |
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 20 nov 2012 - 21:07 | |
| I like two people. Internet & school.
They're both so far away.
:c |
|
| |
Esmee 856 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic di 20 nov 2012 - 21:10 | |
| Waarom ben ik telkens veel te verlegen? Waarom durf ik verdomme niks te zeggen? Ik lijk wel gek, but ik wordt al knalrood als ie langsloopt >,< |
|
| |
| Onderwerp: Re: Liefdes topic | |
| |
|
| |
|